Haluaisin käyttää bleisereitä mutta ne tekevät asusta tosikon
Bleiseri olisi tyylikäs ja kätevä kerrospukeutumisen väline, mutta mielestäni se tekee asusta liian asiallisen. Näytän bleiserissä tosikolta. Mikä eteen? Olen n35
Kommentit (35)
Ravintolassa sinua luultaisiin hovimestariksi, ja niin muuallakin se antaisi virkapukumaisen vaikutelman, olisit vähän niin kuin Pilvi Hämäläinen Suurmestarissa. Ehkä kannattaa pidättäytyä bleisereistä.
Vierailija kirjoitti:
Laita alle joku kuvioitu, vähemmän vakava pikkupusero.
Täytyy varmaan hommata sellaisia. Ap
Höpsis, bleisereitä on muitakin kuin mustia. Mulla esim liila, pinkki, kuviollinen, röyhelöinen, chanel-mallinen jne.
Ei tosellakaan ole liian asiallinen.
Se voi olla jopa asiaton :)
Käytä sellaista pehmeää bleiseriä , ei ole liian tosikko silloin.
Vierailija kirjoitti:
Tai bändipaita! Mieluiten jonkin metalliyhtyeen sellainen.
Valitse joku hehkeä sävy, villimpi kuosi kankaaseen tai mielenkiintoinen kuvio. Usko vaan, kyllä sellaisiakin on olemassa.
Pitsipuseroa alle ja joku pitempi valkoinen paita josta näkyy helmaa alta, bleiseriä voi muokata kääntämällä hihat jne. Tee siitä rennompi rintakorulla joka hauska jne.
Millaisessa ympäristössä työskentelet/ liikut jos bleiseri tekee 35-vuotiaan tosikoksi ?
Minä käytän paljon!
Lempparini on mustavalkokuvioitu istuva neulepaita ja tumma, rento bleiseri. Lisäksi mustat farkut.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, bleisereitä on muitakin kuin mustia. Mulla esim liila, pinkki, kuviollinen, röyhelöinen, chanel-mallinen jne.
Ei tosellakaan ole liian asiallinen.
Se voi olla jopa asiaton :)
Mulla löytyy bleisereistä kaikki sateenkaaren värit. Jopa vaaleanpunainen näyttää minusta tosi vakavalta ja persoonattomalta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa ympäristössä työskentelet/ liikut jos bleiseri tekee 35-vuotiaan tosikoksi ?
Ihan omasta mielestä tekee. Liikun kulttuuri- ja poliittisissa piireissä missä bleiseri on toki hyvin yleinen vaatekappale, mutta silti (tai ehkä sen vuoksi) ne on mielestäni älyttömän tylsiä. Ap
Sehän riippuu ihan siitä mihin sen yhdistää. Itse saatan laittaa vaikka ihan sen tylsistä tylsimmän mustan perusbleiserin kanssa kapeat/pillit farkut ja korkkarit tai jopa Converset. Bleiserin alle ei tarvitse laittaa mitään tärkättyä kauluspaitaa vaan paitakin voi olla jokin rento, vaikka ihan t-paita.
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu ihan siitä mihin sen yhdistää. Itse saatan laittaa vaikka ihan sen tylsistä tylsimmän mustan perusbleiserin kanssa kapeat/pillit farkut ja korkkarit tai jopa Converset. Bleiserin alle ei tarvitse laittaa mitään tärkättyä kauluspaitaa vaan paitakin voi olla jokin rento, vaikka ihan t-paita.
Hmm minusta tuo kuulostaa tosi asialliselta asukokonaisuudelta. Arkitoimistoasu. Ap
Miten olisi värikäs laukku ja sävyyn sointuvat ballerinat. Käärityt bleiserin hihat.
Minä käytän joskus bleiseriä eikä se vaikuta mielestäni yhtään jäykältä. Päinvastoin, olen tyytyväinen kun se koostaa vaatetuksen.
Älä kerro asuille vitsejä ja loukkaannu jos eivät pidä huumoristasi.
Boss ladyn kuuluu olla kyrpäjyrä jota miehet pelkäävät.
Itse olen tykännyt aina bleisereistä ja niitä käyttänytkin varmaan 15 vuotta. Eri värisiä, eri mallisia, tennareiden ja korkkareiden kanssa. Maiharit, nahkasaappat. Rennot farkut, suorat housut. Kauluspaita, asiallinen siisti t-paita tai toppi, bändipaita, printtipaita. Ihan mitä vaan. Pikkulaukku, iso jättilaukku. Kaikki menee ja bleiserit toimii moniin tilanteisiin. Ne on jotenkin ihanan ryhdikkäitä. Itse en käytä esim. neuletakkeja ollenkaan.
Tiedätkö niitä liian värikkäitä ja suuria vettä suihkuttavia kukkia? Sellainen bleiserin rintaan ja jo näyttää kaikkea muuta, kuin tosikolta.
Jos joku ottaa homman vielä liian vakavasti, suihkauta.
Toivottavasti tästä on apua ongelmaan!