Miksi naiset eivät tunnista pelimiehiä?
Kerta toisensa jälkeen naisystävät antautuvat pelimiehille.. Pahimmillaan rikotaan hyviä suhteita ja sitten itkettää.
Sivusta seuraajana nämä tunnistaa todella helposti. Miksei uhri siis tunnista?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on sokea piste naisen olemuksen tietyille "avainärsykkeille"(ei tarvinne selittää). Kun, nainen jolla on olemuksessa paljon näitä piirteitä viestittää edes häviävän pienen mahdollisuuden siitä että nainen on kiinnostunut miehestä, miehen aivot lentävät narikkaan. Kaikki ajatukset yhteisistä arvoista, toisiinsa sopivista luonteista jne häviävät sen sileän tien.
Pelimiehillä on samat tietyt signaalit (dominanssi hierargiassa, kyvykkyydet, ulkoiset ominaisuudet/kehon kapasiteetit ) ja osalla naisia vastaavasti aivot lentävät narikkaan, kun tältä mieheltä tihkuu/pursuaa huomiota.
Tuo on totta. Pelimiehet osaavat alussa antaa naiselle huomiota, ja se hivelee naisen sielun syvintä kohtaa. Vaikka mies olisi minkälainen, niin mitkään varoitusmerkit ei auta, kunhan vain saa huomiota.
Kun lukee muutamien (peli)miehien ex- kumppanien kertomia asioita, niin kaikissa tulee esille tämä sama asia: Sain häneltä alussa paljon huomiota. Tony Halmeen ex- rouva, Tina Turner, Salmisen Roopen eksät, Matti Nykäsen eksät, Anne Pohtamo... jatkakaa listaa, näitä nimittäin riittää...
Vierailija kirjoitti:
Ex pelimies kirjoitti:
Jatkan vielä.
Kaikista pahinta tuossa perheen rikkomisessa oli se että mies ajautui täysin rappiolla. Dokasi itsensä hengiltä seuraavan 5v aikana. Ja tämä nainen on ollut sinkku siitä asti, edelleen muistelee mua ja miettii mikä meni vikaan. Puhuu kuulemma musta kuin elämänsä suurimmasta rakkaudesta.. Eikä auta yhtään että ihmiset ovat kertoneet hänelle millainen sika mä olin.. Hän ei vaan pysty uskomaan että kukaan olisi ollut noin paha todellisuudessa.Mitä jos tekisit itsestäsi jojon.
Ei sekään kauhean kaukana ollut pahimmissa omantunnon tuskissa. Mut totesin ettei sekään auttaisi ketään.
Olen käynyt terapiassa asian tiimoilta useamman kerran ja saanut synninpäästön tällä.
Vaikkakin edelleen asiat kaduttavat.
Vierailija kirjoitti:
Ex pelimies kirjoitti:
Jatkan vielä.
Kaikista pahinta tuossa perheen rikkomisessa oli se että mies ajautui täysin rappiolla. Dokasi itsensä hengiltä seuraavan 5v aikana. Ja tämä nainen on ollut sinkku siitä asti, edelleen muistelee mua ja miettii mikä meni vikaan. Puhuu kuulemma musta kuin elämänsä suurimmasta rakkaudesta.. Eikä auta yhtään että ihmiset ovat kertoneet hänelle millainen sika mä olin.. Hän ei vaan pysty uskomaan että kukaan olisi ollut noin paha todellisuudessa.Mitä jos tekisit itsestäsi jojon.
Älkää ampuko viestintuojaa. Miehen rehellisyyttä asioitten tunnustamisessa pitää arvostaa. Ymmärrän kyllä että ahdistaa jos on joutunut joskus pelimiehen jallittamaksi, mutta pitää muistaa että pelimiehen onnistumisen mahdollistaa hyväuskoinen hölmö.
Expelmiäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin kiintoisa aloitus. Pelimies on kaikkien ymmärtämä käsite. Mutta onko pelinaisia juuri olemassa? Mietin juuri yksi päivä, miten helppoa olisi pelimiesmäisesti pelata miehillä. Vedän miehiä puoleeni jotenkin todella helposti, enkä ole ihan huono ihmisten kanssa. Voisin noin vaan olla pelinainen ja antaa heidän luulla ties mitä. Mutta olen kuitenkin luonteeltani semmoinen, etten voisi ikinä tehdä niin. Ajatusleikki kuitenkin on mielenkiintoinen.
Mutta pointti siis oli se, että oli sitten pelimies tai -nainen, tai mikä tahansa peli-ihminen, niin luulen monen semmoisiin helposti lankeavan. Ei ole sukupuolesta kiinni.
Ei naisella oikein ole tarvetta olla pelinainen. Munaa on tyrkyllä 24/7 aina jos olet edes vähänkään ihmisen näköinen.
Tietysti jos alat vedättää rahaa miehiltä mutta silloin termi on gold Digger.
Munaa on kyllä tyrkyllä, mutta josei kelpuuta mitä tahansa, eikäirtosihteetkaan kiinnosta. Jos on mies, jolta haluaa aina vaan lisää seksiä, ja muutakin kivaa hengailua, niin siihen voisi pelinainen jonkun nalkittaa. Mies luulisi, että kohta soi hääkellot.
Vierailija kirjoitti:
Expelmiäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin kiintoisa aloitus. Pelimies on kaikkien ymmärtämä käsite. Mutta onko pelinaisia juuri olemassa? Mietin juuri yksi päivä, miten helppoa olisi pelimiesmäisesti pelata miehillä. Vedän miehiä puoleeni jotenkin todella helposti, enkä ole ihan huono ihmisten kanssa. Voisin noin vaan olla pelinainen ja antaa heidän luulla ties mitä. Mutta olen kuitenkin luonteeltani semmoinen, etten voisi ikinä tehdä niin. Ajatusleikki kuitenkin on mielenkiintoinen.
Mutta pointti siis oli se, että oli sitten pelimies tai -nainen, tai mikä tahansa peli-ihminen, niin luulen monen semmoisiin helposti lankeavan. Ei ole sukupuolesta kiinni.
Ei naisella oikein ole tarvetta olla pelinainen. Munaa on tyrkyllä 24/7 aina jos olet edes vähänkään ihmisen näköinen.
Tietysti jos alat vedättää rahaa miehiltä mutta silloin termi on gold Digger.
Munaa on kyllä tyrkyllä, mutta josei kelpuuta mitä tahansa, eikäirtosihteetkaan kiinnosta. Jos on mies, jolta haluaa aina vaan lisää seksiä, ja muutakin kivaa hengailua, niin siihen voisi pelinainen jonkun nalkittaa. Mies luulisi, että kohta soi hääkellot.
Sori kirjoitusvirheistä :D
Expelimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex pelimies kirjoitti:
Jatkan vielä.
Kaikista pahinta tuossa perheen rikkomisessa oli se että mies ajautui täysin rappiolla. Dokasi itsensä hengiltä seuraavan 5v aikana. Ja tämä nainen on ollut sinkku siitä asti, edelleen muistelee mua ja miettii mikä meni vikaan. Puhuu kuulemma musta kuin elämänsä suurimmasta rakkaudesta.. Eikä auta yhtään että ihmiset ovat kertoneet hänelle millainen sika mä olin.. Hän ei vaan pysty uskomaan että kukaan olisi ollut noin paha todellisuudessa.Mitäs jos avautuisit hänelle itse?
Avuduin hänelle pari vuotta sitten. Meidän ns suhteesta on 11v. Ei mitään apua edelleen tämä nainen katsoi mua kun jotain jumalaa. Vaikka kerroin ihan suoraan että mulla oli pahoja ongelmia silloin itseni kanssa. Ja käytin vaan kaikkia hyväksi.
Anna sen jäädä onnellisiin luuloihinsa. Höppänältä vaikuttaa.
Jatkan nyt kertoilua, omista tekniikoista. Koska koen nykyään halua hankaloittaa pelimiesten elämää.
Pelin alku.
Hyvin usein sosiaalisen median kautta, tarkkailua, mitä nainen julkaisee. Ei varsinaista kontaktia.
Varsinainen kontakti.
Pelimies ei ikinä aloita kehumalla sun ulkonäköä tai kännissä, koska se soittaa helposti varoitus kelloja.
Mä aloitin aina keskustelut anteeksipyytäen.
Hei anteeksi että häiritsen, mutta käytkö sä tossa salilla treenaamassa? Onpa söpö koira, minkärotuinen?
Tai auttamalla. Sä kyselit mistä saisi jotain? No mäpä satun tietämään.. (monesti googlailin neuvoja mitä jaoin).
Tämän jälkeen annetaan naiselle rauha, tämä vakuuttaa ettet ole mikään creepy ahdistelija.
Satunnaisia tykkäyksiä ja hauskoja kommentteja.
Mielikuvan luonti.
Tässä vaiheessa tiesin jo suht paljon millainen nainen on vastassa. Opin kokoajan lisää hänestä.
Ja nyt oli aika mainostaa itseään ja kysyä kysymyksiä joihin hän osaa vastata.
Luoda kuvaa ihmisestä jolla on samoja kiinnostuksen kohteita..
Usein näistä saatiin jo mukavia keskusteluja aikaan. Edelleenkään ei mitään viitteitä että mua kiinnostaisi se ihminen. Mukava saada uusia kavereita
Tapaaminen.. Ihmiset paljastaa somessa liikaa itsestään.. On tullut tavattua vahingossa näitä naisia hänen lähikaupassa, salilla, työpaikalla, aamulenkillä jnejne.
Tähän pientä flirttiä, onpa jännä tavata livenä. Anteeksi mut mulla on nyt vähän kiire olen just lähdössä kokeilemaan melontaa ekaa kertaa..
Melonta on vertauskuva johonkin asiaan mitä nainen harrastaa/ on harrastanut tai on kiinnostunut.
Lähes aina näissä jatko oli sitä että nainen avasi keskustelun illlala ja alkoi kysellä miten meni tai halusi neuvoa.
Nyt oltiin jo luotu emotionaalinen suhde.
Hei saanks kysyä sun mielipidettä, mulla ei ole kauheesti naispuolisia kavereita.. Oon tapaillut yhtä naista ja mua epäilyttää.. (naiset rakastaa spekulointia).. kysymyksen vastaus oli se että unohda se nainen, kuulostaa epäluotettavalta ym.. ja lohdutus.. Josta mä jäin " kiitolliseksi".
Jatkuvaa jutustelua ja tutustumista mitä nainen hakee/ luottamuksen rakentamista/ itsensä mainostamista ja ripaus uteliaisuutta..
Tapailuvaihe. Tässä vaiheessa mä olin jo kaveri kelle kerrotaan asioita ja kysellään kuulumisia..
Mä tapasin yhden naisen lähdeks kahville höpöttelee siitä? Jos nainen närkästyi = huomasin et kala on koukussa. Jos ei niin aina lähti kahville.
Pikkuhiljaa tutustumista lisää. Ujuttautumista päivän rutiineihin..
Tunnustus, kautta rantain..
Heitin tinderin pois.. Mimmi kaverina kysyy miksi?
No kun mua ei kiinnosta kun yksi nainen, oon tainnut vähän ihastua suhun. Toivottavasti et säikähdä, kyl tää menee ohi. Ja tykkään olla sun kaveri niin eikai sen tarvi loppua.
9/10 tonne asti menneestä on valmis seksiin heti tai muutaman viinilasin jälkeen.
Suurin osa antautuu jo tossa mielikuvan luonti vaiheessa. Naiset tuppaa olemaan niin pirun avoimia ja luottavaisia.. Siinä vaan teki istestään juuri sitä mitä nainen haluaa.
Mutta nämä superkauniit naiset vaativat yleensä pitkän kaavan. Koska he tietävät mitä miehet yleensä haluavat.
Toi vaikuttaa kyllä jo aikamoiselta stalkkaamiselta, ei mitään kevyttä pelimiesjuttua. Luuletko, että sulla voisi olla joku persoonallisuushäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Toi vaikuttaa kyllä jo aikamoiselta stalkkaamiselta, ei mitään kevyttä pelimiesjuttua. Luuletko, että sulla voisi olla joku persoonallisuushäiriö?
Seksiriippuvuus on ainoa diagnisoitu ongelma..
Ja kyllä stalkkaus on se oikea nimi mitä pelimiehet harrastaa. Ei sokkona peliin lähdetä. Tai jää usein luu käteen.
Tietysti pelimiehiäkin on erilaisia.. vanhassa kaveri porukassa oli useitakin tosi komeita miehiä ketkä luotti että se riittää..
Nämä olivat paljon suoraviivaisempia, somessa satoja/ tuhansia yhteydenottoja.. Livenä kävelivät vaan suoraan juttelemaan tuntemattomille naisille ym. Näille vaan usein jäi pimppa saamatta kun nainen tiesi jo ennalta mitä nää haluaa. Mut ei se haitannut koska volyymi oli niin iso..
Ex pelimies kirjoitti:
Tietysti pelimiehiäkin on erilaisia.. vanhassa kaveri porukassa oli useitakin tosi komeita miehiä ketkä luotti että se riittää..
Nämä olivat paljon suoraviivaisempia, somessa satoja/ tuhansia yhteydenottoja.. Livenä kävelivät vaan suoraan juttelemaan tuntemattomille naisille ym. Näille vaan usein jäi pimppa saamatta kun nainen tiesi jo ennalta mitä nää haluaa. Mut ei se haitannut koska volyymi oli niin iso..
Tästä tulee kyllä sellainen kuva, että ei niillä pelimiehillä käy sen kummempi flaksi kuin muillakaan. Hirveästi työ ja vaiva tuollaisessa. Ja myös siinä sun stalkkaustyylissä. Jos ei-pelimies yrittää yhtä monta kertaa, niin tulos on varmaan sama. Jos hän on fiksu ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Ex pelimies kirjoitti:
Tästä tulee kyllä sellainen kuva, että ei niillä pelimiehillä käy sen kummempi flaksi kuin muillakaan. Hirveästi työ ja vaiva tuollaisessa. Ja myös siinä sun stalkkaustyylissä. Jos ei-pelimies yrittää yhtä monta kertaa, niin tulos on varmaan sama. Jos hän on fiksu ja mukava.
Kyl niillä käy. Se volyymi on oikeasti iso varsinkin some saalistajilla. Siellä voi olla yhtäaikaa vaikka 38 keskustelua auki.
Ja miten sen nyt ottaa onhan tuossa työtä mutta niinku mäkin, pidin siitä paljon. Toi jahti oli parempaa kuin saalis.
Vierailija kirjoitti:
Ex pelimies kirjoitti:
Nyt vasta luin tän kunnolla. Kiire kun työt loppuu.
Mutta se ero tosiaan tulee volyymissa.
Ei pelimies kohtaa naisia 1 kerrallaan.. mulla oli mielikuvan luonti vaiheessa pahimmillaan 16 face naista, samaan aikaan.
Ei pelimies törmää usein siihen että nainen hakee jotain muuta, tulevaisuuden suunnitelmat ei kohtaa, tai sit ihan vaan harrastukset..
Tai nainen ei vaan hae mitään, on jo vakihoitoa tai miestä.
Mun kanssa ne kohtasi aina, koska kaikki oli valhetta.
Mietis sitä volyymin eroa, jos ei pelimies uhraa vaikka viikon yhdelle naiselle. Se on 52 eri naista vuodessa, joista ylivoimaisesti suurin osa ei johda mihinkään...
Pelimies pääsee samaan lukuun helposti kuukaudessa.
Oma korsi tässä kekoon...kortteleita on tullut kierrettyä jo 50+ vuotta, joten aika monet pikkuhousut olen saanyt onnekseni neideiltä, naisilta ja rouvilta riisua.
Tuossa joku kävi melko vaivallolisen kuuloisen reseptin läpi, taitaa mennä myös aika kauan tuohon naisen kanssa nauttimiseen. Voi varmasti toimiakin, en siis lähde sitä arvioimaan ja kunnioitan tuollaista paneutumista kuvioon.
Itelläni on sattunut kivat geenit ja salilla/urheilun parissa elämääni viettänyt, kroppakin siis kunnossa. Työelämä on viimeistään opettanut noita sosiaalisia puolia ja kai se vähän luonnostaankin tulee.
Erona niihin, jotka 'eivät ikinä saa naista' tuntuu kuitenkin olevan ihan vaan kiva olemus, mukavaksi olon tekeminen kskusteluissa (vs. 'mä haluun nussia sua' jutut kekkulissa). Pikkuhiljaa siinä illan aikana useimmiten käy jo niin, että haluttava nainen itse vähän lähestyy fyysisesti, haluaa jotenkin koskettaa....siinä vaiheessa peli on selvä jos sellaisen merkin tajuaa.
Toinen toimivaksi huomaamani resepti on ollut joskus, kun nainen vähän avautuu ja jaksaa kuunnella. Sen jälkeen suorempi lähestyminen ja ihan vaan silmiin katsoen kysyy rohkeasti, että mitä luulet....saanko vähän suudella....llähtisitkö jos lupaan kohdella nätisti yms yms.....
Enemmän on pimpulaa tullut saatua kuin jäänyt saamatta, tuuriakin tietysti että ovat sattuneen kohdilleen, mutta ei siinä mitään viikkokaupan stalkkauksia ole tarvinnut viritellä. Nopein/omituisin kuvio on käynyt kohdalle joskus hotellin hississä, kun kehuskelin rouvan seksikästä olemusta ja kauniita kenkiä. Siitä hissi takaisin ala ja baariin yhdelle drinkille - sen jälkeen ylös hänen huoneeseensa. Aviossa oli hänkin.
En siis kehuskelumielessä näitä tässä, mutta eri näkökulma vs jonkun aiemmat kuviot. Pilke silmäkulmassa, rento ja turvailinen olemus ja etenkin se että nainen saa tuntea olevansa siinä se kuningatar, vaikka kuihnka rajua seksiä olisikin sitten lopulta vailla... Luulenpa että tuossa olisi jotai, kokeilkaa tai olkaa kokeilematta :)
Koska eivät halua tunistaa. Haluavat tekosyyn, jolla voi vierittää syyn toisen niskoille, siis omien valintojen seuraukset. "En minä voinut arvata, että siitä tulisi tuollainen..." Paitsi että fiksut näkivät kilometrin etäisyydeltä, mistä oli kyse. Tapaus Axl on oiva esimerkki.
Naiset etsivät käytökseltään itsevarmaa miestä. Se on naisista seksikästä. No, suurin osa pelimiehistä omaa näkyvän egon.
Sitten on olemassa toisenlaista itsevarmuutta, joita on introverteillä, mutta eivät tuo sitä esiin samalla tavalla.
Ekstroverttimiehet ovat luonnostaan puheliaampia ja osaavat jutella mukavampia.
Eli jos painottaa ekstroverttejä ja itsevarmuutta, on suuri todennäköisyys päästä pelimiehen sänkyyn. Heiltä ei sitten välttämättä löydy muita hyviä ominaisuuksia.
Olen juuri oppinut, kantapään kautta, miten narsistilla on itsevarma käytös, mutta miten hauras itse ihminen on.
Kannattaa kysellä miten ihmiset kehittäisivät itseään? (ei fyysisesti vaan henkisesti) Narsisit kehittää itseään ulkoisesti. Kiertäkää ne ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Naiset etsivät käytökseltään itsevarmaa miestä. Se on naisista seksikästä. No, suurin osa pelimiehistä omaa näkyvän egon.
Sitten on olemassa toisenlaista itsevarmuutta, joita on introverteillä, mutta eivät tuo sitä esiin samalla tavalla.
Ekstroverttimiehet ovat luonnostaan puheliaampia ja osaavat jutella mukavampia.Eli jos painottaa ekstroverttejä ja itsevarmuutta, on suuri todennäköisyys päästä pelimiehen sänkyyn. Heiltä ei sitten välttämättä löydy muita hyviä ominaisuuksia.
Olen juuri oppinut, kantapään kautta, miten narsistilla on itsevarma käytös, mutta miten hauras itse ihminen on.
Kannattaa kysellä miten ihmiset kehittäisivät itseään? (ei fyysisesti vaan henkisesti) Narsisit kehittää itseään ulkoisesti. Kiertäkää ne ihmiset.
Tää on kyllä totta joka sana. Jokaikinen pelimies ja sarjapettäjä on erittäin ulospäin suuntautunut. Just sellaisia ihmisiä että voivat ajautua jossain kaupassa tuntien keskusteluihin täysin vieraan ihmisen kanssa
Itse olen joka kerta ihastunut ihan tosissani johonkin naiseen, mutta muutaman seksikerran jälkeen ihastus on laimennut, ja olen ihastunut johonkin toiseen. Tuntuu siltä, että ikinä ei ole mitenkään tarvinnut vongata tai iskeä ketään naista, vaan asiat ovat vain tapahtuneet luonnostaan. En pidä itseäni mitenkään pelimiehenä, vaikka näin minua on haukuttu selkäni takana. Taidan olla vaan naivi naisiin liian helposti ihastuva mies, mutta en missään nimessä juonitteleva mies, joka vaan haluaa päästä naimaan jokaista kaunista naista.
Avuduin hänelle pari vuotta sitten. Meidän ns suhteesta on 11v. Ei mitään apua edelleen tämä nainen katsoi mua kun jotain jumalaa. Vaikka kerroin ihan suoraan että mulla oli pahoja ongelmia silloin itseni kanssa. Ja käytin vaan kaikkia hyväksi.