Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko yves rocherin minihuulipunat ja tuoksunäytteet

Vierailija
31.05.2023 |

Niitä taisi tulla kirjeitse vaikkei ollut tilannut.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, nuo posliiniset koriste-esineet. Olin vallan unohtanut ne. Niitä käytettiin barbie-leikeissä.

Vierailija
22/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ming Shu oli taivaallisen hyvä vesituoksu ja pullokin oli vähäeleisen kaunis. Pidin kovasti myös Chevrefeuillesta, siinä oli vastustamattoman ihastuttava kukkainen ja raikas tuoksu. Käytin sitä varmaan 4-5 pulloa peräjälkeen. Myyntiin tuli joku vuosi sitten uusi versio tästä tuoksusta, mutta sillä ei ollut muuta yhteistä alkuperäisen kanssa kuin sama nimi. Pahus. Ehdin näet iloita että saan lempparini takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso pullo puolillaan vie priveetå, pullo on 30 vuotta vanha. Haluaako joku ostaa!

Netissä joku myy 300 dollarilla ;)

😁 ei taida tuoksua enää ihan samalta.

Kyllä tuoksuu ! Vakuutan! Mulla myös sitä vaniljaa pyöreässä lasipullossa. Todellakin tuoksuu laatikosta asti. Vanilja olen vuodelta 1994.

Tämä tuoksuu lähes samalta! Palasin hetkeksi vuoteen 1995, kun haistoin tätä.

https://www.kicks.fi/ariana-grande/tuoksut/naiset/hajuvedet/mod-vanila-…

Vierailija
24/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti antoi minulle ne pienet huulipunat. Joskus sain myös hajuvesinäytteitä pienessä lasiputkilossa, kun äiti oli käynyt kemikaliossa. Olin ihan pikkutyttö ja voi miten ne olivatkin niin hienoja mielestäni.

Vierailija
25/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kerran vuodessa ilmestyvä Vihreä kirja oli myös hauska. Kaikki tuotteet siinä helposti selattavissa ja lisäksi meikkivinkkejä ja muuta. 😊

Yksi juttu niillä oli kyllä huono. Niiden teet ei maistunut miltään. Sellaisiakin oli joskus myynnissä, 😅

Eikö ne teepussit ollu kankaisia?

Vierailija
26/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksuista orkidea oli sellaisessa tumman violetissa kimalteisessa pullossa ja se oli aivan ihana. Nuit de orchidee tai joku sen tyylinen oli sen nimi.

Juu oli se tummempi tuoksu. Oli myös oranssinkeltainen Orkidea, joka oli keveämpi päivätuoksu.

Vierailija
27/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kerran vuodessa ilmestyvä Vihreä kirja oli myös hauska. Kaikki tuotteet siinä helposti selattavissa ja lisäksi meikkivinkkejä ja muuta. 😊

Yksi juttu niillä oli kyllä huono. Niiden teet ei maistunut miltään. Sellaisiakin oli joskus myynnissä, 😅

Eikö ne teepussit ollu kankaisia?

Oli ja niistä valmistettu tee maistui enemmän kankaalle kuin teelle. 😂

Vierailija
28/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnolia oli myös melko yleinen. En tosin käyttäysi enää, koska sain siitä kyllikseni teiniaikoina, jolloin tuoksuja tuli suihkuteltua melko reilulla kädellä. :D

Vierailija
29/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan unohtanut sen Kauneuden vihreän kirjan, se oli tosiaan kiva. Muistan Ming Shun, ja sitten oli pinkissä pullossa Ode alamour tai jotain vastaavaa ja joku Safali. Ne oli kans hyväntuoksuisia.

Harmi kun tuotteet vaihtuu Yvesillä niin nopeasti, ja hinnatkin on noussut valtavasti.

Vierailija
30/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi muistan. Se orkidea tuoksuu vieläkin nenässä.

Vierailija
31/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli ne pienet paperirullat, joita availtiin, että nähtiin minkä lahjan saa, kun seuraavan kerran tilaa.

Vierailija
32/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cantate oli myös hyvä. Muistan myös Ispahanin, se oli joku itämainen kai.

Vierailija
33/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se omenashamppoo oli niin hyvän tuoksuista. Joskus kun olin lapsi niin äiti tilasi sitä. Se vain loppui ennenkuin uutta tilattiin. Nykyisin on myös muita omenantuoksuisia shamppoita, mutta eivät tuoksu lähellekään samalle.

Sitä pallovanilja hajuvettä tuli teininä käytettyä ehkä vähän liiankin reippaalla kädellä, mutta oli ainakin omasta mielestäni tosi hyvän tuoksuista.

Äiti tilasi tuolta aina jotain "ryppyrasvaa" (ruskea purkki) ja se oli kuulemma parasta mitä sai.

Vierailija
34/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocher oli kyllä aikaansa edellä, kun mainosti tuotteiden sisältävän luonnon aineita. 80-luvulla tuollaisesta ei välitetty.

Vierailija
35/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan unohtanut sen Kauneuden vihreän kirjan, se oli tosiaan kiva. Muistan Ming Shun, ja sitten oli pinkissä pullossa Ode alamour tai jotain vastaavaa ja joku Safali. Ne oli kans hyväntuoksuisia.

Harmi kun tuotteet vaihtuu Yvesillä niin nopeasti, ja hinnatkin on noussut valtavasti.

Nehän oli kalliita silloinkin. Se piti taiteilla niin että sai käytettyä -50% alennuksia tai tilata kaverin kanssa kaksi yhden hinnalla. Oikea hinta oli kova.

Vierailija
36/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksuista orkidea oli sellaisessa tumman violetissa kimalteisessa pullossa ja se oli aivan ihana. Nuit de orchidee tai joku sen tyylinen oli sen nimi.

Mulla on tuollainen ja pari muuta minipulloa nuotuuslaatikossa...

Vierailija
37/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se omenashamppoo oli niin hyvän tuoksuista. Joskus kun olin lapsi niin äiti tilasi sitä. Se vain loppui ennenkuin uutta tilattiin. Nykyisin on myös muita omenantuoksuisia shamppoita, mutta eivät tuoksu lähellekään samalle.

Sitä pallovanilja hajuvettä tuli teininä käytettyä ehkä vähän liiankin reippaalla kädellä, mutta oli ainakin omasta mielestäni tosi hyvän tuoksuista.

Äiti tilasi tuolta aina jotain "ryppyrasvaa" (ruskea purkki) ja se oli kuulemma parasta mitä sai.

Tuo rasva löytyi todella monen kaverinikin äidin kylppäristä. Oli todella suosittua.

Vierailija
38/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cantate oli myös hyvä. Muistan myös Ispahanin, se oli joku itämainen kai.

Ispahan oli todella mausteinen tuoksu.

Vierailija
39/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo rasva löytyi todella monen kaverinikin äidin kylppäristä. Oli todella suosittua.

Sitä myydään edelleen! Pitäisiköhän itsekin kokeilla, nyt kun on tullut siihen ikään itse. 😁

https://www.yves-rocher.fi/ihonhoito/ihonhoitotuotteet/paeivaevoiteet-j…

Vierailija
40/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso pullo puolillaan vie priveetå, pullo on 30 vuotta vanha. Haluaako joku ostaa!

Netissä joku myy 300 dollarilla ;)

Voi ei! Säilöin sitä jotain 20 vuotta ja sitten heitin roskiin. 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi