Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Australia 2023

Vierailija
04.06.2023 |

Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))

Kommentit (1446)

Vierailija
341/1446 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivia vaikutti psykopaatilta ja kuten joku jo sanoikin, kirvesmurhaajan elkeet hänellä. Onneksi eivät ole enää Jacksonin kanssa yhdessä.

Luulen, että Olivia oli pelkästään kateellinen Domille tämän luontevan, itsensä kanssa sinut olevan olemuksen, ja hoikan kropan takia. Olivia verhosi ilkeilynsä epäonnistuneesti muka puolustautuakseen Domin "huutamiselta" ja "ikävältä puhetavalta". Olivian ilme oli niin kateellinen, ettei sitä kyennyt peittämään!

Joo, eihän se lasin rikkominen kiva ollut, mutta Dom pyyteli anteeksi, oli avoin, nöyrä, rehellinen ja ennen kaikkea itsereflektioon kykenevä.

Jack oli suosikkini

Mistä tiedät että Olivia ja Jackson eivät ole enää yhdessä?

Järki teko Jacksonilta jos ymmärsi paeta.

Olivia menetti jopa työpaikkansakin kun käyttäytyi niin huonosti ja narsistisesti TV ohjelmassa.

Sillä menee hyvin. Kroppa timmissä kunnossa nykyään ja tekee rahaa mallina. Pääsi esim Maximin kansikuvatytöksi.

Vierailija
342/1446 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamara ja Brent on mun lempparit. Oon telkkaritahdissa, joten kaikki voi olla muuttunut, mutta ovat niin sopivia toisilleen. Brentillä terve itsetunto. Ja oon ollu positiivisesti yllättyny siitä Ronaldo2 nuorukaisesta, sehän vaikuttaa ihan kehittyvältä tyypiltä.

Minun sympatiat saa tämän Alin pari Sam. "Mies" ei ollut sitä, mitä hän haki, mutta kaikesta huolimatta jaksoi nähdä ne hyvät puolet kumppanistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1446 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamara Djordjevic ja Brent Vitiello.

Onko tuo Tamara hiukka yksinkertainen.

Siis onko Tamara venäläistaustainen? Olen ulkonäöstä ja etunimen perusteella päätellyt niin ja nyt sukunimi tukisi tuota.

Mistä ihmeestä päättelet, että Djordjevic olisi venäläinen nimi? Vaatimattomallakin yleissivistyksellä luulisi olevan pääteltävissä sen olevan serbialainen nimi. 

Ihan selvästi Tamara on nenäläinen.

Vierailija
344/1446 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivia oli ihan psykopaatti. Onneksi sarjan loppumisen jälkeen Jackson ymmärsi lähteä. Sääli että Jack ja Dominicuekin erosivat. Olivat niin liikkis pari.

Olivia oli ainoa, joka uskalsi sanoa vastaan räyhä Dominicuelle. Muut kävelivät munankuorilla ja ihan syystä. Muija rikkoo jopa lasin pöytään näyttääkseen, että täällä määrään minä.

Vierailija
345/1446 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brent

Heikkoitsetuntoinen skitsoilija, joka kiihtyy nollasta sataan sekunnissa.

Kaikkein parasta oli, kun tämä tyyppi useaan kertaan vakuutti kameroille, että olen yrittänyt esittää kärsivällistä ja olen yrittänyt esittää herrasmiestä, mutta mikään ei kelpaa.:D

Vierailija
346/1446 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivia oli ihan psykopaatti. Onneksi sarjan loppumisen jälkeen Jackson ymmärsi lähteä. Sääli että Jack ja Dominicuekin erosivat. Olivat niin liikkis pari.

Olivia oli ainoa, joka uskalsi sanoa vastaan räyhä Dominicuelle. Muut kävelivät munankuorilla ja ihan syystä. Muija rikkoo jopa lasin pöytään näyttääkseen, että täällä määrään minä.

Domenicalle*

Vierailija
347/1446 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamara Djordjevic ja Brent Vitiello.

Onko tuo Tamara hiukka yksinkertainen.

Siis onko Tamara venäläistaustainen? Olen ulkonäöstä ja etunimen perusteella päätellyt niin ja nyt sukunimi tukisi tuota.

Mistä ihmeestä päättelet, että Djordjevic olisi venäläinen nimi? Vaatimattomallakin yleissivistyksellä luulisi olevan pääteltävissä sen olevan serbialainen nimi. 

Ihan selvästi Tamara on nenäläinen.

Djordjevic on Balkanilta eli siis hänen sukunsa voi tulla esim. Kroatiasta tai Serbiasta tms.

Vierailija
348/1446 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin katsomaan tätä sarjaa tänä vuonna vaikka se on minusta täysin epäeettinen ja epäaito.

Jos jotain aitoa löydän niin nuo miehet. Ainakin osa.

Naisethan on lähes kaikki jotain aivan käsittämättömiä pintaperhoja tai lapsellisia draamaprinsessoja tai psykopaatteja

Vierailija
349/1446 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttävää. Mutta olishan se kiva jos löytyis oikea parikin.

Vierailija
350/1446 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa niin käsikirjoitetulta, eihän kukaan oikeasti käyttäydy noin, esim. Anthony ja Selin

Vierailija
351/1446 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tarkoitus sillä tehtävällä on, jossa ohjelmaan osallistuvat laitetaan järjestykseen? Aiheuttaa eripuraa ja pahaa mieltä? Aika suurella todennäköisyydellä se asiantuntijoiden valitsema oma puoliso ei ole ulkonäöllisesti se täydellisin, joten pitäisikö siinä valehdella... mielestäni koko tehtävä aiheuttaa vain turhaa draamaa (se lienee tv-viihteen vuoksi tarkoituskin) ja pahaa mieltä suurimmalle osalle osallistujista. 

Vierailija
352/1446 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt nyt koukkuun Ensitreffit alttarilla Australia -sarjaan, mutta olen miettinyt tällä viikolla, onko minulle hyväksi katsella pettämistä, pahan puhumista selän takana ja kostonhimoista käytöstä.

Vierailija
353/1446 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun Domenica pyysi anteeksi, Olivia hörppi viiniä oikein huolella ja oli aika tuiterissa. Sitten alkoi itsesääli ja uhriutuminen.

Olivia ja Carolina oli kimpassa inhoamassa Domia.

Vierailija
354/1446 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika mimmonen oliviasta kuoriutui ensijaksojen jälkeen.

Vierailija
355/1446 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä on jotain hyvin sairasta tässä formaatissa.

Eihän tässä ole millään tavoin kyse noista suhteista vaan viihteen ja draaman luomisesta joukolla koekaniineja eli ihmisiä.

Arvostan sitä yhtä miestä joka kapinoi koko koetta vastaan ja sanoo tilanteen olevan myrkyllinen.

Sitähän tuo on ISOILLA KIRJAIMILLA.

Vierailija
356/1446 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tarkoitus sillä tehtävällä on, jossa ohjelmaan osallistuvat laitetaan järjestykseen? Aiheuttaa eripuraa ja pahaa mieltä? Aika suurella todennäköisyydellä se asiantuntijoiden valitsema oma puoliso ei ole ulkonäöllisesti se täydellisin, joten pitäisikö siinä valehdella... mielestäni koko tehtävä aiheuttaa vain turhaa draamaa (se lienee tv-viihteen vuoksi tarkoituskin) ja pahaa mieltä suurimmalle osalle osallistujista. 

Varmaan sen draaman takia. Parit pahoittaa mielensä, tulee sanomista ja riitaa, itkua ja pahaa mieltä.

Eli hyvää matskua telkkariin.

Sitten "asiantuntijat" saa torua rumista puheista osapuolia.

Vierailija
357/1446 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten halveksin noita "asiantuntijoita". Miten he alentavat tuollaiseen paskaan.

Sokea kanakin tajuaa ettei kyse ole tässä formaatissa kumppanuuksien luomisessa.

Vierailija
358/1446 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa lähinnä Big Brotheria. Pääpaino kuvauksissa on draaman luomisessa ja tilanteissa jossa parit juotetaan humalaan jolloin riidat alkavat tai tulevat näkyviksi.

Vierailija
359/1446 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa niin käsikirjoitetulta, eihän kukaan oikeasti käyttäydy noin, esim. Anthony ja Selin

Tai esim nyt kun sillä pois pudonneella Danielille ja tällä Catariinalla on salasuhde jota kuvaillaan. No miten se mies edes on siellä ellei tuotannon toimesta.

Vierailija
360/1446 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on niin räikeää käsikirjoittamista, että välillä on vaikea katsoa, niin uskomattomia käänteitä.   Oli pakko laittaa tästä palautetta tuotannolle.   

Lisäksi nämä (varsinkin naiset) osanottajat ovat lähes kaikki selvästi vain julkisuutta hakemassa.   Yhtään ns. tavallista tallaajaa ei formaattiin näytetä hyväksyttävän.   Jokaisella oltava missimitat täyttävä vartalo, huulitäytteet, botoxit ja hiustenpidennykset.   Suomen versio - vielä ainakin toistaiseksi - erottuu edukseen tässä suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi