Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti pakko laihduttaa itsensä tikuksi että miehiä kiinnostaisi?!

Vierailija
04.06.2023 |

Joku vuosi sitten painoin noin 10 kg vähemmän kuin nyt ja miehiä pyöri ympärillä kuin kärpäsiä, nyt ei ketään. Sitä ennen olin vähän lihavampi enkä kiinnostanut ketään. Eli ei ole kiinni iästä eikä mistään muusta kuin niistä 10 kilosta. En edes ole ylipainoinen vaan vähän pyöreä, ns mid size. Mutta miehille kelpaa vaan LAIHA. En ole luonnostaan laiha, vaan silloin joudun oikeasti tinkimään syömisestä tosi paljon. En kyllä millään viitsisi enää tinkiä vaan siksi että olisin miehille viehättävä...

Kommentit (284)

Vierailija
181/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälaisia miehiä itse arvostat ja katselet.

Mä olen lihava ja saan haluamani miehen. Tykkään, kun ovat pidempiä ja tanakoita. Plussaa kunnon parta.

Vierailija
182/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että Suomessa muka miehet jatkuvasti flirttaisivat ja yrittäisivät iskeä kaduilla, kaupassa jne.

Niinpä. Ainakaan mun tuttavapiirissä ei tuollaista tapahdu.

Kai se on tulkinta kysymys. Jos mies alkaa juttusille vaikka bussia odotellessa, voi joku tulkita sen iskuyrityksenä, vaikkei se sitä olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hehkut itsevarmuutta ja -tyytyväisyyttä, kun olet 10 kg hoikempi. Joku toinen on itsevarmempi saadessaan vähän muotoja ja pyöreyttä.

Vierailija
184/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen sellainen kuvio että aloittaja on n. 165 cm pitkä ja painaa noin 80 kiloa mutta hän kokee olevansa mainittu mid-size koska kaveripiirissä on häntä lihavempiakin. Sitten kiukuttaa kun miehet ei pidäkään kehopositiivisuutta normaalina ja laihduttaminen ei tietenkään kiinnosta koska silloin ei voi syödä mitä haluaa milloin vaan.

Tämä.

Miesten kriteerit eivät muutu. Me emme vertaa naisia toisiinsa tai naista mieheen jonka rinnalla tämä seisoo. Niihin ei vaikuta vaatekokojen muuttamiset tai body positivity-kamppikset.

Se miltä kukin näyttää tietyssä painossa, on yksilöllistä. Mutta suurin piirtein menee näin:

Ylipainon raja on BMI 25, alipainon raja BMI 18.5

Siinä keskellä on BMI 21,75

Se on "mid-size". BMI +-22.

Tukeva on jossain sen yläpuolella mutta alle BMI 25.

Hoikka on jossain sen alapuolella ja laiha on lähellä alipainon rajaa.

Saa itkeä niin paljon kuin huvittaa. Standardit eivät muutu. Jos suurin osa ihmisistä on tukevia, se ei tee vähemmän tukevasta hoikkaa.

Menepä instagramiin ja katso mikä on midsize. Sieltä ei yhtään bmi 22 löydy vaan siinä kokoluokassa ollaan jo voimakkaasti ylipainoisia ja koot on suomalaisia kokoja 50+ vastaavia. Midsize ei tarkoita medium kokoja ei edes largea vaan kokoja 50+

Vierailija
185/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku itsetuntojutska kai että pitää olla koko ajan ihailtu? Liikaa prinsessapaapontaa lapsena? m56

Riippuu tietysti ikäluokasta, mutta ennen vuotta 2000 syntyneen naisen tajuntaan paukutettiin syntymästä asti että ihmisarvosi on yksin kiinni ulkonäöstäsi ja painoindeksistäsi. Aivan yhdentekevää, vaikka keksisit parannuskeinon syöpään, ratkaisisit maailmassa köyhyys -ja nälkä ongelman ja lopettaisit kaikki sodat koska mikään näistä ei ole edes yhteensä niin tärkeää kuin se, että olet mahdollisimman laiha ja nätti.

Niin ja että ota mies. Leikit suunniteltiin siten et olivat mahdollisimman tyttömäisiä. Äitien heitot siitä miten säki saat tulevaisuudessa lapsia. Tulos? Loppuunpalaneita 30+ naisia.

Vierailija
186/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Jos et pidä huolta terveydestäsi, niin turha valittaa, kun miehet ei kelpuuta sinua. M28

Vierailija
187/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen sellainen kuvio että aloittaja on n. 165 cm pitkä ja painaa noin 80 kiloa mutta hän kokee olevansa mainittu mid-size koska kaveripiirissä on häntä lihavempiakin. Sitten kiukuttaa kun miehet ei pidäkään kehopositiivisuutta normaalina ja laihduttaminen ei tietenkään kiinnosta koska silloin ei voi syödä mitä haluaa milloin vaan.

Tämä.

Miesten kriteerit eivät muutu. Me emme vertaa naisia toisiinsa tai naista mieheen jonka rinnalla tämä seisoo. Niihin ei vaikuta vaatekokojen muuttamiset tai body positivity-kamppikset.

Se miltä kukin näyttää tietyssä painossa, on yksilöllistä. Mutta suurin piirtein menee näin:

Saa itkeä niin paljon kuin huvittaa. Standardit eivät muutu. Jos suurin osa ihmisistä on tukevia, se ei tee vähemmän tukevasta hoikkaa.

Menepä instagramiin ja katso mikä on midsize. Sieltä ei yhtään bmi 22 löydy vaan siinä kokoluokassa ollaan jo voimakkaasti ylipainoisia ja koot on suomalaisia kokoja 50+ vastaavia. Midsize ei tarkoita medium kokoja ei edes largea vaan kokoja 50+

Olen eri, mutta jos midsize tarkoittaa tuota, niin mikä on sitten sen plussize, jos ei 50+? Oon luullut, että pluskokoiset on niitä huomattavan ylipainoisia. Luulisi että midsize olisi normaalipainoisen ja pluskokoisen välissä.

Vierailija
188/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole laiha, mutta kyllä miehiä on kiinnostanut. Varman nätti naama ja että vartalo on tiimalasimuotoa vaikka onkin pyöreä

Tässähän se totuus tuli.

Jos naisella on kauniit kasvot ja tiimalasi vartalo, niin 10-20 kg ylipainoa ei todellakaan ole mikään ongelma miesten saannin kannalta.

Vierailija
189/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Jos et pidä huolta terveydestäsi, niin turha valittaa, kun miehet ei kelpuuta sinua. M28

Ja sinusta siis kärsivä tikkulaiha on terve? Ok. Huomaa kyllä, mitä sinä preferoit eikä se  ole terveys.

Väitinkö niin? M28

Vierailija
190/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Olen eri, mutta jos midsize tarkoittaa tuota, niin mikä on sitten sen plussize, jos ei 50+? Oon luullut, että pluskokoiset on niitä huomattavan ylipainoisia. Luulisi että midsize olisi normaalipainoisen ja pluskokoisen välissä.

En yhtään tiedä. Termi on amerikkalaisten keksimä ja kaiketi osa kehopositiivisuus liikettä. Minäkin luulin olevani M kokoisena midsize ja jouduin pettymään koska näillä naisilla oli pulleat roikkuvat mahat ja turpeat reidet, kunnolla makkaroita enkä näytä yhtään heiltä.

Vierailija
191/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulla aina on miesseuraa tyrkyllä, vaikka oonkin n.105kg ja 170cm pitkä. Mutta mulla on kilot tisseissä ja pyllyssä. Oon myös nätti ja nauravainen. Oon aina ollut tuhdimpi, mutta ei se parikymppisenäkään ollut este miesten pokaamiselle. Tosin saman kanssa olen ollut jo parikymmentä vuotta, mutta aina olis seuraa tarjolla kun menen vaikka baariin tai keikalle. Myös somessa miehet lähestyy usein, vaikka koko kropan kuvia on näkyvillä.

Ei se siitä painosta oo aina kiinni.

Vierailija
192/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Ja sinusta siis kärsivä tikkulaiha on terve? Ok. Huomaa kyllä, mitä sinä preferoit eikä se  ole terveys.

Väitinkö niin? M28

Helpompi pahoinpidellä kun nainen on heikko ja sairas?

Milloin olen tuollaista väittänyt? M28

Vierailija
193/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiliikkuja on keksitty. Tämä laihuus, lihavuus,laihdutuskeskustelu.  Loppua ei näy.  Miksi en laihdu, mitä pitäisi syödä, tykkääkö mies/nainen,.... jne.  Eikö tämä ole tullut jo selväksi kaikille?!

Vierailija
194/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikiliikkuja on keksitty. Tämä laihuus, lihavuus,laihdutuskeskustelu.  Loppua ei näy.  Miksi en laihdu, mitä pitäisi syödä, tykkääkö mies/nainen,.... jne.  Eikö tämä ole tullut jo selväksi kaikille?!

Keskustelu on vältettävissä sillä että naiset ja miehet ei ole tekemisissä toistensa kanssa. Ei tarvitse naisten kuunnella miesten jatkuvia ulkoäkö vaatimuksia ja nokkimista joka pienestäkin ulkonäkö virheestä ja miehet voivat vetää käteen kuville netissä, koska elävä nainen ei kelpaa. Kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
195/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee. Kyllä lihava kaljamahainen ukko sinut huolii, mutta hoikalle urheilijatyypille sinä et kelpaa.

Tai sitten juuri päin vastoin.

Vierailija
196/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tykkäykset kolminkertaistui kun laihduin 20kg. Pullukkana edes pullukat tai lyhyet miehet eivät minusta oikein innostuneet. Hoikempana jokainen mies olisi halunnut toisille treffeille. No mä sit pudotin ne tapit ja pullukat, sillä eipä ne olleet yhtään armollisempia mua kohtaan silloin aiemmin.

Pitkät, atleettiset ja komeat miehetkö sitten olivat sinulle armollisia kun olit pullukka? Lähtivät aina toisille treffeile välittämättä ulkonäöstäsi?

Yeah, right.

Jos kerran perusteena tappien ja pullukoiden hylkäämiselle oli armottomus kilojasi kohtaan, oletan että asia oli näin.

Mä olin hoikka myös ennen lihomistani. Silloin annoin mahdollisuuksia myös lyhyille ja tukeville miehille, koska ajattelin heidän olevan vähemmän pinnallisia. Miten väärässä olinkaan! Siksi nyt ollessani taas hoikka, olen ihan yhtä pinnallinen kuin miehetkin. Se, että joku on lyhyt/pullea/ruma ei todellakaan tarkoita sitä, että hän olisi sisäisesti jotenkin kauniimpi kuin pidemmät ja komeammat miehet. Tää on vaan mun kokemus. Muilla saa ja voi olla muita ajatuksia ihan vapaasti.

Vierailija
197/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä olen 160 cm ja 120 kg, ikääkin jo päälle 40, mutta jos baariin menen, niin kyllä aina löytyy kiinnostuneita miehiä. Itse toivoisin, että saisin olla rauhassa, mutta ei, aina joku on kiinnostunut ja änkeää seuraan.

Olen saman pituinen ja painan alle 50kg, enkä ole mikään tikku, pieniluinen kyllä. Eikö tuo painosi ole jo terveydelle vaarallinen? Vaikeaa uskoa, että miehiä kiinnostaa noin suuri ylipaino! Sehän kertoo jo terveydentilasta ja siitä, ettet välitä itsestäsi!

Vierailija
198/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukoille aina löytyy ottajansa valomerkin jälkeen, koska jokainen tietää että saanti taattua.

Ja tuossa vaiheessa a-luokan naiset on jo menneet.

Ja aamulla annetaan vahingossa väärä numero jos voimis kysyy sitä.

Vierailija
199/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti lihava kirjoitti:

No kyllä mulla aina on miesseuraa tyrkyllä, vaikka oonkin n.105kg ja 170cm pitkä. Mutta mulla on kilot tisseissä ja pyllyssä. Oon myös nätti ja nauravainen. Oon aina ollut tuhdimpi, mutta ei se parikymppisenäkään ollut este miesten pokaamiselle. Tosin saman kanssa olen ollut jo parikymmentä vuotta, mutta aina olis seuraa tarjolla kun menen vaikka baariin tai keikalle. Myös somessa miehet lähestyy usein, vaikka koko kropan kuvia on näkyvillä.

Ei se siitä painosta oo aina kiinni.

"Ei se siitä painosta oo aina kiinni"

Juuri näin. Ei se paino yksinään vielä kaikkea kerro, vaan oleellista on myös se miten paino jakaantuu kropassa, ja mihin se rasva kertyy.

Omenavartalo on 0/5, mutta kokispullon muotoinen kroppa on monen miehen mieleen.

Vierailija
200/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tykkäykset kolminkertaistui kun laihduin 20kg. Pullukkana edes pullukat tai lyhyet miehet eivät minusta oikein innostuneet. Hoikempana jokainen mies olisi halunnut toisille treffeille. No mä sit pudotin ne tapit ja pullukat, sillä eipä ne olleet yhtään armollisempia mua kohtaan silloin aiemmin.

Pitkät, atleettiset ja komeat miehetkö sitten olivat sinulle armollisia kun olit pullukka? Lähtivät aina toisille treffeile välittämättä ulkonäöstäsi?

Yeah, right.

Jos kerran perusteena tappien ja pullukoiden hylkäämiselle oli armottomus kilojasi kohtaan, oletan että asia oli näin.

Mä olin hoikka myös ennen lihomistani. Silloin annoin mahdollisuuksia myös lyhyille ja tukeville miehille, koska ajattelin heidän olevan vähemmän pinnallisia. Miten väärässä olinkaan! Siksi nyt ollessani taas hoikka, olen ihan yhtä pinnallinen kuin miehetkin. Se, että joku on lyhyt/pullea/ruma ei todellakaan tarkoita sitä, että hän olisi sisäisesti jotenkin kauniimpi kuin pidemmät ja komeammat miehet. Tää on vaan mun kokemus. Muilla saa ja voi olla muita ajatuksia ihan vapaasti.

Höpö höpö. Kaikki me ollaan pinnallisia, miehet ja naiset yhtä lailla. Et sinäkään ole koskaan ollut ei-pinnallinen, älä jaksa yrittää nostaa itseäsi jalustalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi