Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko yves rocherin minihuulipunat ja tuoksunäytteet

Vierailija
31.05.2023 |

Niitä taisi tulla kirjeitse vaikkei ollut tilannut.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan unohtanut sen Kauneuden vihreän kirjan, se oli tosiaan kiva. Muistan Ming Shun, ja sitten oli pinkissä pullossa Ode alamour tai jotain vastaavaa ja joku Safali. Ne oli kans hyväntuoksuisia.

Harmi kun tuotteet vaihtuu Yvesillä niin nopeasti, ja hinnatkin on noussut valtavasti.

Nehän oli kalliita silloinkin. Se piti taiteilla niin että sai käytettyä -50% alennuksia tai tilata kaverin kanssa kaksi yhden hinnalla. Oikea hinta oli kova.

Nehän oli aina joko -50% tai 2 yhden hinnalla, ei niitä koskaan tarvinnut normihinnalla ostaa. Nykyään hinnat on ihan eri luokkaa. Kannattaa vaikka katsoa mitä tuotteet maksaa Ranskan verkkokaupassa. Sillä hinnalla tuotteet sai ennen Suomessakin.

Vierailija
42/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan googlata, ja kaikki Yvesin liikkeet on lopetettu Suomesta muutama vuosi sitten -nyyh! En kyllä ollut niistä yhtään kiinnostunut aiemmin, koska olin unohtanut koko Yvesin. Nyt olis ihanaa mennä hypistelemään ja tuoksuttelemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan unohtanut sen Kauneuden vihreän kirjan, se oli tosiaan kiva. Muistan Ming Shun, ja sitten oli pinkissä pullossa Ode alamour tai jotain vastaavaa ja joku Safali. Ne oli kans hyväntuoksuisia.

Harmi kun tuotteet vaihtuu Yvesillä niin nopeasti, ja hinnatkin on noussut valtavasti.

Nehän oli kalliita silloinkin. Se piti taiteilla niin että sai käytettyä -50% alennuksia tai tilata kaverin kanssa kaksi yhden hinnalla. Oikea hinta oli kova.

Olivat hyvälaatuisiakin.Viimeisimpiä tuotteita, mitä olen tuolta tilannut, oli duo luomiväri 90-luvun alussa. Todella paljon pigmenttiä ja kestivät käytössä sekä luomilla pitkään.

Vierailija
44/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan googlata, ja kaikki Yvesin liikkeet on lopetettu Suomesta muutama vuosi sitten -nyyh! En kyllä ollut niistä yhtään kiinnostunut aiemmin, koska olin unohtanut koko Yvesin. Nyt olis ihanaa mennä hypistelemään ja tuoksuttelemaan!

Tukholmassa on vielä.

Vierailija
45/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi noita kaikkia juttuja itse muistanut, mutta palasi kyllä mieleen ketjua lukiessa!

Nykyään minulla on kaapissa Hydra vegetal-sarjan misellivesi ja päivävoide. Ihanan raikkaan tuoksuisia. Voide ei edes sovi kasvojeni iholle, mutta käytän sitä kaulalla ja dekolteella.

Vierailija
46/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan sellaisen söpön pienen valkoisen hajuvesipullon, korkkina oli joku pinkki kukka..Tykkäsin tuosta tuoksusta:) 

Vierailija
47/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clea, cloe, tai joku sellainen tuoksu oli. Mummoni käytti sitä, se tuoksui minusta tosi hyvälle.

Vierailija
48/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se omenashamppoo oli niin hyvän tuoksuista. Joskus kun olin lapsi niin äiti tilasi sitä. Se vain loppui ennenkuin uutta tilattiin. Nykyisin on myös muita omenantuoksuisia shamppoita, mutta eivät tuoksu lähellekään samalle.

Sitä pallovanilja hajuvettä tuli teininä käytettyä ehkä vähän liiankin reippaalla kädellä, mutta oli ainakin omasta mielestäni tosi hyvän tuoksuista.

Äiti tilasi tuolta aina jotain "ryppyrasvaa" (ruskea purkki) ja se oli kuulemma parasta mitä sai.

Tuo rasva löytyi todella monen kaverinikin äidin kylppäristä. Oli todella suosittua.

Sitä myydään edelleen! Pitäisiköhän itsekin kokeilla, nyt kun on tullut siihen ikään itse. 😁

https://www.yves-rocher.fi/ihonhoito/ihonhoitotuotteet/paeivaevoiteet-j…

Oi, nyt muistan kunnolla purkinkin. Onpa muuten kallista, halvemman olisin voinut tilatakin.

Nyt tosiaan olen jo äitini ikäinen. Ihania muistoja on nuoruudesta ja yves rocherista kun äidin kanssa sitä vihkoa luettiin.

Vierailija
49/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se omenashamppoo oli niin hyvän tuoksuista. Joskus kun olin lapsi niin äiti tilasi sitä. Se vain loppui ennenkuin uutta tilattiin. Nykyisin on myös muita omenantuoksuisia shamppoita, mutta eivät tuoksu lähellekään samalle.

Sitä pallovanilja hajuvettä tuli teininä käytettyä ehkä vähän liiankin reippaalla kädellä, mutta oli ainakin omasta mielestäni tosi hyvän tuoksuista.

Äiti tilasi tuolta aina jotain "ryppyrasvaa" (ruskea purkki) ja se oli kuulemma parasta mitä sai.

Tuo rasva löytyi todella monen kaverinikin äidin kylppäristä. Oli todella suosittua.

Sitä myydään edelleen! Pitäisiköhän itsekin kokeilla, nyt kun on tullut siihen ikään itse. 😁

https://www.yves-rocher.fi/ihonhoito/ihonhoitotuotteet/paeivaevoiteet-j…

Oi, nyt muistan kunnolla purkinkin. Onpa muuten kallista, halvemman olisin voinut tilatakin.

Nyt tosiaan olen jo äitini ikäinen. Ihania muistoja on nuoruudesta ja yves rocherista kun äidin kanssa sitä vihkoa luettiin.

Mietin myös tuota hintaa. Tosin äitini on nyt 81-vuotias ja näyttää ainakin kymmenen vuotta nuoremmalta... :D

Vierailija
50/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muistan sellaisen söpön pienen valkoisen hajuvesipullon, korkkina oli joku pinkki kukka..Tykkäsin tuosta tuoksusta:) 

Pivoine.

Vierailija
51/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magnolia oli tuoksun nimi ja se oli tosiaan hyvän hajuista, aidon kukkaista eikä yhtään keinotekoista. Yvesin parfymöörit osasivat tuolloin 80-90-luvuilla luoda useita kiinnostavia, viehkoja ja persoonallisia hajuvesiä. Niille olisi ihan varmasti markkinoita vielä nykyäänkin, kun Rocherilta tyttöinä tilanneet alkavat olla nostalgia-iässä. 

Vierailija
52/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pivoine.

Kiitos tiedosta! :) Yritin muistella nimeä olisiko ollut joku peony tai jotain. Rakastin tuota tuoksua vaikka oli muka "mummomainen" Tokkopa enää saa mistään..

Vierailija
53/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän oli aina joko -50% tai 2 yhden hinnalla, ei niitä koskaan tarvinnut normihinnalla ostaa. Nykyään hinnat on ihan eri luokkaa. Kannattaa vaikka katsoa mitä tuotteet maksaa Ranskan verkkokaupassa. Sillä hinnalla tuotteet sai ennen Suomessakin.

Juu. Mietittiin aina siskon ja äidin kanssa tarkkaan, miten on kannattavinta tilata hyödyntämällä tarjouksia.

Vierailija
54/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joskus ala-asteaikoina Kuponkiuutisissa olleella kupongilla ison läjän tuotenäytteitä. Siitä lähtien olen ollut asiakas, mutta vuosiin en ole enää tilannut.

Vierailija
55/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuvatut mallit Kauneuden vihreässä kirjassa oli meikattu kauniin luonnollisesti. 80-luvulla oli kuitenkin ihan järkyttävä meikkausmuoti. Mikään ei ollut liikaa. :D

Vierailija
56/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Magnolia oli tuoksun nimi ja se oli tosiaan hyvän hajuista, aidon kukkaista eikä yhtään keinotekoista. Yvesin parfymöörit osasivat tuolloin 80-90-luvuilla luoda useita kiinnostavia, viehkoja ja persoonallisia hajuvesiä. Niille olisi ihan varmasti markkinoita vielä nykyäänkin, kun Rocherilta tyttöinä tilanneet alkavat olla nostalgia-iässä. 

Kiitos sinullekin, etsimäni taisi olla se Pivoine mutta muistan Magnolian myös!:) Voi kun tekisivät jonkun juhlasetin näistä klassikko tuoksuista, niin moni haluaa nuuhkutella niitä taas ja sukeltaa muistoihin. 

Vierailija
57/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuista muistan omina suosikkeina Venice, Ispahan ja Neonatura Cocoon joka oli kuin kopio paljon kalliimmasta Serge Lutensin Borneo 1869 -tuoksusta.

Vierailija
58/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin joskus ala-asteaikoina Kuponkiuutisissa olleella kupongilla ison läjän tuotenäytteitä. Siitä lähtien olen ollut asiakas, mutta vuosiin en ole enää tilannut.

Juu ja näitä kuponkeja oli myös aikakauslehdissä leikattavina mainoksen yhteydessä.

Vierailija
59/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että tulen huutelemaan Yves Rocher -ketjuun, mutta muistatteko 80-90-luvuilta myös Fleur de Santen? Sieltä sai jotain aivan ihanaa hajuvettä, joka tuoksui aivan kesältä! Pullo oli vihertävä ja tuoksui aivan ihanalta!

Vierailija
60/134 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTAN ja kaipaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän