Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison neljän vuoden rinnakkaissuhde

petetty
29.04.2023 |

Ollaan oltu naimisissa yli 25 vuotta. Matkaan mahtuu tietysti niin ylä-kuin alamäkeä, mutta yhdessä ollaan pysytty ja kaksi jo täysi-ikäistä lasta. Reilu viikko sitten mies halusi ottaa aikalisän ja muuttaa erilleen ja sen jälkeen paljasti että on ollut neljän vuoden rinnakkaissuhde. Päätimme kuitenkin jatkaa avioliittoa ja puoliso lopetti toisen suhteen. Haluaa kuitenkin olla yhteyksissä vielä tuon toisen naisen kanssa, koska siitä on tullut hänelle hyvä ystävä. En oikein tiedä miten siihen suhtaudun... Olen antanut siihen luvan, sillä haluan luottaa ja mies on luvannut olla jatkossa uskollinen. Puhuttu ollaan paljon ja molemilla on kova tahtotila saada liitto toimimaan. Mutta silti mietin tuota yhteyksissä jatkossa olemista. Pitäsikö se kieltää?

Kommentit (367)

Vierailija
1/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käy kateeks. Itse en pystyisi sanomaan toiselle ihmiselle, että hänen pitäisi lopettaa jonkun kanssa yhteyksissä oleminen. Mutta en ole kovin montaa tarinaa kuullut, että entisiin heiloihin/jopa salarakkaisiin yhteyden pitäminen olisi mitenkään hyvä juttu

Vierailija
2/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää nyt oikein lähde. Pa ska provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän hittoo mä just luin?

Vierailija
4/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan tiedät parhaiten mihin kaikkeen taivut.

Vierailija
5/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän nyt 500 viestä, että jätä se si ka.

Vierailija
6/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset 500 viestiä, että kyllä, naiset ovat just noin idi oottrja.

Vierailija
7/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin deittisovelluksissa varattuihin miehiin, jotka osa olivat normaalin oloisia aviomiehiä ja isiä. Eksyksissä itsensä kanssa. En koskaan tavannut heitä, mutta mieleeni jäi pari tyyppiä. He luulivat ratkaisevansa parisuhdeongelmat salarakkaalla, mutta kun jatkoimme yhteydenpitoa pääsimme loppujen lopuksi kiinni itse ongelmiin. 

Minä kunnioitin heidän vaimojaan, avioliittoaan, ja miksi en ollut kiinnostunut muuhun kuin kirjoittamaan ja soittamaan. He tarvitsivat jonkun toisen naisen ajatuksia pitkistä parisuhteista, vaihdevuosista, lasten kasvamisesta, siis ihan kaikesta, mitä he eivät osanneet puhua vaimolleen. He eivät osanneet sanoittaa itseään ja siihen tarvittiin joku muu auttamaan juuri siinä sanoituksessa.

Anna miehellesi lupa pitää yhteyttä toiseen naiseen, jos siitä on hyötyä teille yhdssä. Ja koska hän on miehesi ystävä voit aivan hyvin tavata naisen. Jos heillä on puhtaat jauhot pussissa tapaaminen onnistuu.  Ole kuitenkin selvillä siitä hivuttaako miehesi pikku hiljaa itsensä kahden naisen väliin ja käyttää sinun luottamustasi hyväkseen. Ole varuillasi. Tiedän naisia, jotka roikkuvat varatuissakin saadakseen vain olla jonkun kanssa.

Vierailija
8/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä 500 viestiä, että kyllä toiset naiset ovat ihan kauheen kamakkamalia, ai hirveetä.

Vierailija
9/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä 500 viestiä, että kyllä toiset naiset ovat ihan kauheen kamalia, ai hirveetä.

No niin, ketju on valmis.

Vierailija
10/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vaan olisikin provo, mutta ihan totisinta totta. En tiedä onko vielä jonkin sortin shokkivaihe päällä, vaikka en ole itkupotkuraivareita enää alun jälkeen saanutkaan, mielessä pyörii vain miksi? Mies on kertonut miten samanhenkinen tämä toinen nainen on ja pelkään että jos kiellän yhteydenpidon niin mies vetää taas erokortin tai ei päästä eteenpäin. Minä rakastan miestäni, olen aina rakastanut enkä halua erota. ap

Vierailija
11/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä voi toisen ihmissuhteita kieltää, itse ne ratkaistaan. Jos sä haluat miehesi kanssa edelleen olla, sit olet. Silloin sä hyväksyt miehesi valinnat. Jos et, ei liitto voi toimia.

Vierailija
12/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo toinen nainen ei halua muuttaa miehesi kanssa yhteen, vaan pitää oman asuntonsa ja siten osittaisen vapautensa. Suhde sen sijaan jatkuu. Tai hän ei halua erota miehestään lasten takia.

Miehesi ei ehkä näe mitään järkeä muuttaa sinusta erilleen, kun ei voi muuttaa tuon naisen kanssa yhteen.

Kyyninen tämä vastaukseni, mutta ota huomioon se, ettei kaikki ole välttämättä ihan niin kuin mies puheissaan väittää.

Vierailija
13/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on kovin lyhyt aika. Sinä olet shokissa pettämisestä ja mies siitä, että asia paljastui.

Tarvitsette paljon enemmän aikaa asian käsittelyyn ja päätösten tekoon. 

Neljä vuotta on pitkä aika rinnakkaissuhteelle ja tottakai siinä on myös tunteita syntynyt. Suhde on buustannut miehesi itsetuntoa ja hän on saanut kertoa itsestään ja elämästään, kokenut olleensa kiinnostava. Pitkässä liitossa ei aina riitä puhumista, kun toisen tuntee niin hyvin. Tai siis luulee tuntevansa.

Vierailija
14/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa vaan olisikin provo, mutta ihan totisinta totta. En tiedä onko vielä jonkin sortin shokkivaihe päällä, vaikka en ole itkupotkuraivareita enää alun jälkeen saanutkaan, mielessä pyörii vain miksi? Mies on kertonut miten samanhenkinen tämä toinen nainen on ja pelkään että jos kiellän yhteydenpidon niin mies vetää taas erokortin tai ei päästä eteenpäin. Minä rakastan miestäni, olen aina rakastanut enkä halua erota. ap

Muutatte kimppaan. Takuulla ei miehesi tuota naista jätä. Asutte kaksi naista,teini ja mies yhdessä. Toimiihan se Yhdysvalloissakin. Siellä on monella miehellä useita vaimoja saman katon alla.

Vierailija
15/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin deittisovelluksissa varattuihin miehiin, jotka osa olivat normaalin oloisia aviomiehiä ja isiä. Eksyksissä itsensä kanssa. En koskaan tavannut heitä, mutta mieleeni jäi pari tyyppiä. He luulivat ratkaisevansa parisuhdeongelmat salarakkaalla, mutta kun jatkoimme yhteydenpitoa pääsimme loppujen lopuksi kiinni itse ongelmiin. 

Minä kunnioitin heidän vaimojaan, avioliittoaan, ja miksi en ollut kiinnostunut muuhun kuin kirjoittamaan ja soittamaan. He tarvitsivat jonkun toisen naisen ajatuksia pitkistä parisuhteista, vaihdevuosista, lasten kasvamisesta, siis ihan kaikesta, mitä he eivät osanneet puhua vaimolleen. He eivät osanneet sanoittaa itseään ja siihen tarvittiin joku muu auttamaan juuri siinä sanoituksessa.

Anna miehellesi lupa pitää yhteyttä toiseen naiseen, jos siitä on hyötyä teille yhdssä. Ja koska hän on miehesi ystävä voit aivan hyvin tavata naisen. Jos heillä on puhtaat jauhot pussissa tapaaminen onnistuu.  Ole kuitenkin selvillä siitä hivuttaako miehesi pikku hiljaa itsensä kahden naisen väliin ja käyttää sinun luottamustasi hyväkseen. Ole varuillasi. Tiedän naisia, jotka roikkuvat varatuissakin saadakseen vain olla jonkun kanssa.

AI sä olet se joku joka kuunteli...kun itse pyysin pitkässä suhteessa miljoona kertaa kumppania puhumaan, avautumaan, sinne hän siis tuli.Kiva kun selvititte ,että hänen kannatti erota.

Kaikki puhuu paskaa toisillensa.Todellinen tilanne kotona ei välttämättä ole se minkä tämä harras kuuntelija saa.

sivu

Vierailija
16/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään vaarallisille vesille, jos miehesi kiristää sinua avioerouhkailuilla. Mieti rauhassa, olisiko ero kuitenkin vaihtoehto, jos mies ei halua sitoutua teidän avioliittoon. Haluaako mies avoimen suhteen?

Vierailija
17/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutatte kimppaan. Takuulla ei miehesi tuota naista jätä. Asutte kaksi naista,teini ja mies yhdessä. Toimiihan se Yhdysvalloissakin. Siellä on monella miehellä useita vaimoja saman katon alla.

Jaa, teillä olikin jo lapset aikuisia. Sittenhän tuo on helppo juttu. Te molemmat naiset ja mies muutatte saman katon alle.

Vierailija
18/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen varautumaan siihen, että omat tunteesi saattavat tilanteen tajuttuasi nousta pintaan melko voimakkaina, jopa raivoisina. Siihen voi mennä puolikin vuotta aikaa, mutta jossain kohtaa ne tulevat kuitenkin. Voi hyvin olla, että et itse sen koettuasi haluakaan jatkaa.

Pystyisitkö kuvittelemaan, että tapaisitte kolmestaan ja selvittäisitte asiaa?

Vierailija
19/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nössöä, ett nyt luotat mieheen. Epätoivoista. Huono provo.

Vierailija
20/367 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan parisuhteessa, toinen pettää 4 vuotta ja sen jälkeen(kin) vielä toinen haluaa luottaa vaikka petturi haluaa olla ystävä ulkopuolisen naisen kanssa niin en jaksa kirjoittaa enempää:)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan