Kertoako pettämisestä?
Mies on pettänyt puolisoaan vuosia, pitkiä salasuhteita eri naisten kanssa. Olen ollut yksi näistä naisista. En halua miestä itselleni, mutta sääliksi käy puolisoa. Täysin sokea tilanteelle. Mies valehtelee kaiken aikaa naiselle. Asiat kokonaisuudessaan valjenneet minulle vasta meidän jutun loppumisen jälkeen.
Oletteko olleet tilanteessa, että olette kertoneet pettämisestä? Mitä sitten kävi? En kaipaa tältä mieheltä mitään, on täysi raukka. On uhannut kostaa, jos kerron, mutten häntä pelkää. Koen itse, että jos olisin ollut pitkään jonkun kanssa ja toinen olisi ollut vuosia valehteleva sarjapettåjä, niin haluaisin tietää. Kysyn nyt kokemuksia, mitä pettämisestä kertomisen jälkeen kävi?
Kommentit (264)
Sarjapettäjät ovat loppu viimein täysiä luusereita puolisona, vanhempana ja ihmisinä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita anonyymi viesti jostain.
Toivotaan, että saat itse sellaisen ennemmin tai myöhemmin!
No todellakin luultavasti haluaa tietää jotain kautta jos siippa on uskoton. Etkö sinä haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti osuu joskus omalle kohdallesi. Saat anonyymin viestin, että miehesi pettää, etkä koskaan saa tietää oliko se totta vai halusiko joku vain rikkoa parisuhteenne. Joka tapauksessa se on lopullisesti pilalla, koska mies vakuuttaa, ettei ole pettänyt, mutta sinä et voi tietää totuutta.
Toivon jokaiselle anonyymeja viestejä ehdottavalle tuota kohtaloa. Olette maailman alhaisimpia, pahantahtoisimpia ja kateellisimpia ihmisiä.
Pettäjät ja salasuhteilijat ovat alinta syöpää, mitä maailmasta löytyy. Ainoa tapa edes hieman hillitä heidän toimintaansa on se, että käräyttää heidät joka kerta. Itse en suojele edes parhaimpia ystäviäni, jos tuollaiseen sortuvat ja olen tehnyt sen myös heille selväksi.
Olisi todella halpamaista avata päästää mies lähelle ja sitten kertoa hänen salaisuutensa vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät ja salasuhteilijat ovat alinta syöpää, mitä maailmasta löytyy. Ainoa tapa edes hieman hillitä heidän toimintaansa on se, että käräyttää heidät joka kerta. Itse en suojele edes parhaimpia ystäviäni, jos tuollaiseen sortuvat ja olen tehnyt sen myös heille selväksi.
Pettäminen on elämän suola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin luultavasti haluaa tietää jotain kautta jos siippa on uskoton. Etkö sinä haluaisi?
En, en haluaisi kuulla muilta kuin häneltä itseltään. Kaikkein viimeisimmäksi haluaisin anonyymin viestin. Jos sellaisen saisin ja lähettäjä selviäisi (mieshän sen tietäisi, keneltä se on tullut), tekisin lähettäjän elämästä helvettiä.
Saa länkyttää, että "pettäjää alkoi hikoiluttaa", ei mene tunteeseen kun tiedän, etten petä. Sen sijaan vihaan toisten parisuhteiden tuhoajia yli kaiken. Pitäkää ne housut omissa jaloissa älkääkä hyppikö sänkyyn varattujen kanssa, niin olette tehneet oman osuutenne.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti osuu joskus omalle kohdallesi. Saat anonyymin viestin, että miehesi pettää, etkä koskaan saa tietää oliko se totta vai halusiko joku vain rikkoa parisuhteenne. Joka tapauksessa se on lopullisesti pilalla, koska mies vakuuttaa, ettei ole pettänyt, mutta sinä et voi tietää totuutta.
Toivon jokaiselle anonyymeja viestejä ehdottavalle tuota kohtaloa. Olette maailman alhaisimpia, pahantahtoisimpia ja kateellisimpia ihmisiä.
Höpisistahapsusta. Ne on pettäjät ja erityisesti sarjapettäjät jotka ovat alhaisia, pahantahtoisia ja kateellisia normaaleilla arvoilla varustetuille ihmisille.
Älkää kukaan koskaan menkö kertomaan kellekään naiselle että sen mies pettää! Saatte siitä pelkkää kuraa niskaan.
Ensinnäkään se nainen ei usko, tai ehkä tietää muttei halua tietää , sille on saatettu hieman vihjaista ja ehkä kaikki on ookoo sille, MUTTA sinä saat ilkeän ihmisen leiman otsaasi kun menit kertomaan, nainen alkaa mustamaalata sinua (eikä suinkaan omaa miestään) kaikille koska sinä olet se joka olet kertonut hänelle "ikäviä asioita miehestään", ja vaikka olisit naisen kaveripiiristä. Nainen toisine kavereineen ottaa sinut hampaisiin "koska olet pahoittanut tuollaisella uutisella kaikkia" ja kulkevat hissun kissun ystävänsä ja tämän petturimiehen läsnäollessa muttei heilläkään ole selkärankaa avautua asiasta vaikka selän takana puhuvat naisesta ja tämän petturimiehestä.
Totuus kestää aina tarkastelua. Tätä lausetta pettäjät vihaavat elämänsä loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpisistahapsusta. Ne on pettäjät ja erityisesti sarjapettäjät jotka ovat alhaisia, pahantahtoisia ja kateellisia normaaleilla arvoilla varustetuille ihmisille.
Sarjapettäjille totuus, luotettavuus ja rehellisyys ovat täysin vieraita asioita. He muovailevat näitä omiin iljettäviin tarkoituksiinsa.
En tunne mitään sympatiaa pettäjiä kohtaan. Mitäpä jos nainen on se pettäjä? Todellakin jokainen mies haluaa tietää jos nainen on pettänyt.
Kerro. Ihmisellä on oikeus tietää ja oikeus jatkaa elämäänsä onnellisena ilman kpäätä. Joskus viestintuoja ammutaan, mutta se on defenssi ja tapa käsitellä asiaa sekin. Siksi anonyymi viesti on hyvä.
Armoa pettäjä ei ansaitse. Kärsiköön lopun elämäänsä muiden halveksunnasta.
Mä ehdottaisin, että laita viesti vasta muutaman kk:n päästä ja sillä tavalla, ettei tämä mies yhdistä viestiä sinuun mitenkään. Odota siksi, ettei mies osaisi ajallisesti yhdistää sinua ja vaimonsa viestin saantia.
Mutta toisaalta, jos on uhannut kostolla, niin ehkä parempi, ettet laita mitään viestiä. Noita hulluja vainoajia valitettavasti on ollut mun lähipiirissänikin, ne on pelottavia. Voivat kostaa myös näyttäytymättä, rikkoa esim. autosi tms, jolloin asiaa on hankala viedä poliisille todisteiden puuttuessa.
Ja mä varmaan noudattaisin varovaisuutta, vaikken viestiä laittaiskaan. Mistä sitä tietää, vaikka joka muu sen naisista kertois nimettömänä vaimolle tai vaimo hoksaisi itse ja syy tulisi sinun niskoille.
Pelkohan ei sinänsä kannata, mutta tietty varovaisuus on tarpeen, jos on tällaisen tyypin kanssa ollut jossain tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, en haluaisi kuulla muilta kuin häneltä itseltään. Kaikkein viimeisimmäksi haluaisin anonyymin viestin. Jos sellaisen saisin ja lähettäjä selviäisi (mieshän sen tietäisi, keneltä se on tullut), tekisin lähettäjän elämästä helvettiä.
Saa länkyttää, että "pettäjää alkoi hikoiluttaa", ei mene tunteeseen kun tiedän, etten petä. Sen sijaan vihaan toisten parisuhteiden tuhoajia yli kaiken. Pitäkää ne housut omissa jaloissa älkääkä hyppikö sänkyyn varattujen kanssa, niin olette tehneet oman osuutenne.
eri
Siis miksi ihmeessä tekisit lähettäjän elämästä helvettiä?? Kyllä mä haluaisin tietää, jos mun mies olis pettänyt! En toki jättäis miestä pelkän viestin perusteella, mutta se viesti voisi vahvistaa jotain, mitä olisin jo epäillyt. Ja jos mies väittäisi, että "tää viestittelijä nyt vaan haluaa tuhota mun parisuhteen" niin kyllä mä ihan rauhallisesti keskustelisin, että mikäs yhteys sulla nyt tähän naiseen onkaan..? Tuskin kukaan ventovierasta miestä saa itelleen yhellä viestillä. Eikä välttämättä kakkosnainenkaan saa varattua miestä itelleen paljastamalla tätä vaimolle.
Mua yritti kerran iskeä naimisissa oleva mies, huonosti menee vaimon kanssa, ei kuulemma vaimoa edes haittaisi jos vähän... En lähtenyt tän miehen luo. Onneksi, sillä myöhemmin kuulin tän vaimon olleen synnyttämässä heidän yhteistä lastaan ja koti oli siksi silloin tyhjä! Myöhemmin tekivät vielä toisen, kunnes erosivat. Ehkä ois kannattanu laittaa viesti sille vaimolle jo tosta vonkaamisesta, onhan toi jo törkeyden huippu. En ois muuten pystynyt panemaan sitä miestä, jos oisin nähny kaikki vauvan tavarat siellä kämpässä. Mutta eivät olisi ehkä tehneet toista lasta, jos olisin kertonut mitä miehensä ehdotteli Mutta eronneet ovat kuitenkin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Siis miksi ihmeessä tekisit lähettäjän elämästä helvettiä?? Kyllä mä haluaisin tietää, jos mun mies olis pettänyt! En toki jättäis miestä pelkän viestin perusteella, mutta se viesti voisi vahvistaa jotain, mitä olisin jo epäillyt. Ja jos mies väittäisi, että "tää viestittelijä nyt vaan haluaa tuhota mun parisuhteen" niin kyllä mä ihan rauhallisesti keskustelisin, että mikäs yhteys sulla nyt tähän naiseen onkaan..? Tuskin kukaan ventovierasta miestä saa itelleen yhellä viestillä. Eikä välttämättä kakkosnainenkaan saa varattua miestä itelleen paljastamalla tätä vaimolle.
Mua yritti kerran iskeä naimisissa oleva mies, huonosti menee vaimon kanssa, ei kuulemma vaimoa edes haittaisi jos vähän... En lähtenyt tän miehen luo. Onneksi, sillä myöhemmin kuulin tän vaimon olleen synnyttämässä heidän yhteistä lastaan ja koti oli siksi silloin tyhjä! Myöhemmin tekivät vielä toisen, kunnes erosivat. Ehkä ois kannattanu laittaa viesti sille vaimolle jo tosta vonkaamisesta, onhan toi jo törkeyden huippu. En ois muuten pystynyt panemaan sitä miestä, jos oisin nähny kaikki vauvan tavarat siellä kämpässä. Mutta eivät olisi ehkä tehneet toista lasta, jos olisin kertonut mitä miehensä ehdotteli Mutta eronneet ovat kuitenkin nyt.
Siis mies joka pettää puolisonsa ollessa raskaana tai synnyttämässä?
On kyllä kaikista alinta pohjasakkaa mitä maa päällään kantaa.
Kyllä käräyttäysin miehen. Se olisi sille miehelle aivan oikein. En välittäisi sen vaimon reaktioista, ehkäpä hänkin jo tietää mikä .sika mies on. Pettäminen ja epärehellisyys on sairasta. En hyväksy.
Mulle olis aikoinaan riittänyt ihan anonyymi viestikin. Kun tiesin, mutta etsin muka jotain todistetta, jota en löytänyt. Tai löysin sellaisia, joista itse tiesin, mutta jotka eivät olleet niin pitäviä, että olisin osannut ottaa puheeksi.
Jos tuntuu, ettei pelkkä tieto riitä, niin pistä joku ajankohta milloin mies on ollut pettämässä tai jotain vastaavaa, niin vaimo osaa siitä kyllä yhdistellä.