IL: Leonardo DiCaprio, 48 tapailee nykyään 22-vuotiasta kaunotarta?
Hopeaketun charmi on vastustamaton
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b4aa78fb-3828-4529-8682-7929b0…
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dicaprio on järjen mies. Itse olen 32 v mies, jolla on vastikään 18 v täyttänyt mimmi. Aika kesyä vielä Leonardoon verrattuna, mutta ei paha siltikään.
Mutta onko sulla kolmekymppistä poikakaveria myös?
Ei oo. Ehkä sen takia kaipaankin liikaa naisseuraa, koska jos on yksinäistä. : /
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosiensa kanssa painivat AV-mammat ei pidä siitä, kun 50 mies kulkee nuoren ja kauniin naisen kanssa. Aina sama valitus.
Selittäisitkö jo, miten se on meiltä pois. Tuo länkyttäminen kateudesta on lapsellista, erityisesti jos et osaa edes selittää, mistä ja miksi ja kummalle osapuolelle meidän pitäisi olla kateellisia. Ymmärräthän, että me olemme oikeasti aikuisia naisia. Jankutatko tuota myös äidillesi? Oikeastiko ajattelet, että hän varmaan kateellisena miettii amerikkalaisen julkkiksen parisuhde-elämää?
En tippaakaan ole kateellinen viisikymppiselle, jolla ei ole omia lapsia. Hukkaan heitetty elämä.
Minkäs ikäisenä Elton John hankki ne lapsensa? Voihan miesparikin hoitaa lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman Leoa nuorempi, mutta paljon paremman ja nuorekkaamman näköinen. Ongelmani on, että herätän kiinnostusta juurikin tuossa Leon puolisoiden ikäluokassa. Työpaikallakin naiset tulevat juttelemaan niitä näitä, mutta onneksi voin olla etänä, että saan työni tehtyä. Baarista yrittävät raahata kaksin käsiin kotiinsa.
Kannattaisiko minun esim. viettää aikaa solariumissa, juopotella, polttaa, syödä epäterveellisesti, olla nukkumatta sekä liikkumatta ja stressata, jotta tulisi lisää ikää naamariin? Olen kiinnostunut vähän kypsemmistä yksilöistä, enkä pelkästä haaralihana olemisesta.
Minulla hieman saman tyyppinen tilanne. Siis muutenkin toki suosin nuorempia naisia, mutta näiltä myös saan selvästi eniten huomiota. En tietenkään väitä, etteivätkö vanhemmat naiset myös antaisi huomiota, mutta yleensä enemmän juuri nuoremmat. Eli jos minulle tarjoutuu mahdollisuudeksi ottaa 20 v nainen tai 35 v nainen, tuon 20 v tapauksen ollessa tilastollisesti todennäköisempi, eikö ole loogisempaa, että otan 20 v naisen? Itse siis olen 33 v. Moni saattaa luulla, että minulla on jokin pakonomainen tarve deittailla juuri nuorempia naisia, mutta nuo nuoremmat naiset itse juuri ottavat minuun eniten kontaktia, joten miksi en sitten vastaisi heidän kiinnostukseensa? En minä väkisin etsi juuri tietyntyyppistä.
Esimerkkinä, kun olin Tinderissä viime vuonna, aidosti kaikista kiinnostuneimpia olivat sellaiset 18-22 v tytöt. Olivat kaikista puheliaimpia ja aloitteellisempia. Ihan itse saattoivat pyytää treffeille ennen kuin itse edes ehdin ottaa asiaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dicaprio on järjen mies. Itse olen 32 v mies, jolla on vastikään 18 v täyttänyt mimmi. Aika kesyä vielä Leonardoon verrattuna, mutta ei paha siltikään.
Mutta onko sulla kolmekymppistä poikakaveria myös?
Ei oo. Ehkä sen takia kaipaankin liikaa naisseuraa, koska jos on yksinäistä. : /
*joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gregori kirjoitti:
sairas mies jos ei hälle kukaan yli 23v kelpaa
Jokainen viisikymppinen vaihtaisi parikymppiseen jos siihen tarjoutuisi mahdollisuus
Ei kyllä tuo jonkintason sairaus on. Ei kukaan "aikuinen" halua kumppaniksi "lasta" tai lapsen mielistä...
Ei. Kyseessä on biologia. Uros tahtoo astua lisääntymisikäistä naarasta. Jos siihen on statuksen takia pysyvä mahdollisuus, niin tietysti menee näin. Luonnollista, ei sairasta. Ihan biologian alkeita, mutta kun näyttää vain harmittavan kovasti.
Ihmetyttää tämä ainainen biologiaan ja eläimiin vertaus, koska emme me muutenkaan elele kuten eläimet, jotka esim. pitävät raadollisesti reviiristään kiinni. Täällä sopuisasti pyrimme tulemaan toimeen toinen toistemme kanssa, ilman reviiri- ym. kiistoja.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän Sanna vois iskeä Leon, jos vaikka vaihtelu virkistäis molempia. Maltan tuskin odottaa lööppejä.
Leo voi (ehkä ja korostan sanaa ehkä) iskee Sannan ikäisiä (alle 40 vuotiaiaita) vasta sitten, kun se on Frederikin ikäinen.
Älä unohda Dannya, joka edelleen 81-vuotiaana "iskee" parikymppisiä neitosia.
Ei toi Leo ole hetero. Nuo alati vaihtuvat tyttöystävät on pelkkää kulissia. Ovatkin sellaisia stereotyyppisiä muotibisneshomojen ihannemalleja lommoposkineen ja androgyyneine olemuksineen. Leo on pesunkestävä gay, joka ei vain syystä tai toisesta ole halunnut astua kaapista ulos.
Tolla Rochella on karsee luomi kaulassa
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että joku lukemattomista tyttöystävistä olisi juoruillut homoudesta.
Isossa maailmassa kirjoitetaan NDA.
Kate Winslet kertoi että hän tuntee monia läheisiä miespuolisia näyttelijöitä jotka ovat kaapissa.
Naistenmiesten maine ja samalla ura menisi jos totuus paljastuisi.
https://www.news.com.au/entertainment/celebrity-life/star-claims-at-lea…
Once upon a time in Hollywood -elokuva kertoi kyllä totuuden, jos jaksoitte katsoa:
-Brad Pittillä on oikeastikin matkailuauto ja koira
-Leolla on nuoria naisia, mutta parhaiten hän viihtyy miespuolisen kaverinsa seurassa
-Manson tappoi Hollywoodin kermaa kateuksissaan.