Miksi sinulla ei ole ystäviä?
Kommentit (85)
Mä olin aina semmonen että en soittanut kellekään / ghostasin kaikki niin lopulta loppui yhteydenotot.
Vaikea sanoa. Paljon vikoja varmaankin.
Koska olen mulkvist ja äänestän kokoomusta.
Olet pihi ja pinnallinen friikki. Koita kehittää itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aina semmonen että en soittanut kellekään / ghostasin kaikki niin lopulta loppui yhteydenotot.
kas, toinenkin minä?
Mulla ei ole ystäviä, koska olen pilannut ystävyyssuhteet kännisekoiluilla. Olen aina kunnioittanut heidän parisuhteitaan ja muuta omaa, mutta eihän sellaista yleistä sekoilua ja samasta asiasta ja samoista morkkiksista narinaa kukaan jaksa.
T. Känniääliö
Etäännyn kun en jaksa. Epäyhteensopivuus yhteiskuntamme kanssa ja siitä johtuva väsy plus moni muu juttu vie kaikki voimat ja ylikin.
Vierailija kirjoitti:
Etäännyn kun en jaksa. Epäyhteensopivuus yhteiskuntamme kanssa ja siitä johtuva väsy plus moni muu juttu vie kaikki voimat ja ylikin.
Oletko luulosairas
Miksi ihmeessä olisi ihan pakko olla ystäviä jos ei tarvitse. Sama miksi olisi pakko tehdä lapsia jos löytää elämälleen sisältöä muista asioista. Onnellinen ei kenenkään tarvitse jatkuvasti olla ja sellaisen olisikin jo teeskentelyä.
Ihmissuhteet on raskaita ja vaatii paljon työtä sopivuuden lisäksi. Minulla on voimavaroja hyvin rajallisesti, joten jostain pitää tinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko luulosairas
Enpä tiiä olevani. Mistä semmoisen oletuksen nappasit?
Minusta on tullut ihmisten karttaja ja ajoittain jopa vihamielinen ja väheksyvä, huonojen ihmissuhdekokemusten takia.
Hiljaisena ja myöntyvänä opin lopulta keski-iässä sanomaan mielipiteeni, pitämään puoltani ja kiinni omasta kannastani, ja se ei ole sopinut kenellekään.
Stressaannun niin kauheasti ihmisten seurasta. Haluan vain olla yksin.
Kaikille ei riitä ystäviä eikä edes kavereita. Jotkut heikot joutuvat manipulaation kohteeksi. Itsellä tästä kokemusta.
Asperger huolehtii siitä että kaikki karttavat minua. Ihmiset pitävät minua friikkinä ja omituisena. Elämä yksin tuntuu välillä todella toivottomalta
Mä olen vähän omituinen, en mikään kovin kiva ja sydämellinen, vaan kärkäs ja dominoiva. Ei kukaan sellaisesta ihmisestä tykkää. Itse olen omalla käytökselläni karkoittanut kaikki ihmiset pois. Nyt saan sitten olla omassa erinomaisessa seurassani ihan keskenäni.
Mun läheisyyteen hankkiutuvat vain rajattomat toksiset ihmiset niin eihän niitä nyt voi päästää mellastamaan omaan elämään