Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
Olen aika loppujaksoissa ja voi hitto että tuo Bec on RASITTAVA. Miksei kukaan ota häntä hampaisiinsa, kaikki vaan hyökkäävät Brycen kimppuun vaikka Bec on aivan yhtä lailla syypää tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika loppujaksoissa ja voi hitto että tuo Bec on RASITTAVA. Miksei kukaan ota häntä hampaisiinsa, kaikki vaan hyökkäävät Brycen kimppuun vaikka Bec on aivan yhtä lailla syypää tilanteeseen.
Patrick luulee olevansa nyt joku superoikeudenjakaja, kun on päässyt luolastaan vähän ihmisten ilmoille ja saanut vaimonkin. Pieni näpäytys ja palautus totuuteen tuolle wannabe-päällepäsmärille, niin hän ryömisi nolona takaisin onkaloonsa. Saisi keskittyä ihan vaan omaan suhteeseensa ja vonkaamaan pilpendaalia ikikainolta neitsytvaimoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Rebecca voisi pitää suurihampaisen suunsa kiinni, koska itse ei edes ilman silminnähtävää vaivaannusta suostu suutelemaan omaa aviomiestään. Tai osoittamaan muutakaan hellyyttä Jakelle. Tästä näkökulmasta hänen on aivan turha arvostella Melissan ja Brycen keskinäistä suhdetta. Keskittyisi vain omaansa, jos sellaista hänellä ylipäätään on.
Tuntuu, että Jake ja Bec ovat lähentyneet ainoastaan haukkumalla Melissaa ja Brycea. Kuinka pitkälle tuollainen "parisuhde" voi kantaa? Mielestäni ei kovinkaan pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rebecca voisi pitää suurihampaisen suunsa kiinni, koska itse ei edes ilman silminnähtävää vaivaannusta suostu suutelemaan omaa aviomiestään. Tai osoittamaan muutakaan hellyyttä Jakelle. Tästä näkökulmasta hänen on aivan turha arvostella Melissan ja Brycen keskinäistä suhdetta. Keskittyisi vain omaansa, jos sellaista hänellä ylipäätään on.
Tuntuu, että Jake ja Bec ovat lähentyneet ainoastaan haukkumalla Melissaa ja Brycea. Kuinka pitkälle tuollainen "parisuhde" voi kantaa? Mielestäni ei kovinkaan pitkälle.
Tykkäsin Jakesta aluksi ja aika pitkälle, mutta maku meni, kun hän osoittautui nössöksi, joka sokeasti puolustaa törkeästi käyttäytyvää vaimoaan ja tekee itsestään samalla pellen. Jake on täysin Becin talutusnuorassa (pillun toivossa) eli miehisyyspisteet nolla hänelle. Bec nauttii ja hyödyntää manipulointitaidoillaan tilannetta täysin rinnoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Jakesta aluksi ja aika pitkälle, mutta maku meni, kun hän osoittautui nössöksi, joka sokeasti puolustaa törkeästi käyttäytyvää vaimoaan ja tekee itsestään samalla pellen. Jake on täysin Becin talutusnuorassa (pillun toivossa) eli miehisyyspisteet nolla hänelle. Bec nauttii ja hyödyntää manipulointitaidoillaan tilannetta täysin rinnoin.
Jake oli aluksi muka komea, mutta eihän sillä ole edes hampaita? Ihme tyngät ikenissä? Ja tuo munattomuus vei loputkin pisteet.
Johnny ja Kerry taitavat olla ainoa onnistunut pari. Vaikka odotan vaan koska heilläkin pukkaa ongelmia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika tuo Rebecca on raivostuttava! Kaljuuntuva keskijakaus ja hevoshampaat ja kuvittelee olevansa joku Miss Maailma, jolle miehet yrittävät flirttailla. Katsoisi peiliin! Ja miksei kukaan sano hänelle suoraan, että on ruma. Jake voisi sanoa suorat sanat. Rebecalla ei ole varaa naureskella yhtään kenellekään kun itse on aivan tajuttoman r u m a.
Tiedoksesi: kenenkään aikuisen ihmisen ei kuulu sanoa toista rumaksi. Tuleeko mieleen yhtään, miksi? Toivon että olet hankalassa ikävaiheessa oleva teini ja tuo menee ohi. Aivan kamalaa käytöstä ja ajattelua sinulta. Miten kenellekään tulee edes mieleen toivoa jotain tuollaista?
Olekto katsonut sarjaa? Bec itse on pahimman luokan kiusaaja ja ärsyttää koko ajan toisia pareja sekä manipuloi ja pompottaa myös Jakea mennen tullen. Varsinainen prinsessa, joka kuvittelee ansaitsevansa kaiken ja itse suoltaa vain pahaa mieltä ja eripuraa sekä omaan että muiden parien suhteisiin. Hän on siis ansainnut kaiken paskan mikä niskaansa sataa.
Paljastamatta mitään niin salaisuus selviää lopussa mistä hän kaiken ylimielisyytensä ammentaa.
Ah kun mä nautin nähdessäni hänen ilmeen kun paljastui.
Hyvä sarja. Näyttää kyllä sinkkuudesta kaiken ja myös sen nurjanpuolen, kuinka kaikki voi romahtaa hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika tuo Rebecca on raivostuttava! Kaljuuntuva keskijakaus ja hevoshampaat ja kuvittelee olevansa joku Miss Maailma, jolle miehet yrittävät flirttailla. Katsoisi peiliin! Ja miksei kukaan sano hänelle suoraan, että on ruma. Jake voisi sanoa suorat sanat. Rebecalla ei ole varaa naureskella yhtään kenellekään kun itse on aivan tajuttoman r u m a.
Tiedoksesi: kenenkään aikuisen ihmisen ei kuulu sanoa toista rumaksi. Tuleeko mieleen yhtään, miksi? Toivon että olet hankalassa ikävaiheessa oleva teini ja tuo menee ohi. Aivan kamalaa käytöstä ja ajattelua sinulta. Miten kenellekään tulee edes mieleen toivoa jotain tuollaista?
Olekto katsonut sarjaa? Bec itse on pahimman luokan kiusaaja ja ärsyttää koko ajan toisia pareja sekä manipuloi ja pompottaa myös Jakea mennen tullen. Varsinainen prinsessa, joka kuvittelee ansaitsevansa kaiken ja itse suoltaa vain pahaa mieltä ja eripuraa sekä omaan että muiden parien suhteisiin. Hän on siis ansainnut kaiken paskan mikä niskaansa sataa.
Paljastamatta mitään niin salaisuus selviää lopussa mistä hän kaiken ylimielisyytensä ammentaa.
Ah kun mä nautin nähdessäni hänen ilmeen kun paljastui.Hyvä sarja. Näyttää kyllä sinkkuudesta kaiken ja myös sen nurjanpuolen, kuinka kaikki voi romahtaa hetkessä.
Nyt en malta odottaa loppua...
Melkoiseksi yhden ihmisen ajojahdiksihan tuo kulminoitui. Okei, Gonzo oli ärsyttävä paikka paikoin, mutta eivät nuo muutkaan mitään puhtaita pulmusia ole. Kovasti heittelivät ensimmäisiä kiviä silti ja olivat vaiti sopivassa kohdin.... luusereita koko sakki! Kertoo paljon, jos uskaltaa ruveta puolustamaan ihmistä, jota mollataan porukalla. Sellaista ei tässä ohjelmassa nähty. Ainoastaan Jason yritti vähän pitää Brycen puolia.
Vierailija kirjoitti:
Melkoiseksi yhden ihmisen ajojahdiksihan tuo kulminoitui. Okei, Gonzo oli ärsyttävä paikka paikoin, mutta eivät nuo muutkaan mitään puhtaita pulmusia ole. Kovasti heittelivät ensimmäisiä kiviä silti ja olivat vaiti sopivassa kohdin.... luusereita koko sakki! Kertoo paljon, jos uskaltaa ruveta puolustamaan ihmistä, jota mollataan porukalla. Sellaista ei tässä ohjelmassa nähty. Ainoastaan Jason yritti vähän pitää Brycen puolia.
Ihmettelen myös asiantuntijoita! Eikö heidän olisi pitänyt puuttua tuohon koko ryhmän osallistuessa yhden henkilön kiusaamiseen? Ja nuo naiset ja heidän vahingoniloiset ilmeet uusien juorujen paljastumisesta. Aina jonkun kaverin kaveri tiesi kertoa ja se juoru piti kertoa Melissalle kaikkien kuullen. Eikö olisi voitu jutella kahdenkesken?
Hauska sattuma, että juoruilijoilla itsellään oli suhde epäonnistunut ja nyt nautinnolla sotkettiin asiaa.
Kadehtijoita kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä voi katsoa?
Mtv katsomossa koko kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukalla oli selkeästi pienimuotoinen paniikki viimeisillä illalliskutsuilla, kun Bryce ja Melissa eivät tulleetkaan paikalle haukuttaviksi. Voi voi... siitäs saivat. En fanita Brycea ja Melissaa, mutta ymmärrän täysin, että eivät enää halunneet mennä sinne muiden tentattavaksi ja kiusattavaksi.
Ihan kuin Jaken tukka olisi harmaantunut tässä matkan varrella. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah kun mä nautin nähdessäni hänen ilmeen kun paljastui.Hyvä sarja. Näyttää kyllä sinkkuudesta kaiken ja myös sen nurjanpuolen, kuinka kaikki voi romahtaa hetkessä.
Mitä tarkoitit tuolla Bec-jutulla? Olen katsonut kaikki jaksot enkä saanut mitään "selitystä" hänen ylimieliseen käytökseensä. Tyly eukko loppuun asti, vaikka yritti seivata muka lässyttämällä loppuvalan parhain päin. Jake parka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitit tuolla Bec-jutulla? Olen katsonut kaikki jaksot enkä saanut mitään "selitystä" hänen ylimieliseen käytökseensä. Tyly eukko loppuun asti, vaikka yritti seivata muka lässyttämällä loppuvalan parhain päin. Jake parka.
Jessus mikä biaaaaaaaaaaaaatsch tuo hevosrumilus-Bec. Vielä viime metreillä yrittää epätoivoisesti selittää asioita omaksi edukseen. En yhtään syytä Jakea, vaikka olisi pussaillut kaikkien morsianehdokkaiden kanssa, kun oma vaimo on tuollainen kylmä lahna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä voi katsoa?
Ilmeisesti maksullisessa, kun tuolla lukee, että julkaistaan 4.7.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä voi katsoa?
Ilmeisesti maksullisessa, kun tuolla lukee, että julkaistaan 4.7.?
Ei ole maksullinen. Ihan vaan kirjaudut katsomoon ja sieltä löytyy. On jo julkaistu koko kausi.
Patrick sai viimein pilderiä! Kyllä nyt elämä hymyilee!
Ohjelmalla tuntuu olevan monenlaisia katsojia ja parempaakin ohjelma onnistuu sinullekin tarjoamaan jopa ansiokkassti tällä kertaa suurelta osin, jos vaikka vaihtaisit näkökulmaa.