Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Roosa-Maria, 29, avautuu sinkkuelämästä: Vanhemmilta ihmisiltä tulee joskus jopa kauhistelua

Vierailija
02.06.2023 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/56d68f5d-b3f6-401a-819e-5bd30c3f9dc1

Roosa-Maria on mieluummin yksin kuin parisuhteeseen, pelkän parisuhteen vuoksi.

Vaikka haluankin parisuhteen, niin etenen asian kanssa ihan kaikessa rauhassa.

Hän yrittää löytää parisuhteen Tinderistä. Tämän lisäksi hän latasi juuri myös Hinge-nimisen deittisovelluksen. Silti Roosa-Maria haaveilee, että tapaisi tulevan kumppanin muuta kautta.

Olisi kiva, jos joku tulisi vaan livenä juttelemaan ja se lähtisi siitä sitten.

Kommentit (254)

Vierailija
41/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ei saisi odottaa sitä oikeaa? Pitäisikö ottaa ensimmäisenä vastaantuleva mies? Ja ennen kaikkea, haluaako mies olla se, keneen tyydytään?

Jos mä seurustelisin ja hoksaisin, että mies on "tyytynyt" minuun, koska ei ole saanut parempaa, se ois ero. Onko miehille tärkeää, että on vain joku reikä siinä vierellä?

Mä oon nyt 42 v, eronnut enkä "tyydy" vieläkään. Se oikea se pitää olla. Ja ymmärtäkää oikein, ei mitään palkka- tai pituusvertailuja, vaan se kehen rakastuu.

Suurin osa meistä tyytyy johonkin. Muuten kaikki naiset olisivat samojen Hollywood-tähtien kanssa ja miehet naisivat kaikkea liikkuvaa.

Nyt sulla tuli virhe ajattelussa. Kaikki naiset eivät rakastu Hollywood -tähtiin tai pidä heitä parempina. Mä voisin ottaa nallemaisen ja hyväntahtoisen duunarin. Mut tuo sun virhe on yleinen, moni mies luulee, että kelpaa vain se 180cm pitkä mikä avaruusleukakirurgi se nyt olikaan? Mutta se sisin on oikeasti tärkeä rakastumiseen.

Miehet näyttävät tyytyvän kyllä seksihommissa, mulle nimittäin tulee seksiehdotuksia melko komeilta miehiltä, usein varatuiltakin. Mutta niissä ei ole puhettakaan muusta kuin seksistä.

Vierailija
42/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelemistä jossain pari-kolmekymppisessä sinkussa nykyään on? Enemmän ihmettelyä olisi, jos tuossa iässä olisi naimisissa ja useamman lapsen äiti. Eikä sekään tavatonta ole.

Roosa selvästi haluaa löytää kumppanin, mutta ei nuorena fitnessharrastajanaisena muka sellaista löydä. Se on se ihmettelyn aihe. Koska tuollaisen naisen pitäisi löytää helposti kumppani milloin tahansa. Ja varmasti näitä kumppaneita siellä jo on, mutta sitoutumaan Roosa ei pysty.

Tiktok-videollaan kertoo että ottajia olisi vaikka kuinka mutta haluaa aina just sen joka ei hänestä kiinnostu.

Tuo on tarina myös minun elämästäni, hieman nuorempana sporttimimminä.

Voin vain kuvitella. Nuoria naisia on salilla aivan valtavasti verrattuna vastaaviin miehiin. Nuorille sporttimimmeille ei löydy mitenkään jokaiselle 8-12 rasvaprosentin miehiä, vaikka etsisi kuinka. Suurin osa noista miehistä on varattuja, mutta naiset pysyvät sinkkuina.

Tai ehkä paremmin sanottuna komeita miehiä ei löydy. Mä en ole etsinyt mitään salimiestä itselleni, vaan miestä, joka on hyvännäköinen. Ihan sama käykö salilla vai ei. Hyvä ulkonäkö on lähtökohta että kiinnostun.

Ongelma on siinä että hyvännäköisiä naisia on ihan hitosti, hyvännäköisiä miehiä varmasti ainakin puolet vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ei saisi odottaa sitä oikeaa? Pitäisikö ottaa ensimmäisenä vastaantuleva mies? Ja ennen kaikkea, haluaako mies olla se, keneen tyydytään?

Jos mä seurustelisin ja hoksaisin, että mies on "tyytynyt" minuun, koska ei ole saanut parempaa, se ois ero. Onko miehille tärkeää, että on vain joku reikä siinä vierellä?

Mä oon nyt 42 v, eronnut enkä "tyydy" vieläkään. Se oikea se pitää olla. Ja ymmärtäkää oikein, ei mitään palkka- tai pituusvertailuja, vaan se kehen rakastuu.

Suurin osa meistä tyytyy johonkin. Muuten kaikki naiset olisivat samojen Hollywood-tähtien kanssa ja miehet naisivat kaikkea liikkuvaa.

Nyt sulla tuli virhe ajattelussa. Kaikki naiset eivät rakastu Hollywood -tähtiin tai pidä heitä parempina. Mä voisin ottaa nallemaisen ja hyväntahtoisen duunarin. Mut tuo sun virhe on yleinen, moni mies luulee, että kelpaa vain se 180cm pitkä mikä avaruusleukakirurgi se nyt olikaan? Mutta se sisin on oikeasti tärkeä rakastumiseen.

Miehet näyttävät tyytyvän kyllä seksihommissa, mulle nimittäin tulee seksiehdotuksia melko komeilta miehiltä, usein varatuiltakin. Mutta niissä ei ole puhettakaan muusta kuin seksistä.

Mistä se voi sitten johtua, että miehet tällaista luulevat? Onko ihan tuulesta temmattua, että naiset haluavat pitkiä miehiä?

Vierailija
44/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelemistä jossain pari-kolmekymppisessä sinkussa nykyään on? Enemmän ihmettelyä olisi, jos tuossa iässä olisi naimisissa ja useamman lapsen äiti. Eikä sekään tavatonta ole.

Roosa selvästi haluaa löytää kumppanin, mutta ei nuorena fitnessharrastajanaisena muka sellaista löydä. Se on se ihmettelyn aihe. Koska tuollaisen naisen pitäisi löytää helposti kumppani milloin tahansa. Ja varmasti näitä kumppaneita siellä jo on, mutta sitoutumaan Roosa ei pysty.

Tiktok-videollaan kertoo että ottajia olisi vaikka kuinka mutta haluaa aina just sen joka ei hänestä kiinnostu.

Voin vain kuvitella. Nuoria naisia on salilla aivan valtavasti verrattuna vastaaviin miehiin. Nuorille sporttimimmeille ei löydy mitenkään jokaiselle 8-12 rasvaprosentin miehiä, vaikka etsisi kuinka. Suurin osa noista miehistä on varattuja, mutta naiset pysyvät sinkkuina.

Tai ehkä paremmin sanottuna komeita miehiä ei löydy. Mä en ole etsinyt mitään salimiestä itselleni, vaan miestä, joka on hyvännäköinen. Ihan sama käykö salilla vai ei. Hyvä ulkonäkö on lähtökohta että kiinnostun.

Ongelma on siinä että hyvännäköisiä naisia on ihan hitosti, hyvännäköisiä miehiä varmasti ainakin puolet vähemmän.

Kaikki salilla käyvät miehet eivät ole hyvännäköisiä, mutta kaikki hyvännäköiset miehet käyvät salilla.

Vierailija
45/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosan vaatimukset:

- Mies on urheilullinen

- Mies on huumorintajuinen

... Joista jälkimmäisen hän sanoi vain siksi, että joku mentaalipuolen ominaisuus piti heittää. Ulkonäkö on kuitenkin se, mitä Roosa miehessä ensisijaisesti etsii.

Urheilullinen tarkoittaa aina pitkää, harteikasta, komeanaamaista, tuuheahiuksista, mielellään tummapiirteistä miestä jolla on hyvä ammati ja pinkka kunnossa.

Urheilullisuus on miehessä poikkeuksetta toissijainen vaatimus joka tulee noiden muiden lisäksi.

Siksi jos mies ei ole geenikomea ja hyvässä ammatissa, urheilullisuus vain heikentää flaksia; mies ei saa naisia jotka toivovat urheilullisuutta, ja ylipainoiset sohvaperunat karsastavat sporttimiestä.

Vierailija
46/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat konkreettiset kriteerisi hyvännäköiselle miehelle?

Vierailija
47/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki salilla käyvät miehet eivät ole hyvännäköisiä, mutta kaikki hyvännäköiset miehet käyvät salilla.

Eivät käy. Esim. mun miestyyppi on sellainen boheemi, vähän renttu ulkoisesti, joita löytyy esim. muusikoista. Nämä harvemmin käyvät salilla.

Vierailija
48/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Minä rakastan olla lapseton sinkku. Kokemuksesta sanon, että en ole parisuhdeihminen.

50 vuoden ajan olen tätä elämää elänyt ja tiedän, että eri ihmisille sopii eri tavat elää elämäänsä. Kenenkään sinkkuus tai erilaisissa suhteissa olo ei hätkäytä minua mitenkään.

Vierailija
49/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuntuu siltä, että pitäisi lähettää CV ennen treffeille menoa, Roosa-Maria naurahtaa."

Roosa-Maria voisi kokeilla deittailua miehenä, niin ei enää itkisi tästä asiasta.

Vierailija
50/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuntuu siltä, että pitäisi lähettää CV ennen treffeille menoa, Roosa-Maria naurahtaa."

Roosa-Maria voisi kokeilla deittailua miehenä, niin ei enää itkisi tästä asiasta.

Tuo pisti itselläkin silmään. Ihan naurettava väite tuon näköiseltä ja ikäiseltä naiselta. Toki kertoo paljon hänen tavoittelemistaan miehistäkin, jos tuon näköisen naisen tarvitsee anella treffikumppania CV:n kanssa. Eivät ole mitään ihan tusinamiehiä maaseudulta.

Vierailija
51/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapeutin 6 vinkkiä, miten voit löytää kumppanin

1. Anna toisille mahdollisuus löytää itsesi. Mene ulos kotoa sinne, missä on ihmisiä.

2. Kaikki kohtaamiset moninkertaistavat mahdollisuutesi tulla löydetyksi. Varmista, että tapaat paljon uusia ihmisiä viikoittain työssä, harrastuksissa ja vaikka opiskeluiden merkeissä.

3. Työpaikoilla ja opiskelussa – myös aikuisopiskelussa! – syttynyt rakkaus johtaa usein hyviin liittoihin, koska ihmiset ovat tutustuneet toisiinsa pitkän ajan kuluessa, yhteisissä tehtävissä ja paineen alla – silloin voi syntyä erityinen luottamus toiseen.

4. Hakeudu hommiin ja paikkoihin, joissa tapaat erilaisia ihmisiä ja sukupuolten edustajia.

5. Pyydä kavereita esittelemään sinut vapaille kivoille tyypeille. Tämä on yksi kolmesta yleisimmästä tavasta löytää kumppani.

---

Näitä olen itsekin suositellut tällä palstalla (kuudes kohta oli niin huono, etten sitä kopioi).

Tuossa ei vaan puhuttu mitään, minkä näköisen ihmisen noin kannattaa tehdä. Ulkonäkö ratkaisee, miten suosittu olet ja miten suosittu et ole.

Helppo nainen on aina suosittu miesten keskuudessa. Ei tarvitse kuin olla keskinkertainen naama.

Vierailija
52/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pisti itselläkin silmään. Ihan naurettava väite tuon näköiseltä ja ikäiseltä naiselta. Toki kertoo paljon hänen tavoittelemistaan miehistäkin, jos tuon näköisen naisen tarvitsee anella treffikumppania CV:n kanssa. Eivät ole mitään ihan tusinamiehiä maaseudulta.

Huumorintajuinen ja urheilullinen mies = erittäin karismaattinen, geenikomea pitkä/roteva johtajatyyppi joka saa porukan nauramaan ja Roosa-Maria voi söpöstellä tämän kainalossa johtavan uroksen naisena.

Vierailija
53/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät käy. Esim. mun miestyyppi on sellainen boheemi, vähän renttu ulkoisesti, joita löytyy esim. muusikoista. Nämä harvemmin käyvät salilla.

Onko sulla julkisuudesta jotain esimerkkiä tällaisesta miestyypistä?

Vierailija
54/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuinen ja urheilullinen mies = erittäin karismaattinen, geenikomea pitkä/roteva johtajatyyppi joka saa porukan nauramaan ja Roosa-Maria voi söpöstellä tämän kainalossa johtavan uroksen naisena.

Ja tällainen mies ottaa Roosan mielellään 1-2 kerran säädöksi. Roosalla on tarjota seksin lisäksi kiireiset treeniaikataulut ja TikTok-videoiden teko.

Vierailija
55/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapeutin 6 vinkkiä, miten voit löytää kumppanin

1. Anna toisille mahdollisuus löytää itsesi. Mene ulos kotoa sinne, missä on ihmisiä.

2. Kaikki kohtaamiset moninkertaistavat mahdollisuutesi tulla löydetyksi. Varmista, että tapaat paljon uusia ihmisiä viikoittain työssä, harrastuksissa ja vaikka opiskeluiden merkeissä.

3. Työpaikoilla ja opiskelussa – myös aikuisopiskelussa! – syttynyt rakkaus johtaa usein hyviin liittoihin, koska ihmiset ovat tutustuneet toisiinsa pitkän ajan kuluessa, yhteisissä tehtävissä ja paineen alla – silloin voi syntyä erityinen luottamus toiseen.

4. Hakeudu hommiin ja paikkoihin, joissa tapaat erilaisia ihmisiä ja sukupuolten edustajia.

5. Pyydä kavereita esittelemään sinut vapaille kivoille tyypeille. Tämä on yksi kolmesta yleisimmästä tavasta löytää kumppani.

---

Näitä olen itsekin suositellut tällä palstalla (kuudes kohta oli niin huono, etten sitä kopioi).

Tuossa ei vaan puhuttu mitään, minkä näköisen ihmisen noin kannattaa tehdä. Ulkonäkö ratkaisee, miten suosittu olet ja miten suosittu et ole.

Helppo nainen on aina suosittu miesten keskuudessa. Ei tarvitse kuin olla keskinkertainen naama.

Naisen suosio lasketaan siinä, miten helposti nainen löytää halutessaan monogamisen parisuhteen. Miehen kohdalla suosio lasketaan sen perusteella, miten moni nainen haluaa miestä puhtaan seksuaalisesti.

Molempien suosio voidaan laskea sen perusteella miten helposti löytää monogaamisen parisuhteen.

Ero on siinä että naisen on helppoa löytää puhtaasti seksuaaliseen haluun perustuvaa seuraa, kun taas miehelle se on vaikeampaa kuin parisuhteen löytäminen.

Vierailija
56/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Suomessa on maailman nirsoimmat naiset joten sinkkujakin on yli miljoona koska tuollaisille tavis naisille ei kelpaa tavis miehet.

Suurin osa suomalaisista sinkuista on iäkkäitä leskiä. Sinkkuus johtuu miesten nirsoudesta, koska miehille kelpaa vain nuoret naiset.

Vierailija
57/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Suomessa on maailman nirsoimmat naiset joten sinkkujakin on yli miljoona koska tuollaisille tavis naisille ei kelpaa tavis miehet.

Suurin osa suomalaisista sinkuista on iäkkäitä leskiä. Sinkkuus johtuu miesten nirsoudesta, koska miehille kelpaa vain nuoret naiset.

Vanhempien leskien sinkkuus johtuu siitä, ettei vastaavan ikäisiä miehiä ole enää hengissä. Ei siitä, että kyseisen ikäiset miehet haluaisivat seurustella 20-vuotiaan naisen kanssa.

Vierailija
58/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisiä miehiä on saman verran kuin ennenkin.

Hyvännäköisiä naisia vähemmän kuin koskaan. Meikki ja laittautuminen ei kompensoi perunasäkin mallista kroppaa, joka alkaa nykyään olla normi.

Hyvännäköisiä miehiä on vähemmän kuin koskaan. Lähes kaikki suomalaiset miehet ovat nykyään ylipainoisia.

Vierailija
59/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Vanhempien leskien sinkkuus johtuu siitä, ettei vastaavan ikäisiä miehiä ole enää hengissä. Ei siitä, että kyseisen ikäiset miehet haluaisivat seurustella 20-vuotiaan naisen kanssa.

Kyllä se johtuu miesten nirsoudesta!

Jos miehet eivät olisi niin nirsoja, heille kelpaisi myös vanhempi nainen.

Vierailija
60/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisiä miehiä on saman verran kuin ennenkin.

Hyvännäköisiä naisia vähemmän kuin koskaan. Meikki ja laittautuminen ei kompensoi perunasäkin mallista kroppaa, joka alkaa nykyään olla normi.

Hyvännäköisiä miehiä on vähemmän kuin koskaan. Lähes kaikki suomalaiset miehet ovat nykyään ylipainoisia.

Vaikka kaikki miehet olisivat normaalipainoisia, niin naisille se ei riitä. Miten hiukset? Kaljut eivät kelpaa. Miten pituus? Lyhyet eivät kelpaa? Miten miehet, joilla ei ole lihaksia? Eivät kelpaa.  Ja niin edelleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän