Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä alkaa ketuttamaan, kun mitkään normaalit asiat eivät vetoa naisiin

Vierailija
10.06.2023 |

Laitan Tinderiin kuvia esim ulkoiluistani ja välillä vaikkapa tekemistäni ruoista, eli mielestäni sellaisesta perus arkisesta elämästäni, koska haluan antaa itsestäni mahdollisimman totuudenmukaisen kuvan. Ei vain naisia tunnu vähääkään kiinnostavan. Pitääkö seuraavaksi kokeilla jotain ilman paitaa otettua kuvaa, kitara kädessä, kieli ulkona ja käsi palleilla? Sekö sitten vetoaa?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä se profiiliteksti? Minulle ainakin kuvat ovat ihan yhdentekeviä, jos teksti on huono tai vastaavasti hyvä.

NIIIN tämä! Jos laitat kuvia ruoista, mistä kukaan nainen tietää, että ne on sinun tekemiäsi? Ajattelevat, että olet ehkä siellä mamman patojen ääressä. :-D

Tätä yritän aina toitottaa: miehet, panostakaa profiilitekstiin! Itse skippaan automaattisesti kaikki profiilit, joissa ei ole profiilitekstiä, tai jos teksti ei kerro miehen persoonasta mitään kiinnostavaa, tyyliin "Täällä kattelemassa löytyiskö jotain. Perusasiat kunnossa, mutta se jokin puuttuu. Olisitko se sinä?" Englanninkielisissä profiiliteksteissä miehillä usein termi easygoing. Tulee mieleen vastuuton hulttio, joka etsii irtoseksiä.

Vierailija
62/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on ihan sama mitä tavallinen mies tekee tinderissä tai jättää tekemättä niin yksin jäät. Nykypäivän kranttumuijat on niin kranttuja ettei heille kelpaa kuin alfojen alfa vaikka itse on jäätävä jokinorsu ja pizzaface.

Noni tonttu.

https://www.amazon.com/COOFANDY-Premium-Stylish-Business-Blazers/dp/B08…

Yhdistä tähän:

https://www.amazon.com/COOFANDY-Cotton-Drawstring-Waistband-Trousers/dp…

https://www.amazon.com/Amazon-Essentials-Skinny-Fit-Broken-Chino/dp/B07…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin ihmettelisin, miksi miehiä eivät kiinnosta kenkäkokoelmani tai kotini sisustus, kuva lakatuista kynsistäni tai kuva hienosta kaalista, jonka hinnaksi satuin saamaan 2,22 euroa. Ihan oikeasti, miksi normaaliuden pitäisi vedota kehenkään? 

Tämä. Jos nainen laittaisi profiiliinsa kuvia käsilaukuista, meikkikokoelmasta ja uusista sisustustyynyistä, niin ei ketään miestä sellaiset kuvat kiinnosta. Sama kun naisia ei kiinnosta esim ne kalastuskuvat. Pitää miettiä mille yleisölle niitä kuvia sinne laittaa. Sen minkä ajattelee omasta mielestään olevan kiinnostavaa ja hienoa, ei se sitä välttämättä vastakkaiselle sukupuolelle ole.

Vierailija
64/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kaveria ottamaan sinusta kuva, kun kokkaat. Eli ei ruoka-annosten kuvia, vaan kuvia sinusta eri tilanteissa.

Vierailija
65/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin ihmettelisin, miksi miehiä eivät kiinnosta kenkäkokoelmani tai kotini sisustus, kuva lakatuista kynsistäni tai kuva hienosta kaalista, jonka hinnaksi satuin saamaan 2,22 euroa. Ihan oikeasti, miksi normaaliuden pitäisi vedota kehenkään? 

Tämä. Jos nainen laittaisi profiiliinsa kuvia käsilaukuista, meikkikokoelmasta ja uusista sisustustyynyistä, niin ei ketään miestä sellaiset kuvat kiinnosta. Sama kun naisia ei kiinnosta esim ne kalastuskuvat. Pitää miettiä mille yleisölle niitä kuvia sinne laittaa. Sen minkä ajattelee omasta mielestään olevan kiinnostavaa ja hienoa, ei se sitä välttämättä vastakkaiselle sukupuolelle ole.

Haha. Tosi hyvin ilmaistu. Profiilitekstiin vois vielä lisätä, et "siirryin tässä jokunen vuosi sitten kuukuppiin tamponien sijaan. Tulee edullisemmaksi ja ekologisemmaksikin". :-D :-D

Jos ei vielä ole tajunnut, että Tinderissä koitetaan etsiä YHTEISIÄ intressejä, on kyllä väärässä paikassa. Itse harrastan esim. matkustusta, tanssia ja eräretkeilyä. Olen profiilissani esittänyt toiveen, että miestä kiinnostaisi jokin edellämainituista. En oleta, että miestä kiinnostaisi neulominen, kuten itseäni talvisin. SIksi en ole koko neulomisharrastusta profiilitekstissäni maininnut. Jos löydän mukavan miehen, hän saa sitten yllättyä iloisesti lämpimistä, oman naisen neulomista villasukista ja paidoista. 

Vierailija
66/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmer neuvoo miten saa naisen. https://www.instagram.com/elmerandberg/?hl=fi

Vierailija
67/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokakuvan ymmärrän korkeintaan silloin jos mies on kokki ja kyseessä on joku maailmanluokan mestariteos jolla haluaa päteä, mutta muuten laittaisin ruksin siksi että tilannetaju puuttuu. Ei ruokakuvat kuulu deittiprofiiliin - eikä minua kyllä kiinnosta ruokakuvat missään mediassa. Kaikki me syödään, eikä sinuakaan varmaan kiinnosta mitä minä äsken söin, etkä halua tavata minua siksi että olen tehnyt ruokaa.

Sinua kiinnostaa miltä näytän naamasta ja kropasta, että näytän iloiselta ja ystävälliseltä, ja varmaan haluat tekstistä huomata että olen fiksu ja mukava ja että meillä on jotain yhteisiä harrastuksia, tavoitteita tms.

Naisiin tepsii samat niksit.

Minä ainakin tykkäisin naisella ruokakuvasta. Kokkaus on fiksu harrastus ja kuva toimii hyvänä keskustelunavauksena.

Naisena en kyllä laittaisi ruokakuvaa deittiprofiiliin. Saisi sitten viestejä tyyliin: Tuuksä kokkaan mulle sisäkköasussa, höhöhöhö.

Eri

Eikö se ole hyvä, että saa ääliöt karsittua heti alkumetreillä?

Vierailija
68/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokakuvan ymmärrän korkeintaan silloin jos mies on kokki ja kyseessä on joku maailmanluokan mestariteos jolla haluaa päteä, mutta muuten laittaisin ruksin siksi että tilannetaju puuttuu. Ei ruokakuvat kuulu deittiprofiiliin - eikä minua kyllä kiinnosta ruokakuvat missään mediassa. Kaikki me syödään, eikä sinuakaan varmaan kiinnosta mitä minä äsken söin, etkä halua tavata minua siksi että olen tehnyt ruokaa.

Sinua kiinnostaa miltä näytän naamasta ja kropasta, että näytän iloiselta ja ystävälliseltä, ja varmaan haluat tekstistä huomata että olen fiksu ja mukava ja että meillä on jotain yhteisiä harrastuksia, tavoitteita tms.

Naisiin tepsii samat niksit.

Minä ainakin tykkäisin naisella ruokakuvasta. Kokkaus on fiksu harrastus ja kuva toimii hyvänä keskustelunavauksena.

Naisena en kyllä laittaisi ruokakuvaa deittiprofiiliin. Saisi sitten viestejä tyyliin: Tuuksä kokkaan mulle sisäkköasussa, höhöhöhö.

Eri

yksi kaverini vastaisi välittömästi tuollaiseen viestiin. Tykkää nimittäin erityisen paljon roolileikeistä

Vierailija
69/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan laittaisi tinderiin ruokakuvia? Ellet sitten ole ulkofileen pala etsimässä perunaa tai parsakaalia seuraksi.

Vierailija
70/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kuva laatikkoleuastasi ja poista kaikki muut. Jos et omaa laatikkoleukaa niin poistu koko Tinderistä.

Vierailija
71/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitarahampit vetoaa naisiin. Ylipäätänsä mikä tahansa sellainen tyyppi-hahmo, mikä ei ole ''tavallinen suomalainen mies''.

En ikinä vastaisi yhdellekään kitaranrämpyttäjälle. Kerran oli sellainen ja jumankekka kun ärsytti se jatkuva kitaranrämpyttäminen. Toinen piti sitä romanttisena, minä en. En jaksa istua ja katsella kun toinen rämpyttää kitaraansa.

Vierailija
72/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen male gaze. Ne kuvat, jotka sinusta näyttävät hyvältä, näyttävät hyvältä miesten mielestä. Naisten mielestä vaikkapa se kitaransoittokuva voisi olla hyvä, etenkin jos sinulla on hyvännäköiset kädet.

Tyypillinen mies. Ei osaa katsoa asioita, kuin omasta navastaan käsin.

Vierailija
73/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen male gaze. Ne kuvat, jotka sinusta näyttävät hyvältä, näyttävät hyvältä miesten mielestä. Naisten mielestä vaikkapa se kitaransoittokuva voisi olla hyvä, etenkin jos sinulla on hyvännäköiset kädet.

Ilmeisesti naisille kaikki on kiinni ulkonäöstä.

Miehillekkö ei ole? Miehille se vasta onkin. Miehille tärkein asia naisessa on ulkonäkö, ja millään muulla ei ole mitään väliä.

Vierailija
74/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokakuva sinusta kertoo?

Ei mitään. Tai ehkä sen, että pari(kymmentä) kiloa on tullut lisää profiilikuvan oton jälkeen.

Eilen kaveri plarasi Tinderiä ja naurettiin noille ruoka- ja autokuville. Vttu me mitään kokkia tarvita ja omat autot on.

Mies ei ilmeisesti kykene minkäänlaiseen reflektioon. Vaikuttaa yleiseltä ongelmalta, kuten käytöstapojen puutekin.

Vierailija
75/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuvia eläinten kanssa. Jos haluat isommat mahikset mätsäämiseen, niin laita koirista kuvia.

Ei mua ainakaan koirat kiinnosta yhtään. Jos ap on itse koiraihminen niin kannattaa tietysti laittaa, niin houkuttelee samankaltaisia ihmisiä.

Vierailija
76/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa maailman mielensä mukaan ajatuksissaan. Ajatuksien ulkopuolella on toinen maailma, jossa ihmiset kokeilevat ihmissuhdetaitojaan toistensa kanssa. Kaikki ovat kutsuttuja mukaan, mutta vain harvat tulevat valituiksi. Tämä pätee niin kerho-, harrastus-, ihmissuhde-, kuin työmaailmaankin. Tee sitä, mikä saa sinut tikittämään. Ja koska meitä on moneksi, Sinullekin voi löytyä se yksi oikea, joka täydentää juuri Sinun maailmaasi ja Sinä hänen.

Vierailija
77/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt näitä ruokakuvia. Siis mikä niiden pointti on? Miten sen ruokakuvan pitäisi herättää kiinnostusta? Miksi ei saman tien kuvaa imurista tai täytetystä astianpesukoneesta, jos kerran kotitöiden kuvia haluaa ottaa?

Vierailija
78/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet liikaa itseäsi, eli mistä sinä pidät. Opi ajattelemaan naisen näkökulmasta ja siitä, mikä naisia kiinnostaa. Ja ei, tylsyys ei ole kiinnostavaa. Eikä kalastuskuvat. Eikä huono, suttuinen selfie

Eikö pidä markkinoida sitä mitä rehellisesti on? Pitääkö vääntää jotain teennäistä, mitä ei todellisuudessa ole? Ei vain jotenkin istu omaan ajatusmaailmaan.

Ap

Ei pidä ryhtyä teeskentelemään. Pitää hyväksyä, jos ei omana itsenään kiinnosta ketään.

Vierailija
79/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt näitä ruokakuvia. Siis mikä niiden pointti on? Miten sen ruokakuvan pitäisi herättää kiinnostusta? Miksi ei saman tien kuvaa imurista tai täytetystä astianpesukoneesta, jos kerran kotitöiden kuvia haluaa ottaa?

exäni jälkeen olen halunnut ottaa selville, että mies osaa valmitaa ruokaa ja tehdä kotityöt. Hän nimittäin oli sellainen mamman oma aikuinen pikkupoika. Jos äiti ei ollut käynyt laittamassa ruokaa, hän kävi ostamassa ne pikaruokalasta ja äiti myös kävi siivomassa kotonaan ja pesemässä pyykit. Onneksi emme seurustelleet pitkään, joten toivuin tuosta suhteesta hyvin nopeasti.

Vierailija
80/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat siis, ettei nuo asia kiinnosta tinder-naisia?