Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
Olen jäänyt pahasti koukkuun tähän sarjaan. Jotenkin helpompi seurata kuin edellistä lemppariani 90 päivää morsiamena. Nämä näkyvät oikeassa järjestyksessä, tosin kuin 90 päivää, jotka näytetään TLC:lla miten sattuu.
Ja nythän alkoikin taas jo uusi kausi Katsomossa! Ei kun katsomaan!
Kausi 9. Aloitin juuri katsomisen. Näköjään yksi "tuttukin" mukana eli Al, joka nähtiin joku aika sitten Australian Love Islandissa. Avioliitto ei siis nähtävästi tule kestämään ;)
Uudella kaudella liikaa draamaa ja myrkyllisyyttä.
Anthonyn puolesta paha mieli.
Olikos Anthony se partamies/painija? Aivan sairaan komea mies. Itselleni se autistilapsi olisi kynnyskysymys.
Tamara-kotka on aivan kauhea - sekä ulkonäöltään että luonteeltaan. Tulee mieleen viime kauden Bec-hevosnaama hänestä. En katselisi tuollaista naista päivääkään.
Olen ihan koukussa tähän sarjaan. 😃
Vierailija kirjoitti:
Kausi 9. Aloitin juuri katsomisen. Näköjään yksi "tuttukin" mukana eli Al, joka nähtiin joku aika sitten Australian Love Islandissa. Avioliitto ei siis nähtävästi tule kestämään ;)
Kukas tämä Al olikaan ja kenen kanssa meni naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Joo, hänen vaimonsa vaan jankuttaa siitä, miten mies lähti kesken kuherruskuukauden pois. Ei kuuntele miehen anteeksipyyntöjä, eikä itse vaivaudu pyytämään anteeksi. Tämä liitto ei tule kestämään.
Toinen epäonnistuja on tämä amerikkalainen mies ja hänen vaimonsa, joka haluaa lapsia. Mies, joka on harrastanut yhden yön juttuja tyyliin pano per viikko, ei todellakaan ole parasta mahdollista avioliittomateriaalia. Ei ole myöskään valmis hankkimaan lapsia, vaikka vaimolla jo kello tikittää. Kyllä tuon miehen otsassa lukee isoilla kirjaimilla SITOUTUMISKAMMOINEN ja naisena juoksisin karkuun ja lujaa. Ehkä koko ohjelman epämiellyttävin tyyppi koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämä Al olikaan ja kenen kanssa meni naimisiin?
Al on se osaksi malesialainen nuori mies, jolla on käheähkö ääni ja kivan räkäinen nauru. Harmi vaan, että luonteeltaan ei ole (ainakaan vielä) lähellekään kyvykäs avioliittoon ja taisi se Love Island -säätökin loppua alkuunsa.
En ole vielä niin pitkällä jaksoissa, että olisi Alin häitä näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hänen vaimonsa vaan jankuttaa siitä, miten mies lähti kesken kuherruskuukauden pois. Ei kuuntele miehen anteeksipyyntöjä, eikä itse vaivaudu pyytämään anteeksi. Tämä liitto ei tule kestämään.
Toinen epäonnistuja on tämä amerikkalainen mies ja hänen vaimonsa, joka haluaa lapsia. Mies, joka on harrastanut yhden yön juttuja tyyliin pano per viikko, ei todellakaan ole parasta mahdollista avioliittomateriaalia. Ei ole myöskään valmis hankkimaan lapsia, vaikka vaimolla jo kello tikittää. Kyllä tuon miehen otsassa lukee isoilla kirjaimilla SITOUTUMISKAMMOINEN ja naisena juoksisin karkuun ja lujaa. Ehkä koko ohjelman epämiellyttävin tyyppi koskaan!
Mä katsoin juuri tämän kukkakaalikorvamiehen ja lapsihankkimishimoisen "varttuneemman" leidin hääjakson. Itselle tuli tuosta naisesta tosi ahdistava vibat. Ihan liikaa menee jo epätoivon puolelle hänen mies- ja lapsihinkunsa. Ihme on jos joku mies löytyy, joka ei juokse karkuun. Ei punakka kukkakaalikorva-Texaspunaniskamieskään täydellinen ole, mutta aika vaikeaan paikkaan joutui.
Italialaispari on ensivaikutelmalta mun suosikki. Molemmat jotenkin tosi karismaattisia ja eläinrakkaudesta lisää pisteitä molemmille.
Mua ärsyttää siinä kukkakaalikorvamiehessä suunnattomasti se, että se arvostelee vaimonsa rakastelutaitoja. Ymmärsin, että ovat vasta olleet sängyssä yhden kerran hääyönä. Periaatteessa sama kuin menisi täysin tuntemattoman kanssa sänkyyn.
No mies ei tietenkään näe asiaa tällä tavalla, koska hänellä on ollut niin paljon yhden yön juttuja. Uskallan väittää, että osa on ollut jopa prostitoitujen kanssa ja mies on seksin suurkuluttaja. On varmasti tottunut elämässään vaikka mihin ja ehkä tavallinen vaniljaseksi ei maistu.
Luottamus pitää ansaita. Ja se yleensä kasvaa ajan myötä. Lisäksi mieheltä puuttuu täysin kunnioitus vaimoaan kohtaan.
Ahaa täällä keskustellaan jo uusimmasta kaudesta. 🏽
Huomasitteko kun mukana oli Ali, joka on myöhemmin mukana love Islanti Australia .
Eli, ei onnistunut tässä formaatissa. Ja todella pentuaan hän on.
Voi olla , jaksan / kiinnostun katsomaan illalliset vain , muuten menee pikakelauksella.
Kausi 9 kirjoitti:
Ahaa täällä keskustellaan jo uusimmasta kaudesta. 🏽
Huomasitteko kun mukana oli Ali, joka on myöhemmin mukana love Islanti Australia .
Eli, ei onnistunut tässä formaatissa. Ja todella pentuaan hän on.Voi olla , jaksan / kiinnostun katsomaan illalliset vain , muuten menee pikakelauksella.
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-11385421/MAFS-Al-Perkins-…
En vain muista miten Al lla meni rakkauselämä saarella.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika tuo Rebecca on raivostuttava! Kaljuuntuva keskijakaus ja hevoshampaat ja kuvittelee olevansa joku Miss Maailma, jolle miehet yrittävät flirttailla. Katsoisi peiliin! Ja miksei kukaan sano hänelle suoraan, että on ruma. Jake voisi sanoa suorat sanat. Rebecalla ei ole varaa naureskella yhtään kenellekään kun itse on aivan tajuttoman r u m a.
Rebeccan käytös tekee hänestä ruman ihmisen. Ei lopeta koskaan, kaivaa kaivasta päästyäänkin. Tosin, kun näki hänen äitinsä, niin ei ihmettele Rebeccan käytöstä enää, koska äiti oli vielä pahempi potenssin 100.
Voi Jake! Miten hän voi olla noin sokea Becin tempuille?
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää siinä kukkakaalikorvamiehessä suunnattomasti se, että se arvostelee vaimonsa rakastelutaitoja. Ymmärsin, että ovat vasta olleet sängyssä yhden kerran hääyönä. Periaatteessa sama kuin menisi täysin tuntemattoman kanssa sänkyyn.
No mies ei tietenkään näe asiaa tällä tavalla, koska hänellä on ollut niin paljon yhden yön juttuja. Uskallan väittää, että osa on ollut jopa prostitoitujen kanssa ja mies on seksin suurkuluttaja. On varmasti tottunut elämässään vaikka mihin ja ehkä tavallinen vaniljaseksi ei maistu.
Luottamus pitää ansaita. Ja se yleensä kasvaa ajan myötä. Lisäksi mieheltä puuttuu täysin kunnioitus vaimoaan kohtaan.
Tuo punakka sikapossu saa olla onnellinen, että ylipäätään on saanut vaimon. Vastenmielinen äijä fyysisesti ulkomuodoltaan ja näemmä ei ole henkisessä kapasiteetissa eikä käytöstavoissakaan kehumista.
Vierailija kirjoitti:
Voi Jake! Miten hän voi olla noin sokea Becin tempuille?
Olisin niin halunnut nähdä, kun Jake olisi täräyttänyt alkujaan Becille, että tämä on ruma. Bec alkoi luulla liikoja itsestään jo häissä, kun väitti Jaken esineellistävän hänet (mikä oli täysin liioiteltua ja harhaista).
Jake oli kai epätoivoinen ja yritti pitää toivoa yllä loppuun asti. Ja turpaan tuli. Mutta oikeasti se oli Jakelle blessing in disguise sillä hän sai oikeasti kauniin naisystävän tilalle.
Tuosta kuvajutusta vielä. Eikö arvostelu mennyt niin, että miehet arvostelivat kuvat puhtaasti ulkonäön perusteella? Sen sijaan naiset (tai ainakin suurin osa heistä) laittoi miesten kuvat järjestykseen kokonaiskuvan perusteella eli ulkonäkö, luonne jne?