Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti pakko laihduttaa itsensä tikuksi että miehiä kiinnostaisi?!

Vierailija
04.06.2023 |

Joku vuosi sitten painoin noin 10 kg vähemmän kuin nyt ja miehiä pyöri ympärillä kuin kärpäsiä, nyt ei ketään. Sitä ennen olin vähän lihavampi enkä kiinnostanut ketään. Eli ei ole kiinni iästä eikä mistään muusta kuin niistä 10 kilosta. En edes ole ylipainoinen vaan vähän pyöreä, ns mid size. Mutta miehille kelpaa vaan LAIHA. En ole luonnostaan laiha, vaan silloin joudun oikeasti tinkimään syömisestä tosi paljon. En kyllä millään viitsisi enää tinkiä vaan siksi että olisin miehille viehättävä...

Kommentit (284)

Vierailija
161/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä varmasti kiinnostaa mutta olet nirso eikä sinulle kelpaa samanpainoinen mies kun itse olet.

Vierailija
162/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä olen 160 cm ja 120 kg, ikääkin jo päälle 40, mutta jos baariin menen, niin kyllä aina löytyy kiinnostuneita miehiä. Itse toivoisin, että saisin olla rauhassa, mutta ei, aina joku on kiinnostunut ja änkeää seuraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiinnostutko sinä miehestä, joka ei pidä kroppaansa kunnossa?

Vierailija
164/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ongelma on se että sille ylipainoiselle naiselle ei kelpaa ylipainoinen mies, naiset luulevat olevansa normaalipainoisia vaikka ne olisivat lihavia joten siksi ne lihavat naiset etsii normaalipainoista miestä.

Mies jos on lihava niin se tietää olevansa lihava eikä se selittele asiaa millään tapaa, nainen jos on lihava niin nainen yrittää selittää että hän ei olisi lihava.

Lihavuudessa ei mitään pahaa ole mutta lihavat naiset ei ole viehättäviä eikä naisellisia... Olen heteromies itse.

Miten lihavalle naiselle voi edes sanoa kohteliaasti että "olet lihava" tai että "laihduta koska ylipaino ei ole kaunista?"?

M31

Hah! Ihan samalla ne ylipainoiset miehet nirsoilee ylipainoisten naisten suhteen. 

Vierailija
165/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ongelma on se että sille ylipainoiselle naiselle ei kelpaa ylipainoinen mies, naiset luulevat olevansa normaalipainoisia vaikka ne olisivat lihavia joten siksi ne lihavat naiset etsii normaalipainoista miestä.

Mies jos on lihava niin se tietää olevansa lihava eikä se selittele asiaa millään tapaa, nainen jos on lihava niin nainen yrittää selittää että hän ei olisi lihava.

Lihavuudessa ei mitään pahaa ole mutta lihavat naiset ei ole viehättäviä eikä naisellisia... Olen heteromies itse.

Miten lihavalle naiselle voi edes sanoa kohteliaasti että "olet lihava" tai että "laihduta koska ylipaino ei ole kaunista?"?

M31

Hah! Ihan samalla ne ylipainoiset miehet nirsoilee ylipainoisten naisten suhteen. 

Ei nirsoile. Ylipainoiselle naiselle ei kelpaa ylipainoinen mies koska se ylipainoinen nainen luulee olevansa normaalipainoinen joten se etsii normaalipainoista miestä sitten.

Vierailija
166/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ei nirsoile. Ylipainoiselle naiselle ei kelpaa ylipainoinen mies koska se ylipainoinen nainen luulee olevansa normaalipainoinen joten se etsii normaalipainoista miestä sitten.

99% ylipainoisista naisista tietää kyllä tasan tarkkaa olevansa ylipainoisia. Tosin, naisten ja miesten käsitys naisen normaalipainosta kyllä vaihtelee. 165/63 nainen on kaikilla mittareilla normaalipainoinen, paitsi niiden miesten mielestä, jotka elävät jossain run**u fantasioissaan, missä naiset painaa max. 45kg, ruumiinrakenteesta ja pituudesta riippumatta.

On muuten ihan tutkittukin, että miehet usein näkee oman peilikuvansa jopa ylioptimisesti, eli  vaikka ylipainoa olisikin reilusti, niin mies ei sitä näe.

Vierailija
167/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas sentään! Onpa pinnallista!

Nainen joka yrittää muuttaa itseään miestä miellyttääkseen omaa huonon itsetunnon. Fiksu mies arvostaa naisessa sitä että arvostaa itseään sellaisena kuin on eikö elä tai muuta itseään pelkästään miehen takia.

Jos ole parisuhteessa ja joudut kokoajan muuttamaan itseäsi toisen takia on se huono suhde. Tuskin se suhde silloin kestää pitemmän päälle.

On ihan ok pitää itsestään hyvää huolta mutta se tapahtuu itsesi vuoksi.

Vierailija
168/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihat ovat sairaan näköisiä, ainakin vaatteitta. Ei halua nähdä kylkiluita ja törröttäviä lapaluita.

Laiha anorektikon näköinen aikuinen mies on ruma. On kuin pikkupoika, tikkujalat ja laihat käsivarret. Yök! Tunsin tällaisen. Oli kyllä kasvoiltaan komea mutta ei mun mielestä miehekäs. Itseasiassa aika feminiininen.

Vierailija
169/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon tasan tarkaan että miehiä kiinnostaa hoikat.

Minä olen luonteeltani umpi-introvertti. Lähinnä pakoilen ihmisiä ja seurassa käyttäydyn omituisesti.

Vaikka pääni ei ole kunnossa niin vartalo sentään on. Painan nyt nelikymppisenä saman kuin lukiossa, eli 52kg. Minulla on 70E-tissit ja kroppa on lihaksikas mutta hoikka.

Viimeksi olen ollut sinkkuna ennen lukiota ja nykyisen kumppanin kanssa olen ollut yhdessä 20 vuotta. Tänä aikana minua on koitettu iskeä kadulla, metrossa, ostoskeskuksessa, baareissa. Eräs mies kysyi jättäisinkö kumppanini ja lähtisin hänen matkaan, muitakin kyselijöitä on riittänyt.

Ympärilläni on paljon mukavampia, hauskempia ja seurallisempia naisia muttei heillä sulhasehdokkaita silti kovin paljoa ympärillä pyöri. En koita tässä nostaa omaa häntääni tai laskea muiden, mutta todellakin miehiä kiinnostaa ulkonäkö paljon enemmän kuin luonne.

Niin kiinnostaa naisiakin. Melkein kaikki parit ovat ulkonäöltään saman tasoisia, tai jos on epätasaisuutta, niin sitten yleisemmin mies on paremman näköinen kuin nainen. Näissä tapauksissa mies on vähän reppana, jolla ei ole ollut paljon muuta antaa kuin ulkonäkö.

Vierailija
170/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi on tällä hetkellä 25.1 ja saan olla täysin näkymätön, mikä on tietysti hyvä juttu näin kesä aikaan. Saa liikkua rauhassa.

en usko että johtuu sun bmi:stä

Vierailija
171/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ite 41v mies ja mulle kelpaa vaan hoikka nainen.

Naisen pitää olla 20-25 vuotias ja mitoiltaan vaikka 165/55 eikä mt ongelmia saa olla.

M41

Ihana :D No, miltä itse näytät? Oletko komea adonis?

ainakin ikisinkku :D

Vierailija
172/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo ei ole totta. Olen saanut huomiota eri painoluokissa, ehh, riippuu siitä miten avoimella ja iloisella tuulella on vaikka baariin lähtiessään. 

Niinpä. Ei kaikki ole kyse painoista. Isompi kokoisena pitää hankkia uudet vaatteetkin, ja pukeutuminen viestittää myös paljon. Samoin oma itsevarmuus.

Jo pelkän katseen voi tulkita eri tavalla. Hoikkana ja itsevarmana voi pitää miehen (neutraaliakin) katsetta positiivisena, mutta isokokoisempana tulkita samanlaisen katseen toisin.

Vierailija
173/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen suinkaan pidä olla laiha, mutta ei läskikään.

Vierailija
174/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Laihdutuskuurilla oleva tuhti täti tässä moi. Mä laihdutan tasan itseni vuoksi. Enkä halua kilojen karistamisen jälkeen miestä, joten ole huoleti et löydä mua kiusaamasta minkään sortin ukkelia.

Vierailija
175/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen suinkaan pidä olla laiha, mutta ei läskikään.

Niin kunhan hoitaa kodin, lapset ja miehen sekä kulujen puolituksen. Välillä nainen pääsee rahallisesti osallistumaan miehensä harrastuksiin.

Vierailija
176/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoton mies kirjoitti:

Miehiä varmasti kiinnostaa mutta olet nirso eikä sinulle kelpaa samanpainoinen mies kun itse olet.

Naiset nyt muutenkin on noin 20 senttiä lyhyempiä kuin miehet ja sun mielestä pitäisi ottaa saman painoinen mies? Eli merkittävästi lihavampi?

Vierailija
177/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että Suomessa muka miehet jatkuvasti flirttaisivat ja yrittäisivät iskeä kaduilla, kaupassa jne.

Vierailija
178/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä olet parhaimmillaan 10 kg hoikempana. Joku toinen on parhaimmillaan 10 kg pyöreämpänä. Kaikille sopii oma tyyli, luuston ja piirteiden sekä luonteenkin mukaan.

Vierailija
179/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä olen 160 cm ja 120 kg, ikääkin jo päälle 40, mutta jos baariin menen, niin kyllä aina löytyy kiinnostuneita miehiä. Itse toivoisin, että saisin olla rauhassa, mutta ei, aina joku on kiinnostunut ja änkeää seuraan.

Olet sitten jotenkin muuten kiinnostava.

Olen about saman ikäinen ja saman pituinen mutta vain puolet painostasi, eikä miehet lähesty mua baarissa tai muuallakaan.

Vierailija
180/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku itsetuntojutska kai että pitää olla koko ajan ihailtu? Liikaa prinsessapaapontaa lapsena? m56

Riippuu tietysti ikäluokasta, mutta ennen vuotta 2000 syntyneen naisen tajuntaan paukutettiin syntymästä asti että ihmisarvosi on yksin kiinni ulkonäöstäsi ja painoindeksistäsi. Aivan yhdentekevää, vaikka keksisit parannuskeinon syöpään, ratkaisisit maailmassa köyhyys -ja nälkä ongelman ja lopettaisit kaikki sodat koska mikään näistä ei ole edes yhteensä niin tärkeää kuin se, että olet mahdollisimman laiha ja nätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi