Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: 15-vuotiaan puukottajan perheen taustalta paljastuu uskomattoman surullinen tarina

Vierailija
04.06.2023 |

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki pitäisi sterilisoida 12-vuotiaina.

Älä demonisoi niitä perheen lapsia, jotka eivät ole tehneet mitään.

Vierailija
22/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi että.

Pikkusiskoni molemmat biologiset vanhemmat käyttivät huumeita ja pikkusisko jäikin orvoksi lapsena. Silti pikkusisko ei ole koskaan käyttänyt huumeita itse, tehnyt rikoksia, tai käyttänyt lapsuuttaan perusteluna toiminnalleen.

Niin, se on mahdollista. Mahdollista on myös toistaa samaa kaavaa kuin päihdevanhempi. Lihava ei laihdu läskiksi haukkumalla, eikä päihderiippuvainen lopeta käyttöä haukkumalla. Tarvitaan työkaluja ratkaista ne syyt, mitkä johtavat läyttöön. Kullakin ne syyt ovat erilaisia. Pitää olla opit, väät ja vaihtoehdot.

Ainut järkevä ja inhimillinen kommentti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisille ihmisroskille annetaan palstatilaa. Tämä jutun suku näköjään täydellistä pohjasakkaa sukupolvesta toiseen.

Eikö olisikin hienoa, että tämä meneillään oleva sukupolvi pysäyttäisi alamäen ja seuraava eläisi jo normaalisti? Lapsiahan on viisi, joista suurella todennäköisyydellä suurin osa lisääntyy. Silloin olisi parasta saada tämä sukupolvi oikenemaan. Riippuvuudet (ei aineisiin, vaan riippuvuustaipumus) kulkevat suvussa. Riippuvuutta voi oppia ainakin ohjailemaán. Ei ole pakko olla riippuvainen päihteistä , voi olla vaikka juustoaddikti, se on vähemmän haitallista (ei aiheuta väkivaltaa).

Sinä se roska olet kun et ymmärrä edes perusasioita. Opiskele ja sivisty ja käy läpi terapiasi löytääksesi inhimillisyytesi.

Milloin se puukottaja löytää inhimillisyytensä?

Sinä tuomitset koko suvun yhden (poika)tai kahden (poika ja äiti) perusteella. Lapsia on viisi, joista 4 ovat syyttömiä.

Vierailija
24/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on aina väärin olivat olosuhteet millaiset vain ja päälletulijoita vaikka viisi.

Vierailija
25/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopottelu johtuu itsestä eikä muista ihmisistä.

Vierailija
26/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen muita lapsia ei kaidalle tielle motivoi yhtään sellainen, että heidät lynkataan jo lapsna, eikä uskota heihin. Olette osa ongelmaa ja sysimässä lapsia käyttäjiksi omalla käytöksellänne.

Vierailija
27/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihminen ihan itse joka päättää omasta toiminnastaan. Turhaa syyttää kaikkia muita.

Vierailija
28/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Juopottelu johtuu itsestä eikä muista ihmisistä.

Silloin kun on kyse aikuisista.

Vierailija
29/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihminen ihan itse joka päättää omasta toiminnastaan. Turhaa syyttää kaikkia muita.

Eli sikiö on vastuussa siitä, että napanuoran kautta kulkee päihteitä sikiön verenkiertoon? Syytät lasta, jolle vanhempi antaa viinaa maidon sijan?

Vierailija
30/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua.

Kuulostaa farssilta.

Vierailija
31/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksanut lukea juttua. Ei kiinnosta nuorten naisten ongelmat yhtään. Ovat yhteiskunnassa suojelluin ja palvotuin ihmisryhmä, jos mokaavat asiansa, niin sitten mokaavat. Nuorten miesten ongelmat ovat todellisia ja heitä pitäisi auttaa.

Tuo juttuhan kertoi 15 v. poikapuukottajasta. Hauskaa, ettei edes taustojen avaaminen saanut sinua ymmärtämään, että kyseessä on kokonaisuus.

Vierailija
32/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden lapsen äiti... Tämä riitti kertomaan kaiken. Next.

Vierailija
33/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sikiö on vastuussa siitä, että napanuoran kautta kulkee päihteitä sikiön verenkiertoon? Syytät lasta, jolle vanhempi antaa viinaa maidon sijan?

Ei.

Mutta jos itse päättää kulkea samaa tietä kuin vanhempansa, kaikista tukitoimista huolimatta, on se ihan oma valinta.

Vierailija
34/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näitä tapauksia paljon.

Miten näitä, syrjäutyneitä ja masentuneita auttaisi.

Yksi tärkeä tapa auttaa on, että saadaan porukalle terveellinen ruoka pöytään jokaikinen päivä. Kun on terve keho, mieli pysyy paremmin terveenä.

Tähän pitäisi kehittää kaiken muun avun lisäksi ruokahuoltopalvelu. Annettaisiin vähän vähemmän sos.etuuksia eahana ja joku toisi ruuan kaappiin joka viikko tai pari kertaa viikossa. Perusasioista lähtee hyvinvointi.

Vierailija
35/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15v. ei ole sikiö.

Vierailija
36/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei tainnut olla kyse mistään sikiöistä. Puukkoja ei käsittääkseni myöskään voi siirtyä verenkiertoon sikiölle.

Tietysti vanhemmilta saadaan paljon ominaisuuksia, mutta mikään ei tee sikiöstä tai lapsesta automaattisesti päihteidenkäyttäjää.

Suurin tekijä on ympäristö.

Vierailija
37/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset huostaan jo synnäriltä, jos perheessä päihdeongelma.

Vierailija
38/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Mutta jos itse päättää kulkea samaa tietä kuin vanhempansa, kaikista tukitoimista huolimatta, on se ihan oma valinta.

Tirsk. Tukitoimia paikassa, josta saa huumeita ja jossa kohdellaan kuin paskaa :D

Tukitoimet ovat ihan muuta kuin mitä noissa laitospaskoissa on tarjolla. Nuoria addikteja asutetaan kerrostalokämppiin, joissa on myyjiä ja pyöritellään ihmeissään silmiä, missä meni vikaan O.o

Vierailija
39/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Tirsk. Tukitoimia paikassa, josta saa huumeita ja jossa kohdellaan kuin paskaa :D

Tukitoimet ovat ihan muuta kuin mitä noissa laitospaskoissa on tarjolla. Nuoria addikteja asutetaan kerrostalokämppiin, joissa on myyjiä ja pyöritellään ihmeissään silmiä, missä meni vikaan O.o

Kannattaa toki itse hankkia paremmat oltavat, jos kerran tukitoimetkin on niin huonoja.

Vierailija
40/112 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän kertoo omasta lapsuudestaan 90-luvulla turkulaisessa rivitalolähiössä." Siis pientaloalue on nykyään rivitalolähiö? Onko myös omakotitalolähiöitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän