Kertoako pettämisestä?
Mies on pettänyt puolisoaan vuosia, pitkiä salasuhteita eri naisten kanssa. Olen ollut yksi näistä naisista. En halua miestä itselleni, mutta sääliksi käy puolisoa. Täysin sokea tilanteelle. Mies valehtelee kaiken aikaa naiselle. Asiat kokonaisuudessaan valjenneet minulle vasta meidän jutun loppumisen jälkeen.
Oletteko olleet tilanteessa, että olette kertoneet pettämisestä? Mitä sitten kävi? En kaipaa tältä mieheltä mitään, on täysi raukka. On uhannut kostaa, jos kerron, mutten häntä pelkää. Koen itse, että jos olisin ollut pitkään jonkun kanssa ja toinen olisi ollut vuosia valehteleva sarjapettåjä, niin haluaisin tietää. Kysyn nyt kokemuksia, mitä pettämisestä kertomisen jälkeen kävi?
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Minä ole myös anonyymin viestin kannalla. Yhden ikävän tapauksen muistan, jossa Aasian vientihommissa sekoilleen insinöörin työkaverin vaimo poltti äijän vaimolleen. Vaimo flippasi, mutta osastojaksolla siitäkin selvittiin ja sitten avioero.
Noi business miehet ne varsinaisia pettäjiä ovatkin. Tiedän yhden tällaisen insinöörimiehen joka pani alaikäisiä kiinatyttöjä työreissuillaan. Toivottavasti vaimo sai selville. En tiedä. Mutta eronneet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on kerrottu ukon sivusuhteesta. Meillä on avoin suhde, tunnen sivusuhteen.
Mitä sitten? Eli ihan ok sulle koska avoin suhde Yhteiskunnassamme on tietty normaalien ihmisten moraalikoodisto jotka toimii ihan hyvin. Laitaihmisten on syytä sopeutua siihen.
Narsistimies pettää 90% varmuudella aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita anonyymi viesti jostain.
Toivotaan, että saat itse sellaisen ennemmin tai myöhemmin!
No todellakin luultavasti haluaa tietää jotain kautta jos siippa on uskoton. Etkö sinä haluaisi?
En, en haluaisi kuulla muilta kuin häneltä itseltään. Kaikkein viimeisimmäksi haluaisin anonyymin viestin. Jos sellaisen saisin ja lähettäjä selviäisi (mieshän sen tietäisi, keneltä se on tullut), tekisin lähettäjän elämästä helvettiä.
Saa länkyttää, että "pettäjää alkoi hikoiluttaa", ei mene tunteeseen kun tiedän, etten petä. Sen sijaan vihaan toisten parisuhteiden tuhoajia yli kaiken. Pitäkää ne housut omissa jaloissa älkääkä hyppikö sänkyyn varattujen kanssa, niin olette tehneet oman osuutenne.
eri
Siis miksi ihmeessä tekisit lähettäjän elämästä helvettiä?? Kyllä mä haluaisin tietää, jos mun mies olis pettänyt! En toki jättäis miestä pelkän viestin perusteella, mutta se viesti voisi vahvistaa jotain, mitä olisin jo epäillyt. Ja jos mies väittäisi, että "tää viestittelijä nyt vaan haluaa tuhota mun parisuhteen" niin kyllä mä ihan rauhallisesti keskustelisin, että mikäs yhteys sulla nyt tähän naiseen onkaan..? Tuskin kukaan ventovierasta miestä saa itelleen yhellä viestillä. Eikä välttämättä kakkosnainenkaan saa varattua miestä itelleen paljastamalla tätä vaimolle.
Mua yritti kerran iskeä naimisissa oleva mies, huonosti menee vaimon kanssa, ei kuulemma vaimoa edes haittaisi jos vähän... En lähtenyt tän miehen luo. Onneksi, sillä myöhemmin kuulin tän vaimon olleen synnyttämässä heidän yhteistä lastaan ja koti oli siksi silloin tyhjä! Myöhemmin tekivät vielä toisen, kunnes erosivat. Ehkä ois kannattanu laittaa viesti sille vaimolle jo tosta vonkaamisesta, onhan toi jo törkeyden huippu. En ois muuten pystynyt panemaan sitä miestä, jos oisin nähny kaikki vauvan tavarat siellä kämpässä. Mutta eivät olisi ehkä tehneet toista lasta, jos olisin kertonut mitä miehensä ehdotteli Mutta eronneet ovat kuitenkin nyt.
Siis mies joka pettää puolisonsa ollessa raskaana tai synnyttämässä?
On kyllä kaikista alinta pohjasakkaa mitä maa päällään kantaa.
Kyllä! Sain myöhemmin tietää, että juuri silloin kun se mies mua jatkoille pyysi, oli vaimo synnärillä. Mietin pitkään, mitä ois tapahtunut, jos oisin lähtenyt sen mukaan ja uskonut, että vaimo on jo muuttanut pois. Koska oishan siellä varmasti ollut jotain vauvajuttuja näkösällä, eikö ne osteta valmiiksi, että on kaikki sitten kun äiti kotiutuu sairaalasta? Mulla ois varmaan tullut oksennus, jos ois ollu vauvanvaunut siellä vastassa. Ja tekivät siis vielä toisen lapsen, että tuskin tuo ekakaan mikään vahinko on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käräyttäysin miehen. Se olisi sille miehelle aivan oikein. En välittäisi sen vaimon reaktioista, ehkäpä hänkin jo tietää mikä .sika mies on. Pettäminen ja epärehellisyys on sairasta. En hyväksy.
Aika usein sarjapettäjille jonkinlaista persoonallisuushäiriöiden piirteitä vaikka diagnoosia ei olisikaan. Huomiohakuisuus, elämyshakuisuus, oikeutuksen tunnelukko, heikko itsetunto, hauras minäkuva ja kyvyttömyys sietää minkäänlaista kritiikkiä.
Jos minun kumppanini pettäisi minua olisin kiitollinen kun joku hänet käräyttäisi minulle. Haluaisin tietää. Sitten heittäisin kumppanin pihalle elämästäni.
Ei mitään sellaista mikä näkyisi ulospäin.
Kerro. Mä olen käräyttänyt MONTA miestä ja muutaman naisen ja saanut vain kiitosta. Pettäminen tulee ilmi AINA ennemmin tai myöhemmin. Turhaa haaskata lyhyttä elämää tuollaisen kanssa joka ei toista kunnioita, kynnysmattona ei ole kiva olla ja tuskin sitä kukaan vapaaehtoisesti haluaakaan.
Itse haluaisin tietää mutta todennäköisesti en kertoisi. Ja kyllä, ymmärrän ristiriidan ja sen että olen raukkamainen pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on kerrottu ukon sivusuhteesta. Meillä on avoin suhde, tunnen sivusuhteen.
Eli kertomisesta tuskin aiheutui isompaa vahinkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kertomisen tarkoitus aiheuttaa vahinkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juuri kellään ole tarkoitus aiheuttaa vahinkoa vaan toimii normaalien ihmisten tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen noin sokea ole. Kieltää totuuden.
On varmasti. Tiedän useita naisia, jotka eivät ole nähneet pettämistä. Mies osaa esittää asiansa niin luonnollisesti, että se menee läpi että heilahtaa. Ei mies ajattele seksin harrastamista niin suurena asiana kuin nainen. Ei se ole miehelle mikään suuri tunnepuolen juttu, vaan pikemminkin kiva tyydytystä tuova harrastus. Siksi siitä valehtelukin on helppoa, koska ei se mitään radikaalia tunnemyllerrystä sisällä aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti osuu joskus omalle kohdallesi. Saat anonyymin viestin, että miehesi pettää, etkä koskaan saa tietää oliko se totta vai halusiko joku vain rikkoa parisuhteenne. Joka tapauksessa se on lopullisesti pilalla, koska mies vakuuttaa, ettei ole pettänyt, mutta sinä et voi tietää totuutta.
Toivon jokaiselle anonyymeja viestejä ehdottavalle tuota kohtaloa. Olette maailman alhaisimpia, pahantahtoisimpia ja kateellisimpia ihmisiä.
Alhaista on valehdella, suoraselkäistä on kertoa totuus. Oli sitten kyse pettäjästä tai kolmannesta osapuolesta. Se, uskooko vaimo ei ole tämän kolmannen osapuolen vastuulla. Hän tietää kuitenkin itse mikä on totta, ja toimii sen mukaan.
On täysin eri asia lähetellä perättömiä viestejä siinä tarkoituksessa, että haluaa rikkoa suhteen, kuin lähettää viesti, jossa kertoo totuuden.
Tiedän yhden tapauksen, jossa kertoja joutui aika pitkäksi aikaa pilliruokintaan. En tiedä miten nykyään menee, mutta kannattaa varmaan miettiä loppuun asti minkä hinnan on valmis maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juuri kellään ole tarkoitus aiheuttaa vahinkoa vaan toimii normaalien ihmisten tavoin.
Onko normaalia olettaa että ihmiset eivät itse huomaisi "pettämistä" tai sitä missä suhteessa mennään. Jos eivät huomaa miten se että joku asian kertoo saisi sen huomaamaan eikä he kuvittele toisen valehtelevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia olettaa että ihmiset eivät itse huomaisi "pettämistä" tai sitä missä suhteessa mennään. Jos eivät huomaa miten se että joku asian kertoo saisi sen huomaamaan eikä he kuvittele toisen valehtelevan.
Totuus ei pala tulessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus ei pala tulessakaan.
Niin mutta miten voit pakottaa toisen uskomaan totuuden. Jos suljet asialta täysin silmäsi niin et sinä jotakin random viestintuojaa usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti osuu joskus omalle kohdallesi. Saat anonyymin viestin, että miehesi pettää, etkä koskaan saa tietää oliko se totta vai halusiko joku vain rikkoa parisuhteenne. Joka tapauksessa se on lopullisesti pilalla, koska mies vakuuttaa, ettei ole pettänyt, mutta sinä et voi tietää totuutta.
Toivon jokaiselle anonyymeja viestejä ehdottavalle tuota kohtaloa. Olette maailman alhaisimpia, pahantahtoisimpia ja kateellisimpia ihmisiä.
Anonyymit viestin tuojat on kyllä erityisen mielenkiintoisia. Miksi he kuvittelevat että heidän viestinsä olisi uskottavampi kuin se että puoliso vakuuttaa että mitään ei tapahtunut.