Vain pieni osa naisista innostuu miehen lihaksikkuudesta
Miehet ihailevat omia ja toistensa lihaksia, mutta meille naisille ei teidän lihaksillanne ole väliä. Riittää, että pystytte liikkumaan ja toimimaan normaalisti - ja osa naisista rakastuu vammaisiin ja jopa pyörätuolia käyttäviin miehiin.
Kokonaisuus ratkaisee ja luonne on tärkein.
.
Miehet! Aiheutatte itselle vain katkeria pettymyksiä, jos hikoilette ja pumppaatte rautaa salilla vain pilunkiilto silmissä. Rentoutukaa, olkaa ystävällisiä, auttavaisia, mukavia ja hauskoja omia itsejänne.
.
Ja niin, poikkeukset vahvistavat säännön. Jokaisesta kirkonkylästä löytyy muutama lihaksikkaita miehiä ihaileva typy.
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan juuri kenenkään miehen ei tarvitse pelätä sitä, että saisi salilta niin paljon lihasta, että se vähentäisi naisten kiinnostusta. Kunhan jätetään steroidit pois laskuista. Jos saa 10 kg lisää lihasta hommattua, niin se on jo hieno tulos. Seuraavat 10 kg on jo käytännössä mahdottomuus useimmille normielämän ohella.
Huonoimmilla geeneillä ei muuten kasva edes steroideilla,supergeenit ehkä parilla prosentilla ja enemmistö harmaata välimassaa joka kehittyy kohtalaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onko lihaksikas tässä tapauksessa
-normiheppu, jolla on jonkin verran lihasta, joka näkyy lähinnä kun ottaa paidan pois
-massiivinen kehonrakentaja, joka näyttää jääkaapin kokoiselta kaikissa tilanteissa
Kaikki tuosta normihepusta ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat pitkän miehen.
Olen 170 cm pitkä nainen niin sopivan pituinen mies olisi 190 cm tai pidempi.
Jos mies olisi lyhyempi niin mulla olisi enemmän voimaa kuin sillä eikä se niinpäin voi mennä, en halua.
Pituus ei liity voimatasoon mitenkään,monet voimalajien huiput ovat hyvin lyhyitä.Oletko niitä jotka luulevat juoksemalla tulevan lihaksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi lyhyempi niin mulla olisi enemmän voimaa kuin sillä eikä se niinpäin voi mennä, en halua.
Noinko se voima määräytyy naisen logiikalla? 😂😂😂 Naim Suleimanoglu 157cm,Ed Coan 168cm - arvaas ketä nämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei halua liian treenattua miestä, koska silloin omista läskeistä johtuva alemmuuskompleksi ja ahdistus on niin valtava, että nainen pelkää miehen jättävän hänet hetkenä minä hyvänsä.
Siksi miehenkin pitäisi olla mielellään vähän läski ja "perus-Jorma".
Tämä ei koske tietenkään sitten hoikkia ja itsestään huolehtivia naisia.
En ole koskaan seurustellut salilla käyvän/treenatun miehen kanssa. En edes silloin, kun itse kävin salilla ja uimassa ja olin timmi 160/52 tai kun olin hoikka 160/47. Ihan muut asiat herättivät miehessä kiinnostuksen..
Miten tuollaisia ihania naisia löytäisi? Itse käyn kyllä salilla ja liikun ahkerasti, mutta teen sen pääosin siksi, että olen 50-vuotiaanakin vielä kunnossa ja kykenisin harrastamaan lentämistä, joka on itselleni rakas harrastus. Jos bmi on yli 31, ei saa välttämättä lääketieteellistä kelpoisuutta.
M38
BMI 31 on normaali.
Eli olen 100kg ja 1.8m korkea. 50v
En ole salilla kaynyt 25 vuoteen.
Juoksen edelleen coopperissa 3300m ja kaytan farkkuja vyotarolla 32"Vatsa lihakset ja jalkojen lihakset erottuvat selvasti kadet ovat hieman laihemmat. Leukoja en jaksa kuin 5
Vaimon mielesta voisin laihduttaa 15kg.. Omastakin mielesta joo vaikka se onkin sitten myos lihasmassasta luopumista.
50v 100kg ei juokse 3300m cooperissa.
Myöskään 32" vyötärö ei noilla mitoilla oikein onnistu. Varsinkin, jos salitreenistä on 25 vuotta.
"Haluan kunnianhimottoman ja ylipainoisen miehen jota ei kiinnosta työelämässä eteneminen, auton omistaminen. Toivottavasti hänellä ei ole mitään harrastuksia kodin ulkopuolella." Lause jota ei yksikään nainen tule koskaan sanomaan. Pitkä ja komea mies voittaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei liity voimatasoon mitenkään,monet voimalajien huiput ovat hyvin lyhyitä.Oletko niitä jotka luulevat juoksemalla tulevan lihaksia?
Melkein samaa mieltä mutta isommassa rungossa on enemmän tilaa lihakselle. Voimamiespiireissä pienimmät huippuyksilöt on 180 senttisiä ja keskipituus arviolta reilusti yli 190cm. Kaikki myös lisäksi todella leveitä eli pitkä ja leveä runko melkein kaikilla. Tähän tietysti löytyy yksittäisiä vastaesimerkkejä sitten voimanostopiireistä joten ainut mitä varmuudella voi sanoa on että jos otetaan satunnaisesti yksi pitkä ja yksi lyhyt samaa sukupuolta edustava ihminen ja katsotaan pelkästään pituutta niin ei voi suoraan sanoa kummalla on korkeampi voimapotentiaali.
Mun kaksi aiempaa pitkän suhteen eksää oli vartaloltaan hyvin tavallisia, aivan ihania. Seuraavaksi tutustuin mieheen, joka harrasti salitreeniä. Omaksi ilokseen, pitääkseen päänsä kasassa. En ollut ikinä osannut edes ajatella asiaa, mutta mun on pakko myöntää, että kyllä se tuntuu yllättäen ihanalta, kun miehen halaus on todella vahva ja hän jaksaa esim. kantaa mut sänkyyn.
Se on sellainen kiva bonus, ei mikään pakollinen juttu tai ulkonäkökysymys mulle. Enemmänkin se, miltä se tuntui, että miehellä on voimaa ja nolottaa myöntää, mutta se on tosi hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nainen (tai miehistä tykkäävä mies) sitten selittää, miksi seksin aikana naiset aina kokeilevat painella kynnellään lihaksia? Etenkin hauista.
Mitä tuo lause edes tarkoittaa? Kokeilee painaa kynsillä lihaksia? Vai tarkoititko sanoa että kokeilee miehen lihaksia? Tai että painaa kyntensä miehen lihaksiin?
Meillä ainakin molmeeat pitävät tosistaan kiinni siitä mistä parhaiten saavat ja joissain asennoissa se on miehen käsivarret. Toki olen sellaisiakin miehiä tavannut joiden mielestä parasta on paneskella mahdollisimman kaukaa ja vähäisellä ihokontaktilla, mutta ne on jääneet kesken ne.
Totta, tutkimuksen mukaan myös 0% miehistä piti ylipainoisia naisia viehättävinä, mikä myös totta, ihan biologisesti selitettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei halua liian treenattua miestä, koska silloin omista läskeistä johtuva alemmuuskompleksi ja ahdistus on niin valtava, että nainen pelkää miehen jättävän hänet hetkenä minä hyvänsä.
Siksi miehenkin pitäisi olla mielellään vähän läski ja "perus-Jorma".
Tämä ei koske tietenkään sitten hoikkia ja itsestään huolehtivia naisia.
En ole koskaan seurustellut salilla käyvän/treenatun miehen kanssa. En edes silloin, kun itse kävin salilla ja uimassa ja olin timmi 160/52 tai kun olin hoikka 160/47. Ihan muut asiat herättivät miehessä kiinnostuksen..
Sairaassa mielessä tietysti alipainosta voi puhua "hoikkuutena".
Oikeasti hyvin pieni osa miehistä bodaa naisten takia. Se on monille harrastajille tärkeä harrastus, jota asiaan vihkiytymätön ei voi ymmärtää. Mutta lihaksikkuus on jostain syystä aina ollut arvosteluvapaa asia, ja lihaksikkaita on aina saanut haukkua. En oikein ymmärrä tätä. Jos joku tykkää bodata, niin antakaa olla ja menkää elämässänne eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä mitä termi kellekin merkkaa. Lihaksikas on yleensä terminä sellainen, että sitä apteekin proteiinia on vedetty. Isoin osa ei ole ns. lihaksikkaita, vaan pelkästään treenaa.
Apteekin proteiini? Huomaa että sinulla ei ole harmainta aavistusta mistä puhut
Et tiennyt sitten että roinaa kutsutaan myös apteekin proteiiniksi?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti hyvin pieni osa miehistä bodaa naisten takia. Se on monille harrastajille tärkeä harrastus, jota asiaan vihkiytymätön ei voi ymmärtää. Mutta lihaksikkuus on jostain syystä aina ollut arvosteluvapaa asia, ja lihaksikkaita on aina saanut haukkua. En oikein ymmärrä tätä. Jos joku tykkää bodata, niin antakaa olla ja menkää elämässänne eteenpäin.
Keitä sitten ovat palstalla kirjoittelevat miehet, jotka valittavat että eivät saa naista, vaikka käyvät salilla ja kroppa on tikissä? Väitän, että palstalla pyörii joukko miehiä joka luulee, että naiselle tärkeintä on treenattu vartalo. Ovatko tällaiset miehet ominaisia vain tälle palstalle ja tosielämässä tuiki harvinaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parisuhdehistoriassa yksi varsin lihaksikas mies, vaikka ei nyt ihan mikään Mentula. Lihaksikkaaseen ulkonäköön oli todella vaikeaa tottua, vaikka muuten oli aivan ihana ja komea. Ehkä vertaus kilometrin mittaisiin tekoripsiin, silikoni-implantteihin kehossa ja pumpattuihin huuliin on osuvin. Etenkin kun mies tykkäsi käyttää hihattomia paitoja.
Ei voi täysin verrata. Tekoripset tai silikonirinnat eivät vaadi sekuntiakaan ponnistelua tai kovaa työtä, mitä lihaksikas kroppa vaatii. Jos pitää kropastaan jonka on kovalla työllä rakentanut, miksi siitä ei saisi olla ylpeä?
Saahan siitä olla ylpeä, mutta samalla tuossa onvastaus siihen miksi nainen ei ole kiinnostunut tuosta miehestä. Joidenkin mielestä nyt vain on typerää olla ylpeä lihaksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaksi aiempaa pitkän suhteen eksää oli vartaloltaan hyvin tavallisia, aivan ihania. Seuraavaksi tutustuin mieheen, joka harrasti salitreeniä. Omaksi ilokseen, pitääkseen päänsä kasassa. En ollut ikinä osannut edes ajatella asiaa, mutta mun on pakko myöntää, että kyllä se tuntuu yllättäen ihanalta, kun miehen halaus on todella vahva ja hän jaksaa esim. kantaa mut sänkyyn.
Se on sellainen kiva bonus, ei mikään pakollinen juttu tai ulkonäkökysymys mulle. Enemmänkin se, miltä se tuntui, että miehellä on voimaa ja nolottaa myöntää, mutta se on tosi hauskaa.
Mitä noloa tuossa nyt on? On ennemminkin sääntö kuin poikkeus että mies viehättyy naisesta ja toisinpäin juuri eroavaisuuksiensa vuoksi. Tätä on vielä korostettu pukeutumisella, ja muulla toisistaan erottamalla jo ammoin.
Mun mies on mua paljon vahevempi, painavampi ja pitempi ja se on ihanaa. Salilla hän ei tosin käy, hän on noita mainitsemiani asioita ihan luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä sitten ovat palstalla kirjoittelevat miehet, jotka valittavat että eivät saa naista, vaikka käyvät salilla ja kroppa on tikissä? Väitän, että palstalla pyörii joukko miehiä joka luulee, että naiselle tärkeintä on treenattu vartalo. Ovatko tällaiset miehet ominaisia vain tälle palstalle ja tosielämässä tuiki harvinaisia?
Kaikki täysijärkiset miehet tietävät että naisille tärkeintä on geenikomeus, raha ja status. Lihaksikkuus tai hoikkuus ovat toissijaisia asioita joita mahdollisesti vaaditaan ensin mainittujen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulevat että puutarhatöitä tekemällä saa Daniel Graigin kropan. Jos pumppaa salilla, näyttää heti Bull Mentulalta.
Laitetaanpa asiaa perspektiiviin:
https://www.facebook.com/MIvancoFitness/photos/a.262972870494309/571055…
Kuvassa oikealla on "naturaalin" kehonrakennuksen maailmanmestari. Kuinka "naturaali" sarja on, siitä on monenlaisia mielipiteitä.
Yhtä kaikki, tuo kuvan mies edustaa mitä huippuluokan genetiikan omaava mies voi saavuttaa kun omistaa elämänsä lihasten kasvattamiselle.
"Salilla näkee joka päivä tuota lihaksikkaampia"...niin varmasti näkee, ja epäilemättä uskot kun he sanovat etteivät käytä mitään aineita :D
https://i.ebayimg.com/images/g/YXEAAOSwKe1dDiX-/s-l1600.jpg
Tässä kuvassa on vanhan ajan merijalkaväen sotilaita. Olivat takuulla hyvässä kunnossa ja vahvoja.
Ja taas mies tuuttaa palstalle miesten kuvia :-DDDD
Ja kuvat ovat hyvin valittuja.
Ne osoittavat hyvin että naisten käsitykset miesten lihaksikkuudesta perustuvat mainospostereihin ja komeimpiin yksilöihin.
Kun nainen puhuu kuinka työllä saa lihakset, hän näkee vain sen työmiesporukan komeimman miehen (joka käy salilla).
Salipumppaajan kuvitellaan olevan se top 1% geeneillä varustettu steroidibodari, vaikka sali on täynnä miehiä jotka yrittävät hankkia lihaksia siinä ihmeemmin onnistumatta.
Jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin käyn itseni ja oman hyvinvoinnin vuoksi salilla. Mistä sait semmoisen käsityksen että minua harmittaisi jos joku randomi mammapalstan nakkisormi ei pidä minun ulkomuodosta? Hyvin on näyttänyt olevan vientiä vaikka mammapalstalaiset väittää aina muuta. Tosin en käytä mitään pillereitä niin näytän ihan ihmiseltä vielä
Mä käyn itseni ja oman hyvinvointini takia avantouimassa, luonnossa liikkumassa ja pyöräilemässä.
Noita kyselyitä kyllä teetetään tilaustöinä kuntoilutuotteita kauppaaville firmoille,että sen verran uskottavia.