Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko yves rocherin minihuulipunat ja tuoksunäytteet

Vierailija
31.05.2023 |

Niitä taisi tulla kirjeitse vaikkei ollut tilannut.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tuo firma on olemassa?

122/134 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kuvatut mallit Kauneuden vihreässä kirjassa oli meikattu kauniin luonnollisesti. 80-luvulla oli kuitenkin ihan järkyttävä meikkausmuoti. Mikään ei ollut liikaa. :D

Luulen, että tuolla kirjalla on ollut suopea vaikutus vanhanaikaiseen äitiini ja hänen suhtautumiseen mitä tulee meikkaamiseen aloittamiseeni. Yhdessä sitä luimme. Sain tilata ruskean ripsivärin ja keveän värisen kuulikiillon tai -punan jo 10-vuotiaana.

Nykyään ei mistään saa ruskeaa ripsiväriä tai en ainakaan ole löytänyt.  Eikä sitä ihanaa sähkönsinistä. Vinkatkaa jos tiedätte mistä sellaisia vois hankkia.

Viime viikolla oli avajaiset siinä Forumin takana. Varmaan vieläkin avajaistarjouksia. Ostan laivalta joskus Lancômen Hypnosea. Siinä on ihanan luonnollinen ruskeanmusta sävy. Paras tuuheuttava ripsari. Tyyris on, mutta kestää vuosia eikä kuivu tuubiin.

Minäkin etsin Prismasta ja Tokmannilta ruskeaa ripsiväriä, ei ollut. Netistä pitäisi tilata, ainakin Booztilla näkyi olevan.

Lykossa 49 erilaista ruskeaa ja 22 sinistä.

#mistääneisaa

Niin eli netistä pitää tilata. Kaikki ei asu Helsingissä.

En minäkään asu enkä tiedä miten Lyko liittyy Helsinkiin.

Lykon myymälä on Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/134 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta muistaako kukaan sitä samalla periaatteella toimivaa ranskalaista kosmetiikan postimyyntifirmaa kuin YR, mutta kasvien sijaan tehoaineet olivat merestä? Ja markkinointiväri vihreän sijaan sininen? Jaques jotakin ehkä?

Siis heillä oli myös tuotekuvasto ja ilmaislahjoja jne.

Oliko Daniel Jouvence ? Myi kauniita brodyyrityynyliinojakin. Mulla on vieläkin pari. Ihania olivat merelliset hoitotuotteensa. Pari vuotta Yvesin postituksessa oli mukana.

Vierailija
124/134 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan 😀 En silloin vielä ollut "huulipunaiässä", mut ois nytkin kätevää. Paitsi et luonto ei tykkää, niin en minäkään.

Vierailija
125/134 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kuvatut mallit Kauneuden vihreässä kirjassa oli meikattu kauniin luonnollisesti. 80-luvulla oli kuitenkin ihan järkyttävä meikkausmuoti. Mikään ei ollut liikaa. :D

Luulen, että tuolla kirjalla on ollut suopea vaikutus vanhanaikaiseen äitiini ja hänen suhtautumiseen mitä tulee meikkaamiseen aloittamiseeni. Yhdessä sitä luimme. Sain tilata ruskean ripsivärin ja keveän värisen kuulikiillon tai -punan jo 10-vuotiaana.

Nykyään ei mistään saa ruskeaa ripsiväriä tai en ainakaan ole löytänyt.  Eikä sitä ihanaa sähkönsinistä. Vinkatkaa jos tiedätte mistä sellaisia vois hankkia.

Cliniquen Lash Power ja siinä löytyy ruskea väri.  IsaDoran hypoallergenic ripsari myös ruskeaa on.

Kummassakin väri on tummanruskea.

IsaDoralla on myös toisissa ripsareissa sinistäkin. Kirkkaampaa sinistä on ainakin siinä 10sec High Impact Volume Mascara 33 Bold Blue ripsivärissä.

Itse käytin nuorena turkoosinvihreää ripsaria, taisi jopa olla Rocherin tuote(?), oi niitä aikoja! 🤣

Vierailija
126/134 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Lancomella ja Lumenella on ruskea ripsiväri. Lähde: Sokos. Halpismerkeillä on usein outoja ripsivärejä, kuten vaaleanpunaista ja violettia. En kyllä ymmärrä mikä ongelma on nettitilauksessa, eihän sitä ripsiväriä voi kaupassakaan kokeilla.

Vierailija
127/134 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocher on todella vielä olemassa, tosin ei taida Suomessa olla enää liikettä(?). Ranskassa noita on satoja ympäri maata. Olen joskus matkoilla Ranskassa käynytkin nostalgiahuumassa yhdessä liikkeessä, taisi olla Nizzassa. Pariisissakin muistan niitä nähneeni, taisi olla niin että julkisivu ei ollut sellainen kirkkaanvihreä enää vaan enemmän oliivinvihreä.

Yves Rocherin ihonhoitotuotteet olivat hyviä, mutta kosmetiikka ei ollut muistaakseni kovin laadukasta ennen vanhaan. Lisäksi nykyään nämä ylihajustetut tuotteet eivät taida meille herkille suomalaisille sopia. Minullekin iski jossain vaiheessa hajusteyliherkkyys, ja siihen loppui hajuvesien ja hajustettujen tuotteiden käyttö. Jännästi kyllä nimenomaan ne tuoksut ovat jääneet muistiin...

Vierailija
128/134 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta muistaako kukaan sitä samalla periaatteella toimivaa ranskalaista kosmetiikan postimyyntifirmaa kuin YR, mutta kasvien sijaan tehoaineet olivat merestä? Ja markkinointiväri vihreän sijaan sininen? Jaques jotakin ehkä?

Oliko Daniel Jouvence ? Myi kauniita brodyyrityynyliinojakin. Mulla on vieläkin pari. Ihania olivat merelliset hoitotuotteensa. Pari vuotta Yvesin postituksessa oli mukana.

Tämä se oli!

Vierailija
129/134 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just miettinyt tässä niitä tuoksuja. Ne oli oikeasti hyviä. Muistan että tykkäsin erityisesti Red berries tuoksusta, joka oli punaisessa pallon mallisessa pullossa ja pienessä vihreässä pullossa olevasta vie privee tuoksusta. Saisikohan noiden nykyisistä tuoksuista vielä näytteitä? Olisi kiva tietää jos siellä olisi nytkin hyviä. 🤔

Muistatko tuoksun Ming Shui?

Minä muistan (en ole puhuttelemasi henkilö). Ajattelin jopa, että haluan isona antaa lapselle nimeksi Ming Shu. Ajattelin sen tarkoittavan kaunista kukkaa.

Vierailija
130/134 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin vielä 2008 sitä ihanaa vaniljan tuoksuista hajuvettä 🥰 nuorempana tuli läträttyä Ming Shulla. Lapsena ja teininä käytin kyllä todella paljon rahaa Yves Rocherille, oli ihana kauppa. No, kaikki hyvä loppuu aikanaan, valitettavasti.

Vierailija
131/134 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että Suomen nettikauppa lopetti mutta postimyynti on yhä olemassa. Juuri eilen pistin taas tilauksen menemään, sen voi tehdä netissä yves-rocher.fi/onlineorder. Ne etanapostissa tulevat tarjouskirjeet on ihanan nostalgisia. Jäin koukkuun aikoinaan teininä ja nyt asiakkuutta takana jo yli 40 vuotta. Käytän edelleen vanhoja suosikkejanikin, niitä saa edelleen mukavasti eBaysta. Tänä kesänä olen käyttänyt paljon muutama vuosi sitten lanseerattua Verte Envolee-tuoksua, ihan täydellinen kesätuoksu. Kasvovoiteita en voi käyttää, ovat valitettavasti liian vahvasti hajustettuja, silmäni reagoivat niihin. Jännä sinänsä, voin kuitenkin käyttää hajuvesiä. Liikkeistä: Ruotsinkin liikkeet on lopetettu, mutta Tallinnassa on yksi T1 Mall of Tallinn-kauppakeskuksessa. En ole vielä käynyt, mutta on suunnitelmissa seuraavalla reissulla Eestiin.

Vierailija
132/134 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muistan sellaisen söpön pienen valkoisen hajuvesipullon, korkkina oli joku pinkki kukka..Tykkäsin tuosta tuoksusta:) 

Minulla on tallessa sellainen pullo, mutta ei pieni, vaan aika iso.  Sinä ei ole mitään muuta tekstiä kuin vihreä Pivoine-nimilogo.  (Taisin saada siskolta silloin lahjaksi.  En muista tuoksuun mitenkään erityisesti ihastuneeni, mutta varmaan ihan ok on mielestäni ollut, koska loppuun olen käyttänyt  - vai liekö osin myös vain haihtunut.  Tuoksu tuntuu tyhjässä pullossa edelleen yllättävän voimakkaana.  Tiedä, onko muuttunut kuinka paljon, mutta ei vieläkään missään tapauksessa epämiellyttävä ole.)

Minäkin olen aina mieltänyt sen hennon vaaleanpunaisen, huurteisen läpikuultavan pioninkukkaa muistuttavan korkin lasiseksi, mutta nyt kun tutkin sitä tarkemmin, päädyin tutkimuksissani tulokseen, että se taitaakin olla jonkinlaista muovia.  Perustelut:

1. Korkki (kukka) on aika suuri (kämmeneen sopiva avattaessa), mutta ei niinkin paksuksi möhkäleeksi kovin painava kuitenkaan.

2. Kukkaa kiertää vaakatasossa sauma.

3. Kynnellä kukkaa napauttessa kuuluu ennemminkin muovi- kuin lasimainen ääni.

Nyanssina mainittakoon:  Ihmettelin koko aamun sitä, että kierrekorkki asettuu suljettaessa aina samaan asentoon eli pioninkukka sojottaa hiukan viistosti vasemmalle (kun katsoo pullon etu- eli logopuolelta).  Vaikka kuinka monta kertaa avasin ja irrotin korkin ja pyörittelin sitä käsissäni, joka kerta sitä kiinni pyörittäessäni kukka vain pysähtyi samaan kohtaan.

Tuumailin myös, että jos pulloa haluaisi säilyttää avohyllyssä, kukka täytyisi aika ajoin ihan hammasharjalla pestä, niin paljon siinä on niitä röpelöitä kerroksia ja syviä uria.  Tietysti, jos säännöllisesti vedellä suihkauttaa, niin uriin ei ehdi pinttyä pölyä.

Sandra

Vierailija
133/134 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Lancomella ja Lumenella on ruskea ripsiväri. Lähde: Sokos. Halpismerkeillä on usein outoja ripsivärejä, kuten vaaleanpunaista ja violettia. En

Mä käytän Max Factorin ruskeaa ripsaria, ihan cittarista oon ostanut.

Vierailija
134/134 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittava juttu:  En ollut vielä lukenut tätä nimenmuistajan vastausta, kun lähdin kysyjän viitoittamaa tietä googlaamaan nimeä Jacques Daniels.  Vastaukseksi tuli Jack Daniels -alkoholijuoma!  Ajattelin, että Daniel-nimiassosiaatio tulikin siis siitä.

Vasta kun luin vastauskommentista oikean kosmetiikkafirman nimen, huomasin, etten ihan väärällä polulla ollut ollutkaan.  Nimi tosin taidetaan kirjoittaa Daniel Jouvance.  (Vastaajalla taitaa olla ainakin jotakin käsitystä Ranska kielestä kuitenkin, koska vaikka kirjoitettaisiinkin Jouvence, lausuttaisiin kumminkin suunnilleen shuvaans.)

Itse muistan Daniel Jouvancesta kaksi asiaa:  Ensinnäkin postituslaatikoissa oli aina ihan ihmeellisen hyvä ja raikas, kai sitten merellinen, tuoksu.  Sen täytyi olla tietoista eli niihin oli suihkautettu jotain, ei olisi muutoin voinut olla joka kerta, riippumatta siitä, mitä oli tilannut, täsmälleen sama, selvästi aistittava ihana tuoksu.

Sitten toinen asia vai koskiko tämä toinen asia sittenkin Fleur de Santeta (Terveyden Kukka)?  - Lopetti Suomessa karhuttuaan aiheettomasti ihmisiltä rahoja paketeista, joita nämä eivät olleet koskaan vastaanottaneet.  Selittivät asiaa sillä, että heiltä oli varastettu tai ryöstetty sadoittain paketteja.  Kuitenkin sen jälkeenkin jatkoivat karhuamista viattomilta ihmisiltä.  En tiedä, oliko se erehdystä vai mitä.

Sandra

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi