Onko oikeasti pakko laihduttaa itsensä tikuksi että miehiä kiinnostaisi?!
Joku vuosi sitten painoin noin 10 kg vähemmän kuin nyt ja miehiä pyöri ympärillä kuin kärpäsiä, nyt ei ketään. Sitä ennen olin vähän lihavampi enkä kiinnostanut ketään. Eli ei ole kiinni iästä eikä mistään muusta kuin niistä 10 kilosta. En edes ole ylipainoinen vaan vähän pyöreä, ns mid size. Mutta miehille kelpaa vaan LAIHA. En ole luonnostaan laiha, vaan silloin joudun oikeasti tinkimään syömisestä tosi paljon. En kyllä millään viitsisi enää tinkiä vaan siksi että olisin miehille viehättävä...
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tykkäykset kolminkertaistui kun laihduin 20kg. Pullukkana edes pullukat tai lyhyet miehet eivät minusta oikein innostuneet. Hoikempana jokainen mies olisi halunnut toisille treffeille. No mä sit pudotin ne tapit ja pullukat, sillä eipä ne olleet yhtään armollisempia mua kohtaan silloin aiemmin.
Pitkät, atleettiset ja komeat miehetkö sitten olivat sinulle armollisia kun olit pullukka? Lähtivät aina toisille treffeile välittämättä ulkonäöstäsi?
Yeah, right.
Jos kerran perusteena tappien ja pullukoiden hylkäämiselle oli armottomus kilojasi kohtaan, oletan että asia oli näin.
Mä olin hoikka myös ennen lihomistani. Silloin annoin mahdollisuuksia myös lyhyille ja tukeville miehille, koska ajattelin heidän olevan vähemmän pinnallisia. Miten väärässä olinkaan! Siksi nyt ollessani taas hoikka, olen ihan yhtä pinnallinen kuin miehetkin. Se, että joku on lyhyt/pullea/ruma ei todellakaan tarkoita sitä, että hän olisi sisäisesti jotenkin kauniimpi kuin pidemmät ja komeammat miehet. Tää on vaan mun kokemus. Muilla saa ja voi olla muita ajatuksia ihan vapaasti.
Höpö höpö. Kaikki me ollaan pinnallisia, miehet ja naiset yhtä lailla. Et sinäkään ole koskaan ollut ei-pinnallinen, älä jaksa yrittää nostaa itseäsi jalustalle.
Josta päästänkin naisten onnellisuus mittauksiin. Lapsettoman sinkun naisen ei tarvitse sietää taloudellista,henkistä saatika fyysistä väkivaltaa. Synnytys väkivalta on varsinkin Suomessa hyvin normalisoitua.
Olen nähnyt aloituksen ennenkin.
Provo siis.
Normaalipainoiset ja vähän pulleat naiset mielkyttävät miehiä eniten.
Alipaino ja sairaalloinen ylipaino on harvoista viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Pullukoille aina löytyy ottajansa valomerkin jälkeen, koska jokainen tietää että saanti taattua.
Ja tuossa vaiheessa a-luokan naiset on jo menneet.
Ja aamulla annetaan vahingossa väärä numero jos voimis kysyy sitä.
Eli pulkukat on b- luokan ihmisiä parisuhdemarkkinoilla? Eli miehistä 3/4 on pullukoita, ja heitä on enemmän, kuin naisissa, ovat siis b- luokan ihmisiä parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tykkäykset kolminkertaistui kun laihduin 20kg. Pullukkana edes pullukat tai lyhyet miehet eivät minusta oikein innostuneet. Hoikempana jokainen mies olisi halunnut toisille treffeille. No mä sit pudotin ne tapit ja pullukat, sillä eipä ne olleet yhtään armollisempia mua kohtaan silloin aiemmin.
Pitkät, atleettiset ja komeat miehetkö sitten olivat sinulle armollisia kun olit pullukka? Lähtivät aina toisille treffeile välittämättä ulkonäöstäsi?
Yeah, right.
Jos kerran perusteena tappien ja pullukoiden hylkäämiselle oli armottomus kilojasi kohtaan, oletan että asia oli näin.
Mä olin hoikka myös ennen lihomistani. Silloin annoin mahdollisuuksia myös lyhyille ja tukeville miehille, koska ajattelin heidän olevan vähemmän pinnallisia. Miten väärässä olinkaan! Siksi nyt ollessani taas hoikka, olen ihan yhtä pinnallinen kuin miehetkin. Se, että joku on lyhyt/pullea/ruma ei todellakaan tarkoita sitä, että hän olisi sisäisesti jotenkin kauniimpi kuin pidemmät ja komeammat miehet. Tää on vaan mun kokemus. Muilla saa ja voi olla muita ajatuksia ihan vapaasti.
Höpö höpö. Kaikki me ollaan pinnallisia, miehet ja naiset yhtä lailla. Et sinäkään ole koskaan ollut ei-pinnallinen, älä jaksa yrittää nostaa itseäsi jalustalle.
Josta päästänkin naisten onnellisuus mittauksiin. Lapsettoman sinkun naisen ei tarvitse sietää taloudellista,henkistä saatika fyysistä väkivaltaa. Synnytys väkivalta on varsinkin Suomessa hyvin normalisoitua.
Tämä! Tutkimusten mukaan sinkkunaiset ovat terveempiä, ja onnellisempia. Seuraavana tulevat parisuhteessa olevat miehet. Onnettomimpia ja sairaimpia ovat sinkkumiehet.
Parisuhde laskee naisten elämänlaatua, ja terveyttä, miehillä se on päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yeah, right.
Synnytys väkivalta?? Mitä se on?
Tämä ei ole v*ttuilua, en oikeasti tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukoille aina löytyy ottajansa valomerkin jälkeen, koska jokainen tietää että saanti taattua.
Eli pulkukat on b- luokan ihmisiä parisuhdemarkkinoilla? Eli miehistä 3/4 on pullukoita, ja heitä on enemmän, kuin naisissa, ovat siis b- luokan ihmisiä parisuhdemarkkinoilla.
Miesten ylipainosta:
Jos kyseinen ylipainoinen mies on sellainen ryhditön ja lihakseton jugurttisäkki, niin kyllä, hän on ehdottomasti b-luokan ihminen parisuhdemarkkinoiden näkökulmasta.
Mutta jos se ylipainoinen mies on roteva, harteikas nallekarhu, niin varmasti kiinnostuneita naisia löytyy paljonkin.
Sama juttu kuin naisilla: ei se paino vielä kerro kaikkea, vaan ruumiinrakenne tulee huomioida myös.
Tutkitusti älykkäämmät ovat hoikempia.
Eli kertoo se ulkomuoto pään sisällöstäkin, hyvin usein.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä olen 160 cm ja 120 kg, ikääkin jo päälle 40, mutta jos baariin menen, niin kyllä aina löytyy kiinnostuneita miehiä. Itse toivoisin, että saisin olla rauhassa, mutta ei, aina joku on kiinnostunut ja änkeää seuraan.
Jännä, että näihin ketjuihin tulee teitä "voimaantujia" aina todistelemaan toista. :) Olet 60 kilon ylipainollasi itsellesi täydellinen terveysriski, joten kannattaisi hakeutua esimerkiksi lihavuusleikkaukseen ensi tilassa.
Ihan varmasti jokaiselle naiselle on ottajansa tässä maailmassa, se on totta. Toiset halutaan hetkeksi sänkyyn ja toiset loppuelämäksi parisuhteeseen. Arvannet kumpaan joukkoon itse kuulut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ylipainosta:
Jos kyseinen ylipainoinen mies on sellainen ryhditön ja lihakseton jugurttisäkki, niin kyllä, hän on ehdottomasti b-luokan ihminen parisuhdemarkkinoiden näkökulmasta.
Mutta jos se ylipainoinen mies on roteva, harteikas nallekarhu, niin varmasti kiinnostuneita naisia löytyy paljonkin.
Sama juttu kuin naisilla: ei se paino vielä kerro kaikkea, vaan ruumiinrakenne tulee huomioida myös.
Ja ryhti, ja habitus.
Tykkään pulleista naisista, mutta he eivät tykkää minusta. Osa varmaa luulee, että olen helpon seksin perässä ja osaa ei kaltaiseni urheilullinen mies kiinnosta.
Ei. Miesten vuoksi ei tarvitse tehdä yhtään mitään mitä et itse halua.
Kuluttaisit ennemminkin aikasi siihen, että pohtisit mikä pakkomielle sinulla on saada miehet kuolaamaan perääsi? Sekö sinun funktiosi elämässä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ylipainosta:
No en mä ottais mitään nallekarhuakaan. Älkää please tulko tyrkyttämään itseänne hoikalle ja timmille naiselle. Jotkut miehet ei kyllä tajua tasoaan...
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti älykkäämmät ovat hoikempia.
Eli kertoo se ulkomuoto pään sisällöstäkin, hyvin usein.
Hoikempia kuin mikä?
Itse olen ollut hälyyttävän alipainoinen ja sen jälkeen ylipainoinen - nyt normaalipainoinen. Älykkyys ei ole vaihdellut missään vaiheessa painoindeksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yeah, right.
Olin aiemmin vähemmän pinnallinen, mutta tämä masennuksesta johtunut noin viiden vuoden lihavuus herätti kyllä todellisuuteen. Nyt todellakin vaadin, että mies on pitkä, treenattu ja normaalipainoinen sekä riittävän komea. Miksi minä hoikka, treenattu ja keskipituinen nainen katselisin mitään pullukoita kun miehetkään eivät ole sen jalompia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee mieleen sellainen kuvio että aloittaja on n. 165 cm pitkä ja painaa noin 80 kiloa mutta hän kokee olevansa mainittu mid-size koska kaveripiirissä on häntä lihavempiakin. Sitten kiukuttaa kun miehet ei pidäkään kehopositiivisuutta normaalina ja laihduttaminen ei tietenkään kiinnosta koska silloin ei voi syödä mitä haluaa milloin vaan.
Tämä.
Miesten kriteerit eivät muutu. Me emme vertaa naisia toisiinsa tai naista mieheen jonka rinnalla tämä seisoo. Niihin ei vaikuta vaatekokojen muuttamiset tai body positivity-kamppikset.
Se miltä kukin näyttää tietyssä painossa, on yksilöllistä. Mutta suurin piirtein menee näin:
Ylipainon raja on BMI 25, alipainon raja BMI 18.5
Siinä keskellä on BMI 21,75
Se on "mid-size". BMI +-22.
Tukeva on jossain sen yläpuolella mutta alle BMI 25.
Hoikka on jossain sen alapuolella ja laiha on lähellä alipainon rajaa.Saa itkeä niin paljon kuin huvittaa. Standardit eivät muutu. Jos suurin osa ihmisistä on tukevia, se ei tee vähemmän tukevasta hoikkaa.
Menepä instagramiin ja katso mikä on midsize. Sieltä ei yhtään bmi 22 löydy vaan siinä kokoluokassa ollaan jo voimakkaasti ylipainoisia ja koot on suomalaisia kokoja 50+ vastaavia. Midsize ei tarkoita medium kokoja ei edes largea vaan kokoja 50+
Olen eri, mutta jos midsize tarkoittaa tuota, niin mikä on sitten sen plussize, jos ei 50+? Oon luullut, että pluskokoiset on niitä huomattavan ylipainoisia. Luulisi että midsize olisi normaalipainoisen ja pluskokoisen välissä.
Midsize tarkoittaa EU-kokoja 42-48.
"A basic definition of what sizes are considered mid-size are those from a US size 10-16. They’re the sizes that walk the line between “standard” and “plus” size ranges."
42 on kyllä vielä ihan normaali koko eikä mikään midsize
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt aloituksen ennenkin.
Provo siis.
Normaalipainoiset ja vähän pulleat naiset mielkyttävät miehiä eniten.
Alipaino ja sairaalloinen ylipaino on harvoista viehättävää.
Paitsi tällä palstalla. Täällä ihannoidaan alipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon tasan tarkaan että miehiä kiinnostaa hoikat.
Minä olen luonteeltani umpi-introvertti. Lähinnä pakoilen ihmisiä ja seurassa käyttäydyn omituisesti.
Vaikka pääni ei ole kunnossa niin vartalo sentään on. Painan nyt nelikymppisenä saman kuin lukiossa, eli 52kg. Minulla on 70E-tissit ja kroppa on lihaksikas mutta hoikka.
Viimeksi olen ollut sinkkuna ennen lukiota ja nykyisen kumppanin kanssa olen ollut yhdessä 20 vuotta. Tänä aikana minua on koitettu iskeä kadulla, metrossa, ostoskeskuksessa, baareissa. Eräs mies kysyi jättäisinkö kumppanini ja lähtisin hänen matkaan, muitakin kyselijöitä on riittänyt.
Ympärilläni on paljon mukavampia, hauskempia ja seurallisempia naisia muttei heillä sulhasehdokkaita silti kovin paljoa ympärillä pyöri. En koita tässä nostaa omaa häntääni tai laskea muiden, mutta todellakin miehiä kiinnostaa ulkonäkö paljon enemmän kuin luonne.Niin kiinnostaa naisiakin. Melkein kaikki parit ovat ulkonäöltään saman tasoisia, tai jos on epätasaisuutta, niin sitten yleisemmin mies on paremman näköinen kuin nainen. Näissä tapauksissa mies on vähän reppana, jolla ei ole ollut paljon muuta antaa kuin ulkonäkö.
Tai jos mies on rumempi hänellä on rahaa ja/tai statusta.
Ketjussa läskit uskottelevat toisilleen, että miehet tykkäävät pulleista naisista.
REPS
Midsize tarkoittaa EU-kokoja 42-48.
"A basic definition of what sizes are considered mid-size are those from a US size 10-16. They’re the sizes that walk the line between “standard” and “plus” size ranges."