Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Australia 2023

Vierailija
04.06.2023 |

Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))

Kommentit (1446)

Vierailija
321/1446 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brent

Vierailija
322/1446 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivia vaikutti psykopaatilta ja kuten joku jo sanoikin, kirvesmurhaajan elkeet hänellä. Onneksi eivät ole enää Jacksonin kanssa yhdessä.

Luulen, että Olivia oli pelkästään kateellinen Domille tämän luontevan, itsensä kanssa sinut olevan olemuksen, ja hoikan kropan takia. Olivia verhosi ilkeilynsä epäonnistuneesti muka puolustautuakseen Domin "huutamiselta" ja "ikävältä puhetavalta". Olivian ilme oli niin kateellinen, ettei sitä kyennyt peittämään!

Joo, eihän se lasin rikkominen kiva ollut, mutta Dom pyyteli anteeksi, oli avoin, nöyrä, rehellinen ja ennen kaikkea itsereflektioon kykenevä.

Jack oli suosikkini

Mistä tiedät että Olivia ja Jackson eivät ole enää yhdessä?

Järki teko Jacksonilta jos ymmärsi paeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1446 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä ollut juttua.

Vierailija
324/1446 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Mafs 9.

Vierailija
325/1446 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon tulee taas uus kausi?

Vierailija
326/1446 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt että Domenica dumppasi Jackin. Ei tule löytämään noin ihanaa miestä mistään koskaan. Jack on helmi.

Jack löysi paremman, jonka kanssa odottaa perheenlisäystä.

https://www.google.com/amp/s/uk.news.yahoo.com/amphtml/mafs-australia-s…

Vierailija
327/1446 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivian tissit roikkuvat vyötäröllä. Ja hänellä on ns. "mehupillihuulet" eli vaikka puristaa huulet yhteen, niin keskelle jää sellainen mehupillin mentävä pyöreä aukko. Ja jopa alahuulen keskellä on "läskipoimu".

Tällä hetkellä kroppa timmissä kunnossa. Toimii mallina ja ollut Maxim lehden kansikuvassa.

Vierailija
328/1446 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitchillä ja Tamaralla ollut säpinää Mitchin erottua Ellasta. Eli eipä tainnut Tamara niistä Mitchin puheluista ja puheista valehdellakaan.

Vierailija
329/1446 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara ja Brent on mun lempparit. Oon telkkaritahdissa, joten kaikki voi olla muuttunut, mutta ovat niin sopivia toisilleen. Brentillä terve itsetunto. Ja oon ollu positiivisesti yllättyny siitä Ronaldo2 nuorukaisesta, sehän vaikuttaa ihan kehittyvältä tyypiltä.

Vierailija
330/1446 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamara Djordjevic ja Brent Vitiello.

Onko tuo Tamara hiukka yksinkertainen.

Siis onko Tamara venäläistaustainen? Olen ulkonäöstä ja etunimen perusteella päätellyt niin ja nyt sukunimi tukisi tuota.

Mistä ihmeestä päättelet, että Djordjevic olisi venäläinen nimi? Vaatimattomallakin yleissivistyksellä luulisi olevan pääteltävissä sen olevan serbialainen nimi. 

Vierailija
331/1446 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä uudet parit? Ei taida tulla näistäkään yhtään mitään?

Vierailija
332/1446 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa morsiamelta huomaavaista antaa sulhasen ja kaikkien muidenkin odottaa kolme tuntia ihan vain siksi, ettei ammattilaisten tekemä meikki ja kampaus miellyttänyt. Lopputulos näytti ihan samalta kuin kolme tuntia aikaisemmin tehty meikki... Miksi sulhanen ei tajunnut lähteä pakoon ennen morsiamen saapumista?

Vierailija
333/1446 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin käsikirjoitettu sarja.

Vierailija
334/1446 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua noita uusimpia pareja.

Vierailija
335/1446 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Kate, voi ei. Se 90 daysin suomalainen Jasmine on tohon verrattuna lämmin ja sydämellinen nainen. ;)

Ja muutenki nää uudet... Jess on kauhea, mut toi Daniel uhriutuu ihan koko ajan. Ei mitään toivoa näillä kahdella.

Vierailija
336/1446 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia oli ihan psykopaatti. Onneksi sarjan loppumisen jälkeen Jackson ymmärsi lähteä. Sääli että Jack ja Dominicuekin erosivat. Olivat niin liikkis pari.

Vierailija
337/1446 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivia vaikutti psykopaatilta ja kuten joku jo sanoikin, kirvesmurhaajan elkeet hänellä. Onneksi eivät ole enää Jacksonin kanssa yhdessä.

Luulen, että Olivia oli pelkästään kateellinen Domille tämän luontevan, itsensä kanssa sinut olevan olemuksen, ja hoikan kropan takia. Olivia verhosi ilkeilynsä epäonnistuneesti muka puolustautuakseen Domin "huutamiselta" ja "ikävältä puhetavalta". Olivian ilme oli niin kateellinen, ettei sitä kyennyt peittämään!

Joo, eihän se lasin rikkominen kiva ollut, mutta Dom pyyteli anteeksi, oli avoin, nöyrä, rehellinen ja ennen kaikkea itsereflektioon kykenevä.

Jack oli suosikkini

Mistä tiedät että Olivia ja Jackson eivät ole enää yhdessä?

Järki teko Jacksonilta jos ymmärsi paeta.

Olivia menetti jopa työpaikkansakin kun käyttäytyi niin huonosti ja narsistisesti TV ohjelmassa.

Vierailija
338/1446 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että näille ihmiselle on kuulemma tehty kuukausia kestävät testit ennen ohjelmaan valintaa! Jos on, niin testejä ja valitsijoita tulee vaihtaa, koska tulos on aika onneton-

Vierailija
339/1446 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo koirien tapaaminen (italialaispari).

Vierailija
340/1446 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt että Domenica dumppasi Jackin. Ei tule löytämään noin ihanaa miestä mistään koskaan. Jack on helmi.

Jack löysi paremman, jonka kanssa odottaa perheenlisäystä.

https://www.google.com/amp/s/uk.news.yahoo.com/amphtml/mafs-australia-s…

Yllättäen Jack näyttää noissa kuvissa miehekkään varmalta. Toisin oli sen kamalan lasinrikkojan kanssa. Jack oli pelosta tärisevä hiiri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän