Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko yves rocherin minihuulipunat ja tuoksunäytteet

Vierailija
31.05.2023 |

Niitä taisi tulla kirjeitse vaikkei ollut tilannut.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan💋

Vierailija
2/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä prkl muistan kun koko duunipaikka haisi joka päivä niille hajonneille näytteille! T: postimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nyt kun mainitsit, meikkasin salaa niillä minihuulipunilla ala-asteella. Muistan että niissä oli kivat rusehtavat sävyt, oltiinhan ysärillä.

Vierailija
4/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, ne huulipunat oli niin söpöjä :)

Vierailija
5/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just miettinyt tässä niitä tuoksuja. Ne oli oikeasti hyviä. Muistan että tykkäsin erityisesti Red berries tuoksusta, joka oli punaisessa pallon mallisessa pullossa ja pienessä vihreässä pullossa olevasta vie privee tuoksusta. Saisikohan noiden nykyisistä tuoksuista vielä näytteitä? Olisi kiva tietää jos siellä olisi nytkin hyviä. 🤔

Vierailija
6/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pikkuruiset hajuvesipullojen koot oli ihania. Juuri sen kokoinen hajuvesi mikä tulee oikeasti käytettyä. Myös minä tykkäsin Vie priveestä!

Vierailija
7/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuista orkidea oli sellaisessa tumman violetissa kimalteisessa pullossa ja se oli aivan ihana. Nuit de orchidee tai joku sen tyylinen oli sen nimi.

Vierailija
8/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh Ispahan

Vierailija
9/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just miettinyt tässä niitä tuoksuja. Ne oli oikeasti hyviä. Muistan että tykkäsin erityisesti Red berries tuoksusta, joka oli punaisessa pallon mallisessa pullossa ja pienessä vihreässä pullossa olevasta vie privee tuoksusta. Saisikohan noiden nykyisistä tuoksuista vielä näytteitä? Olisi kiva tietää jos siellä olisi nytkin hyviä. 🤔

Muistatko tuoksun Ming Shui?

Vierailija
10/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatko tuoksun Ming Shui?

Katsoin kuvan niin muistan pullon, mutta itselläni ei ole ollut tuota.

Vierailija
11/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso pullo puolillaan vie priveetå, pullo on 30 vuotta vanha. Haluaako joku ostaa!

Netissä joku myy 300 dollarilla ;)

Vierailija
12/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksuista orkidea oli sellaisessa tumman violetissa kimalteisessa pullossa ja se oli aivan ihana. Nuit de orchidee tai joku sen tyylinen oli sen nimi.

Tämä oli kiva, ja sitten kullanvärisessä pullossa oli sisartuoksu pelkkä Orchidee.

Vierailija
13/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun on tullut hävitettyä nuo minihajuvesipullot. Mulla oli niitä monta.

Vierailija
14/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kerran vuodessa ilmestyvä Vihreä kirja oli myös hauska. Kaikki tuotteet siinä helposti selattavissa ja lisäksi meikkivinkkejä ja muuta. 😊

Yksi juttu niillä oli kyllä huono. Niiden teet ei maistunut miltään. Sellaisiakin oli joskus myynnissä, 😅

Vierailija
15/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso pullo puolillaan vie priveetå, pullo on 30 vuotta vanha. Haluaako joku ostaa!

😁 ei taida tuoksua enää ihan samalta.

Vierailija
16/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁 ei taida tuoksua enää ihan samalta.

Kyllä tuoksuu ! Vakuutan! Mulla myös sitä vaniljaa pyöreässä lasipullossa. Todellakin tuoksuu laatikosta asti. Vanilja olen vuodelta 1994.

Vierailija
17/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kerran vuodessa ilmestyvä Vihreä kirja oli myös hauska. Kaikki tuotteet siinä helposti selattavissa ja lisäksi meikkivinkkejä ja muuta. 😊

Yksi juttu niillä oli kyllä huono. Niiden teet ei maistunut miltään. Sellaisiakin oli joskus myynnissä, 😅

Niitä oli tosi ihana selata ja haaveilla kaikesta mitä olisi kiva tilata. Ihastelin myös superkauniita mallinaisia ja ihmettelin kuinka jotkut ne voivatkin olla niin täydellisen näköisiä. Eipä tullut silloin varhaisteininä mieleenkään sellainen pikkuasia kuin kuvankäsittely (ja taitava meikkaaja) :D 

Vierailija
18/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihuulipunat olivat söpöjä vaikka niiden värisävyt eivät olleet ihan yhtä sööttejä tai siis sopivia. Ne kun oli valmistettu tummapiirteisiä keski- ja eteläeurooppalaisia silmällä pitäen. 

Muistatteko myös sitä että Yvesilta sai tilata ilmaislahjojakin (vaikka ei olisi tehnyt varsinaista tuotetilausta), jotain pieniä posliinieläimiä ja muita vastaavia koriste-esineitä oli itselläni. Oisko ollut kasarin ja ysärin vaihteessa tämä. 

Vierailija
19/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sellaisia minihuulipunia enää nykyään? Huulipuna on aina makuuni liian isossa puikossa että saisin käytettyä niitä loppuun ennen kyllästymistä, pikkuiset huulipunapuikot olisi paitsi söpöjä, myös käteviä kun ei veisi paljon tilaa laukussa!

Vierailija
20/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Ming Shua! Se oli ihanan tuoksuista. Pikkuhuulipunat muistan myös mutta jostain syystä en niiden värisävyjä. Tais olla aika tummia/ruskehtavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi