Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin käyttää bleisereitä mutta ne tekevät asusta tosikon

Vierailija
01.06.2023 |

Bleiseri olisi tyylikäs ja kätevä kerrospukeutumisen väline, mutta mielestäni se tekee asusta liian asiallisen. Näytän bleiserissä tosikolta. Mikä eteen? Olen n35

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boss ladyn kuuluu olla kyrpäjyrä jota miehet pelkäävät.

No mä en ajatellut miehiä tässä ollenkaan, kiitos. Ap

Vierailija
22/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi pehmeä oversize-bleiseri jota pidän yleensä revittyjen farkkujen ja tennarien kanssa. Ei ole liian tosikko, vaan just sopivan rento asu mun makuun.

Sellaisista muotoon ommelluista bleisereistä en tykkää yhtään, tulee auttamatta tanttavibat, vaikka yhdistelisi miten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittelin bleisereitä ja on oikeesti vaikeeta! Kävin kaivamassa miehen kaapista pari printtipaitaa ja kokeilen niitä. Mulla on selkeesti puutetta tietynlaisista vaatteista. Harkitsin jopa repiväni yhdet farkut :D Ap

Vierailija
24/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa ympäristössä työskentelet/ liikut jos bleiseri tekee 35-vuotiaan tosikoksi ?

Ihan omasta mielestä tekee. Liikun kulttuuri- ja poliittisissa piireissä missä bleiseri on toki hyvin yleinen vaatekappale, mutta silti (tai ehkä sen vuoksi) ne on mielestäni älyttömän tylsiä. Ap

Bleiserihän on mitä erinomaisin vaatekappale murtamaan ns. rentoa tyyliä aikuisemmaksi.

Ne bändipaidat ja eri kulttuuripiirien tukipaidat sekä Converset ja pipot saa sieltä nuoruudesta nostettua sukupuolesta riippumatta housupuvulla (ja vaihtamalla pipon lakkiin tai muuhun hattuun).

Mulla tulee äkkiseltään kulttuurin parissa olleista mieleen rokkarit, kuten Ville Valo ja Samuli Putro.

Yksi kunnon itseä miellyttävä puku kaappiin ml. liivi niin sillä saa aikuistettua nuoruuden vaatetusta alagenrestä huolimatta, mutta pitäen vähän sen kulttuuriin sopivan persoonallisuuden mukana.

Eikös muuten politiikka siisteine pukukoodeineen ja edustavuudeltaan kaipaa ainakin yhtä pukua kaappiin?

Vierailija
25/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa ympäristössä työskentelet/ liikut jos bleiseri tekee 35-vuotiaan tosikoksi ?

Ihan omasta mielestä tekee. Liikun kulttuuri- ja poliittisissa piireissä missä bleiseri on toki hyvin yleinen vaatekappale, mutta silti (tai ehkä sen vuoksi) ne on mielestäni älyttömän tylsiä. Ap

Bleiserihän on mitä erinomaisin vaatekappale murtamaan ns. rentoa tyyliä aikuisemmaksi.

Ne bändipaidat ja eri kulttuuripiirien tukipaidat sekä Converset ja pipot saa sieltä nuoruudesta nostettua sukupuolesta riippumatta housupuvulla (ja vaihtamalla pipon lakkiin tai muuhun hattuun).

Mulla tulee äkkiseltään kulttuurin parissa olleista mieleen rokkarit, kuten Ville Valo ja Samuli Putro.

Yksi kunnon itseä miellyttävä puku kaappiin ml. liivi niin sillä saa aikuistettua nuoruuden vaatetusta alagenrestä huolimatta, mutta pitäen vähän sen kulttuuriin sopivan persoonallisuuden mukana.

Eikös muuten politiikka siisteine pukukoodeineen ja edustavuudeltaan kaipaa ainakin yhtä pukua kaappiin?

Toki siis ap:een näkökulmasta tätä voi toteuttaa kääntäen, eli hankkii kaappiin jotain kulttuuripiiriin sopivaa rouhetta.

Vierailija
26/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma on itse asiassa päinvastainen. Vaatekaappi on aikuinen ja klassinen persoonallisella twistillä, mutta bleiseri jostain syystä tippaa asun kuin asun aivan liian vakavaksi. Mulla on kynähameita, silkkipaitoja ja vastaavia. Värit hillittyjä ja materiaalit laadukkaita. Ap

Vierailija
27/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltain varapresidentti käyttää Converseja ja farkkuja bleiserin kanssa eikä näytä ollenkaan liian viralliselta.

Vierailija
28/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltain varapresidentti käyttää Converseja ja farkkuja bleiserin kanssa eikä näytä ollenkaan liian viralliselta.

Ei mutta ei toi kyllä kovin hyvältäkään näytä. Perus trendimamma Keravan prismassa.

Vierailija
29/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella tohon pestiin liian virallista asua.

Vierailija
30/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma on itse asiassa päinvastainen. Vaatekaappi on aikuinen ja klassinen persoonallisella twistillä, mutta bleiseri jostain syystä tippaa asun kuin asun aivan liian vakavaksi. Mulla on kynähameita, silkkipaitoja ja vastaavia. Värit hillittyjä ja materiaalit laadukkaita. Ap

Taisin tähän vastatakin tuossa ylempänä, eli tuot rouheutta pukeutumiseen. Ajattelen asiaa käänteisesti. Fiksuna ihmisenä osaat varmasti ajatella tätä myös käänteisestä näkökulmasta.

Vierailija
31/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavableiserit on rentoja ja fiksuja näin kesällä. Ota joku herkkä pastellisävy, joka korostaa kauniisti päivetystäsi.

Vierailija
32/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun olisikin bleiseri pitäviä naisia enemmän.

Ja vähemmän näitä poninhäntä-leggings-v0suja.

Vierailija
33/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä paita bleiserin alta kokonaan pois, ja pue alle ainoastaan hyvin kauniit värilliset rintsikat, nythän keskivartalon näyttäminen on muotia.

Vierailija
34/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, bleisereitä on muitakin kuin mustia. Mulla esim liila, pinkki, kuviollinen, röyhelöinen, chanel-mallinen jne.

Ei tosellakaan ole liian asiallinen.

Se voi olla jopa asiaton :)

Mulla löytyy bleisereistä kaikki sateenkaaren värit. Jopa vaaleanpunainen näyttää minusta tosi vakavalta ja persoonattomalta. Ap

Ehkä ongelma onkin sinun korvien välissä eikä vaatteissa.

Mutta voit hankkia vaikka pitsikankaisen bleiserin tai jonkun papukaijakuvioisen. Olisi kumma, jos vielä sen jälkeen vaikuttaisit edes omasta mielestäsi tosikolta.

Vierailija
35/35 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, bleisereitä on muitakin kuin mustia. Mulla esim liila, pinkki, kuviollinen, röyhelöinen, chanel-mallinen jne.

Ei tosellakaan ole liian asiallinen.

Se voi olla jopa asiaton :)

Mulla löytyy bleisereistä kaikki sateenkaaren värit. Jopa vaaleanpunainen näyttää minusta tosi vakavalta ja persoonattomalta. Ap

Ehkä ongelma onkin sinun korvien välissä eikä vaatteissa.

Mutta voit hankkia vaikka pitsikankaisen bleiserin tai jonkun papukaijakuvioisen. Olisi kumma, jos vielä sen jälkeen vaikuttaisit edes omasta mielestäsi tosikolta.

Mun mielestä siitä tulee vaikutelma että ollaan tässä nyt hauskalla kuosilla peittelemässä asukokonaisuuden vakavaa luonnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi