IL: Leonardo DiCaprio, 48 tapailee nykyään 22-vuotiasta kaunotarta?
Hopeaketun charmi on vastustamaton
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b4aa78fb-3828-4529-8682-7929b0…
Kommentit (171)
Niin tekisi jokainen tuon ikäinen mies, jos pystyisi.
Joka muuta väittää valehtelee tai on homoseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
DiCaprio yht'äkkiä lässähti vähän kun monta vuotta näytti 10-15 vuotta nuoremmalta kuin oli.
Adrenokromin käyttö vanhentaa ja ilman eliitti rapistuu hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosiensa kanssa painivat AV-mammat ei pidä siitä, kun 50 mies kulkee nuoren ja kauniin naisen kanssa. Aina sama valitus.
Selittäisitkö jo, miten se on meiltä pois. Tuo länkyttäminen kateudesta on lapsellista, erityisesti jos et osaa edes selittää, mistä ja miksi ja kummalle osapuolelle meidän pitäisi olla kateellisia. Ymmärräthän, että me olemme oikeasti aikuisia naisia. Jankutatko tuota myös äidillesi? Oikeastiko ajattelet, että hän varmaan kateellisena miettii amerikkalaisen julkkiksen parisuhde-elämää?
Di Caprion homous on vaiettu mutta yleisesti tunnettu salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosiensa kanssa painivat AV-mammat ei pidä siitä, kun 50 mies kulkee nuoren ja kauniin naisen kanssa. Aina sama valitus.
Selittäisitkö jo, miten se on meiltä pois. Tuo länkyttäminen kateudesta on lapsellista, erityisesti jos et osaa edes selittää, mistä ja miksi ja kummalle osapuolelle meidän pitäisi olla kateellisia. Ymmärräthän, että me olemme oikeasti aikuisia naisia. Jankutatko tuota myös äidillesi? Oikeastiko ajattelet, että hän varmaan kateellisena miettii amerikkalaisen julkkiksen parisuhde-elämää?
En tippaakaan ole kateellinen viisikymppiselle, jolla ei ole omia lapsia. Hukkaan heitetty elämä. Onneksi teki edes elokuvia, niin on jotain saanut aikaiseksi. Mutta se sen ympäristövouhkaaminen jahdin tai private jetin kannelta on myös naurettavaa touhua. Feikki poika.
Tälle kommentoijalle, joka pelkää naisten vaihdevuosia, niin tiedoksi, että tulee ne vaihdevuodet miehellekin. Hänen kyllä kannattaisi ottaa yli 50v nainen, joka on jo VARMASTI ohittanut vaihdevuodet, niin ei tarvitsisi enää pelätä niitä. Ne kun voi tulla nuorellekin naiselle, jos esim. sairastuu syöpään ja joutuu hoitoihin.
Minä en pysty ymmärtämään näitä isoja ikäeroja. Olen itse keski-ikäinen ja teen töitä 20-23-vuotiaiden nuorten kanssa. Vaikka he ovat kivoja, niin kyllä se aaltopituus on vaan niin eri. En minä jaksaisi kotona vielä puhua niista asioista, joista puhuin jo 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tippaakaan ole kateellinen viisikymppiselle, jolla ei ole omia lapsia. Hukkaan heitetty elämä. Onneksi teki edes elokuvia, niin on jotain saanut aikaiseksi. Mutta se sen ympäristövouhkaaminen jahdin tai private jetin kannelta on myös naurettavaa touhua. Feikki poika.
Vanhempana kun tekee on iso riski lapsen vammautumiselle, kun siittiöt on homehtuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gregori kirjoitti:
sairas mies jos ei hälle kukaan yli 23v kelpaa
Jokainen viisikymppinen vaihtaisi parikymppiseen jos siihen tarjoutuisi mahdollisuus
Ei kyllä tuo jonkintason sairaus on. Ei kukaan "aikuinen" halua kumppaniksi "lasta" tai lapsen mielistä...
Ei. Kyseessä on biologia. Uros tahtoo astua lisääntymisikäistä naarasta. Jos siihen on statuksen takia pysyvä mahdollisuus, niin tietysti menee näin. Luonnollista, ei sairasta. Ihan biologian alkeita, mutta kun näyttää vain harmittavan kovasti.
Ei sitten taida Leolta naisen astuminen onnistua, kun ei edes ne nuoret naiset lisäänny...
Ihmeellistä, ettei yksikään hänen gold diggereistään halua loppuelämän taattua elatusta.
Vierailija kirjoitti:
Di Caprion komeus nykypäivänä on toki vähän makuasia sekin. Nättihän se oli sillon parikymppisenä poikana
Mun mielestä Suomi on täynnä ldc:n näkösiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo vähän tylyä sellaisille naisille, jotka haavevat perinteisistä sukupuolirooleista. Eli siis siitä, että nainen ei samalla tavalla panosta uraan, vaan hoitaa lapsia ja huushollia ja mies hoitaa elannon. Tällaiselle naiselle on aika tylyä ymmärtää, että miehet eivät pohjimmiltaan tällaisen naisen panosta arvosta ollenkaan, vaan vaihtaisivat hänet nuoreen naiseen heti jos voisivat. Tällaiselle naiselle ei jää jäljelle muuta kuin köyhät eläkepäivät. Sen sijaan jos naisella on oma talous kunnossa ja ei ole samalla tavalla riippuvainen miehestä, niin siitä vain sitten ukot metsästämään niitä missejä.
Mulla on oma talous kunnossa, mutta voin sanoa, etten arvosta yhtään Leon kaltaista "miestä".
Vierailija kirjoitti:
Dicaprio on homoseksuaali ja nuo naiset ovat Losin slangin mukaisesti "partoja". Missä Dicaprio on niin siellä on yleensä myöskin Lucas Haas joka on tunnetusti homo ja kertonut olevansa pitkäaikaisessa suhteessa miehen kanssa jota ei ole nimennyt. Miksi tuo Haas sekkailee jatkuvasti Dicaprion kanssa?
1 + 1 = ?
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-4864460/Leonardo-DiCaprio…
Koska on kiva kikatella Lukaksen kaa.
Vierailija kirjoitti:
Dicaprio on järjen mies. Itse olen 32 v mies, jolla on vastikään 18 v täyttänyt mimmi. Aika kesyä vielä Leonardoon verrattuna, mutta ei paha siltikään.
Mutta onko sulla kolmekymppistä poikakaveria myös?
Olen hieman Leoa nuorempi, mutta paljon paremman ja nuorekkaamman näköinen. Ongelmani on, että herätän kiinnostusta juurikin tuossa Leon puolisoiden ikäluokassa. Työpaikallakin naiset tulevat juttelemaan niitä näitä, mutta onneksi voin olla etänä, että saan työni tehtyä. Baarista yrittävät raahata kaksin käsiin kotiinsa.
Kannattaisiko minun esim. viettää aikaa solariumissa, juopotella, polttaa, syödä epäterveellisesti, olla nukkumatta sekä liikkumatta ja stressata, jotta tulisi lisää ikää naamariin? Olen kiinnostunut vähän kypsemmistä yksilöistä, enkä pelkästä haaralihana olemisesta.
Leo sai trauman kun joku 25 vuotias jätti. Pakkomielteinen neurootikko.
Ei se osaa seurustella aikuisten naisten kanssa. Jäänyt ite tunneelämältään teinin tasolle. Ällö keskiikäinen juntin näköinen. Ilman mainetta ja rahaa kukaan nuori nainen ei katsettakaan siihen lois.
DiCaprio ei ole kyllä mikään charmikas hopeakettu. Nuorena toki tosi söpö, mutta ei ole vanhentunut mitenkään parhaalla tavalla.
Huhuja hänen peitesuhteistaan kyllä on ollut. Joku nuori malli saa kivan nosteen uralleen, rahaa ja julkisuutta, Leo saa "naistenmiehen" maineen, joka alkaa tässä vaiheessa vaikuttaa kyllä ennemmin jo aika nololta.
Vierailija kirjoitti:
Leo sai trauman kun joku 25 vuotias jätti. Pakkomielteinen neurootikko.
-Ja minuahan ei prkl jätä kukaan!
Pakko jättää nuori nainen joka viikko 30 vuoden ajan, muuten ei toivu.
Ehkä se ei vaan ole vielä tajunnut, että Lucas on se ainoa oikea hänelle?
Miehet kehittyvät hitaammin, varmaan ovat toistensa tasolla?