Aiotko katsoa illan jalkapallo-ottelun 450 miljoonan muun ihmisen tavoin?
Kommentit (71)
En, 7 600 000 000 muun ihmisen tavoin.
Jaajuu voisinpas katsoakin.
Olen ollut livenäkin stadionillakin seuraamassa valioliigan ottelua :)
Vierailija kirjoitti:
Menen teatteriin jos haluan nähdä filmaamista, neitimiesten laji
Jalkapallossa oikeasti pelataan yllättävän kovaa, luulen että itse et kestäisi yhtäkään taklausta.
Aion paskantaa housuunin 450 miljoonan muun ihmisen tavoin.
En, enkä usko noin monen muunkaan katsovan. Nolla pois tuosta luvusta ja sen voin jotenkin uskoa. Ei nuo nyt sentään mitkään arvokisat ole.
Mikä jalkapallo-ottelu sieltä tulee, ja mistä kanavalta 13- vuotias lapsenlapsi kylässä ja voisi tykätä.
Terv. Mummo 75.v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkapallossa oikeasti pelataan yllättävän kovaa, luulen että itse et kestäisi yhtäkään taklausta.
Tämä. Ne kovaa sukille tulevat taklaukset tekee oikeasti tosi kipeää. Säärisuojat ei pahemmin suojaa.
Vierailija kirjoitti:
En, enkä usko noin monen muunkaan katsovan. Nolla pois tuosta luvusta ja sen voin jotenkin uskoa. Ei nuo nyt sentään mitkään arvokisat ole.
No nyt todellinen älyn jättiläinen paikalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun muissa lajeissa heti noustaan ylös erittäin rajujenkin tällien jälkeen mutta jalkapallossa aina jäädään maahan itkemään siinä toivossa että vastustaja saa rangaistuksen. Jos ei tuomari vihellä, maagisesti kipu häviää heti ja normaalisti pystytäään taas juoksemaan jalan kanssa jota muutama sekuntti sitten pideltiin itkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ne kovaa sukille tulevat taklaukset tekee oikeasti tosi kipeää. Säärisuojat ei pahemmin suojaa.
Miksi se kipu sitten heti häviää jos ei tuomari puhalla rangaistusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kipu sitten heti häviää jos ei tuomari puhalla rangaistusta?
Ei ole pakko uskoa. Ja useinhan niitä kannetaan kentän laidalle jäädytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun muissa lajeissa heti noustaan ylös erittäin rajujenkin tällien jälkeen mutta jalkapallossa aina jäädään maahan itkemään siinä toivossa että vastustaja saa rangaistuksen. Jos ei tuomari vihellä, maagisesti kipu häviää heti ja normaalisti pystytäään taas juoksemaan jalan kanssa jota muutama sekuntti sitten pideltiin itkien.
Sä varmaan ymmärrät että sillä on tarkoitus ärsyttää vastustajaa ja ostaa sekä kuluttaa aikaa?
Sit vielä sellanen juttu, et tollasen parimetrisen puolustajan rautanappulat nilkassa sattuu ihan oikeesti.
Koitan päättää kovan lain uusintoja vain jotain skyshowlta. Voi olla etten katso mitään. Netti mesmeroi aika vahvasti.