Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
Stressiä on porukalla päällä... ainakin Jacksonilla ja Dionilla bongasin huuliherpeksen.
tuo S e li na on aivan K A M A.L A n .a r. si. . s . ti. Nimittelee miest.ä p ri.. ns. e.a. k .si? MIes häipyy, ja sanoo minä olen u .h . r i tässä. Samoin h ir ve e tuo Do men ica, jo alussa huomasin että on jotenkin epäilyttävä, h- -- -o n t a p a nen, ja sehän se sieltä sit paljastuikin. O . n l- --f a.. n s .
Selina tuli dumpatuksi ja menee rinnat esillä heiluen ryhmätapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
tuo S e li na on aivan K A M A.L A n .a r. si. . s . ti. Nimittelee miest.ä p ri.. ns. e.a. k .si? MIes häipyy, ja sanoo minä olen u .h . r i tässä. Samoin h ir ve e tuo Do men ica, jo alussa huomasin että on jotenkin epäilyttävä, h- -- -o n t a p a nen, ja sehän se sieltä sit paljastuikin. O . n l- --f a.. n s .
tarkoitin sitä turkkilaista kiharatukkaista. Taitaa olla kaksi Selinaa.
Selin, kamala n a r t t u. Pyydän koirilta anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän hevosnaamaiset ovat aina tosi ilkeitä ja omahyväisiä?
Tässä sarjassa on paljon näitä pitkänaamaisia naisia? Onko se Aistraliassa kauneusihanne: pitkä naama, iso suunja (kumi)huulet, silikonitissit ja paljon meikkiä? Huh.
Oon huomannu yhteyden isojen/pitkien kasvonpiirteiden ja luonteen mahdottomuuden kanssa naisilla. Ihmissuhteet ei onnistu, ovat narisisteja.
Viime jaksossa oli kans se pitkänaama, joka petti sitä komeeta miestä ja jäi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sarjassa on paljon näitä pitkänaamaisia naisia? Onko se Aistraliassa kauneusihanne: pitkä naama, iso suunja (kumi)huulet, silikonitissit ja paljon meikkiä? Huh.
Oon huomannu yhteyden isojen/pitkien kasvonpiirteiden ja luonteen mahdottomuuden kanssa naisilla. Ihmissuhteet ei onnistu, ovat narisisteja.
Viime jaksossa oli kans se pitkänaama, joka petti sitä komeeta miestä ja jäi kiinni.
Entäs miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehillä?
Miehillä pitkä naama tarkoittaa viisautta, uskollisuutta ja bisnesvainua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehillä?
Miehillä pitkä naama tarkoittaa viisautta, uskollisuutta ja bisnesvainua.
Pitkä naama on luihun näköinen. Ei ole mitenkään viehättävä kummallakaan sukupuolella. Ja tällä lienee tarkoituksensa.
Olen pettynyt että Domenica dumppasi Jackin. Ei tule löytämään noin ihanaa miestä mistään koskaan. Jack on helmi.
Tuo Selinan mies on ilmiselvästi gay, eikö hän ole itsekään tajunnut sitä, näkeehän sen heti.
Selin, kylmä nainen, suhde ei kiinnosta tippaakaan häntä. Pompottaa julmasti ja syyttää miestä. Mies parka, ymmärtäisi häipyä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ehkä hankalin ihminen ikinä. Ei _yhtään_ näe itsessään vikaa, hirvee kuori päällä.
Ja mä luulin aluks, että Tamara ois se bitch, mut hyvin se heppu ( ainakin näin aluks) tuntuu osaavan käsitellä.
-se jäkijunas telkkarin tahtiin
Andrew ja Holly.
Holly paljasti lapsensaamisen kaipuunsa. Andrew oli valmis jättämään hänet.
Nyt Andrew kyynelehtii kun ei ole tyttärensä 3 v syntymäpäivää viettämässä. .. Miten itsekäs voi mies olla ?! Oli niin murskaavan tyly Hollylle vaikka itse saa olla isä lapselle !! Missä empatia?
A oli kait suunnitellut että joskus nelikymppisenä hän itse ehtii.
Holly on niinku kännissä kokoajan, mitäköhän se on ottanut, ei vaikuta itsensä kanssa toimeentulevalta, järkevältä aikuiselta, ehkä ihan hyvä, jos jää lapset tekemättä, liian epäkypsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ehkä hankalin ihminen ikinä. Ei _yhtään_ näe itsessään vikaa, hirvee kuori päällä.
Ja mä luulin aluks, että Tamara ois se bitch, mut hyvin se heppu ( ainakin näin aluks) tuntuu osaavan käsitellä.
-se jäkijunas telkkarin tahtiin
Tamarassa oli naista myöntämään, että veti hääkakun leikkaamisen kanssa överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Holly on niinku kännissä kokoajan, mitäköhän se on ottanut, ei vaikuta itsensä kanssa toimeentulevalta, järkevältä aikuiselta, ehkä ihan hyvä, jos jää lapset tekemättä, liian epäkypsä
Sen ukkohan on ihan kamala manipuloija. Herkkä ihminen ei kestä tuollaista. Holly on varmasti ihan hyvä kumppani ja äiti, kunhan löytää kiltin ja hyväntahtoisen miehen. Onhan hän hieman hassu, mutta mitä siitä.
Sarjan parhaat: Dom, Jack, Brent, Ella ja Jackson. Muut joko hirviöitä tai turhakkeita.
Al on ihan täysi pelle. Mamman pilalle passaama ikuinen lapsi. Hauska, mutta ei tuollaista kukaan halua puolisokseen. Oli Love Islandissa ihan yhtä törppö.