Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Roosa-Maria, 29, avautuu sinkkuelämästä: Vanhemmilta ihmisiltä tulee joskus jopa kauhistelua

Vierailija
02.06.2023 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/56d68f5d-b3f6-401a-819e-5bd30c3f9dc1

Roosa-Maria on mieluummin yksin kuin parisuhteeseen, pelkän parisuhteen vuoksi.

Vaikka haluankin parisuhteen, niin etenen asian kanssa ihan kaikessa rauhassa.

Hän yrittää löytää parisuhteen Tinderistä. Tämän lisäksi hän latasi juuri myös Hinge-nimisen deittisovelluksen. Silti Roosa-Maria haaveilee, että tapaisi tulevan kumppanin muuta kautta.

Olisi kiva, jos joku tulisi vaan livenä juttelemaan ja se lähtisi siitä sitten.

Kommentit (254)

Vierailija
21/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että Roosa löytäisi salilta koska vaan miehen. Salit ovat täynnä tuon ikäisiä ja nuorempia sinkkuja, jotka yrittävät kuumeisesti parantaa kroppaansa laadukkaamman kumppanin toivossa.

Vierailija
22/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ja muut sotkut no-no.

Siistejäkin naisia on paljon tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettelemistä jossain pari-kolmekymppisessä sinkussa nykyään on? Enemmän ihmettelyä olisi, jos tuossa iässä olisi naimisissa ja useamman lapsen äiti. Eikä sekään tavatonta ole.

Vierailija
24/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on nuorena hyppiä mehiläisestä toiseen.. Siinä 40:n kohdalla tuleekin sitten kiva yllätys, kun markkina-arvo alkaa hiljalleen hävitä

Paitsi miehillä huipussaan vasta siinä 45-50.

Ei vaan huippunsa loppusuoralla ovat. Naama valahtaneena, pömppis vatsalla ja erektiohäiriötä.

Vierailija
25/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jos joku tulisi vaan livenä juttelemaan ja se lähtisi siitä sitten."

Jos joku mies tulee juttelemaan, alkaa kamala metoo-huuto.

On mahdotonta kuvitella, että noiden kaikkien vuosien jälkeen Roosaa lähestyisi vahingossa juuri sellainen mies, jonka Roosa haluaisi. Jos ei kerran neljässä vuodessa ole Tinderistäkään onnistunut kumppania löytämään. Tai siis onhan hänellä varmasti kumppaneita, mutta kumppania, johon Roosa haluaisi sitoutua.

Vierailija
26/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelemistä jossain pari-kolmekymppisessä sinkussa nykyään on? Enemmän ihmettelyä olisi, jos tuossa iässä olisi naimisissa ja useamman lapsen äiti. Eikä sekään tavatonta ole.

Roosa selvästi haluaa löytää kumppanin, mutta ei nuorena fitnessharrastajanaisena muka sellaista löydä. Se on se ihmettelyn aihe. Koska tuollaisen naisen pitäisi löytää helposti kumppani milloin tahansa. Ja varmasti näitä kumppaneita siellä jo on, mutta sitoutumaan Roosa ei pysty.

No miesten vaatimukset kasvaa koko ajan. Miehet suosivat vain erittäin nuoria ja Roosa on 29. Etenkin Helsinkiin muuttaa koko ajan nuoria naisia.

N26

Vierailija
27/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jos joku tulisi vaan livenä juttelemaan ja se lähtisi siitä sitten."

Jos joku mies tulee juttelemaan, alkaa kamala metoo-huuto.

On mahdotonta kuvitella, että noiden kaikkien vuosien jälkeen Roosaa lähestyisi vahingossa juuri sellainen mies, jonka Roosa haluaisi. Jos ei kerran neljässä vuodessa ole Tinderistäkään onnistunut kumppania löytämään. Tai siis onhan hänellä varmasti kumppaneita, mutta kumppania, johon Roosa haluaisi sitoutua.

Haha

Vierailija
28/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei varmaan saisi sanoa ääneen, mutta hän on aika tusina. Tusinatyypeissä on varaa valita, tusinan voi myös vaihtaa helposti toiseen tusinaan. Ehkä joku tusinajanteri ja hän kohtaavat joskus.

Vierailija
29/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roosa selvästi haluaa löytää kumppanin, mutta ei nuorena fitnessharrastajanaisena muka sellaista löydä. Se on se ihmettelyn aihe. Koska tuollaisen naisen pitäisi löytää helposti kumppani milloin tahansa. Ja varmasti näitä kumppaneita siellä jo on, mutta sitoutumaan Roosa ei pysty.

No miesten vaatimukset kasvaa koko ajan. Miehet suosivat vain erittäin nuoria ja Roosa on 29. Etenkin Helsinkiin muuttaa koko ajan nuoria naisia.

N26

Kyllä joo, varmasti ikä on se syy, miksi Roosa ei löydä kumppania, johon haluaisi sitoutua.

Vierailija
30/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapeutin 6 vinkkiä, miten voit löytää kumppanin

1. Anna toisille mahdollisuus löytää itsesi. Mene ulos kotoa sinne, missä on ihmisiä.

2. Kaikki kohtaamiset moninkertaistavat mahdollisuutesi tulla löydetyksi. Varmista, että tapaat paljon uusia ihmisiä viikoittain työssä, harrastuksissa ja vaikka opiskeluiden merkeissä.

3. Työpaikoilla ja opiskelussa – myös aikuisopiskelussa! – syttynyt rakkaus johtaa usein hyviin liittoihin, koska ihmiset ovat tutustuneet toisiinsa pitkän ajan kuluessa, yhteisissä tehtävissä ja paineen alla – silloin voi syntyä erityinen luottamus toiseen.

4. Hakeudu hommiin ja paikkoihin, joissa tapaat erilaisia ihmisiä ja sukupuolten edustajia.

5. Pyydä kavereita esittelemään sinut vapaille kivoille tyypeille. Tämä on yksi kolmesta yleisimmästä tavasta löytää kumppani.

---

Näitä olen itsekin suositellut tällä palstalla (kuudes kohta oli niin huono, etten sitä kopioi).

Mitä vielä

Kuudes kohta on hyvä! Pitää pystyä täyttämään myös itse vaatimuslistansa kriteerit. Esim. treenattu kroppa ja korkeakoulututkinto pitäisi löytyä myös itseltä jos niitä vaatii. N33

"6. Onko sinulla tiukat kriteerit kumppaniehdokkaalle? Varmista, että täytät myös itse samat kriteerit silloin joku etsii sinua puolisokseen yhtä kuumeisesti kuin sinä häntä."

Vierailija
31/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Kyllä joo, varmasti ikä on se syy, miksi Roosa ei löydä kumppania, johon haluaisi sitoutua.

Niin aivan.

Vierailija
32/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapeutin 6 vinkkiä, miten voit löytää kumppanin

1. Anna toisille mahdollisuus löytää itsesi. Mene ulos kotoa sinne, missä on ihmisiä.

2. Kaikki kohtaamiset moninkertaistavat mahdollisuutesi tulla löydetyksi. Varmista, että tapaat paljon uusia ihmisiä viikoittain työssä, harrastuksissa ja vaikka opiskeluiden merkeissä.

3. Työpaikoilla ja opiskelussa – myös aikuisopiskelussa! – syttynyt rakkaus johtaa usein hyviin liittoihin, koska ihmiset ovat tutustuneet toisiinsa pitkän ajan kuluessa, yhteisissä tehtävissä ja paineen alla – silloin voi syntyä erityinen luottamus toiseen.

4. Hakeudu hommiin ja paikkoihin, joissa tapaat erilaisia ihmisiä ja sukupuolten edustajia.

5. Pyydä kavereita esittelemään sinut vapaille kivoille tyypeille. Tämä on yksi kolmesta yleisimmästä tavasta löytää kumppani.

---

Näitä olen itsekin suositellut tällä palstalla (kuudes kohta oli niin huono, etten sitä kopioi).

Mitä vielä

Kuudes kohta on hyvä! Pitää pystyä täyttämään myös itse vaatimuslistansa kriteerit. Esim. treenattu kroppa ja korkeakoulututkinto pitäisi löytyä myös itseltä jos niitä vaatii. N33

"6. Onko sinulla tiukat kriteerit kumppaniehdokkaalle? Varmista, että täytät myös itse samat kriteerit silloin joku etsii sinua puolisokseen yhtä kuumeisesti kuin sinä häntä."

Kuudes kohta miesten ymmärrettäväksi käännettynä: kehitä ulkonäköäsi mahdollisimman pitkälle.

Vierailija
33/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ei saisi odottaa sitä oikeaa? Pitäisikö ottaa ensimmäisenä vastaantuleva mies? Ja ennen kaikkea, haluaako mies olla se, keneen tyydytään?

Jos mä seurustelisin ja hoksaisin, että mies on "tyytynyt" minuun, koska ei ole saanut parempaa, se ois ero. Onko miehille tärkeää, että on vain joku reikä siinä vierellä?

Mä oon nyt 42 v, eronnut enkä "tyydy" vieläkään. Se oikea se pitää olla. Ja ymmärtäkää oikein, ei mitään palkka- tai pituusvertailuja, vaan se kehen rakastuu.

Vierailija
34/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas taas tehty numero. Ei täälläpäin ainakaan kukaan kysele miksi joku on sinkku ja lapseton. Jokaisen oma asia.

Vierailija
35/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiktok-videollaan kertoo että ottajia olisi vaikka kuinka mutta haluaa aina just sen joka ei hänestä kiinnostu.

Tuo on tarina myös minun elämästäni, hieman nuorempana sporttimimminä.

Vierailija
36/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiktok-videollaan kertoo että ottajia olisi vaikka kuinka mutta haluaa aina just sen joka ei hänestä kiinnostu.

Tuo on tarina myös minun elämästäni, hieman nuorempana sporttimimminä.

Voin vain kuvitella. Nuoria naisia on salilla aivan valtavasti verrattuna vastaaviin miehiin. Nuorille sporttimimmeille ei löydy mitenkään jokaiselle 8-12 rasvaprosentin miehiä, vaikka etsisi kuinka. Suurin osa noista miehistä on varattuja, mutta naiset pysyvät sinkkuina.

Vierailija
37/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ei saisi odottaa sitä oikeaa? Pitäisikö ottaa ensimmäisenä vastaantuleva mies? Ja ennen kaikkea, haluaako mies olla se, keneen tyydytään?

Jos mä seurustelisin ja hoksaisin, että mies on "tyytynyt" minuun, koska ei ole saanut parempaa, se ois ero. Onko miehille tärkeää, että on vain joku reikä siinä vierellä?

Mä oon nyt 42 v, eronnut enkä "tyydy" vieläkään. Se oikea se pitää olla. Ja ymmärtäkää oikein, ei mitään palkka- tai pituusvertailuja, vaan se kehen rakastuu.

Suurin osa meistä tyytyy johonkin. Muuten kaikki naiset olisivat samojen Hollywood-tähtien kanssa ja miehet naisivat kaikkea liikkuvaa.

Vierailija
38/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voisiko olla, että ne hänen himoitsemansa miehet eivät halua fitnesstsirbulaa. Tavallinen kuntopirkko tai muodokkaampi nainen voi olla joillekin haluttavampi.

Vierailija
39/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai voisiko olla, että ne hänen himoitsemansa miehet eivät halua fitnesstsirbulaa. Tavallinen kuntopirkko tai muodokkaampi nainen voi olla joillekin haluttavampi.

Jos ajattelen, että olisin mies, jonka taso riittäisi tuollaiseen Roosaan. Ottaisinko Roosan? No en. Ei tuo niin ihmeellinen ole. Sitäpaitsi nuo TikTok-videot ja some-elämä alkaisivat rasittamaan aika nopeasti. Lisäksi Roosa näyttää melko pitkältä ja rotevalta, eli saisi aika paljon treenata miehenä lisää lihasmassaa, että kelpaisi rinnalle.

Vierailija
40/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa meistä tyytyy johonkin. Muuten kaikki naiset olisivat samojen Hollywood-tähtien kanssa ja miehet naisivat kaikkea liikkuvaa.

Ei halvattu tätä konservatiivista ajattelutapaa. Joo vaikka esi-äitini joutui tyytymään ja miettimään Jumalaa seksin aikana voin silti valita toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän