Miksi naiset eivät tunnista pelimiehiä?
Kerta toisensa jälkeen naisystävät antautuvat pelimiehille.. Pahimmillaan rikotaan hyviä suhteita ja sitten itkettää.
Sivusta seuraajana nämä tunnistaa todella helposti. Miksei uhri siis tunnista?
Kommentit (92)
Jos miehellä on paljon seksisuhteita naisiin, mutta hän kertoo avoimesti kaikille, että panee muitakin, niin lasketaanko sellainenkin pelimieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on paljon seksisuhteita naisiin, mutta hän kertoo avoimesti kaikille, että panee muitakin, niin lasketaanko sellainenkin pelimieheksi?
Ei mun mielestä jos sä olet rehellinen. Etkä huijaa naisia sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Miehestä huomaa nopeasti 0onko hän vähännkokematon ja epävarma vai ehkä luontojaan pelimies - ja tuleeko homma lonkalta vai mennäänkö "how to become a pick-up-artist"-kurssin klisheillä.
Useimmat yökerhoissa käyvät ja seksiä harrastavat naiset tietävät noin suunnilleen eron näiden välillä. Ja osaavat myös valita. On myös hassua miten vähän miehet osaavat odottaa näitä samoja temppuja naisista. Pua-kirjan oppeja soveltava aloitteleva pelimies luulee vievänsä naista kuin pärekoria vaikka nainen on kauan sitten päättänyt kenen kanssa mies lähtee jatkoille. Noissa oppaissa kun viaton nainen tottelee kuin robotti miehen voittamattomia taikatemppuja
Kas kun kaikki naisetkin osaavat iskeä. Mietipä itse , onko kalan helpompi löytää koukku vai koukun kala?
Tämä. Ne kokemattoman tuntuiset ujostelijat ovat parasta seurustelumatskua jos ovat hyviä bunkassq ja usein ovat ku. Vähän tottuvat olemaan
Pelimiehet on vähän säälittävää mutta usein kelvollisia yhden yön suhteita.
Jos et erota näitä kahta tyyppiä toisistaan olet joko nunna tai koulutyttö.
Ex pelimies kirjoitti:
Yksi iso tapahtuma oli myös se että rikoin perheen. Jota kadun edelleen paljon.
Tutustuin naiseen kenestä tuli mulle pakkomielle, tätä on päästävä panemaan. 6kk esitin kaveria ja tein itsestäni täydellisen kumppani ehdokkaan hänelle.
Sitten se tapahtui hän oli vähän humalassa, riidellyt miehensä kanssa ja harrastettiin seksiä.
Nainen sai isot omantunnon tuskat tunnusti miehelle ja erohan siitä tuli. Heillä oli 8v poika.Naisella oli tietysti ajatus että meille tulisi suhde mut ei mua kiinnostanut pätkääkään.
Juntti! Toivottavasti saat joskus vielä kondylooman tai jonkun tosi pahan taudin!
Vierailija kirjoitti:
Asiallista keskustelua. Erityisesti ex- pelimiehen kertomat asiat kannattaa lukea tarkasti.
Komppaan sitä mitä hän kertoo: Jos asiat vaikuttavat olevan liian hyviltä ollakseen totta, eivät ne totta yleensä olekaan.
Pelimies osaa havainnoida ja "lukea naista", hän huomaa mitä nainen haluaa kuulla ja sitten kertoo ne asiat hänelle.
Kun nainen saadaan tilaan jossa hän haluaa uskoa kaiken mitä mies sanoo, on niellyt koukun niin syvälle että paluuta ei enää ole.
Tuo lista ominaisuuksista ja asioista joita pelimies tekee ja puhuu, lukekaa se suurennuslasin kanssa.
Olen itse mies, mutta en mielestäni pelimies. Muutaman kerran olen vierestä seurannut kuinka naisen katse muuttuu sumeaksi kun hänen aivonsa lakkaavat toimimasta ja pimppu ottaa vallan ajatuksia ohjaavana elimenä. Mitä kovemmin mies valehteli, sitä sumeammaksi kävi katse. Vaikka joku olisi silloin magafonilla huutanut naisen korvaan miehen olevan huijari, niin ei olisi mennyt tajuntaan.
Tässä suhteessa niehet ja naiset ovat täysin samanlaisia. Pillu tai mulkku nousee päähän.
Naisen katse johtuu ihastumisesta ei mul ku sta
Expelimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex pelimies kirjoitti:
Jatkan vielä.
Kaikista pahinta tuossa perheen rikkomisessa oli se että mies ajautui täysin rappiolla. Dokasi itsensä hengiltä seuraavan 5v aikana. Ja tämä nainen on ollut sinkku siitä asti, edelleen muistelee mua ja miettii mikä meni vikaan. Puhuu kuulemma musta kuin elämänsä suurimmasta rakkaudesta.. Eikä auta yhtään että ihmiset ovat kertoneet hänelle millainen sika mä olin.. Hän ei vaan pysty uskomaan että kukaan olisi ollut noin paha todellisuudessa.Mitäs jos avautuisit hänelle itse?
Avuduin hänelle pari vuotta sitten. Meidän ns suhteesta on 11v. Ei mitään apua edelleen tämä nainen katsoi mua kun jotain jumalaa. Vaikka kerroin ihan suoraan että mulla oli pahoja ongelmia silloin itseni kanssa. Ja käytin vaan kaikkia hyväksi.
niin, kun on ihastunut ja luulee olevansa toiselle yhtä tärkeä kuin toinen on itselle, ei nää vikoja eikä ajattele kuinka törkeä mies on ollut toisille naisille. Ei kai kukaan ihastuis pelimieheen jos ei katsois vaaleanpunaisten linssien läpi tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallista keskustelua. Erityisesti ex- pelimiehen kertomat asiat kannattaa lukea tarkasti.
Komppaan sitä mitä hän kertoo: Jos asiat vaikuttavat olevan liian hyviltä ollakseen totta, eivät ne totta yleensä olekaan.
Pelimies osaa havainnoida ja "lukea naista", hän huomaa mitä nainen haluaa kuulla ja sitten kertoo ne asiat hänelle.
Kun nainen saadaan tilaan jossa hän haluaa uskoa kaiken mitä mies sanoo, on niellyt koukun niin syvälle että paluuta ei enää ole.
Tuo lista ominaisuuksista ja asioista joita pelimies tekee ja puhuu, lukekaa se suurennuslasin kanssa.
Olen itse mies, mutta en mielestäni pelimies. Muutaman kerran olen vierestä seurannut kuinka naisen katse muuttuu sumeaksi kun hänen aivonsa lakkaavat toimimasta ja pimppu ottaa vallan ajatuksia ohjaavana elimenä. Mitä kovemmin mies valehteli, sitä sumeammaksi kävi katse. Vaikka joku olisi silloin magafonilla huutanut naisen korvaan miehen olevan huijari, niin ei olisi mennyt tajuntaan.
Tässä suhteessa niehet ja naiset ovat täysin samanlaisia. Pillu tai mulkku nousee päähän.
Ymmärsit väärin. Kun sanoin että pillu tai mulkku nousee päähän, se tarkoittaa sitä että esim. naisella tulee ihastuminen, jonka seurauksena aivot siirtyvät syrjään toimintaa ohjaavan tahon roolista ja pillu siirtyy aivojen paikalle määräämään kuinka jatkossa toimitaan. Eli siis pimppi sanoo että "ou jees, ihana mies, nyt seksiä heti", ja vaikka aivot soittaisi vieressä volume- nappi kaakossa varoitussignaaleja mieheen liittyen, niin siitä huolimatta pimpsukka on se joka määrää että "varoitukset hiiteen, nyt määrään minä ja its partytime!!".
Miehistä olen vastaavassa tilanteessa kuullut sanottavan että aivojen toiminta heikkenee oleellisesti koska valtaosa verestä siirtyy mulkkuun. Silloinkaan ei varoitussignaalit tule huomatuksi kun alapää vie ja yläpää seuraa neuvottomana sivusta.
Pan ettaa ko pelimiesten läheisyydessä? Näkeekö sen katseesta että kohta nainen antaa? Haluaako pelimiehet kauniita naisia vai kenet tahansa?
Onko ex pelimies vielä täällä?
Haluaisin kuulla, miten saa tietää, pettääkö ex pelimies/naistenmies avioliitossa? Miten sen voi huomata?
Vierailija kirjoitti:
Pan ettaa ko pelimiesten läheisyydessä? Näkeekö sen katseesta että kohta nainen antaa? Haluaako pelimiehet kauniita naisia vai kenet tahansa?
No tuota...määriteltäköön sitten pelimieheksi tai miksikä vain, olen siis ollut takavuosina ns häntäheikki ihan kunnolla. En kovin ylpeä noista touhuista ole, mutta sellaista juu on luonto vaan vienyt. Itsellä se, että olen aina kropastani pitänyt hyvää huolta ja kai hieman pilkettä simäkulmaan, itsevarmuutta ja rentoutta sosiaalisissa tilanteissa on tullut myös työkokemuksen kautta. Sitä ns 'lukutaitoa ihmisistä' siis.
Kyllä naisista näkee ja etenkin keskustelun alussa jo huomaa ovatko ns otollisia nautinnoille. Joku on samantien sillä tuulella ja sen näkee silmistä heti, toiset ovat sitten sellasisia että jostain eleestä, jutusta ja hymystä näkee että vähän pitää enemmän saada kiinnostumaan...halua siis on mutta varautuneempia tai varovasia. Kun tietty 'luottamuksen' aste on saatu aikaiseksi kiertäen tai kaartaen, niin varma merkki on sitten se vapaunut hymy, nauru tai pieni lähentyminen 8kosketus, siirtyminen lähelle, jne...teidätte kyllä. Sen jälkeen se on vain sitä, että vähän kerrassaan kosketuksia, naurua, iloa...kunnes mennään sänkyyn. Ja voin kyllä sanoa, että on monet ja monet ja monet kihla- ja aviosormukset kolisseet sängynpäätyihin kun sitten omaan avioseksiinsä kyllästyneet rouvat riettaantuvat, melkein uskallan sanoa, että prahaimmat ja rohkeimmat seksikokemukset tulevat juuri keski-ikäisiltä koti-insinööriseksiin kyllästyneiltä vaimoilta. Vieraan kanssa sopivassa ohjauksessa uskaltavat alistua tai vapauttaa muut fantasiansa. Oman kokemukseni mukaan ajatus taitaa olla niin, että ovat ikään kuin jossain huvipuistossa hetken ja palaavat sitten omaan turvalliseen arkeensa.
m53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit väärin. Kun sanoin että pillu tai mulkku nousee päähän, se tarkoittaa sitä että esim. naisella tulee ihastuminen, jonka seurauksena aivot siirtyvät syrjään toimintaa ohjaavan tahon roolista ja pillu siirtyy aivojen paikalle määräämään kuinka jatkossa toimitaan. Eli siis pimppi sanoo että "ou jees, ihana mies, nyt seksiä heti", ja vaikka aivot soittaisi vieressä volume- nappi kaakossa varoitussignaaleja mieheen liittyen, niin siitä huolimatta pimpsukka on se joka määrää että "varoitukset hiiteen, nyt määrään minä ja its partytime!!".
Miehistä olen vastaavassa tilanteessa kuullut sanottavan että aivojen toiminta heikkenee oleellisesti koska valtaosa verestä siirtyy mulkkuun. Silloinkaan ei varoitussignaalit tule huomatuksi kun alapää vie ja yläpää seuraa neuvottomana sivusta.
Tämäon totta; ainakin omalla kohdallani. Valitettavasti olen pettänyt kaikissa suhteissani, myös tässä pitkässä nykyisessä.
En vaan voi vastustaa sellaista seksikästä miestä..kunpa osaisin katua, mutta en vaan voi.
En silti siis ole mikään sarjapettäjä, enkä ole vuoskausiin niin tehnyt, sillä rakastuin uudelleen mieheeni, joka on seksikäs ja komea ja sitäpaitsi maailman paras rakastaja, olen turvassa siis.
H- pukki on pukki eikä mikään pelimies !
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä nimeä nyt kukin käyttää. Jonkun kapinallinen on jonkun toisen vapaustaistelija. Se mikä on jollekin tiukkapipoisuutta on jollekin toiselle vakaumusta. Yhden herkkyys on toisen mielestä heikkoluonteisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Oma korsi tässä kekoon...kortteleita on tullut kierrettyä jo 50+ vuotta, joten aika monet pikkuhousut olen saanyt onnekseni neideiltä, naisilta ja rouvilta riisua.
Tuossa joku kävi melko vaivallolisen kuuloisen reseptin läpi, taitaa mennä myös aika kauan tuohon naisen kanssa nauttimiseen. Voi varmasti toimiakin, en siis lähde sitä arvioimaan ja kunnioitan tuollaista paneutumista kuvioon.
Itelläni on sattunut kivat geenit ja salilla/urheilun parissa elämääni viettänyt, kroppakin siis kunnossa. Työelämä on viimeistään opettanut noita sosiaalisia puolia ja kai se vähän luonnostaankin tulee.
Erona niihin, jotka 'eivät ikinä saa naista' tuntuu kuitenkin olevan ihan vaan kiva olemus, mukavaksi olon tekeminen kskusteluissa (vs. 'mä haluun nussia sua' jutut kekkulissa). Pikkuhiljaa siinä illan aikana useimmiten käy jo niin, että haluttava nainen itse vähän lähestyy fyysisesti, haluaa jotenkin koskettaa....siinä vaiheessa peli on selvä jos sellaisen merkin tajuaa.
Toinen toimivaksi huomaamani resepti on ollut joskus, kun nainen vähän avautuu ja jaksaa kuunnella. Sen jälkeen suorempi lähestyminen ja ihan vaan silmiin katsoen kysyy rohkeasti, että mitä luulet....saanko vähän suudella....llähtisitkö jos lupaan kohdella nätisti yms yms.....
Enemmän on pimpulaa tullut saatua kuin jäänyt saamatta, tuuriakin tietysti että ovat sattuneen kohdilleen, mutta ei siinä mitään viikkokaupan stalkkauksia ole tarvinnut viritellä. Nopein/omituisin kuvio on käynyt kohdalle joskus hotellin hississä, kun kehuskelin rouvan seksikästä olemusta ja kauniita kenkiä. Siitä hissi takaisin ala ja baariin yhdelle drinkille - sen jälkeen ylös hänen huoneeseensa. Aviossa oli hänkin.
En siis kehuskelumielessä näitä tässä, mutta eri näkökulma vs jonkun aiemmat kuviot. Pilke silmäkulmassa, rento ja turvailinen olemus ja etenkin se että nainen saa tuntea olevansa siinä se kuningatar, vaikka kuihnka rajua seksiä olisikin sitten lopulta vailla... Luulenpa että tuossa olisi jotai, kokeilkaa tai olkaa kokeilematta :)
Missä hotellissa tämä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma korsi tässä kekoon...kortteleita on tullut kierrettyä jo 50+ vuotta, joten aika monet pikkuhousut olen saanyt onnekseni neideiltä, naisilta ja rouvilta riisua.
Tuossa joku kävi melko vaivallolisen kuuloisen reseptin läpi, taitaa mennä myös aika kauan tuohon naisen kanssa nauttimiseen. Voi varmasti toimiakin, en siis lähde sitä arvioimaan ja kunnioitan tuollaista paneutumista kuvioon.
Itelläni on sattunut kivat geenit ja salilla/urheilun parissa elämääni viettänyt, kroppakin siis kunnossa. Työelämä on viimeistään opettanut noita sosiaalisia puolia ja kai se vähän luonnostaankin tulee.
Erona niihin, jotka 'eivät ikinä saa naista' tuntuu kuitenkin olevan ihan vaan kiva olemus, mukavaksi olon tekeminen kskusteluissa (vs. 'mä haluun nussia sua' jutut kekkulissa). Pikkuhiljaa siinä illan aikana useimmiten käy jo niin, että haluttava nainen itse vähän lähestyy fyysisesti, haluaa jotenkin koskettaa....siinä vaiheessa peli on selvä jos sellaisen merkin tajuaa.
Toinen toimivaksi huomaamani resepti on ollut joskus, kun nainen vähän avautuu ja jaksaa kuunnella. Sen jälkeen suorempi lähestyminen ja ihan vaan silmiin katsoen kysyy rohkeasti, että mitä luulet....saanko vähän suudella....llähtisitkö jos lupaan kohdella nätisti yms yms.....
Enemmän on pimpulaa tullut saatua kuin jäänyt saamatta, tuuriakin tietysti että ovat sattuneen kohdilleen, mutta ei siinä mitään viikkokaupan stalkkauksia ole tarvinnut viritellä. Nopein/omituisin kuvio on käynyt kohdalle joskus hotellin hississä, kun kehuskelin rouvan seksikästä olemusta ja kauniita kenkiä. Siitä hissi takaisin ala ja baariin yhdelle drinkille - sen jälkeen ylös hänen huoneeseensa. Aviossa oli hänkin.
En siis kehuskelumielessä näitä tässä, mutta eri näkökulma vs jonkun aiemmat kuviot. Pilke silmäkulmassa, rento ja turvailinen olemus ja etenkin se että nainen saa tuntea olevansa siinä se kuningatar, vaikka kuihnka rajua seksiä olisikin sitten lopulta vailla... Luulenpa että tuossa olisi jotai, kokeilkaa tai olkaa kokeilematta :)
Missä hotellissa tämä tapahtui?
Kuten hyvissä saduissa voi keksiä mieleisesi hotellin tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan ajatus taitaa olla niin, että ovat ikään kuin jossain huvipuistossa hetken ja palaavat sitten omaan turvalliseen arkeensa.
m53
Juuri noin on asia. On se turvallinen, tylsä arki. Sitten on mahdollisuus johonkin muuhun, tilapäiseen hurmioon... Sama mekanismi laittaa ihmisen juomaan viinaa. Perus- arki, aikainen töihinlähtö, tää on niin tätä...Kunnes tulee viikonloppu, voi siirtyä viinaa juomalla toiseen, vapaanpaan maailmaan...
Eivät ne suhteen ulkopuoliseen seksiin hyppäävät halua parisuhteeseen sen uuden kumppanin kanssa, ehei! Sehän särkisi sen illuusion. Sieltä haetaan jotakin mitä kotoa ei voi saada. Koti/ vakio parisuhde on maanantai-iltapäivän einesateria töistätulon ja lasten harrastuksiinviemisen välissä. Rakastajan/ rakastajattaren kanssa hetki on illallinen gourmet- ravintolassa. Maukas, ylellinen. Siellä on mahtavaa käydä, mutta kuka hullu sinne gourmet- paikkaan asumaan muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä nimeä nyt kukin käyttää. Jonkun kapinallinen on jonkun toisen vapaustaistelija. Se mikä on jollekin tiukkapipoisuutta on jollekin toiselle vakaumusta. Yhden herkkyys on toisen mielestä heikkoluonteisuutta.[/
/// hajottaminen on helppoa ja helppoa
on antaa mennä alamäkeen. Vaativampaa
on nouseminen ja rakentaminen.
Kyllä tunnistaa. Olettavat, että saavat parempaa seksiä.
Empä ole toisten avioliittoja hajottanut enkä
toisten perheitä särkenyt tai lapsia jättänyt
hunnigolle. Toiset noilla saavutuksillaa leuhkii
Minun on parempi näin !
Eipä tuota voi puolustella mitenkään. Täysin kusipäistä touhua. Mutta kun sulla on vieressä lauma urpoja jotka tekee täysin samaa. Saat kehuja, niin ihmismieli helposti alkaa pitää sairaitakin asioita normaalina.
Toi porukka tuli mun elämään harrastuksen kautta.