Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain pieni osa naisista innostuu miehen lihaksikkuudesta

Vierailija
11.06.2023 |

Miehet ihailevat omia ja toistensa lihaksia, mutta meille naisille ei teidän lihaksillanne ole väliä. Riittää, että pystytte liikkumaan ja toimimaan normaalisti - ja osa naisista rakastuu vammaisiin ja jopa pyörätuolia käyttäviin miehiin.
Kokonaisuus ratkaisee ja luonne on tärkein.
.
Miehet! Aiheutatte itselle vain katkeria pettymyksiä, jos hikoilette ja pumppaatte rautaa salilla vain pilunkiilto silmissä. Rentoutukaa, olkaa ystävällisiä, auttavaisia, mukavia ja hauskoja omia itsejänne.
.
Ja niin, poikkeukset vahvistavat säännön. Jokaisesta kirkonkylästä löytyy muutama lihaksikkaita miehiä ihaileva typy.

Kommentit (282)

Vierailija
61/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä tykkään miehistä joilla on kroppa tikissä. En mistään isoista lihaksista niinkään välitä mutta timmi pitää olla, varsinkin vatsan alueelta. En pystyisi syttymään miehestä jolla on löysä kroppa, en sitten millään, vaikka olisikin normaalipainoinen.

Vierailija
62/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun naiset sanovat, etteivät pidä liian isoista lihaksista miehillä, he tarkoittavat sellaista ylibodattua Bull Mentula-tyyppistä miestä. Eli toistelevat tätä ääripäätä, jollaisia on ehkä promille miehistä. Lähes jokainen pitää viehättävänä sitä, että mies näyttää lihaksikkaalta. Ja näitä lihaksia ei saa millään muulla tavalla aikaiseksi kun vuosikausien kovalla työllä kuntosalilla.

Idioottitason kuvitelmia nuo että salilla muuttuu Ronnie Colemaniksi, kun siellä käy 3 kertaa viikossa harrastelemassa.

Vähän sama kuin ajattelisi voittavansa seuraavissa olympialaisissa 100m kultaa, koska on puoli vuotta harrastanut pururatahölkkää.

Jep, muistan ikuisesti yhden naisen kommentin, joka sanoi, ettei miehen tarvitse olla bodari, vaan riittää kun lihaksia on 'sopivasti'. Sitten hän laittoi esimerkiksi sen kuuluisan uimahousukuvan Daniel Graigista :D Yllättävän moni nainen luulee, että vähän joogailemalla saa näkyviä lihaksia aikaan.

Ei käynyt mielessä että kyseessä saattoi olla jonkun miehen provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen metsurijössikkä on kuumin. Ei liimatut luurit päässä tankoja roikottava Jere. Mutta mä rakastuin tulisesti alle 170cm pieneen mieheen. Kaljukin on.

Vierailija
64/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallani kyse on ennemminkin siitä että kaikista luotaantyöntävin miestyyppi on itsensä ihailija. Jos mies harrastaa salilla käyntiä niin, että se harrastus on nimen omaan se salilla käynti, eikä joku muu jota sitten sali tukee, tai on jokin vamma johon sali auttaa (ja tällöin en pidä sitä salia nimen omaan harrastuksena) niin se korreloi vahvasti sen kanssa että mies ihailee itseään ja vieläpä sillä ällöimmällä tavalla, eli ihailee peilikuvaansa. Joten jos mies ilmoittaa harrastukseksensa salin, ja/tai näyttää siltä että salilal viihdytään, niin meillä vain ei mielenkiinnonkohteet kohtaa. 

Jokainen salikissamies kenet tunnen haluaa salikissanaisen, joten eipä ole pelkoa että kohtaisimme siinä mielessä :D

Vierailija
65/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena ole koskaan ymmärtänyt mitä turvallisuuden tunnetta joku saa bodatuista miehistä. Itse koen lähinnä pakokauhua, jos mies on merkittävästi treenatumpi. Automaattisesti ajattelen että väkivaltaan taipuvia. En tiedä miksi

Kung-fun harrastajana lihakset olisivat vain tiellä ja hidaste. Kerkeän lyömään kolme kertaa siinä ajassa kun lihaksikas vastustaja vasta lataa iskuaan.

Vierailija
66/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvä? lihaskuntoharjoitteli on kuitenkin yksi helpoimpia keinoja mielenterveyden, itseluottamuksen ja ylipäänsä terveyden edistämiseen ja voin sanoa että nämä kaikki tekijät tulevat auttamaan myös naisten kanssa

Vierailija
67/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu, täytyy hämmästellä kun jollain pyörätuolilla kulkevalla kroppaa surkastuttavaa tautia sairastavalla onkin sellainen hottis-tytsi. Ilmeisesti joillain se hoivavietti on muskelien kuolaamista vahvempi.

Ovat voineet seurustella jo kauan ennen miehen sairastumista. Harva nainen ottaa perinnöllistä sairautta kantavaa miestä. Valtava riski tartuttaa geeneisssä sairaus jälkipolville. 

Vierailija
68/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet kyllä innostuvat toistensa lihaksista.

Myös toisten penikset kiiinnostavat heteromiehiäkin oudon paljon (just tää mittaaminen oikeestikko joku mittAa peniksensä?) vai onko feikkiheterot kyseessä?

Ja sittenmonet vielä treenaa valtavat rintalihakset ja jalat kuin kanalla. 😝

Onneksi naiset eivät leikkauta itselleen isompia rintoja, tai ole epävarmoja niiden takia vaikka kaikki vaatteet pysyisi päällä.

Lesboja jokainen joka edes vilkaisee toisten naisten rintoja,

Jep. Ja kaikki mahdolliset kehoa muokkaavat toimenpiteet, olivat ne sitten kauneusoperaatioita tai kuntosaliharjoittelua, + meikkaaminen; naiset tekevät niitä vain itseään varten, eivätkä ainakaan missään nimessä miehiä miellyttääkseen.

En minä ainakaan noita miestä varten tee vaan itseäni. Treenaamalla ja pysymällä hoikkana mutta urheilullisen näköisenä, oloni on kevyt, energinen ja virkeä. Mikä ihana tunne onkaan kampaajalta pois lähtiessä tai kun iho ja kynnet ovat hyväkuntoiset, tai kun laittaa nätit vaatteet ja vähän meikkiä. Tykkään peilikuvastani, ja saatan toisinaan pysähtyä sitä ihailemaan.

Jos mies käskisi meikkamaan että kehtaa tulla kanssani kauppaan tai vetäisemään hiukset blondeiksi häntä miellyttääkseen niin saisi mies mennä...

Mutta pidän myös lihaksikkaan ja urheilullisen näköisistä miehistä, en kuitenkaan mistään liian bodatuista. Lihavuus kuitenkin häiritsee niin miehissä kuin naisissakin, ennemmin sitten vaikka ihan laiha vaan.

Vierailija
69/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parisuhdehistoriassa yksi varsin lihaksikas mies, vaikka ei nyt ihan mikään Mentula. Lihaksikkaaseen ulkonäköön oli todella vaikeaa tottua, vaikka muuten oli aivan ihana ja komea. Ehkä vertaus kilometrin mittaisiin tekoripsiin, silikoni-implantteihin kehossa ja pumpattuihin huuliin on osuvin. Etenkin kun mies tykkäsi käyttää hihattomia paitoja. 

Vierailija
70/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, täytyy hämmästellä kun jollain pyörätuolilla kulkevalla kroppaa surkastuttavaa tautia sairastavalla onkin sellainen hottis-tytsi. Ilmeisesti joillain se hoivavietti on muskelien kuolaamista vahvempi.

Ovat voineet seurustella jo kauan ennen miehen sairastumista. Harva nainen ottaa perinnöllistä sairautta kantavaa miestä. Valtava riski tartuttaa geeneisssä sairaus jälkipolville. 

Kaikki pyörätuoliin vievät sairaudet eivät ole perinnöllisiä ja vastaavasti kaikki naiset (ja miehet) eivät halua lapsia, joten silloin kumppania ei tarvitse pohtia jalostuksellisessa mielessä.

Vierailija
71/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet kyllä innostuvat toistensa lihaksista.

Myös toisten penikset kiiinnostavat heteromiehiäkin oudon paljon (just tää mittaaminen oikeestikko joku mittAa peniksensä?) vai onko feikkiheterot kyseessä?

Ja sittenmonet vielä treenaa valtavat rintalihakset ja jalat kuin kanalla. 😝

Onneksi naiset eivät leikkauta itselleen isompia rintoja, tai ole epävarmoja niiden takia vaikka kaikki vaatteet pysyisi päällä.

Lesboja jokainen joka edes vilkaisee toisten naisten rintoja,

Jep. Ja kaikki mahdolliset kehoa muokkaavat toimenpiteet, olivat ne sitten kauneusoperaatioita tai kuntosaliharjoittelua, + meikkaaminen; naiset tekevät niitä vain itseään varten, eivätkä ainakaan missään nimessä miehiä miellyttääkseen.

En minä ainakaan noita miestä varten tee vaan itseäni. Treenaamalla ja pysymällä hoikkana mutta urheilullisen näköisenä, oloni on kevyt, energinen ja virkeä. Mikä ihana tunne onkaan kampaajalta pois lähtiessä tai kun iho ja kynnet ovat hyväkuntoiset, tai kun laittaa nätit vaatteet ja vähän meikkiä. Tykkään peilikuvastani, ja saatan toisinaan pysähtyä sitä ihailemaan.

Jos mies käskisi meikkamaan että kehtaa tulla kanssani kauppaan tai vetäisemään hiukset blondeiksi häntä miellyttääkseen niin saisi mies mennä...

Mutta pidän myös lihaksikkaan ja urheilullisen näköisistä miehistä, en kuitenkaan mistään liian bodatuista. Lihavuus kuitenkin häiritsee niin miehissä kuin naisissakin, ennemmin sitten vaikka ihan laiha vaan.

Lika barn leka bäst. Näinhän se menee. Jos itse on kiinnostunut omasta ulkonäöstään, niin melko varmasti on kiinnostunut myös kumppanin ulkonäöstä. Se vielä, että ulkonäöstä kiinostuneet ovat yleensä myös kiinnostuneet näyttämään itseään muille ja saamaan palautetta (toki kehuja, ei kritiikkiä) ulkonisesta olemuksestaan. He käyttävät somea enemmän kuin muut, ja postaavat sinne kuvia itsestään enemmän kuin ne jotka eivät ole kiinnostuneet. 

Aika paljon on porukkaa jotka ei ole kiinnostuneet ulkonäöstä juurikaan

Vierailija
72/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun naiset sanovat, etteivät pidä liian isoista lihaksista miehillä, he tarkoittavat sellaista ylibodattua Bull Mentula-tyyppistä miestä. Eli toistelevat tätä ääripäätä, jollaisia on ehkä promille miehistä. Lähes jokainen pitää viehättävänä sitä, että mies näyttää lihaksikkaalta. Ja näitä lihaksia ei saa millään muulla tavalla aikaiseksi kun vuosikausien kovalla työllä kuntosalilla.

Kuntosaleja on ollut vain muutama vuosikymmentä mutta hyvännäköisiä lihaksikkaita miehiä aina.

Pidän mm jalkapalloilijoiden lihaksista ja aiemmin erityisesti asfalttiduunarit oli silmänilo kesällä. Mun mieheni käy salilla huvin vuoksi satunnaisesti mutta on kauniisti lihaksikas ja ne on hankittu mm 3 taloraksalla, juoksemalla, nuoruudessa laskettelemalla jne

Nykyjalkapalloilijat todellakin ovat hankkineet lihaksensa kovalla työllä kuntosalilla. Ei se pallon perässä juokseminen saa aikaan isoja lihaksia.

Kuitenkin ne lihakset on sopusuhtaisia, pitkulaisia ennemmin kuin typeriä kuplia habassa tai reisissä. Futarin pitää olla nopea ja ketterä, ei mikään köntti!

Vierailija
73/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Sopiva lihaksikkuus on älyttömän seksikästä, hyvä pyöreä sopivasti treenattu peppu jne ja rasvaakin pitää olla sopivasti. Sellainen keho minkä saa ruumiillista työtä tekemällä ja että käsivarret ei ole ihan pelkät siimat, näyttää terveellä jne. Ei se salilla käynti tarkoita että olisi överilihaksikas. Ihan jokaisen olisi hyvä käydä salilla ylläpitämässä peruslihaskuntoa. Itse tykkään sopivasti treenatusta pepusta, reisistä, selästä, rintakehästä. Lihaksikkuus ei ole sama asia kuin bodari.

Vierailija
74/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://focus.sundayworld.com/thumbor/YZfOhMPqhKt-yeZeqO8mPoJa64A=/960x…

Mitä? Minä kun luulin että tässä on tavoite mihin pitää päästä :D :D :D

Vierailija
75/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kyllä naiset ovat täysin ulapalla siitä miltä lihaksikas mies näyttää.

Naisten käsitys salipumppaajasta on steroidibodari. Kun naiset näkevät salipumppaajan joka ei vedä steroideja kuin viimeistä päivää, naiset kuvittelevat miehellä olevan "työllä hankitut normaalit lihakset".

Kun postasin palstalle kuvia entisajan työmiehistä, olivat he naisten mielestä hinteliä.

"Urheilullinen" tarkoittaa naisilla lihaksikasta miestä (mutta ei steroidibodaria) joka on pitkä, luonnostaan harteikas ja mielellään tummahiuksinen.

Vierailija
76/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle saattaa tulla shokkina, mutta kaikki mitä miehet tekevät, ei ole tekemistä ap:n ja naisten eteen.

Kyllä me ymmärretään, että te bodaatte ja pullistelette miellyttääksenne toisia miehiä. Ole huoleti.

Aivan kuten te meikkaatte miellyttääksenne toisia naisia.

Väärin. Naiset meikkaa koska siitä tulee itselle hyvä ja varma olo.

Vierailija
77/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä voi olla lihaksia, mutta sellaiset ylipumpatut ovat lähinnä koomisen näköisiä. En ole koskaan oikeastaan miettinyt miltä vartaloltaan hyvännäköinen mies näyttää, mutta jos pitäisi jotain sanoa, niin uimareilla on ainakin urheilijoista paras vartalo.

Vartalo, tai ulkonäkö ei ole minulle kovin tärkeää miehessä, itse viehätyn älykkäistä ja kilteistä miehistä.

Vierailija
78/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen 160 naisesta 160 piti vahvemman näköisiä miehiä viehättävämpinä.

https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rspb.2017.1819

Puhun nyt tietysti vain omasta puolestani.

Mutta onhan lihaksikas mies kivan näköinen. Mutta sitten taas kun selailin deittiappia parisuhteen etsimismielessä, niin hyvin lihaksikkaista mietin enemmänkin, että onko meillä riittävästi yhteistä, riittääkö minä tavallisella kehollani hänelle jne. Olen siis normaalipainoinen ja kuntoilu on vähän niin ja näin, kausittain.

Vierailija
79/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla timmi vartalo, ja sen lisäksi järkeä päässä ja hyvä luonne. Loppupeleissä se luonne ratkaisee. Vaikka olis miten hyvä vartalo, ei kiinnosta, jos luonne on huono (ylimielinen, aggressiivinen). Mutta jos on huono vartalo ja tyyli, ei tule luonnetta koskaan edes testanneeksi. 

Vierailija
80/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee automaattisesti mieleen väkivaltainen naistenhakkaaja kun nään treenatun miehen. Ihan sillä kun se treenaus menee yli hyvänmaun

Minulle tulee automaattisesti mieleen epäonnistunut ihminen kun näen naisen.

Huomaatko. Sama asia. Olet miesvihaaja.

Voi hyvänen aika :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä