Vain pieni osa naisista innostuu miehen lihaksikkuudesta
Miehet ihailevat omia ja toistensa lihaksia, mutta meille naisille ei teidän lihaksillanne ole väliä. Riittää, että pystytte liikkumaan ja toimimaan normaalisti - ja osa naisista rakastuu vammaisiin ja jopa pyörätuolia käyttäviin miehiin.
Kokonaisuus ratkaisee ja luonne on tärkein.
.
Miehet! Aiheutatte itselle vain katkeria pettymyksiä, jos hikoilette ja pumppaatte rautaa salilla vain pilunkiilto silmissä. Rentoutukaa, olkaa ystävällisiä, auttavaisia, mukavia ja hauskoja omia itsejänne.
.
Ja niin, poikkeukset vahvistavat säännön. Jokaisesta kirkonkylästä löytyy muutama lihaksikkaita miehiä ihaileva typy.
Kommentit (282)
Muutaman vuoden olen käynyt salilla, ja kyllä naisten kiinnostus on selvästi lisääntynyt. Varsinkin Tinderissä on vientiä riittänyt, kun olen lisännyt sinne kuvia yläkroppa pumpissa. Ilman pumppia en edes näytä lihaksikkaalta. Kuinkahan harva nainen ymmärtää tätä(kään) asiaa?
Vierailija kirjoitti:
En ihastu lihaksikkaisiin miehiin koska pidän älykkäistä ja luovista ihmisistä.
Enkä jaksa kuunnella itsekehua.
Kuulostat aika kateelliselta ihmiseltä. Et saa liikuttua, joten uskottelet itsellesi, että kaikki liikkuvat ihmiset ovat tyhmiä ja epäluovia.
Lisäksi et jaksa kuunnella itsekehua, mutta sinulla ei ole mitään ongelmaa kohottaa itseäsi liikkuvien ihmisten yläpuolelle =D.
Vierailija kirjoitti:
On päivän selvää että luonne ja persoona ratkaisevat parin valinnassa. Tosiasia on kuitenkin, että naisetkin lähtevät etsimään sitä oikeanlaista luonnetta ja persoonaa niiden miesten joukosta, joiden ulkonäkö ja muut statusta nostavat seikat ovat maksimaaliset omiin edellytyksiin nähden.
Ei raparipan olemuksella hurmata tasokasta naista, oli luonne ja persoona miten ihanat tahansa. Miten tämä voi olla joillekin epäselvää ja joillekin huutava kosminen vääryys (siis osalle naisia). Lihasten osalla on sama. Lihakset eivät takaa mitään miehelle, mutta tiettyyn tasoon päästäkseen naiskumppanin suhteen ne ovat välttämättömyys.
Luuviulun tai plösön miehen kannattaa psyykata itsensä siihen moodiin, että sielu on kaikkein tärkein eikä paketilla väliä. On sitten tyytyväinen samoin ajattelevaan vastinkappaleeseensa. Win-win eikä kukaan häviä mitään. Peace!
Ylipäätään ihminen varmaan kokee ihmisessä tärkeimmiksi ne piirteet, joissa on itse hyvä. Hyvännäköisten mielestä on ok arvioida ihmisiä ulkonäön perusteella, rikkaiden mielestä taas varakkuuden perusteella jne. Herkkien humanistien mielestä kaikki muut ovat p#skoja ja pinnallisia. Älykköjen mielestä aivoton massa vain häiritsee maailman menoa.
Tällä mekanismilla ponnistavia maailmanselityksiä ja muita aggressiivisesti mollaavia kirjoittajia on tälläiset palstat täynnä.
Suurin osa naisista tykkää jossain määrin treenatusta tai urheilullisesta vartalosta miehillä. Liika on toki liikaa. Pitäisi tietää tarkoittaako "lihaksikas" nyt vartalotyyppiä Cristiano Ronaldo vai Bull Mentula.
Samoin kun miehet tykkäävät ns.
"naisellisista naisista" mutta eivät näistä överiksi vetäneistä perseimplantti-botox-rakennekynsi-tuksuista. Siis enemmistö miehistä.
Naisille on paljon enemmän merkitystä lompakon kuin hauiksen paksuudella.
Mutta sen nyt kaikki tiesivät jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kyllä naiset ovat täysin ulapalla siitä miltä lihaksikas mies näyttää.
Naisten käsitys salipumppaajasta on steroidibodari. Kun naiset näkevät salipumppaajan joka ei vedä steroideja kuin viimeistä päivää, naiset kuvittelevat miehellä olevan "työllä hankitut normaalit lihakset".
Kun postasin palstalle kuvia entisajan työmiehistä, olivat he naisten mielestä hinteliä.
"Urheilullinen" tarkoittaa naisilla lihaksikasta miestä (mutta ei steroidibodaria) joka on pitkä, luonnostaan harteikas ja mielellään tummahiuksinen.
Jos naisilla, eli puolella maailman populaatiosta, on eri käsitys lihaksikkuudesta kuin sinulla, niin kumpikohan on se vallitseva ts oikea käsitys asiasta?
Olennaista ei ole se kuinka monella tietty käsitys on, vaan se kuinka moneen tietty käsitys perustuu.
Naiset huomaavat vain pienen osan miehistä. Huippukomeat ja friikit. Mentula on liian lihaksikas, Daniel Graig tai joku paikallinen 186cm leveäharteinen ja raamikas salilla käyvä komistus on se tavismies joka sai lihaksensa puutahanhoidolla.
Ja kyllä, miehet tietävät miesten lihaksikkuudesta enemmän kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista tykkää jossain määrin treenatusta tai urheilullisesta vartalosta miehillä. Liika on toki liikaa. Pitäisi tietää tarkoittaako "lihaksikas" nyt vartalotyyppiä Cristiano Ronaldo vai Bull Mentula.
Samoin kun miehet tykkäävät ns.
"naisellisista naisista" mutta eivät näistä överiksi vetäneistä perseimplantti-botox-rakennekynsi-tuksuista. Siis enemmistö miehistä.
Yleensä "naisellinen mies" on geneettisesti maskuliininen mies joka leikkii feminiinisellä tyylillä.
Miksi sitten aikoinaan pahat pojat -leffan kansikuvasta naiset innostuivat? Naiset valehtelevat kilpaa, ettei lihaksikkuus kiinnosta. Kuitenkin jos yöelämässä tuollainen samannäköinen kuin tuossa leffan kannessa lähestyy, niin aivan taatusti petetään omaa miestä.
Kuopiossa pelastusopistolla on komeita ja hyväkroppaisia pelastajaopiskelijoita. Sitten on hätäkeskuspäivystäjäksi opiskelevia naisia. Kyllä ne naiset pettävät pelastajaopiskelijoiden kanssa omia miehinään aivan surutta.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen 160 naisesta 160 piti vahvemman näköisiä miehiä viehättävämpinä.
https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rspb.2017.1819
Kontekstissa verrattiin ulkonäköä kuvien perusteella, ei haettu puolisoa tai isää lapsille.
Rajansa kaikella. Mutta jatka sinä steroideja ja eaudan pumppaamisra, ei sua silti kukaan nainen tule sänkyyn repimään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee automaattisesti mieleen väkivaltainen naistenhakkaaja kun nään treenatun miehen. Ihan sillä kun se treenaus menee yli hyvänmaun
Olen ollut töissä ns bodareitten kuntosalilla. Kyllä ne usein sitä onkin. Hormonit, varsinkin yhdistettynä viinaan saa aikaan aggression.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden olen käynyt salilla, ja kyllä naisten kiinnostus on selvästi lisääntynyt. Varsinkin Tinderissä on vientiä riittänyt, kun olen lisännyt sinne kuvia yläkroppa pumpissa. Ilman pumppia en edes näytä lihaksikkaalta. Kuinkahan harva nainen ymmärtää tätä(kään) asiaa?
Ei me mitään miehistä tajuta, edes sitä, kenestä me kiihotutaan. Kiitos kun tulit selittämään meille, miten meidän tulee suhtautua 😂
Toivottavasti et unohda jalkapäiviä, koska tikkuraajat ja lättäperse on hirveät massiivisen yläkropan kanssa.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten aikoinaan pahat pojat -leffan kansikuvasta naiset innostuivat? Naiset valehtelevat kilpaa, ettei lihaksikkuus kiinnosta. Kuitenkin jos yöelämässä tuollainen samannäköinen kuin tuossa leffan kannessa lähestyy, niin aivan taatusti petetään omaa miestä.
Kuopiossa pelastusopistolla on komeita ja hyväkroppaisia pelastajaopiskelijoita. Sitten on hätäkeskuspäivystäjäksi opiskelevia naisia. Kyllä ne naiset pettävät pelastajaopiskelijoiden kanssa omia miehinään aivan surutta.
Täysin eri asia,kuin nämä rahkapetterit. Pelastajien pitää olla työnsä puolesta olla kunnossa,pystyä tekemään pelastajan työnsä. Siinä hommassa ei lihasmassan määrä ole se ratkaiseva tekijä,voimaa pitää olla. Sukulaisia on pelastajina. Harjoittelevat säännöllisesti niin töissä,kuin kotona,mutta monipuolisesti ,myös aerobista. Heidän pitää säännöllisesti testata kuntonsa.
Liika on liikaa tässä(kin) asiassa. Toisaalta, olen itse miehenä huomannut että kohtuullinen salilla käynti ja sopusuhtaisesti voimakas olemus on omiaan herättämään naisten huomion vaikka en kovin pitkä olekaan.
Toki muidenkin ominaisuuksien on syytä olla kohdillaan jos aikaa naisten suusta kuulla kehuja, nämä voi tiivistää lyhenteeseen SAAS, siisti, avulias, antelias ja sydämmellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pumppi? BodyPumpissako räpsyttelet selfieitä? Eli juu, en ymmärrä tätä(kään) asiaa. Enkä luonnottoman lihasmassan ihailua, tai sitä, että lihakset olisi elämän tarkoitus, ainoa sisältö ja itseisarvo. Juuri noissa Tinder-kuvissa saa sellaisen vaikutelman.
Mutta hienoa tietysti, että olet löytänyt seuraa. Selvästikin lihakset ja pumppi tekee vaikutuksen joihinkin, onneksi olemme erilaisia!
Jaahas, jos voimaharjoittelee on automaattisesti "horkkaajabodari", asia selvä.
P.S olette suurimmaksi osaksi vähälahjaisia ja toisaikaisia.
Vierailija kirjoitti:
Naamasta (ja pituudesta) se on kiinni eikä lihaksista. Kokeilepa katsoa naisten kanssa jalkapalloa. Naiset löytävät kentältä ehkä muutaman komean ja siinä se, vaikka kaikilla on näkyvät lihakset ja matala rasva%.
Itseänikään ei kiinnostanut lihaksikkaat miehet ennen kun aloin itse käymään kuntosalilla. Pidin sitä pinnallisena harrastuksena, ja se varmaan heijastui miesmakuunkin, mutta siinä on niin paljon muita hyviä puolia. Nykyään lihakset on hot, mutta kohtuus tietty kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pumppi? BodyPumpissako räpsyttelet selfieitä? Eli juu, en ymmärrä tätä(kään) asiaa. Enkä luonnottoman lihasmassan ihailua, tai sitä, että lihakset olisi elämän tarkoitus, ainoa sisältö ja itseisarvo. Juuri noissa Tinder-kuvissa saa sellaisen vaikutelman.
Mutta hienoa tietysti, että olet löytänyt seuraa. Selvästikin lihakset ja pumppi tekee vaikutuksen joihinkin, onneksi olemme erilaisia!
Pumppi tarkoittaa sitä että hemmo on pumpannut käsipainoilla lihaksensa maitohapoille jolloin ne näyttävät hetkellisesti suuremmilta ennen kuin verenkierto taas tasaantuu.
Luomuhauiksella ja hormoonihauiksella on se vissi ero että jälkimmäisen mukana tulee sekoboltsi, heikko sydänlihas ja veltto heppi. Jotkut harvat poikkeukset vahvistavat tämän säännön, kuten esim. Iso-Arska joka annosteli hormooninsa lääkäreiden avulla.
Ei sitten. Tai sittenkin
Harrastan liikuntaa 3 kertaa viikossa. Sahlya (jaakiekko saannoilla) ja wanhan liiton Tae Kwon Doa.
Teen ruumiillista tyota 4 h paivassa
Tyydytan vaimon joka paiva 1h lisa jumppaa
Kadet ei ole vahvoja mutta jalat ja keskivartalo on.
Pystyin 2 vuotta sitten painimaan Mikko Rantasen kanssa pallosta... Kavi meidan sahlyssa