Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin käyttää bleisereitä mutta ne tekevät asusta tosikon

Vierailija
01.06.2023 |

Bleiseri olisi tyylikäs ja kätevä kerrospukeutumisen väline, mutta mielestäni se tekee asusta liian asiallisen. Näytän bleiserissä tosikolta. Mikä eteen? Olen n35

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita alle joku kuvioitu, vähemmän vakava pikkupusero.

Vierailija
2/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa sinua luultaisiin hovimestariksi, ja niin muuallakin se antaisi virkapukumaisen vaikutelman, olisit vähän niin kuin Pilvi Hämäläinen Suurmestarissa. Ehkä kannattaa pidättäytyä bleisereistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy varmaan hommata sellaisia. Ap

Vierailija
4/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, bleisereitä on muitakin kuin mustia. Mulla esim liila, pinkki, kuviollinen, röyhelöinen, chanel-mallinen jne.

Ei tosellakaan ole liian asiallinen.

Se voi olla jopa asiaton :)

Vierailija
5/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sellaista pehmeää bleiseriä , ei ole liian tosikko silloin.

Vierailija
6/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai bändipaita! Mieluiten jonkin metalliyhtyeen sellainen.

Vierailija
7/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä epänormaaleja kenkiä

Vierailija
8/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse joku hehkeä sävy, villimpi kuosi kankaaseen tai mielenkiintoinen kuvio. Usko vaan, kyllä sellaisiakin on olemassa.

Vierailija
9/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsipuseroa alle ja joku pitempi valkoinen paita josta näkyy helmaa alta, bleiseriä voi muokata kääntämällä hihat jne. Tee siitä rennompi rintakorulla joka hauska jne.

Vierailija
10/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa ympäristössä työskentelet/ liikut jos bleiseri tekee 35-vuotiaan tosikoksi ?

Vierailija
11/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän paljon!

Lempparini on mustavalkokuvioitu istuva neulepaita ja tumma, rento bleiseri. Lisäksi mustat farkut.

Vierailija
12/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, bleisereitä on muitakin kuin mustia. Mulla esim liila, pinkki, kuviollinen, röyhelöinen, chanel-mallinen jne.

Ei tosellakaan ole liian asiallinen.

Se voi olla jopa asiaton :)

Mulla löytyy bleisereistä kaikki sateenkaaren värit. Jopa vaaleanpunainen näyttää minusta tosi vakavalta ja persoonattomalta. Ap

Vierailija
13/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa ympäristössä työskentelet/ liikut jos bleiseri tekee 35-vuotiaan tosikoksi ?

Ihan omasta mielestä tekee. Liikun kulttuuri- ja poliittisissa piireissä missä bleiseri on toki hyvin yleinen vaatekappale, mutta silti (tai ehkä sen vuoksi) ne on mielestäni älyttömän tylsiä. Ap

Vierailija
14/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä mihin sen yhdistää. Itse saatan laittaa vaikka ihan sen tylsistä tylsimmän mustan perusbleiserin kanssa kapeat/pillit farkut ja korkkarit tai jopa Converset. Bleiserin alle ei tarvitse laittaa mitään tärkättyä kauluspaitaa vaan paitakin voi olla jokin rento, vaikka ihan t-paita.

Vierailija
15/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan siitä mihin sen yhdistää. Itse saatan laittaa vaikka ihan sen tylsistä tylsimmän mustan perusbleiserin kanssa kapeat/pillit farkut ja korkkarit tai jopa Converset. Bleiserin alle ei tarvitse laittaa mitään tärkättyä kauluspaitaa vaan paitakin voi olla jokin rento, vaikka ihan t-paita.

Hmm minusta tuo kuulostaa tosi asialliselta asukokonaisuudelta. Arkitoimistoasu. Ap

Vierailija
16/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi värikäs laukku ja sävyyn sointuvat ballerinat. Käärityt bleiserin hihat.

Minä käytän joskus bleiseriä eikä se vaikuta mielestäni yhtään jäykältä. Päinvastoin, olen tyytyväinen kun se koostaa vaatetuksen.

Vierailija
17/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro asuille vitsejä ja loukkaannu jos eivät pidä huumoristasi.

Vierailija
18/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boss ladyn kuuluu olla kyrpäjyrä jota miehet pelkäävät.

Vierailija
19/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt aina bleisereistä ja niitä käyttänytkin varmaan 15 vuotta. Eri värisiä, eri mallisia, tennareiden ja korkkareiden kanssa. Maiharit, nahkasaappat. Rennot farkut, suorat housut. Kauluspaita, asiallinen siisti t-paita tai toppi, bändipaita, printtipaita. Ihan mitä vaan. Pikkulaukku, iso jättilaukku. Kaikki menee ja bleiserit toimii moniin tilanteisiin. Ne on jotenkin ihanan ryhdikkäitä. Itse en käytä esim. neuletakkeja ollenkaan.

Vierailija
20/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö niitä liian värikkäitä ja suuria vettä suihkuttavia kukkia? Sellainen bleiserin rintaan ja jo näyttää kaikkea muuta, kuin tosikolta.

Jos joku ottaa homman vielä liian vakavasti, suihkauta.

Toivottavasti tästä on apua ongelmaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän