Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Australia 2023

Vierailija
04.06.2023 |

Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))

Kommentit (1446)

Vierailija
301/1446 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Katwoo itseään peilistä enemmän kuin katsoo minuun."

Hyvä pointti!

Tämä oli ihan kamalaa katsottavaa. Samin järkytys. Juuri kun luuli, ettei Al voisi enempää hölmöillä häissään, niin ei kun pahenee vaan. :D

Al on ihan täysi pelle. Mamman pilalle passaama ikuinen lapsi. Hauska, mutta ei tuollaista kukaan halua puolisokseen. Oli Love Islandissa ihan yhtä törppö.

Vierailija
302/1446 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä on porukalla päällä... ainakin Jacksonilla ja Dionilla bongasin huuliherpeksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo S e li na on aivan K A  M A.L A n .a   r. si.   . s . ti. Nimittelee miest.ä p  ri..  ns.   e.a.  k .si? MIes häipyy, ja sanoo minä olen u   .h   . r i   tässä. Samoin h  ir  ve  e tuo Do  men  ica, jo alussa huomasin että on jotenkin epäilyttävä, h-    --    -o n t  a  p  a  nen, ja sehän se sieltä sit paljastuikin. O .   n l-    --f    a.. n   s .

Vierailija
304/1446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selina tuli dumpatuksi ja menee rinnat esillä heiluen ryhmätapaamiseen.

Vierailija
305/1446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo S e li na on aivan K A  M A.L A n .a   r. si.   . s . ti. Nimittelee miest.ä p  ri..  ns.   e.a.  k .si? MIes häipyy, ja sanoo minä olen u   .h   . r i   tässä. Samoin h  ir  ve  e tuo Do  men  ica, jo alussa huomasin että on jotenkin epäilyttävä, h-    --    -o n t  a  p  a  nen, ja sehän se sieltä sit paljastuikin. O .   n l-    --f    a.. n   s .

tarkoitin sitä turkkilaista kiharatukkaista. Taitaa olla kaksi Selinaa.

Vierailija
306/1446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selin, kamala n a r t t u. Pyydän koirilta anteeksi

Vierailija
307/1446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän hevosnaamaiset ovat aina tosi ilkeitä ja omahyväisiä?

Tässä sarjassa on paljon näitä pitkänaamaisia naisia? Onko se Aistraliassa kauneusihanne: pitkä naama, iso suunja (kumi)huulet, silikonitissit ja paljon meikkiä? Huh.

Oon huomannu yhteyden isojen/pitkien kasvonpiirteiden ja luonteen mahdottomuuden kanssa naisilla. Ihmissuhteet ei onnistu, ovat narisisteja.

Viime jaksossa oli kans se pitkänaama, joka petti sitä komeeta miestä ja jäi kiinni.

Vierailija
308/1446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sarjassa on paljon näitä pitkänaamaisia naisia? Onko se Aistraliassa kauneusihanne: pitkä naama, iso suunja (kumi)huulet, silikonitissit ja paljon meikkiä? Huh.

Oon huomannu yhteyden isojen/pitkien kasvonpiirteiden ja luonteen mahdottomuuden kanssa naisilla. Ihmissuhteet ei onnistu, ovat narisisteja.

Viime jaksossa oli kans se pitkänaama, joka petti sitä komeeta miestä ja jäi kiinni.

Entäs miehillä?

Vierailija
309/1446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs miehillä?

Miehillä pitkä naama tarkoittaa viisautta, uskollisuutta ja bisnesvainua.

Vierailija
310/1446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs miehillä?

Miehillä pitkä naama tarkoittaa viisautta, uskollisuutta ja bisnesvainua.

Pitkä naama on luihun näköinen. Ei ole mitenkään viehättävä kummallakaan sukupuolella. Ja tällä lienee tarkoituksensa.

Vierailija
311/1446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt että Domenica dumppasi Jackin. Ei tule löytämään noin ihanaa miestä mistään koskaan. Jack on helmi.

Vierailija
312/1446 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Selinan mies on ilmiselvästi gay, eikö hän ole itsekään tajunnut sitä, näkeehän sen heti.

Vierailija
313/1446 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selin, kylmä nainen, suhde ei kiinnosta tippaakaan häntä. Pompottaa julmasti ja syyttää miestä. Mies parka, ymmärtäisi häipyä.

Vierailija
314/1446 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ehkä hankalin ihminen ikinä. Ei _yhtään_ näe itsessään vikaa, hirvee kuori päällä.

Ja mä luulin aluks, että Tamara ois se bitch, mut hyvin se heppu ( ainakin näin aluks) tuntuu osaavan käsitellä.

-se jäkijunas telkkarin tahtiin

Vierailija
315/1446 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler, Repe voittaa

Vierailija
316/1446 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrew ja Holly.

Holly paljasti lapsensaamisen kaipuunsa. Andrew oli valmis jättämään hänet.

Nyt Andrew kyynelehtii kun ei ole tyttärensä 3 v syntymäpäivää viettämässä. .. Miten itsekäs voi mies olla ?! Oli niin murskaavan tyly Hollylle vaikka itse saa olla isä lapselle !! Missä empatia?

A oli kait suunnitellut että joskus nelikymppisenä hän itse ehtii.

Vierailija
317/1446 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holly on niinku kännissä kokoajan, mitäköhän se on ottanut, ei vaikuta itsensä kanssa toimeentulevalta, järkevältä aikuiselta, ehkä ihan hyvä, jos jää lapset tekemättä, liian epäkypsä

Vierailija
318/1446 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ehkä hankalin ihminen ikinä. Ei _yhtään_ näe itsessään vikaa, hirvee kuori päällä.

Ja mä luulin aluks, että Tamara ois se bitch, mut hyvin se heppu ( ainakin näin aluks) tuntuu osaavan käsitellä.

-se jäkijunas telkkarin tahtiin

Tamarassa oli naista myöntämään, että veti hääkakun leikkaamisen kanssa överiksi.

Vierailija
319/1446 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holly on niinku kännissä kokoajan, mitäköhän se on ottanut, ei vaikuta itsensä kanssa toimeentulevalta, järkevältä aikuiselta, ehkä ihan hyvä, jos jää lapset tekemättä, liian epäkypsä

Sen ukkohan on ihan kamala manipuloija. Herkkä ihminen ei kestä tuollaista. Holly on varmasti ihan hyvä kumppani ja äiti, kunhan löytää kiltin ja hyväntahtoisen miehen. Onhan hän hieman hassu, mutta mitä siitä.

Vierailija
320/1446 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan parhaat: Dom, Jack, Brent, Ella ja Jackson. Muut joko hirviöitä tai turhakkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä