Miksi puolituttu nainen lähettelee mulle rantakuviaan?
On ihan näpsäkän nuori nainen, juu. Ja söpöin. Mutta että laittaa privana biksukuvia niin vähän ihmetyttää että mitä sillä on mielessä. Ihan sensuelleja joo, mutta tänä #metoo aikana minusta outoa. Valiistakaahan naiset tyhmää miestä.
Kommentit (16)
Taitaa olla jollakin tasolla kiinnostunut sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Laitoithan sinäkin sille viime yönä kuvan boksereistasi.
Hahah, no niin tein. Ehkä hän vastasi siksi bikinikuvalla.
AP
Onko tyrkky vai jotain? Yleensä naiset haluaa saada huomiota kiinnostavilta miehiltä ja sähän oot jo huomannut tän typyn. Nyt vaan kommentoimaan joko ihailevaan sävyyn (jos haluut pesää) tai sit tyyliin - rinnat ja perse roikkuu (jos haluut että häippäsee).
Voit vastata asiallisesti "Oliko mukavaa rannalla", "missä olit", "pääsisipä matkalle" jne.
se tyrkyttää pillua sulle mutta tyhmänä et tajua.
Kiltti mies kirjoitti:
se tyrkyttää pillua sulle mutta tyhmänä et tajua.
Tämä!
Minulle yksi nainen lähetteli kuvia ja oli paljasta pintaakin. Tavattiin ja seksiä oli kymmeniä kertoja. Tuskin nyt huvikseen kukaan kuvia lähettelee.
Ei mulla muuta kirjoitti:
Minulle yksi nainen lähetteli kuvia ja oli paljasta pintaakin. Tavattiin ja seksiä oli kymmeniä kertoja. Tuskin nyt huvikseen kukaan kuvia lähettelee.
Saattaa hakea vain huomiota näyttämällä paljasta pintaa ilman aikomustakaan hypätä sänkyyn ap:n kanssa. Mahtaako ap olla edes ainoa kelle näyttelee kuviaan perä pystyssä?
Laitoithan sinäkin sille viime yönä kuvan boksereistasi.