Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain pieni osa naisista innostuu miehen lihaksikkuudesta

Vierailija
11.06.2023 |

Miehet ihailevat omia ja toistensa lihaksia, mutta meille naisille ei teidän lihaksillanne ole väliä. Riittää, että pystytte liikkumaan ja toimimaan normaalisti - ja osa naisista rakastuu vammaisiin ja jopa pyörätuolia käyttäviin miehiin.
Kokonaisuus ratkaisee ja luonne on tärkein.
.
Miehet! Aiheutatte itselle vain katkeria pettymyksiä, jos hikoilette ja pumppaatte rautaa salilla vain pilunkiilto silmissä. Rentoutukaa, olkaa ystävällisiä, auttavaisia, mukavia ja hauskoja omia itsejänne.
.
Ja niin, poikkeukset vahvistavat säännön. Jokaisesta kirkonkylästä löytyy muutama lihaksikkaita miehiä ihaileva typy.

Kommentit (282)

Vierailija
81/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun naiset sanovat, etteivät pidä liian isoista lihaksista miehillä, he tarkoittavat sellaista ylibodattua Bull Mentula-tyyppistä miestä. Eli toistelevat tätä ääripäätä, jollaisia on ehkä promille miehistä. Lähes jokainen pitää viehättävänä sitä, että mies näyttää lihaksikkaalta. Ja näitä lihaksia ei saa millään muulla tavalla aikaiseksi kun vuosikausien kovalla työllä kuntosalilla.

Onhan myös synthol jonka käyttäjät vaikuttavat olevan hyvinkin tyytyväisiä lopputulokseen kun siellä kilon painoja heiluttelevat metrin paksuisilla käsillään.

Vierailija
82/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, täytyy hämmästellä kun jollain pyörätuolilla kulkevalla kroppaa surkastuttavaa tautia sairastavalla onkin sellainen hottis-tytsi. Ilmeisesti joillain se hoivavietti on muskelien kuolaamista vahvempi.

Mitä tyttöystävän mielestäsi pitäisi tehdä silloin, kun oma poikaystävä sairastuu/vammautuu ja joutuu pyörätuoliin? Vaikutat häiriintyneeltä, jos mietit että "ihme hoivavietti, jättäisi sen ja ottaisi jonkun jolla on kuolattavat muskelit".

No kyse ei ollut kuitenkaan mistään äkkisairastuneesta, vaan koko elämänsä samassa tilassa olleesta miehestä. Sinäkin kun nyt vihjaat että nainen olisi mieheen ihastunut tämän ollessa joku "normaali".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kyllä naiset ovat täysin ulapalla siitä miltä lihaksikas mies näyttää.

Naisten käsitys salipumppaajasta on steroidibodari. Kun naiset näkevät salipumppaajan joka ei vedä steroideja kuin viimeistä päivää, naiset kuvittelevat miehellä olevan "työllä hankitut normaalit lihakset".

Kun postasin palstalle kuvia entisajan työmiehistä, olivat he naisten mielestä hinteliä.

"Urheilullinen" tarkoittaa naisilla lihaksikasta miestä (mutta ei steroidibodaria) joka on pitkä, luonnostaan harteikas ja mielellään tummahiuksinen.

Mitä hedvekin väliä sillä on? Ainoa, millä on väliä, on se maku itsessään, ei että mitä sanaa siitä käyttää. Äärimmäisen harva taitaa nykyisin tutustua pelkän kirjoitetun tekstin perusteella, jolloin voisi syntyä ongelmia, jos kirjoittajat tarkoittaisivat lihaksikkuudella eri asioita.

Minulle on aivan yhdentekevää, minkä näköinen mies sinun mielestäsi on lihaksikas. Eikä sinun maailmaasi taatusti heilauta millään tavalla se, onko lihaksikas mies minun mielestäni yhtä kuin vanhan ajan raksamies vai steroideja vetävä salipumppaaja. Jos olisin sinkku ja näkisin profiilisi, ainoa millä olisi merkitystä olisi se, pitäisinkö sinua puoleensavetävänä. Ei se, kutsuisinko sinua mielessäni lihaksikkaaksi vai en.

Vierailija
84/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenattu keho vaatii paljon työtä, aikaa ja ajatuksia. Itse tarvitsen kumppanilta riittävää samankaltaisuutta, joten koska itse en ole kiinnostunut treenaamisesta, en myöskään halua himotreenaavaa kumppania. Meillä olisi tylsää keskenään. Ja on se ulkonäköasiakin, haluan enemmän minun tyylisen ihmisen. Treenatut ihmiset voisi seurustella keskenään, mätsää kiinnostuksenkohteet, arvot ja ulkonäkö.

Vierailija
85/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla timmi vartalo, ja sen lisäksi järkeä päässä ja hyvä luonne. Loppupeleissä se luonne ratkaisee. Vaikka olis miten hyvä vartalo, ei kiinnosta, jos luonne on huono (ylimielinen, aggressiivinen). Mutta jos on huono vartalo ja tyyli, ei tule luonnetta koskaan edes testanneeksi. 

Minä taas en kaivannut timmiä vartaloa, en edes silloin kun itse olin nuori ja timmi. Yksikään ex-rakkauksistani ei ole ollut timmi ja/tai lihaksikas vaan ihan taviskroppainen. Pikemmin hieman pyylevä kuin liian hoikka, ei kuitenkaan lihava.

Makuja on monia.

Vierailija
86/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne on tärkein :D

(Oikeasti kasvo/pituusgeenit)

Autisti alkoi spämmätä videoita, kun ei osaa itse selittää asiaa, minkä haluaisi sanoa.

Vierailija
87/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autisti alkoi spämmätä videoita, kun ei osaa itse selittää asiaa, minkä haluaisi sanoa.

Me voidaan kierrellä, kaarrella ja selitellä, mutta totuus on yksinkertainen: ihastuminen perustuu ulkonäköön ja olemukseen.

Vierailija
88/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän nallekarhumaisista miehistä. Lihaksikkuus ei ole huono, mutta jos siihen liittyy itserakkautta, ja enemmän itsestä kuin muista huolehtimista, niin silloin se on negatiivinen asia.

Vierailija
89/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista kyllä pitää hyväkuntoisia miehiä viehättävinä. Jättimuskelit eivät monia kiinnosta, mutta tervettä, urheilullista kroppaa on kiva katsella. Toki jos miehen persoonallisuus on onneton niin fiksut naiset pysyy miehestä kaukana oli se kroppa sitten miten upea tahansa.

Vierailija
90/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me voidaan kierrellä, kaarrella ja selitellä, mutta totuus on yksinkertainen: ihastuminen perustuu ulkonäköön ja olemukseen.

Ehkä jokin pikaihastuminen kyllä, mutta monesti käy niin, että jos tutustutaan ihmiseen, niin ulkonäön merkitys vähenee, ja lopultakin pidemmälle parisuhteelle tärkeämpää on muut asiat.

Vierailija
91/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et yksinkertaisesti kirjoittanut tuota lausetta? Tottakai perustuu, jos tavataan baarissa, Tinderissä tms (eikä kyseessä ole ystävyys, joka syvenee ihastumiseksi ja rakastumiseksi). Mihin muuhun se voisi perustua, jos ihmisestä ei muuta tiedä kuin että hänen ulkonäkönsä on puoleensavetävä?

Tosin ihastuminen on tuossa vaiheessa aika vahva sana, sanoisin itse mieluummin, että kiinnostuksen herääminen perustuu ulkonäköön ja olemukseen.

Vierailija
92/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jokin pikaihastuminen kyllä, mutta monesti käy niin, että jos tutustutaan ihmiseen, niin ulkonäön merkitys vähenee, ja lopultakin pidemmälle parisuhteelle tärkeämpää on muut asiat.

Juuri näin. Ulkonäkö ja olemus ovat ne, jotka joko herättävät tai eivät herätä kiinnostusta (poikkeuksena ystävyyssuhteet jotka muuttuvat rakkaussuhteiksi). Kiinnostus voi syventyä nopeastikin ihastukseksi. Sitten alkaa toiseen tutustuminen ja huomataan, sovitaanko yhteen; onko yhteensopivat luonteet, arvomaailmat, tulevaisuuden suunnitelmat, elämäntavat jne. Jos kaikki menee hyvin, ihastuminen syvenee rakastumiseksi ja siitä rakastamiseksi.

Vierailija
93/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle saattaa tulla shokkina, mutta kaikki mitä miehet tekevät, ei ole tekemistä ap:n ja naisten eteen.

Kyllä me ymmärretään, että te bodaatte ja pullistelette miellyttääksenne toisia miehiä. Ole huoleti.

Aivan kuten te meikkaatte miellyttääksenne toisia naisia.

Väärin. Naiset meikkaa koska siitä tulee itselle hyvä ja varma olo.

Ja mies ei kuitenkaan voi mielestänne käydä kuntosalilla, koska pitää ITSE siitä että keho on hyvässä kunnossa ja voimaa tulee lisää?

Vierailija
94/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et yksinkertaisesti kirjoittanut tuota lausetta? Tottakai perustuu, jos tavataan baarissa, Tinderissä tms (eikä kyseessä ole ystävyys, joka syvenee ihastumiseksi ja rakastumiseksi). Mihin muuhun se voisi perustua, jos ihmisestä ei muuta tiedä kuin että hänen ulkonäkönsä on puoleensavetävä?

Tosin ihastuminen on tuossa vaiheessa aika vahva sana, sanoisin itse mieluummin, että kiinnostuksen herääminen perustuu ulkonäköön ja olemukseen.

Niillä joilla näin on, eivät millään pysty käsittämään sitä ettei kaikilla todellakaan ole noin. Mikähän siinä on ettei ymmärrys riitä tajuamaan että on olemassa aika paljon ihmisiä jotka eivät ole sinun kopioitasi. Minullekin yksi kaverimies on sanonut että en voi pitää miestäni paremman näköisenä kuin häntä, koska mieheni ei käy salilla eikä hänellä ole sellaisia lihaksia kuin tällä kaverillani. Hän ihan pokkana siis väittää että minä valehtelen kun pidän miestäni maailman komeimpana ja se komeus tulee siitä että hän on niin hyvä minulle, ja siksi hän rakastaa minua, ja hänen katseestaan välittyy se aina kun hän minua katsoo, ja hänen kätensä ovat maailman ihanimmat kun hän kietoo ne ympräilleni. Ei siinä tarvita lihaksikkaita käsivarsia.

En minä näe ympäröiviä ihmisiä seurusteluun/sekstailuun sopivilta ,ja jsitten niiltä jotka eivät ulkonäkönsä takia siihen sovellu, vaan näen vain ihmisiä joilla on eri ominaisuuksia, ja ihastuminen vaatii 100% kerroista toisen tuntemista.

Vierailija
95/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sopivista lihaksista mutta tykkään myös pyöreydestä. Miehessä on ihania pyöreitä muotoja, vähän pyöreä vatsa, pyöreä peppu, pyöreät pal**t. Mutta sitten myös sopivasti treenatut rintalihakset (jos ei ole rintalihaksia niin näyttää lapsen vartalolla), paljas niska. On monia erilaisia miesvartaloita joista tykkään ei yhtä oikeaa. 🤷

Vierailija
96/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle saattaa tulla shokkina, mutta kaikki mitä miehet tekevät, ei ole tekemistä ap:n ja naisten eteen.

Kyllä me ymmärretään, että te bodaatte ja pullistelette miellyttääksenne toisia miehiä. Ole huoleti.

Ja mies ei kuitenkaan voi mielestänne käydä kuntosalilla, koska pitää ITSE siitä että keho on hyvässä kunnossa ja voimaa tulee lisää?

Mihin se sitä voimaa tarvii lisää?

Vierailija
97/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse näin miehenä olisin tässä kuvassa mieluummin tuo taustalla oleva mies... vai mitä mieltä naiset on, onko seksikästä kun oma mies kantaa kenkiä ja lihaksikas sotilas kantaa sinut ja lapsesi turvaan?

https://dmn-dallas-news-prod.cdn.arcpublishing.com/resizer/C4Ys7kwJFwSu…()/arc-anglerfish-arc2-prod-dmn.s3.amazonaws.com/public/7PCPPGSIWQF53GTAQFGLZGNDLI.jpg

En naisena näe tuossa kuvassa mitään seksikästä.

Vierailija
98/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta minä en ainakaan meikkaa miellyttääkseni ketään. Meikkaan siksi, että tietty meikkaustyyli kuuluu omaan tyyliini, ja se liittyy siihen, millaisena haluan muiden näkevän minut. Ihan sama miellyttääkö se heitä vai ei.

Vierailija
99/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se sitä voimaa tarvii lisää?

Elämä on hyvin kevyttä kun on voimakas ja aina sitä voimaa haluaa lisää, kehon vientiä äärirajoille.

Vierailija
100/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Suomessa naisia näyttää viehättävän enemmän kaljapullovatsainen pyylevä kalju miehentapainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi