Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti pakko laihduttaa itsensä tikuksi että miehiä kiinnostaisi?!

Vierailija
04.06.2023 |

Joku vuosi sitten painoin noin 10 kg vähemmän kuin nyt ja miehiä pyöri ympärillä kuin kärpäsiä, nyt ei ketään. Sitä ennen olin vähän lihavampi enkä kiinnostanut ketään. Eli ei ole kiinni iästä eikä mistään muusta kuin niistä 10 kilosta. En edes ole ylipainoinen vaan vähän pyöreä, ns mid size. Mutta miehille kelpaa vaan LAIHA. En ole luonnostaan laiha, vaan silloin joudun oikeasti tinkimään syömisestä tosi paljon. En kyllä millään viitsisi enää tinkiä vaan siksi että olisin miehille viehättävä...

Kommentit (284)

141/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ei ole tikku.

Vierailija
142/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun oman kokemuksen mukaan miehet on kiinnostuneita vain silloin, kun on laiha. Nainen voi olla rumakin (myös luonteeltaan), sekään ei haittaa, kunhan vaan on laiha. Sitten kun on ruma ja läski, niin ei mitään toivoa - tosin voi miettiä, kuinka moni nainenkaan tapailisi rumaa ja läskiä miestä. Ainakin mulla oli eniten viestiä silloin, kun sairastin anoreksiaa. Tuntui, että miehille tuli ihan järkytyksenä se kun aloin "lihoa" (paino nousi 40kilosta 50kg ja eivät tod ymmärtäneet, että kyse oli sairaudesta) ja kiinnostus loppui kuin seinään. Nyt kun olen taas alkanut laihtua, huomaan, että yhtäkkiä esim. töissä miehet on paljon kohteliaampia, ystävällisempiä ja juttelevatkin enemmän kuin silloin, kun olin - jos nyt en lihava - niin tukevammassa kunnossa. Tätä en oikeasti ymmärrä - miksi hyvän käytöksen pitää olla kiinni siitä, paljonko nainen painaa? Jos vähänkin lihot, niin kohdellaan kuin ilmaa, jokapuolella. En mäkään ole töykeä miehille, kenestä näkyy kilometrien päähän, että niillä on minimuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän läskejä pienemmäksi, niin homma toimii taas.

Vierailija
144/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laihat naiset kiinnosta miehiä. Naisella pitää olla muotoja.

Oletko pullukka joka etsii itselleen normaalipainoista miestä?

Sitten ihmettelet miksi miehet ghostaa sinut tai miksi miehet välttelee sinua...?

Vierailija
145/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku itsetuntojutska kai että pitää olla koko ajan ihailtu? Liikaa prinsessapaapontaa lapsena? m56

Vierailija
146/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on painoraja naisille ja se on 60kg, pitäis asentaa vaaka oven etee että voi punnita naiset siinä.

Vierailija
147/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin naiset ovat laihoina rumia naamaltaan, toiset taas rumia paksumpia.

Jotkin naiset ovat kauniita sekä langanlaihoina, normaalipainoisina että pullukoina, kuten oma vaimoni.

Pieni osa miehistä viehättyy vain laihoista tai lihavista. Tämä äänekäs vähemmistö vääristää kuvaa. Tosi asiassa kyse on siitä, että osa naisista rumentuu lihotessaan, osa kaunistuu. Miesten maut siitä, mikä on kaunista, poikkeavat toisistaan. Aloittajalla on varmaan sellainen naama, että keskimäärin suuri osa miehistä pitää sitä rumana, kun hänel on enemmän painoa.

Aloittajan pitää vain löytää ne miehet, jotka pitävät häntä kauniina.

Vierailija
148/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ite 41v mies ja mulle kelpaa vaan hoikka nainen.

Naisen pitää olla 20-25 vuotias ja mitoiltaan vaikka 165/55 eikä mt ongelmia saa olla.

M41

Ihana :D No, miltä itse näytät? Oletko komea adonis?

Vierailija
149/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tykkäykset kolminkertaistui kun laihduin 20kg. Pullukkana edes pullukat tai lyhyet miehet eivät minusta oikein innostuneet. Hoikempana jokainen mies olisi halunnut toisille treffeille. No mä sit pudotin ne tapit ja pullukat, sillä eipä ne olleet yhtään armollisempia mua kohtaan silloin aiemmin.

Pitkät, atleettiset ja komeat miehetkö sitten olivat sinulle armollisia kun olit pullukka? Lähtivät aina toisille treffeile välittämättä ulkonäöstäsi?

Yeah, right.

Jos kerran perusteena tappien ja pullukoiden hylkäämiselle oli armottomus kilojasi kohtaan, oletan että asia oli näin.

Vierailija
150/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee mieleen sellainen kuvio että aloittaja on n. 165 cm pitkä ja painaa noin 80 kiloa mutta hän kokee olevansa mainittu mid-size koska kaveripiirissä on häntä lihavempiakin. Sitten kiukuttaa kun miehet ei pidäkään kehopositiivisuutta normaalina ja laihduttaminen ei tietenkään kiinnosta koska silloin ei voi syödä mitä haluaa milloin vaan.

Vierailija
151/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin isoa naista olekaan ettei miehille kelpaisi. Pulleana ei ehkä ole mahdollisuutta vatsalihashunkseihin mutta tavallisiin kivoihin miehiin kyllä. Suurin syy mainitsemaasi ilmiöön on se, että ajat ovat muuttuneet.

Jos naisella on iso maha (ei siis raskaudesta johtuva vaan ylipainosta) niin ei todellakaan kelpaa kenellekkään. Lihavuus naisella on muutenkin turnout. Silloin kun mulla oli ehkä korkeintaan 10 kg yli normaalin painon, sain jo miehiltä kommentteja siitä miten lihava olen ja että kannattaisi laihduttaa jne. "Sä oot muuten kyl tosi kiva mut sä oot vähän liian pyöree" ja juttu loppui siihen. Mies oli itse ensinnäkin tosi lyhyt ja hiusraja oli alkanut jo pakenemaan. Mutta miehillähän on varaa arvostella naista, vaikka olisivat itse minkä näköisiä tahansa.

Miksi vertaat ylipainoa (hankittu ominaisuus jolle voi jotain) lyhyyteen ja hiusrajaan (geneettisiä ominaisuuksia joile ei voi mitään)?

Onko sinusta niin, että tiimalasivartaloisella naisella on varaa arvostella sitä jos mies on juoppo joka ei käy töissä (hankittuja ominaisuuksia joille voi jotain), mutta omevartaloisen naisen täytyisi pitää niistä nokkansa supussa?

Yläpeukuista päätellen naiset ovat sitä mieltä että asia on näin. Miehen geneettinen komeus ratkaisee sen voiko hän huomauttaa naisen elämäntavoista ja niiden seurauksista.

Vierailija
152/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo ei ole totta. Olen saanut huomiota eri painoluokissa, ehh, riippuu siitä miten avoimella ja iloisella tuulella on vaikka baariin lähtiessään. 

Vierailija
153/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen sellainen kuvio että aloittaja on n. 165 cm pitkä ja painaa noin 80 kiloa mutta hän kokee olevansa mainittu mid-size koska kaveripiirissä on häntä lihavempiakin. Sitten kiukuttaa kun miehet ei pidäkään kehopositiivisuutta normaalina ja laihduttaminen ei tietenkään kiinnosta koska silloin ei voi syödä mitä haluaa milloin vaan.

Tämä.

Miesten kriteerit eivät muutu. Me emme vertaa naisia toisiinsa tai naista mieheen jonka rinnalla tämä seisoo. Niihin ei vaikuta vaatekokojen muuttamiset tai body positivity-kamppikset.

Se miltä kukin näyttää tietyssä painossa, on yksilöllistä. Mutta suurin piirtein menee näin:

Ylipainon raja on BMI 25, alipainon raja BMI 18.5

Siinä keskellä on BMI 21,75

Se on "mid-size". BMI +-22.

Tukeva on jossain sen yläpuolella mutta alle BMI 25.

Hoikka on jossain sen alapuolella ja laiha on lähellä alipainon rajaa.

Saa itkeä niin paljon kuin huvittaa. Standardit eivät muutu. Jos suurin osa ihmisistä on tukevia, se ei tee vähemmän tukevasta hoikkaa.

Vierailija
154/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on se, ettei baareissa ne kuumimmat ja räväkimmät kissat saa mitään huomiota. Epävarmuuksissaan miehet lähestyvät varmimman oloista nakkia. Tinderissä toki tykätään oman tason reilusti ylittävistä kaunottarista.

Vierailija
155/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla love islandillakaan paljoa lihavia naisia näy. Niille ei ole kysyntää.

Vierailija
156/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaa 70 kiloinen nais pullukka. Naisille ei vaan kelpaa kunnollinen ja kiltti mies.

Vierailija
157/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin isoa naista olekaan ettei miehille kelpaisi. Pulleana ei ehkä ole mahdollisuutta vatsalihashunkseihin mutta tavallisiin kivoihin miehiin kyllä. Suurin syy mainitsemaasi ilmiöön on se, että ajat ovat muuttuneet.

Jos naisella on iso maha (ei siis raskaudesta johtuva vaan ylipainosta) niin ei todellakaan kelpaa kenellekkään. Lihavuus naisella on muutenkin turnout. Silloin kun mulla oli ehkä korkeintaan 10 kg yli normaalin painon, sain jo miehiltä kommentteja siitä miten lihava olen ja että kannattaisi laihduttaa jne. "Sä oot muuten kyl tosi kiva mut sä oot vähän liian pyöree" ja juttu loppui siihen. Mies oli itse ensinnäkin tosi lyhyt ja hiusraja oli alkanut jo pakenemaan. Mutta miehillähän on varaa arvostella naista, vaikka olisivat itse minkä näköisiä tahansa.

Miksi vertaat ylipainoa (hankittu ominaisuus jolle voi jotain) lyhyyteen ja hiusrajaan (geneettisiä ominaisuuksia joile ei voi mitään)?

Onko sinusta niin, että tiimalasivartaloisella naisella on varaa arvostella sitä jos mies on juoppo joka ei käy töissä (hankittuja ominaisuuksia joille voi jotain), mutta omevartaloisen naisen täytyisi pitää niistä nokkansa supussa?

Yläpeukuista päätellen naiset ovat sitä mieltä että asia on näin. Miehen geneettinen komeus ratkaisee sen voiko hän huomauttaa naisen elämäntavoista ja niiden seurauksista.

Sivusta kommentoin, huvittaa aina kun vedetään tämä elämäntapakortti, että sen vuoksi miehet eivät pitäisi pitäisi ylipainoisista. Kyllä kyse varmasti on suurimmalla osalla ihan puhtaasti ulkonäöllisistä mieltymyksistä, eli lihavia arvostellaan ja vältellään kumppanina siksi, etteivät miellytä miehen silmää. Harvemmin anorektikoita samaan tapaan haukutaan, vaikka eivät hekään terveellisesti elä - hyvin kelpaavat kumppaniksi lihavia vältteleville miehille. Minusta on siis ihan sama verrata ylipainoa vaikka miehen lyhyyteen, jota yleisesti pidetään negatiivisena ominaisuutena puhtaasti ulkonäöllisistä syistä.

Tämä sivusta.

Vierailija
158/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ongelma on se että sille ylipainoiselle naiselle ei kelpaa ylipainoinen mies, naiset luulevat olevansa normaalipainoisia vaikka ne olisivat lihavia joten siksi ne lihavat naiset etsii normaalipainoista miestä.

Mies jos on lihava niin se tietää olevansa lihava eikä se selittele asiaa millään tapaa, nainen jos on lihava niin nainen yrittää selittää että hän ei olisi lihava.

Lihavuudessa ei mitään pahaa ole mutta lihavat naiset ei ole viehättäviä eikä naisellisia... Olen heteromies itse.

Miten lihavalle naiselle voi edes sanoa kohteliaasti että "olet lihava" tai että "laihduta koska ylipaino ei ole kaunista?"?

M31

Vierailija
159/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ongelma on se että sille ylipainoiselle naiselle ei kelpaa ylipainoinen mies, naiset luulevat olevansa normaalipainoisia vaikka ne olisivat lihavia joten siksi ne lihavat naiset etsii normaalipainoista miestä.

Mies jos on lihava niin se tietää olevansa lihava eikä se selittele asiaa millään tapaa, nainen jos on lihava niin nainen yrittää selittää että hän ei olisi lihava.

Lihavuudessa ei mitään pahaa ole mutta lihavat naiset ei ole viehättäviä eikä naisellisia... Olen heteromies itse.

Miten lihavalle naiselle voi edes sanoa kohteliaasti että "olet lihava" tai että "laihduta koska ylipaino ei ole kaunista?"?

M31

Tähän on erittäin helppo ratkaisu: et koskaan sano kenellekään naiselle mitään tuollaista.

Muistat vaan kertoa hoikille kumppaneillesi että sinun kiinnostuksesi loppuu tasan pieneenkin lihomiseen, jotta he ovat sitten vapaat päättämään ovatko kanssasi vai eivät.

(Ja juu miehethän ei selittele lihavuuttaan, eheiiii - 😂😂😂)

Vierailija
160/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tasan tarkaan että miehiä kiinnostaa hoikat.

Minä olen luonteeltani umpi-introvertti. Lähinnä pakoilen ihmisiä ja seurassa käyttäydyn omituisesti.

Vaikka pääni ei ole kunnossa niin vartalo sentään on. Painan nyt nelikymppisenä saman kuin lukiossa, eli 52kg. Minulla on 70E-tissit ja kroppa on lihaksikas mutta hoikka.

Viimeksi olen ollut sinkkuna ennen lukiota ja nykyisen kumppanin kanssa olen ollut yhdessä 20 vuotta. Tänä aikana minua on koitettu iskeä kadulla, metrossa, ostoskeskuksessa, baareissa. Eräs mies kysyi jättäisinkö kumppanini ja lähtisin hänen matkaan, muitakin kyselijöitä on riittänyt.

Ympärilläni on paljon mukavampia, hauskempia ja seurallisempia naisia muttei heillä sulhasehdokkaita silti kovin paljoa ympärillä pyöri. En koita tässä nostaa omaa häntääni tai laskea muiden, mutta todellakin miehiä kiinnostaa ulkonäkö paljon enemmän kuin luonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä