Onko sinullakin laiska ja ilkeä miniä?
Anopit on haukuttu moneen kertaan, nyt saa arvostella miniät!
Kommentit (33)
Miniä ei suostu siivoamaan kotiani vaikka olen usein pyytänyt. Minä siivosin oman vanhan anoppini luona nuorempana, joten edellytän samaa omalta miniältäni.
Taloustyöt eivät kuulu mielestäni miesten töihin, joten en odota enkä edellytä puolisoni tai poikani siivoavan kotonani. Miesten työt on ulkona. Ruohonleikkuuta ym.
Mulla on nätti miniä, aina laitettu ja huoliteltu geelikynsiä myöten vaikka on pieni vauva.
Poikani on hänen neljäs aviomiehensä, pojalla kävi tuuri kun sai itsestään huolehtivan naisen. Ihan mielellään tekee kotityöt lapsipuoliensa kanssa.
Kenellä voisi olla ilkeä ja laiska miniä. Kun me anopit olemme heille kilttejä kaikki on ok.
Ei vaan minä itse olen ollut se laiska ja ilkeä miniä. Kyllä minä ihmettelin, mitä pahaa oli anoppi aikoinaan tehnyt, kun minut ristiksi pistettiin hänelle omaishoitajaksi.
Poikani menee naimisiin tänä kesänä, joten olen sitten virallisesti anoppi. Minulla on aivan ihana miniä, tykkään hänestä tosi paljon. Tulemme hyvin juttuun, mutta enpä päsmäröikään heidän elämää.
Mistä ne pahat anopit tulevat kun miniät on niin herttaisia?
Vierailija kirjoitti:
Missä ne anopit nyt on?
Kiskomassa viinaa paikallisessa.
Vierailija kirjoitti:
Miniät poistattaa tän ketjun, jos on liian rehellistä.
Vähä vaikeeta olla miniä kun miehen vanhemmat ovat kuolleet ajat sitten. En tuntenut heitä.
Mulla on ollut hyvät anopit, joskin eka oli täysin oppimaton ja sangen sivistymätön. Jälkimmäinen oli koulutettu ja virassa, erittäin fiksu nainen.
Miksi pitäisi haukkua joku? En ole ikinä tuntenut vetoa sellaiseen. Sehän on huonon itseluottamuksen ja oman kyvyttömyyden merkki.
Vierailija kirjoitti:
Miniä ei suostu siivoamaan kotiani vaikka olen usein pyytänyt. Minä siivosin oman vanhan anoppini luona nuorempana, joten edellytän samaa omalta miniältäni.
Taloustyöt eivät kuulu mielestäni miesten töihin, joten en odota enkä edellytä puolisoni tai poikani siivoavan kotonani. Miesten työt on ulkona. Ruohonleikkuuta ym.
Huono trolli
Anopit on niin fiksuja, etteivät ne miniöitänsä viitsi haukkua, ymmärtävät heidän puutteensa, mutta mitäpä niistä täällä huutamaan ja haukkumaan, jätetään sellainen typeryys miniöille.
Miniä on mitä ihanin ihminen eikä oma anoppinikaan mikään lohikäärme ollut.
On. Ei muka jaksa säilöä mitään vaikka marjat tuotaisiin nenän eteen valmiiksi poimittuna! Mansikoiden perkaaminen ja pakkaseen pilkkominen on liian suuri vaiva.. Ostavat sitten lapsille kalliilla huonoja kaupan pakastemansikoita.
Mun mutsilla oli aiemmin sellainen miniä (pojan avopuoliso), joka välillä soitteli mutsilleni haukkuakseen hänen poikaansa. Mutsini sanoi hänelle, että jos se yhteiselo on noin vaikeaa, niin sitten kannattaa erota .
Ei.
Mulla on upea, älykäs ja menestynyt miniä. Vähän tuollaista Sanna Marinin tyyppiä mutta kansainvälisessä yrityksessä keskijohdossa, ei politiikassa.
Hoitaa kodin, lapset, työn, harrastuksensa näppärästi tasavertaisena poikani kanssa. Pakko olla toimiva arki kun molemmilla paljon työmatkoja.
Ihan yksi tyttäristä
Vierailija kirjoitti:
Anopit on niin fiksuja, etteivät ne miniöitänsä viitsi haukkua, ymmärtävät heidän puutteensa, mutta mitäpä niistä täällä huutamaan ja haukkumaan, jätetään sellainen typeryys miniöille.
Miniät nyt harvemmin saapastelevat appivanhempien kotiin arvostelemaan heidän tapaansa hoitaa omaa kotiaan tai neuvomaan, miten lapset olisi pitänyt kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniät nyt harvemmin saapastelevat appivanhempien kotiin arvostelemaan heidän tapaansa hoitaa omaa kotiaan tai neuvomaan, miten lapset olisi pitänyt kasvattaa.
Naulan kantaan. Appivanhemmat arvostelevat mielestäni hanakammin jälkipolvien kasvatustavat
Vierailija kirjoitti:
On. Ei muka jaksa säilöä mitään vaikka marjat tuotaisiin nenän eteen valmiiksi poimittuna! Mansikoiden perkaaminen ja pakkaseen pilkkominen on liian suuri vaiva.. Ostavat sitten lapsille kalliilla huonoja kaupan pakastemansikoita.
Ei taida poikasikaan jaksaa?
Miniät poistattaa tän ketjun, jos on liian rehellistä.