Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äityispakkauksesta 2007

Vierailija
05.12.2006 |

täällä on ollut aloituksia uudesta 2007 vuoden äityispakkauksesta. en löydä ketjua. Mutta onko täällä ketään sen parissa työskenteleviä jotka tietäisivät mitä siinä on ensivuonna. eli lähinnä värityksestä.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

täällä on ollut aloituksia uudesta 2007 vuoden äityispakkauksesta. en löydä ketjua. Mutta onko täällä ketään sen parissa työskenteleviä jotka tietäisivät mitä siinä on ensivuonna. eli lähinnä värityksestä.

Vierailija
22/61 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiinnosta paljonkohan nyt on lapsia syntynyt ja paljonko niitä pakkauksia on aiina jaossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ilmeisesti kukaan tiedä????????

Vierailija
24/61 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku niitä trendivärejä heitti ilmaan mutta ei tiennyt asiasta yhtikäs mitän. kunhan aukoi suutaan.

Vierailija
25/61 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestoaiheena ja pitkiä ketjuja tulee aiheeseen " äitiyspakkauksen tuotteiden värit" ....

Pienet on kuviot.

Vierailija
26/61 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi tietysti ottaa rahana mutta miksi pitää tehä ja kasata niin mautonta pakkausta kun samalla rahalla voisi tehä viksummankin ja käyttökelpoisemman.

Vierailija
27/61 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokaiselle olen ottanut oman paketin. Aina into se purkaa ja hypistellä mutta siihen se on jäänyt suurimman osan vaaatteista olen myinyt kirpparilla sillä kyllä niillä vaatteilla ei mennä minnekkään. ostan aina merkki vaatteeet joilla liikutaan muualla. Ja jopa sille vauvalle, silti otan uudellekin tulokkaalle pakkauksen ihan siksi kun se jaetaan. ja sillää trahalla ei saa kuin haalarin tykötarpeineen.

Vierailija
28/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voisi olla vaikka paskanruskeaa ja yrjönvihreää ja se voisi olla kaikkien aikojen karmein pakkaus. Ottaisin sen tai rahan, jos vaan olisin oikeutettu siihen.

T. 3 keskenmenoa jo kokenut

Vierailija
29/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi olla huolenaiheet ihmisillä. Onneksi jollain on niin hyvin, että pähkäilee äitiyspakkauksensa vuosimallia.

Itse onnellisena odotan toista lastani, tyttöä, kevääksi eikä todellakaan haittaa " poikavärinen" pakkaus!!

Vierailija
30/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

limeä, liilaa ja mustaa ja harmaata. kelpaako

Vierailija
31/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että voi olla huolenaiheet ihmisillä. Onneksi jollain on niin hyvin, että pähkäilee äitiyspakkauksensa vuosimallia.

Itse onnellisena odotan toista lastani, tyttöä, kevääksi eikä todellakaan haittaa " poikavärinen" pakkaus!!

Aina joskus huvittaa ainainen natina lapsiperheiden köyhyydestä. Ostetaan uudet vaatteet ja jätetään pakkauksen vaatteet käyttämättä vain värin takia. Ehkä todellisuus iskee sitten myöhemmin...

Vierailija
32/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis joku heittti tuulesta noi trendivärit. Ei tiennyt mitään kunhan sekoili sekaan. Koska ei ole tiennytkään kertoa lisää.

Vierailija
33/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vammaisen lapsen äitinä ja nyt kun saan uuden vauvan helmikuussa on minulle silti värit tosi tärkeitä. En laita päälle silti mitä sattuu.

Vierailija
34/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun lukutaidolla niin sanotaan kelan sivuilla.

Mistä toi täällä heitelty 1kk tulee? Tietääkö joku paremmin?

Vierailija
35/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit etsimään kirppiksiltä käyttämättömiä äp-vaatteita, mitkä itse huolisi.

Ja saahan sillä rahalla kaupoista aika läjän just niitä oikeitakin.

Vierailija
36/61 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluun varmasti tietää ennakkoon mitä saan. ja voishan sen kasata joskus kunnollisista kamppeista ja jättäis ne typerät patjat pois.

Vierailija
37/61 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä värejä ei sitten kukaan oikeasti tienytkään.

Vierailija
38/61 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapseni helmikuunalussa ja sain jotuon uuden eli saman pakkauksen jota nyt jaetaan. Miten jotkut ovat voineet saadasilloin vielä vanhaa pakettia. jakavat näköjään rinnakkain molempia.

Vierailija
39/61 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siinä voisi olla vaikka paskanruskeaa ja yrjönvihreää ja se voisi olla kaikkien aikojen karmein pakkaus. Ottaisin sen tai rahan, jos vaan olisin oikeutettu siihen.

T. 3 keskenmenoa jo kokenut

Olen kanssasi samaa mieltä..Minulle on ihan sama mitä värejä siellä on, olisin kiitollinen mahdollisuudesta edes hakea kyseistä pakkausta.

En jaksa kyllä aina ymmärtää näitä väreistä valittajia...Hohhhoijaaa...

Voimia sinulle kovasti! Toivon että me molemmat saamme vielä jossain vaiheessa tuon pakkauksen hakea!

T: kolme vuotta yritystä takana

Vierailija
40/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja jos toukokuulle syntyvän vauvan äiti laittaa hakemuksen kannattaa laittaa vast toukokuussa nii saa uuden ja silloin ei saa ennen lapsen syntymää, kannattaa ottaa rahana. Ja tosiaan 2006 pakkaus oli hirveän poikamainen ja itselle tuli tyttö