Jos ei seksiä, ei muutakaan?
Jos mies ehdottaa seksiä ja minua väsyttää, mies muuttuu "väsyneeksi" kaiken suhteen. Ei mukamas jaksa käydä kaupassa, siivota tai edes maksaa laskuja. Saattaa olla, ettei mukamas jaksa edes puhua.
Keskustelimme asiasta ja mies vain vastasi, että ei kai hänenkään tarvitse jaksaa, jos en minäkään. Muistutti vielä ivallisesti, että jaksan käydä kampaajalla, vaikka seksiin ei energia riitä.
Miten tästä pattitilanteesta ulos?
Kommentit (475)
Tietysti ekana keskustelisin rohkeasti, että no milloin voisi olla otollisin hetki seksille kummankin puolelta. Oletko iltaisin aivan liian väsynyt aina. Auttaisiko jos mies panostaisi ja antaisi sinulle ensin vaikka jalkahieronnan tms., että rentoutuisit ja pääsisit moodiin. Kunhan ideoin.
Minä olen kertonut miehelleni asioista, jotka voisivat parantaa meidän seksielämää, mutta eipä häntä kiinnosta muuttaa mitään. Itse hoidan lapsen täysin, teen kaikki kotityöt, käyn 8 h töissä joka päivä, kun hän tekee noin 2-4 h etätöitä kotona. Hän on hyvin sottainen. Mieslapsi ei herätä haluja ja olen myös aika väsynyt kaikesta. Yleensä joudun tekemään talvella lumityötkin yksin.
ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuka-Nyysteeni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluttoman kumppanin kanssa ei voi tehdä juuri muuta kuin vaihtaa parempaan.
Kyllä voi, elän yksin.
Se on keskimäärin 40% kalliimpaa.
Kämppiksen saa Tori.fi ja Facebookin kämppäkaverin haku ryhmistä.
AP:lla on jo kämppis.
Tämähän se ongelma on. Voinko vain ilmoittaa, että kämppissuhde on purettu? Voinhan ottaa tilalle kämppiksen, joka maksaa vuokraa?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ekana keskustelisin rohkeasti, että no milloin voisi olla otollisin hetki seksille kummankin puolelta. Oletko iltaisin aivan liian väsynyt aina. Auttaisiko jos mies panostaisi ja antaisi sinulle ensin vaikka jalkahieronnan tms., että rentoutuisit ja pääsisit moodiin. Kunhan ideoin.
Minä olen kertonut miehelleni asioista, jotka voisivat parantaa meidän seksielämää, mutta eipä häntä kiinnosta muuttaa mitään. Itse hoidan lapsen täysin, teen kaikki kotityöt, käyn 8 h töissä joka päivä, kun hän tekee noin 2-4 h etätöitä kotona. Hän on hyvin sottainen. Mieslapsi ei herätä haluja ja olen myös aika väsynyt kaikesta. Yleensä joudun tekemään talvella lumityötkin yksin.
Syy syntyvyyden laskulle kerrottiin tässä
Mies. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei varmaan osaa olla romanttinen ja luoda ilmapiiriä, ei seksiä pyydetä!
Seksiä pyydetään vaan kun siitä maksetaan.
En ihmettele yhtään ettei sinulla herää halut.
Hän on varmaan itsekäs ja osaamatonkin kun et ole kiinnostunut.
Miksi olette edes yhdessä? Suosittelen hakeutumaan sopivamman kumppanin seuraan.
Miksi edes alennut tuohon keskusteluun.
Miten sinä virittelet miehesi haluamaan seksiä? Mitä sinä teet miehesi nautinnon eteen? Mitä sinä osaat? Jaa toki vinkkisi.
Mies. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette edes yhdessä? Suosittelen hakeutumaan sopivamman kumppanin seuraan.
Miten sinä virittelet miehesi haluamaan seksiä? Mitä sinä teet miehesi nautinnon eteen? Mitä sinä osaat? Jaa toki vinkkisi.
Huomaatko kuinka vääristynyt käsityksesi on parisuhteesta ja seksuaalisuudesta? Mutta ymmärrän, koska tuskin sinulla on muuta kuin vastikkeellisista kokemuksista kokemusta.
Jos haluat olla suhteessa, niin mieti oletko kiinnostava, ja haluttava, otat toisen huomioon, hellä ja siisti?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että nautit marttyyrin roolista, mutta se on huono malli lapsille.
Jopa pahimmilla deekuilla ja pubiruusuilla on nykyisin päähän liimatut tekoräpsyttimet - yhteiskunnan maksamina, kuinkas muuten. Kela gold vinkunut.
Itseasiassa meillä oli vähän samaa. Mies oli sitä mieltä että minun pitää ensin antaa ja sitten mies jaksaa hoitaa asioita ja lapsia. No voitte kuvitella että tämä vei viimeisetkin haluni. Ero tuli minun halustani, mies jaksoi vielä myöhemmin muistuttaa että " olisihan hän tehnyt ja jaksanut kun minä olisin ensin miellyttänyt häntä". Luoja mikä idiootti, onneksi pääsin eroon.
Suosittelen samaa sinulle.
Ja siis olette varmaan lukenut että miehen ollessa ns ylimääräinen lapsi, vaimon halut heikkenee. Miehen tulisi ensin kyetä olemaan tasavertainen vanhempi, kodin-ha asioiden hoitaja jne. Vasta sitten kun nuo on oikeasti kunnossa( eikä niin että kaikesta pitää edelleen muistuttaa ja kehoittaa) niin voidaan alkaa ihmetellä jos haluttomuutta vaimolla on. Miehet toki tykkäävät ajatella että heillä on vain oikeuksia eikä lainkaan velvollisuuksia.
Jättäisin tuollaisen lapsellisen urpon. Tiedän, ei ole helppoa mutta mieti nyt oikeasti mikä taaperotaktiikka sillä on käytössä. Ei ihmekään jos olet haluton.
Annat miehelle kerran kakkosta niin kuukauden se ainakin sätkii tyytyväisenä!
Moni palstan mies on (yllättävästi 🤡) sitä mieltä, että naisen tulee vastoin omaa suostumustaan harrastaa seksiä miehensä kanssa
Kiltti mies kirjoitti:
Niin miksi jaksat käydä kampaajalla jos et jaksa harrastaa seksiä 5 minuuttia miehen kanssa. Jaksat sinä kuitenkin valittaa ja kirjoitella vauva palstalle kun sen ajan olisit voinut jo harrastaa seksiä.
Kampaajalla käynti on mukavaa! Seksi jonkun pahantahtoisen ja lapsellisen miesvauvan kanssa sen sijaan on ajanhukkaa ja vastenmielistä :)
Vierailija kirjoitti:
Moni palstan mies on (yllättävästi 🤡) sitä mieltä, että naisen tulee vastoin omaa suostumustaan harrastaa seksiä miehensä kanssa
Voihan sitä tehdä bj jos ei haluta paneskella. Mies on tyytyväinen, eikä ole ap:n kuvaamia ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen pystyy kiihottumaan, jos vastapuoli selkeästi inhoaa häntä eikä halua? 😳 Joku raiskis-rysykkä venäjän armeijasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä tehdä bj jos ei haluta paneskella. Mies on tyytyväinen, eikä ole ap:n kuvaamia ongelmia
Oma käsi ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen pystyy kiihottumaan, jos vastapuoli selkeästi inhoaa häntä eikä halua? 😳 Joku raiskis-rysykkä venäjän armeijasta?
Tämä! Jaksaa aina hämmästyttää minua yhtä paljon!
ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sellaisia miehiä on tarjolla tavalliselle, keski-ikäiselle naiselle?
Siellä, missä on tavallisia keski-ikäisiä miehiä.
Siitähän tässä ei ymmärtääkseni ollut kyse.