Kyllä alkaa ketuttamaan, kun mitkään normaalit asiat eivät vetoa naisiin
Laitan Tinderiin kuvia esim ulkoiluistani ja välillä vaikkapa tekemistäni ruoista, eli mielestäni sellaisesta perus arkisesta elämästäni, koska haluan antaa itsestäni mahdollisimman totuudenmukaisen kuvan. Ei vain naisia tunnu vähääkään kiinnostavan. Pitääkö seuraavaksi kokeilla jotain ilman paitaa otettua kuvaa, kitara kädessä, kieli ulkona ja käsi palleilla? Sekö sitten vetoaa?
Kommentit (87)
Pitäis kieltää lailla koko Tinderi. Aina tulee jotain väärinkäsityksiä. Itse en ole koko palstalla, tulee mieleen että myisin itseäni. Sitähän se on, en toki tarkoita prostituutiota vaan itsensä markkinointia.
Etsin itse seuraa vain livenä niin ei tarvitse miettiä onko se viiden kilon siika toisen mielestä tylsä vai ihan paras juttu. Livenä voi vaihtaa puheenaihetta jos joku ei kiinnosta.
Ruokakuvan ymmärrän korkeintaan silloin jos mies on kokki ja kyseessä on joku maailmanluokan mestariteos jolla haluaa päteä, mutta muuten laittaisin ruksin siksi että tilannetaju puuttuu. Ei ruokakuvat kuulu deittiprofiiliin - eikä minua kyllä kiinnosta ruokakuvat missään mediassa. Kaikki me syödään, eikä sinuakaan varmaan kiinnosta mitä minä äsken söin, etkä halua tavata minua siksi että olen tehnyt ruokaa.
Sinua kiinnostaa miltä näytän naamasta ja kropasta, että näytän iloiselta ja ystävälliseltä, ja varmaan haluat tekstistä huomata että olen fiksu ja mukava ja että meillä on jotain yhteisiä harrastuksia, tavoitteita tms.
Naisiin tepsii samat niksit.
tinder on tehty ja luotu satunnaisen s-seuran hakemiseen, joten mitä luultavimmin sinun pitäisi laittaa niitä herutuskuvia
jos etsit parisuhdekaveria, niin käytä jotain toista sovllusta
Ei kannata olla Tinderissä, jos se aiheuttaa noin suurta stressiä. Ketään et kuitenkaan voi pakottaa kiinnostumaan itsestäni ja pitämään kuvistasi. Niin käy, jos käy. En itsekään roiku missään deittisovelluksissa, tosin eri syistä. Mutta elämässä kannattaa ylipäätään tehdä sellaisia asioita joista pitää eikä yrittää hampaat irvessä niin kuin sinä tunnut Tinderin kanssa tekevän.
minä ehkä antaisin vain plussaa arkisten kuvien laittamisesta deittisovelluksiin. Kertovat minulle siitä, että viihtyy muuallakin kuin peilin ääressä lihaksiaan kuvaamassa ja ruokakuvat siitä, että osaa tehdä ruokaa eikä ruokavalio koostu pikaruokalakokkien tekemästä "ravinnosta"
tiedän monta muutakin kaltaistani
emme vain ole tinderissä tai muissakaan deittisovelluksissa, vaan IRL:issä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen male gaze. Ne kuvat, jotka sinusta näyttävät hyvältä, näyttävät hyvältä miesten mielestä. Naisten mielestä vaikkapa se kitaransoittokuva voisi olla hyvä, etenkin jos sinulla on hyvännäköiset kädet.
Eli sellainen kitara-hamppi olisi ilmeisen ihana?
Ap
Kitarahampit todnäk empaattisempia sinua, joka raivoaa vauvaforumilla kun naiset ei lämpene. Sori, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
minä ehkä antaisin vain plussaa arkisten kuvien laittamisesta deittisovelluksiin. Kertovat minulle siitä, että viihtyy muuallakin kuin peilin ääressä lihaksiaan kuvaamassa ja ruokakuvat siitä, että osaa tehdä ruokaa eikä ruokavalio koostu pikaruokalakokkien tekemästä "ravinnosta"
tiedän monta muutakin kaltaistani
emme vain ole tinderissä tai muissakaan deittisovelluksissa, vaan IRL:issä
Tuonhan näkee jo ulkomuodosta
Sinne on tarkoitus laittaa kuvia itsestä. On meillä ruokaa kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
tinder on tehty ja luotu satunnaisen s-seuran hakemiseen, joten mitä luultavimmin sinun pitäisi laittaa niitä herutuskuvia
Kaikissa sovelluksissa on samat ihmiset.
En mä ainakaan ole mitään ruoka-annoksia halua deittailla vaan miestä 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tosissaan seuraa hakevat (ja epätoivoiset) ovat kaikkialla. Tinderissä on lisäksi huithapeleita, jotka pitää osata seuloa pois.
Vierailija kirjoitti:
Ruokakuvan ymmärrän korkeintaan silloin jos mies on kokki ja kyseessä on joku maailmanluokan mestariteos jolla haluaa päteä, mutta muuten laittaisin ruksin siksi että tilannetaju puuttuu. Ei ruokakuvat kuulu deittiprofiiliin - eikä minua kyllä kiinnosta ruokakuvat missään mediassa. Kaikki me syödään, eikä sinuakaan varmaan kiinnosta mitä minä äsken söin, etkä halua tavata minua siksi että olen tehnyt ruokaa.
Sinua kiinnostaa miltä näytän naamasta ja kropasta, että näytän iloiselta ja ystävälliseltä, ja varmaan haluat tekstistä huomata että olen fiksu ja mukava ja että meillä on jotain yhteisiä harrastuksia, tavoitteita tms.
Naisiin tepsii samat niksit.
🙏🏻
Miksi normaalien ja perusarkisten asioiden pitäisi herättää naisten mielenkiinto? Tai ylipäätään kenenkään mielenkiinto... Eihän niissä arkisissa asioissa ole mitään kiinnostavaa. Ne ovat vain perusarkea. Jos sulla ei tosiaan mitään muuta profiilissa ole, niin kovin tylsältä kuulostat.
Laita kuvia itsestäsi, ei pelkistä ruoka-annoksista
Siirtysin Turkkiin,Puolaan ja Bulgariaan.
Ap on tyypillinen mies,joka on sitä mieltä, että naisten velvollisuus on tykätä miehistä ja niiden kuvista ja ottaa niihin yhteyttä Tinderissä,ja miesten oikeus on saada naisten seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi normaalien ja perusarkisten asioiden pitäisi herättää naisten mielenkiinto? Tai ylipäätään kenenkään mielenkiinto... Eihän niissä arkisissa asioissa ole mitään kiinnostavaa. Ne ovat vain perusarkea. Jos sulla ei tosiaan mitään muuta profiilissa ole, niin kovin tylsältä kuulostat.
No kato,kun se on mies- miehet on sitä mieltä, että naisten pitää taputtaa rivissä ja kirkua ihastuksesta,kun mies keittää kaurapuuron.
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää ne suomalaiset naiset jotka ovat sortuneet italialaisiin, portugalilaisiin, romanialaisiin, irakilaisiin, turkkilaisiin, angolalaisiin, kamerunilaisiin ym miehiin joita muun maalaiset naiset kiertävät kaukaa mutta suomalainen nainen pitää hyvänäkin löytönä.
Tunnen pariskuntia joissa mies on jostakin noista mainitsemistani maista, ja jokainen noista miehistä pettää. Muutenkin niitten käytös on tasoa omahyväistä ja paskaa. Huomaa kyllä että kusi on noussut päähän kun suomessa on irronnut tussua helposti.
Samalla tunnen monta kunnollista suomalaista miestä jotka eivät kelpaa kellekään suomalaiselle naiselle. Ne ovat tuollaisia "arvioi tinder profiilini"-sampsan (ylila uta ketju) oloisia miehiä.
Kyllä nekin pettää jos saisi ensiksi jonkun petettävän.
Laita vaan hyvä kuva jossa hymyilet ja katsot kameraan. Ei siihen tilpehöörejä tartte kasata. Ruokakuvat ja kalasaaliit kuuluu instaan (eikä mun mielestä sinnnekään) eikä deittiprofiiliin. Kokovartalokuva jos siltä tuntuu. Näytä kivalta, iloiselta ja positiiviselta. Sierainörkkeihin ei tartu kukaan. Jos haluat fiksua seuraa niin panosta tekstiin.