Onko sinullakin laiska ja ilkeä miniä?
Anopit on haukuttu moneen kertaan, nyt saa arvostella miniät!
Kommentit (33)
Ensimmäinen laiska miniä ilmoittautuu!
En ole suostunut siivoamaan anopin luona enkä anopin kesämökillä. Kummassakaan paikassa en käy. Minun ei kuulu hoitaa anoppini kotia.
Miniämme on erittäin mieleinen. Ei ole pahaa sanottavaa siitä ahkerasta ja fiksusta ihmisestä.
Minua on onnistanut, ensin sain ihanan anopin, ja nyt minulla on aivan ihana miniäkokelas.
Vierailija kirjoitti:
Miniä on mitä ihanin ihminen eikä oma anoppinikaan mikään lohikäärme ollut.
Mun anoppi oli ihmishirviö. Yritti erottaa kaikin keinoin minut ja poikansa. Itse tappeli käsikähmässä anoppinsa kanssa ja petti miestään usein.
Laiska ja vetelä on mutta puhelin kourassa aina.
Varastaa ja pyytää miesystävän varastamaan anoppilasta.
Vierailija kirjoitti:
Laiska ja vetelä on mutta puhelin kourassa aina.
Tykkäät näemmä nostaa esiin vanhoja aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne anopit nyt on?
no tässä ainakin on yksi, jolla on kaksi aivan mahtavaa miniää. Olen todella onnellinen, että olen saanut nämä kaksi nuorta naista elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Anopit on niin fiksuja, etteivät ne miniöitänsä viitsi haukkua, ymmärtävät heidän puutteensa, mutta mitäpä niistä täällä huutamaan ja haukkumaan, jätetään sellainen typeryys miniöille.
Juuri näin. Anopilla on elämänkokemusta ja ymmärrystä nuoria naisia kohtaan, vaikka sitä ei ehkä täällä av:lla uskoosi. Miniät ehkä nuorempina on ehdottomampia.
Kaikki nuoret naiset on ilkeitä ja laiskoja.
Minä olen sekä miniä että anoppi.
Olen laiska miniä. Näin on anoppini koko suvulle isoon ääneen kertonut. OK. Turha on pyytää apua tai palveluksia. Olen laiska, koska arvoisa anoppi niin käskee.
Hänellä on omat hommansa ja niiden kanssa kädet täynnä.