Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
Vierailija kirjoitti:
Melissa ja Bryce ovat saaneet kaksospojat. Syntyivät ennenaikaisesti ja olivat 2 kuukautta sairaalassa.
Melissan hylätyksi tulemisen pelko siis jatkuu. Hankkiutui äkkiä raskaaksi, että saisi sidottua Brycen luokseen. Epätoivoista.
Vierailija kirjoitti:
Omg James ja Bryce, mitä pers.häiriöisiä.
Olen varma, että Jameksella on lisäksi erektio-ongelmia. ja se on hänelle ylivoimaista häpeää aiheuttava kriisi. Sen takia pakeni myös vaimonsa luota. Se heijastuu hänen käytöksestään ja olemuksestaan.
No niin... Patrickistakin alkaa nyt kuoriutua pikkuhiljaa niljakas h*monu**ija, kun pääsee naisen makuun. Mikä pettymys.
Vierailija kirjoitti:
No niin... Patrickistakin alkaa nyt kuoriutua pikkuhiljaa niljakas h*monu**ija, kun pääsee naisen makuun. Mikä pettymys.
Kävisi oikomassa hampaansa ja jos on PT, niin voisi tehdä jotain löllölle vartalolleen. Sitten voisi olettaakin jotain kiinnostusta vastakkaiselta sukupuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Patrick ja hikiläikät kainalossa taksissa... yök... missä deodorantti?
Faktat kuntoon ennen kuin alat yökötellä maailman luonnollisemmasta asiasta. Hikoilua ei oikein tahdonvoimalla voi säädellä.
Deodorantit eivät myöskään estä hikoilua vaan pyrkivät estämään hajuja. Ne sisältävät antimikrobisia ainesosia ja hajusteita. Antiperspirantit, toisin kuin deodorantit, voivat vähentää hikoilua alumiinisuolojen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisi oikomassa hampaansa ja jos on PT, niin voisi tehdä jotain löllölle vartalolleen. Sitten voisi olettaakin jotain kiinnostusta vastakkaiselta sukupuolelta.
Ulkomuotoon on tosiaan helpompi vaikuttaa kuin esimerkiksi älykkyyteen ja sydämen sivistykseen, mitkä sinulla kommenttisi perusteella eivät näyttäisi olevan keskeisimpiä omaa ajattelua ja toimintaa ohjaavia tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omg James ja Bryce, mitä pers.häiriöisiä.
Olen varma, että Jameksella on lisäksi erektio-ongelmia. ja se on hänelle ylivoimaista häpeää aiheuttava kriisi. Sen takia pakeni myös vaimonsa luota. Se heijastuu hänen käytöksestään ja olemuksestaan.
Projisoitko omia kokemuksia? Ja eikös erektiohäiriölääkkeet ole varsin yleisesti käytössä tuomaan rohkaisua?
Huomasitteko kun Booka heräsi erillisestä huoneesta hänen ja Brettin "erokriisi-illallisen" jälkeen, niin tyynyliina oli TODELLA likainen. Ihan keltaisenruskea. Miten joku ei pese meikkivoiteita pois naamastaan ennen nukkumaan menoa? Yököttävää.
Booka on älyttömän kaunis, mutta hänen tyylinsä on jotenkin suttuinen ja epäsiisti muutenkin.
Hyvänen aika tuo Rebecca on raivostuttava! Kaljuuntuva keskijakaus ja hevoshampaat ja kuvittelee olevansa joku Miss Maailma, jolle miehet yrittävät flirttailla. Katsoisi peiliin! Ja miksei kukaan sano hänelle suoraan, että on ruma. Jake voisi sanoa suorat sanat. Rebecalla ei ole varaa naureskella yhtään kenellekään kun itse on aivan tajuttoman r u m a.
Melissa vaikuttaa ihan psykopaatilta tuijottaessaan vain tuppisuuna muita illalliskutsuilla. Ihan kuin hautoisi kirvesmurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko kun Booka heräsi erillisestä huoneesta hänen ja Brettin "erokriisi-illallisen" jälkeen, niin tyynyliina oli TODELLA likainen. Ihan keltaisenruskea. Miten joku ei pese meikkivoiteita pois naamastaan ennen nukkumaan menoa? Yököttävää.
Booka on älyttömän kaunis, mutta hänen tyylinsä on jotenkin suttuinen ja epäsiisti muutenkin.
Varmaan meikki näyttelee tv-sarjassa isompaa roolia kun normielämässä. Toi on tv-viihdettä,
ei oikeaa elämää. Ovat voineet vaikka jossain kohtauksessa köllötellä sängyssä täydessä tällingissä kuvausten takia.
Ja muuten, meissä ihmissä on valtavasti puutteita ja meikit naamassa nukkumaan meno ei ole pahimmasta päästä. Joskus niin voi käydä vaikka humalan vuoksi tai ihan vaan väsymyksen tai laiskuuden.
Tuolla toisessa ketjussa puhutaan vanhemmista jotka ovat murhanneet lapsensa. SE on ihan oikeasti taivastelun arvoinen asia. Ei se jos joku menee joskus meikit naamassa nukkumaan! Ja sitäkään et voi varmaksi tietää :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika tuo Rebecca on raivostuttava! Kaljuuntuva keskijakaus ja hevoshampaat ja kuvittelee olevansa joku Miss Maailma, jolle miehet yrittävät flirttailla. Katsoisi peiliin! Ja miksei kukaan sano hänelle suoraan, että on ruma. Jake voisi sanoa suorat sanat. Rebecalla ei ole varaa naureskella yhtään kenellekään kun itse on aivan tajuttoman r u m a.
Tiedoksesi: kenenkään aikuisen ihmisen ei kuulu sanoa toista rumaksi. Tuleeko mieleen yhtään, miksi? Toivon että olet hankalassa ikävaiheessa oleva teini ja tuo menee ohi. Aivan kamalaa käytöstä ja ajattelua sinulta. Miten kenellekään tulee edes mieleen toivoa jotain tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Jake ei ole niin ruma ihminen, että sanoisi ikinä mitään tuollaista toiselle! Hän ymmärtää, mitä on mielenterveyden järkkyminen ja tekee töitä paremman mielenterveyden ja tulevaisuuden eteen hyväntekeväisjärjestön toimarina.
Hän on viimeinen ihminen, joka tekisi mitään noin ääliömästä! Jaken mielestä Bec on ulkoisesti upea ilmestys. Olen itse samaa mieltä.
Bec on hyvä esimerkki siitä, että ihmisen kauneus tarvitsee muutakin kuin ulkokuoren. Sillä on iso merkitys, miten sä puhut muille ja muista. Se määrittelee paljon myös kauneutta.
Toivottavasti muistat tämän myös omalla kohdallasi. Kommentointisi on todella rumaa ja ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi: kenenkään aikuisen ihmisen ei kuulu sanoa toista rumaksi. Tuleeko mieleen yhtään, miksi? Toivon että olet hankalassa ikävaiheessa oleva teini ja tuo menee ohi. Aivan kamalaa käytöstä ja ajattelua sinulta. Miten kenellekään tulee edes mieleen toivoa jotain tuollaista?
Olekto katsonut sarjaa? Bec itse on pahimman luokan kiusaaja ja ärsyttää koko ajan toisia pareja sekä manipuloi ja pompottaa myös Jakea mennen tullen. Varsinainen prinsessa, joka kuvittelee ansaitsevansa kaiken ja itse suoltaa vain pahaa mieltä ja eripuraa sekä omaan että muiden parien suhteisiin. Hän on siis ansainnut kaiken paskan mikä niskaansa sataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jake ei ole niin ruma ihminen, että sanoisi ikinä mitään tuollaista toiselle! Hän ymmärtää, mitä on mielenterveyden järkkyminen ja tekee töitä paremman mielenterveyden ja tulevaisuuden eteen hyväntekeväisjärjestön toimarina.
Hän on viimeinen ihminen, joka tekisi mitään noin ääliömästä! Jaken mielestä Bec on ulkoisesti upea ilmestys. Olen itse samaa mieltä.
Bec on hyvä esimerkki siitä, että ihmisen kauneus tarvitsee muutakin kuin ulkokuoren. Sillä on iso merkitys, miten sä puhut muille ja muista. Se määrittelee paljon myös kauneutta.
Toivottavasti muistat tämän myös omalla kohdallasi. Kommentointisi on todella rumaa ja ala-arvoista.
Jake kärsii ja varmaan odottaa vain, että pääsee kuvauksista ja voi dumpata vaimokkeen tyylikkäästi. Bec ei todellakaan ole upea, haloo! Isot hampaat ja leuka puuttuu ja pitkä naama. Kroppa voi olla ok, mutta se ei auta. Vielä kun on tosi ilkeä koko ajan parilleen ja muille niin rapisee se olematonkin "kauneus" minkä joku voi hänessä ehkä nähdä.
Miehet ovat niin säälittäviä, kun pelkällä römpsän antamisella maailma pelastuu. Esimerkkinä tuoreista pareista Johnny (se italiaano). Oikein pitää mainostaa, että on pantu ja hyvää seksiä on. Tosi noloa vaimolle. Ihan kuin olisi pelkkä pistorasia säännöllistä tuikkausta varten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi melkein kaikki naiset on ylitäyttäneet naamansa jollain botoxeilla ja fillereillä? Kamalan näköistä. Se kokematon tanssijatyttö erottuu edukseen luonnollisen näköisenä.
Minkä takia tälläkin palstalla (pääosin naiset) ruotivat erittäin ilkein sanankääntein tv:ssä esiintyvien naisten ulkonäköä?
Ai niin, ihan vain siksi "kun on julkisuuteen mennyt, niin pitää kestää kritiikki".
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laittaisin kumppanini ykköseksi, se olisi minulta viesti siitä, että minä näen sinut kaikkein upeimpana. Ja minä haluan nähdä juuri sinut ja vain sinut.
Minulle se olisi tapa osoittaa rehellisyyttä ja sitoutuneisuutta.
Oletko parisuhteessa ihmisen kanssa, joka on "asiantuntijoiden" avulla sinulle valittu?
Vierailija kirjoitti:
Moni mieshän tuo Becin rankkasi ykköseksi tai ainakin kärkikastiin ihan vaan ulkonäkönsä perusteella.
Mikä sun ongelma on? Kannattaisi miettiä ennemmin sitä.
Patrick ja hikiläikät kainalossa taksissa... yök... missä deodorantti?