Miten jotkut kelpuuttaa kumppanin, jolla on lapsia?
Kommentit (20)
Sietää hyvin, mielellään tykkää niistä.
Kelpuutaa on tyhmä sana. Sama kun halpuuttaa
Olen tämän palstan keskustelujen perusteella ymmärtänyt, että monelle ihmiselle on lähes elintärkeää löytää kumppani.
Ne haluavat lisää rasitteita ja kiljuntaa elämäänsä, sekä kaaosta. Tai sitten vieraita ihmisiä elämäänsä lisää.
Mun kaveri rakastui mieheen jolla lapset 8 ja 7 vuotiaat. Ei jösses mikä meteli ja huuto niistä tulee!!
Oltiin kyläilemässä ja tuntui että molemmilla kersoilla oli ADHD. Ei hetkeäkään paikoillaan ja se kaamee möykkä mikä niistä lähti.
Eivät vielä asu yhdessä mutta en kyllä tajuu miten joku pilaa elämänsä toisen valmiilla perheellä
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri rakastui mieheen jolla lapset 8 ja 7 vuotiaat. Ei jösses mikä meteli ja huuto niistä tulee!!
Oltiin kyläilemässä ja tuntui että molemmilla kersoilla oli ADHD. Ei hetkeäkään paikoillaan ja se kaamee möykkä mikä niistä lähti.Eivät vielä asu yhdessä mutta en kyllä tajuu miten joku pilaa elämänsä toisen valmiilla perheellä
Ei me pilattu. Naimisissa oltu yli 20 vuotta ja lapsia tuli lisää.
Ja 98 prosentissa tapauksia ne lapset ovat huonotapaisia apinoita, jotka kiljuvat, riehuvat, sotkevat ja hajoittavat paikat. Ja huoltajansa katsoo lempeän lampaan näköisenä ja lässyttää pehmoisia.
Pysykää kaukana tuollaisista miehistä. (Ja toki naisista myös.)
Serkkuni kertoi että hän ei rupea kasvattamaan ja komentamaan toisen pentuja. Itsellä oli yksi hyvätapainen lapsi. Ei voinut käsittää miten miehen pentu oli kuin sika pellolla. Ero niille sitten tulikin.
Onhan näitä epätoivoisia ihmisiä.
Olisi aika epäreilua vaatia kumppanilta lapsettomuutta, kun itselläni on lapsia. Sitä paitsi lapsellinen ymmärtää toista lapsellista paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika epäreilua vaatia kumppanilta lapsettomuutta, kun itselläni on lapsia. Sitä paitsi lapsellinen ymmärtää toista lapsellista paremmin.
Minä olen onneksi lapsivapaa ja aion sellaisena pysyäkin, joten voin vaatia sitä puolisoehdokkaaltakin.
Kun akka pihtaa niin tytär antaa. Kokemusta on.
Jos ei etsi kumppania, vaan kodinhoitajaa, elättäjää, pelkkää seksiä tai muuta vastaavaa.
En minä ainakaan. Pari kertaa lyhyessä suhteessa kokeilin, ei ole se säätö meikäläistä varten.
Siinä on ikään kuin kivespussit niskassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei etsi kumppania, vaan kodinhoitajaa, elättäjää, pelkkää seksiä tai muuta vastaavaa.
Miksi aikuinen, jolla lapsi entuudestaan, ei voisi löytää elämänkumppania? Miksi aina ajatellaan, että otetaan vain hyötykäyttöön? Olen tuo uusperheen äiti, joka ollut naimisissa jo 20 vuotta ja yhteisiäkin lapsia. Eihän tämä lopun viimein ole sen kummempaa kuin sijaisvanhemmuus, jota palstalla ihannoidaan ja ylistetään. Toki tässä meidän tilanteessa rahaa tulee vain, kun mennään töihin.
Enkä kelpuuta