Miksi miehillä ei tunnu olevan vastuuta
Naiset hoitavat palkkatyön, kotityön, lasten hoitamisen ja kohta maan puolustamisenkin. Häiritseekö teitä muita koskaan, että tasa-arvon nimissä miehistä tehdään yhä etuoikeutetumpia. Ja toden totta sitä myös vaativat.
Naisten työtaakka vain lisääntyy. Sitten kun sairaana pyydät miestä hoitamaan kotityöt, vastauksena on keskenkasvuista kiukuttelua siitä kuinka kauheata orjuuttamista häntä kohtaan kotityöt on. Koti jää siis hoitamatta.
Kommentit (43)
Ovat siinä fiksuja, että väistelevät vastuuta kun tilanne sallii. Ottakaa mallia.
Vierailija kirjoitti:
"Kohta maan puolustamisenkin". Siinä vihaisen ja misandrisen feministin kaksoisstandardit taas paljastuu.
Feministit ovat halunneet poimia rusinat pullista.
Suomi ei olekaan tasa-arvon maa ennen kuin naiset pakkovärvätään puolustusvoimiin. Etpä ole ollut sitä tasa-arvoa vaatimassa muulloin kuin se tuo itsellesi oman edun.
Toinen tärkeä asia on epäreilut miesvastaiset ero- ja huoltajuusasiat. Nekin täytyy saada korjattua.
Älkää olko tekopyhiä ja itsekkäitä vaan olkaa johdonmukaisia ja reiluja.
Muista että miehet ei ole halunneet naisia puolustusvoimiin. Naiset sinne on halunneet
Vierailija kirjoitti:
No ei tehdä. Miesten vastuunpakoilu vain tulee entistä paremmin ilmi. He on hyötyneet järjestelmästä jossa heillä on ollut minimaalinen vastuu, lähinnä itsestään ja muu on ollut sivutuotetta jos hyötyä on jonnekin muualle valunut.
Älä puhu paskaa, miehet ovat tehneet kaiken maailmassa ja ovat paljon vastuullisempia kuin naiset. Tätä palstaakaan ei olisi ilman miehiä. Väline jolla kirjoitit on sekin miehen ansiosta.
Tilastokeskuksen mukaan naisten ja miesten koti- ja ansiotöihin käyttämä kokonaistyöaika oli 2020–2021 molemmilla sukupuolilla likimain yhtä suuri. Miesten ansiotöihin käyttämä aika on vähentynyt ja kotitöihin käyttämä aika lisääntynyt. Miehillä etenkin lastenhoitoon käytetty aika on lisääntynyt. Naisten käyttämä aika niin ansio- kuin kotitöihinkin on vähentynyt. Etenkin ruoanlaittoon, ostoksiin ja asiointiin naiset käyttävät aiempaa vähemmän aikaa.
Toimintoihin osallistuneilla miehillä kokonaistyö aika (10 t. 54 min.) oli 7 minuuttia pidempi kuin naisilla (10 t. 47 min.).
Vierailija kirjoitti:
Miesviha ilmoitettu.
Tein saman. Miesvihainen höpöhöpö teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kohta maan puolustamisenkin". Siinä vihaisen ja misandrisen feministin kaksoisstandardit taas paljastuu.
Suomi ei olekaan tasa-arvon maa ennen kuin naiset pakkovärvätään puolustusvoimiin. Etpä ole ollut sitä tasa-arvoa vaatimassa muulloin kuin se tuo itsellesi oman edun.
Toinen tärkeä asia on epäreilut miesvastaiset ero- ja huoltajuusasiat. Nekin täytyy saada korjattua.
Älkää olko tekopyhiä ja itsekkäitä vaan olkaa johdonmukaisia ja reiluja.Muista että miehet ei ole halunneet naisia puolustusvoimiin. Naiset sinne on halunneet
Onko sinne halunnut alle prosentti naisista?
Miksi ap puhuu monikossa, kun puhuu omasta miehestään? Vai onko kaikki hänen miehensä olleet samanlaisia? Syy löytynee silloin peilistä, jos sellainen miestyyppi viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni naiset ovat väkisin halunneet tehdä itsestään miehiä joka saralla. Tähän tilanteeseen on nyt tultu, joten olkaa onnellisia.
Tasa-arvoa vain on haluttu. Ei muuta sukupuoleen liittyvää. Tuon takia kai jossain päin maailmaa naiset on alistettu totaalisesti. Pysyvät lestissään. Miehillä on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko tekopyhiä ja itsekkäitä vaan olkaa johdonmukaisia ja reiluja.Muista että miehet ei ole halunneet naisia puolustusvoimiin. Naiset sinne on halunneet
Ainakin menneisyydessä sinne tunnetusti hakeutui se munankipein miesten huomiota vaille jäänyt vähemmistö naisista. Nykyään en tiedä, onko kyse sitten jostain naisten voimaantumisesta tai muusta vastaavasta, kun siellä on niitä ihan hyvännäköisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehillä ei tunnu olevan vastuuta
Kauneus on katsojan silmässä. Eli miltä tuntuu, on omassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsia ole pakko hankkia. Naiset voi valita ihan vapaasti, etteivät hankkiudu raskaaksi, miehet sen sijaan on pakotettuja menemään armeijaa, sivariin tai vankilaan.
Kotitöitä ja muuta rasitetta on vähemmän, jos ei hanki lapsia ja välttää parisuhdetta.
kyllä tuo on niin lapsellista valittamista, jos pitää ihan armeijaan mennä? :) muutama kuukausi koko elämästä, ei ole paljon. Miksi naisille pitää olla kateellinen siitä, että naisille armeija ei ole pakollinen, nainen voi synnyttää? no nykyäänhän mies voi vaihtaa naiseksi, jos niin haluaa.
Onko ap jostain kolmannesta maasta ja ei saanut itse valita puolisoaan? Meillä suomessa saa itse valita puolison?
Vedät kyllä puoleesi omituisia miehiä. Kai tiedät, ettei sinun tuollaista tarvitse nurkkiisi ottaa?
Minä olen ottanut sellaisen, joka käy töissä, osallistuu kotitöihin oma-aloitteisesti ja tasapuolisesti ja ymmärtää senkin, että lapset ovat yhtälailla hänen kuin minunkin. Ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne pahenee intersektionaalisen tasa-arvon edetessä. Pian naiset joutuvat hoitamaan infrankin miesten maatessa sohvilla.
Helppohan se on infra hoitaa, kun miehet on sen rakentaneet. Ehkä se hetken pysyy kuosissaan naisten hoidossa.
Ei valkoisen miehen rakentamaa infraa mustat miehetkään saa pidettyä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Maskuliinisuus on tuhottu, kiitos feminismin. Miehiä on liian monta vuotta lytätty maahan, itse olen syntynyt 90-luvulla ja minusta tuntui jo lapsena että koska olen Mies olen automaattisesti "paha". Tälläisen kuvan olen saanut Suomessa miehenä olemisesta ja voin oman kokemukseni perusteella sanoa että on aika kusetettu olo kun ymmärrän minkälaista aivopesua tämä kaikki on. Kaikki on aina miesten vika, miehet ovat väärässä. Ihmekkös jos miehiä ei kiinnosta ottaa vastuuta kun pelkkää keppiä on tarjolla, porkkana puuttuu.
Jos noin tunsit jo lapsena, se asenne on tullut lähipiirisi naisilta, olen pahoillani. Äitisikö vihaa miehiä? Vai isoäiti?
Minä olen kasvanut lapsena siihen, että koska olen tyttö, olen huono ja arvottomampi enkä tule pystymään kuin hyvin vaatimattomiin töihin. Ajattelin näin myös muista naisista, en luottanut naislääkärin olevan pätevä, tai naisopettajan, tai naispapin. (Isä oli naisvihamielinen)
On kestänyt pitkään että opettelee ajattelemaan kuin normaali ihminen, eikä kuten toista sukupuolta sokeasti halveksiva ihminen.
Valta ja vastuu kulkevat käsi kädessä. Eli jos väität, ettei miehillä ole vastuuta, niin väität samalla, ettei miehillä ole valtaa. Ihminen ottaa vastuuta vain niistä asioista, joihin hänellä on valtaa, sukupuolesta riippumatta. Jos haluat, että mies ottaa jostain asiasta vastuuta, pitää sinun ensin luopua vallasta. Lopputulos ei vain ole silloin ehkä mieleisesi, koska olet luopunut vallasta. Toisaalta eihän sinulla ole silloin myöskään vastuuta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tehdä. Miesten vastuunpakoilu vain tulee entistä paremmin ilmi. He on hyötyneet järjestelmästä jossa heillä on ollut minimaalinen vastuu, lähinnä itsestään ja muu on ollut sivutuotetta jos hyötyä on jonnekin muualle valunut.
Älä puhu paskaa, miehet ovat tehneet kaiken maailmassa ja ovat paljon vastuullisempia kuin naiset. Tätä palstaakaan ei olisi ilman miehiä. Väline jolla kirjoitit on sekin miehen ansiosta.
Älä itse puhu paskaa. Nykyisen tietotekniikan kehittyminen on merkittävissä määrin myös naisten ansiota. Sinä taas et ole auttanut siinä lainkaan, joten älä yritä ottaa kunniaa muiden (miesten ja naisten) tekemästä työstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin menneisyydessä sinne tunnetusti hakeutui se munankipein miesten huomiota vaille jäänyt vähemmistö naisista. Nykyään en tiedä, onko kyse sitten jostain naisten voimaantumisesta tai muusta vastaavasta, kun siellä on niitä ihan hyvännäköisiäkin.
Tuttuni on käynyt armeijan. Ei kaipaa munaa lainkaan, kun pitää naisista. Melkoisen ala-arvoisesti puhut ihmisistä, jotka ovat valmiita pistämään itsensä likoon puolustaakseen omaa maataan. Kertoo riittävästi sinusta.
Se on myös naisten rakentama joten kyllä pysyy kuosissa