Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä alkaa ketuttamaan, kun mitkään normaalit asiat eivät vetoa naisiin

Vierailija
10.06.2023 |

Laitan Tinderiin kuvia esim ulkoiluistani ja välillä vaikkapa tekemistäni ruoista, eli mielestäni sellaisesta perus arkisesta elämästäni, koska haluan antaa itsestäni mahdollisimman totuudenmukaisen kuvan. Ei vain naisia tunnu vähääkään kiinnostavan. Pitääkö seuraavaksi kokeilla jotain ilman paitaa otettua kuvaa, kitara kädessä, kieli ulkona ja käsi palleilla? Sekö sitten vetoaa?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen male gaze. Ne kuvat, jotka sinusta näyttävät hyvältä, näyttävät hyvältä miesten mielestä. Naisten mielestä vaikkapa se kitaransoittokuva voisi olla hyvä, etenkin jos sinulla on hyvännäköiset kädet.

Ilmeisesti naisille kaikki on kiinni ulkonäöstä.

Vierailija
42/87 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakuvia tinderissä? Täh :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitäänkö täällä taas naisia vai naista?

Vierailija
44/87 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei kukaan nainen kiinnostu tuskin johtuu niistä kuvista.

Vierailija
45/87 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse niissä Tinderiin lataamissasi kuvissa, vai otatko vain kuvan ulkoilumaastosta ja ruuasta lautasella? Harva kait ruoka-annoksen kanssa haluaa deittailla, toki menihän joku naimisiin Eiffel-torninkin kanssa.

Vinkki muille, ne kuvat autoista,moottoripyöristä, talosta, mökistä, joissa itse et ole, eivät kiinnosta myöskään ketään, eivätkä välttämättä vaikka itse olisitkin niissä, lesoilua se vain on.

Vierailija
46/87 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Kyllähän se maksalaatikon kuva saa pöksyt märäksi, ei sitä kieltää voi.

Mä tuon puolukat!

Laitan kylläkin sellaisia kuvia, joissa oikeasti on kokattu ja nähty vaivaa sen ruoan eteen.

Ap

Siis laitatko kuvan itsestäsi kokkaamassa vai kuvan pelkästä ruuasta. Mun mielestä ensimmäinen on ihan ok, mutta kuva pelkästä ruuasta tuntuu hullulta. Samaten onko noi patikointikuvat sellaisia missä olet itse vai laitatko vaan kuvia maisemista joita olet nähnyt?

Vierailija
47/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokakuvan ymmärrän korkeintaan silloin jos mies on kokki ja kyseessä on joku maailmanluokan mestariteos jolla haluaa päteä, mutta muuten laittaisin ruksin siksi että tilannetaju puuttuu. Ei ruokakuvat kuulu deittiprofiiliin - eikä minua kyllä kiinnosta ruokakuvat missään mediassa. Kaikki me syödään, eikä sinuakaan varmaan kiinnosta mitä minä äsken söin, etkä halua tavata minua siksi että olen tehnyt ruokaa.

Sinua kiinnostaa miltä näytän naamasta ja kropasta, että näytän iloiselta ja ystävälliseltä, ja varmaan haluat tekstistä huomata että olen fiksu ja mukava ja että meillä on jotain yhteisiä harrastuksia, tavoitteita tms.

Naisiin tepsii samat niksit.

🙏🏻

eihän tinderissä mitään tekstejä ole, kun kaikki perustuu siihen, että swaipataan kuvan perusteella joko oikealle tai vasemmalle?

Vierailija
48/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakuvan ymmärrän korkeintaan silloin jos mies on kokki ja kyseessä on joku maailmanluokan mestariteos jolla haluaa päteä, mutta muuten laittaisin ruksin siksi että tilannetaju puuttuu. Ei ruokakuvat kuulu deittiprofiiliin - eikä minua kyllä kiinnosta ruokakuvat missään mediassa. Kaikki me syödään, eikä sinuakaan varmaan kiinnosta mitä minä äsken söin, etkä halua tavata minua siksi että olen tehnyt ruokaa.

Sinua kiinnostaa miltä näytän naamasta ja kropasta, että näytän iloiselta ja ystävälliseltä, ja varmaan haluat tekstistä huomata että olen fiksu ja mukava ja että meillä on jotain yhteisiä harrastuksia, tavoitteita tms.

Minä ainakin tykkäisin naisella ruokakuvasta. Kokkaus on fiksu harrastus ja kuva toimii hyvänä keskustelunavauksena.

Vierailija
49/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Kyllähän se maksalaatikon kuva saa pöksyt märäksi, ei sitä kieltää voi.

Mä tuon puolukat!

Laitan kylläkin sellaisia kuvia, joissa oikeasti on kokattu ja nähty vaivaa sen ruoan eteen.

Ap

Mutta et ole koskaan siis tehnyt maksalaatikkoa alusta loppuun? Mä oon kerran 14 vuotiaana ekassa kesätyöpaikassa.

Vierailija
50/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitarahampit vetoaa naisiin. Ylipäätänsä mikä tahansa sellainen tyyppi-hahmo, mikä ei ole ''tavallinen suomalainen mies''.

Vierailija
51/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkäisin naisella ruokakuvasta. Kokkaus on fiksu harrastus ja kuva toimii hyvänä keskustelunavauksena.

Naisena en kyllä laittaisi ruokakuvaa deittiprofiiliin. Saisi sitten viestejä tyyliin: Tuuksä kokkaan mulle sisäkköasussa, höhöhöhö.

Eri

Vierailija
52/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet liikaa itseäsi, eli mistä sinä pidät. Opi ajattelemaan naisen näkökulmasta ja siitä, mikä naisia kiinnostaa. Ja ei, tylsyys ei ole kiinnostavaa. Eikä kalastuskuvat. Eikä huono, suttuinen selfie

Joo ja ruikuttaminen yleensä ei ole hyvä asia. Ehkä onnistut välittämään täällä esittämäsi ruikutuksen niissä kuvissa?

Vierailija
53/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin ihmettelisin, miksi miehiä eivät kiinnosta kenkäkokoelmani tai kotini sisustus, kuva lakatuista kynsistäni tai kuva hienosta kaalista, jonka hinnaksi satuin saamaan 2,22 euroa. Ihan oikeasti, miksi normaaliuden pitäisi vedota kehenkään? 

Vierailija
54/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut, että joku olisi niin tollo, että ruokakuvilla yrittäisi iskeä naista.

Vierailija
55/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet liikaa itseäsi, eli mistä sinä pidät. Opi ajattelemaan naisen näkökulmasta ja siitä, mikä naisia kiinnostaa. Ja ei, tylsyys ei ole kiinnostavaa. Eikä kalastuskuvat. Eikä huono, suttuinen selfie

Ajattelevatko naiset liikaa itseään? Vai onko se eri asia?

Vierailija
56/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen male gaze. Ne kuvat, jotka sinusta näyttävät hyvältä, näyttävät hyvältä miesten mielestä. Naisten mielestä vaikkapa se kitaransoittokuva voisi olla hyvä, etenkin jos sinulla on hyvännäköiset kädet.

Ilmeisesti naisille kaikki on kiinni ulkonäöstä.

Alapeukuista päätellen se on eri asia.

Vierailija
57/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ihan sama mitä tavallinen mies tekee tinderissä tai jättää tekemättä niin yksin jäät. Nykypäivän kranttumuijat on niin kranttuja ettei heille kelpaa kuin alfojen alfa vaikka itse on jäätävä jokinorsu ja pizzaface.

Vierailija
58/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on ihan sama mitä tavallinen mies tekee tinderissä tai jättää tekemättä niin yksin jäät. Nykypäivän kranttumuijat on niin kranttuja ettei heille kelpaa kuin alfojen alfa vaikka itse on jäätävä jokinorsu ja pizzaface.

Tiedät valehtelevasi

Vierailija
59/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluatko sä ne jokinorsut ja pizzafacet, jos kerran heidän miesmakunsa noin harmittaa?

Vierailija
60/87 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais mies joka tykkää kokata. Mikäs sen parempi tapa osoittaa taitoaan kun laittaa omista kokkailuistaan kuvia.

Mutta toisaalta minä olen muiden naisten mielestä niin antinainen kuin voi p*llullinen olla niin multa on turha kysyä mielipidettä asiaan 😂

Mutta kannattaa mennä sillä omalla tyylillä, ehkä tuurilla tulee sit sellainen vastaan joka tykkää siitä. Alleviivaan sanan tuuri. Koska sitä se pariutuminen on.

Ja jos liikaa alkaa miellyttelemään muita niin saattaa päätyä yhteen ihmisen kanssa, josta ei oikeestaan tykkää. Ja se on kyllä paljo rankempaa kuin sinkkuus ikinä.