Nelosen "petolliset"
https://nelonen.fi/uutiset/maailman-taman-hetken-kuumin-tv-uutuus-tulee… Draaman ja juonittelun ystävät, kuulolla!!! Nelosen syksyn ohjelmisto laajentuu, kun Christoffer Strandbergin juontama uusi kansainvälinen hitti, The Traitors, eli Petolliset alkaa vuoden pimenevien iltojen kunniaksi! Mitä mieltä ollaan, kelpaako kunnon "murder mystery"?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3414)
Vierailija wrote:
Jos meinataan, että Sita saa Jannen ja Heikin ulos kyllä kiire tulee, enää kaksi jaksoa jäljellä. uskollisillekin tulee kiire jos edes yksi petollinen jää kiinni, sitä toki auttaa siinä mielellään.
Viimeisessä jaksossa äänestetään, kunnes jäljellä on kaikkien mielestä vain uskollisia. Oletan, että Sita toivoo, että viimeistään viimeisessä pyöreässä pöydässä pääsee eroon Jannesta ja sitten loppuäänestyksessä Heikistä ja itse pääsee petollisena toteamaan, että eiköhän olla loput uskollisia.
Mitä Sitalla on Porkkaa vastaan? Ei hän kyllä kovin kiltti Jannelle ole ollut.
Miksi joku tai kukaan olisi
kateellinen jollekin "nuorelle menestyvälle naiselle"?
Niinkuin joku kirjoitti tuossa aiemmin.
Kenestä siis
on kyse?
???
Minä ainakin seuraan vain pelin kannalta asioita.
Hyvä ohjelma. Olisi jännittävämpi jos katsojat ei tietäisi ketkä petollisia. Seuraavaksi voisi pudota Sita tai Elina.
Nuori menestyvä nainen.
Siis Jade.
Hän on korkeushyppääjä muistelen että siinä esittelyssä lukee niin. Sehän on vain ihana juttu, kun Jade menestyy.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos meinataan, että Sita saa Jannen ja Heikin ulos kyllä kiire tulee, enää kaksi jaksoa jäljellä. uskollisillekin tulee kiire jos edes yksi petollinen jää kiinni, sitä toki auttaa siinä mielellään.
Viimeisessä jaksossa äänestetään, kunnes jäljellä on kaikkien mielestä vain uskollisia. Oletan, että Sita toivoo, että viimeistään viimeisessä pyöreässä pöydässä pääsee eroon Jannesta ja sitten loppuäänestyksessä Heikistä ja itse pääsee petollisena toteamaan, että eiköhän olla loput uskollisia.
Kun on sanottu, että petollisia on 2-5, eiköhän uskolliset oleta, että petollisia on enemmän kuin kaksi. Joten äänestävät siihen asti, kunnes kaksi pelaajaa on jäljellä. Luulen, että Sita ja Heikki ovat jo omien toimiensa takia paljastuneet niin että heidät voidaan äänestää ulos viimeisessä pöydässä.
Vierailija wrote:
Se ihmeellistä onkin, miksi juuri Sita haluaa Jannen ulos, Niin on yllyttänyt myös Heikkiä tekemään. Sitahan nimittelee kisassa olleita vanhempia ihmisiä vanhukseksi.
Mutta miksi hän ei halua Heikkiä ulos. Parasta olisi, kun hän lentäisi itse ulos.
Sita puhuu suu vaahdossa vähän jokaiselle, että Janne on se petollinen, äänestäkää Jannea. Tollainen juonittelija ärsyttää.
Jannen pitäisi vähän vihjailla muille sitä, että Sita on petollinen, niinhän Sitakin tekee, yrittää röyhkeästi Jannen nenän edessä hokea kaikille, että Janne on petollinen.
Jos Janne äänestetään ulos seuraavassa jaksossa, niin toivottavasti paljastaa Sitan ja Heikin. Kyllä olen petollinen ja muut petolliset ovat Sita ja Heikki. Ihan vaan sen takia, kun käytiin toista petollista vastaan. Jos kaikki olisi yhdessä rintamassa, niin sitten toisia ei kannattaisi paljastaa.
Vierailija wrote:
Jos Janne äänestetään ulos seuraavassa jaksossa, niin toivottavasti paljastaa Sitan ja Heikin. Kyllä olen petollinen ja muut petolliset ovat Sita ja Heikki. Ihan vaan sen takia, kun käytiin toista petollista vastaan. Jos kaikki olisi yhdessä rintamassa, niin sitten toisia ei kannattaisi paljastaa.
Tuota mietin, etteikö Sita pelkää, että Janne paljastaa hänet, jos lähtö tulee?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuota mietin, etteikö Sita pelkää, että Janne paljastaa hänet, jos lähtö tulee?
En minäkään ymmärrä, että miten Sita näin uskalsi lähteä paljastamaan Jannea ulos, kun paljastushetkellä Janne voi vaan sanoa, että sinä Sitä olet myös petollinen.Ei kai tuota ole tässä kilpailussa kielletty?
Luulen, että ei voi suoraan paljastaa toisia petollisia. Mutta hän voisi todeta Ilmari Kiannon sanoin, että omat koirat purivat.
Sita sanookin ”meän” (meidän), minkä joku voi tulkita ”miun”.
Toivottavasti Sitaa ja Heikkiä aletaan kuumottaa, koska etenkin Heikistä valehtelu näkyy kauas.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Se ihmeellistä onkin, miksi juuri Sita haluaa Jannen ulos, Niin on yllyttänyt myös Heikkiä tekemään. Sitahan nimittelee kisassa olleita vanhempia ihmisiä vanhukseksi.
Mutta miksi hän ei halua Heikkiä ulos. Parasta olisi, kun hän lentäisi itse ulos.
Sita puhuu suu vaahdossa vähän jokaiselle, että Janne on se petollinen, äänestäkää Jannea. Tollainen juonittelija ärsyttää.
Sitalla vaikuttaisi olevan jotenkin suuret luulot itsestänsä. Siis että heti kun hän mainitsee nimeltä henkilön, niin porukka tajuaisi tätä myös äänestää, ja sitten nakellaan niskoja, kun homma ei toimikaan. Kokee ilmeisesti olevansa nuorena naisena Jannen yläpuolella, kun muutamaankin otteeseen valittanut siitä, miten Janne yrittäisi häntä talloa jalkoihinsa, vaikka sellaista ei ole missään jaksoissa näytetty(?!). Ihmeellistä ajojahtia, kun porukka pitää Jannesta.
Vierailija wrote:
Hyvä ohjelma. Olisi jännittävämpi jos katsojat ei tietäisi ketkä petollisia. Seuraavaksi voisi pudota Sita tai Elina.
Samaa mieltä! Molemmat ärsyttävän ylimielisiä eivätkä mitenkään erikoisen hyviä kilpailijoina.
Sitä ja Heikki molemmat ovat enenevissä määrin alkaneet ärsyttää. Ärsyttää tollanen kaksi yhtä vastaan meininki, ihan kuin jossain yläasteella jätettäisi kolmas pyörä ulkopuolelle ja sorsittaisiin. Tuntuu, että Sita sanelee ja Heikki seuraa kuuliaisena perässä.
Noilla oli hyvä petollisten kolmikko ja sitten Sita alkaa ajaa Jannea ulos?
Heikki meinasi jo kertaalleen laskea alleen, kun Raija Pelli hoksasi hänen puhuneen ohi suunsa ja kuumotti lähietäisyydeltä. Heikki muuttui ihan punaiseksi ja naureskeli hermostuneesti. Niin harmi, että Raija pudotettiin juuri kun alkoi päästä Heikin jäljille.
Tällä palstalla nyt vain päivystää kusipäitä jotka etsivät tilaisuutta kirjoittaa rumasti ihmisistä joista he eivät tiedä mitään. Erityisen haluttuja kohteita on nuoret menestyvät naiset jotka ovat itse luoneet menestyksensä. Sellaiset muistuttavat synkkää köyhää elämäänsä kiroaville nollille että elämän olisi itse voinut rakentaa ihan toisin. Katkeraa, sapekasta.