Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äityispakkauksesta 2007

Vierailija
05.12.2006 |

täällä on ollut aloituksia uudesta 2007 vuoden äityispakkauksesta. en löydä ketjua. Mutta onko täällä ketään sen parissa työskenteleviä jotka tietäisivät mitä siinä on ensivuonna. eli lähinnä värityksestä.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitten humputelleet vasta pari kk myöhemmin niin ei tarviis murehtia

Vierailija
42/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedätkö tarkemmin niistä väreistä minkälainen on väritys 2007 paketissa? Voisitko kertoa jos tiedät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain pojan helmikuun alussa siis tänä vuonna ja sain tuon saman paketin joka on ´nyt jaossa. eli vuoden 2006 paketin. Miksi sain sen helmikuussa jos olisi tullut jakoon vasta toukokuussa.

Vierailija
44/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä väritys trendivärit????????? mitä ne ovat

Vierailija
45/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt - myönnän olevani NIIN off topic - kävin eka kertaa katsomassa tän vuoden pakkauksen kuvat. olipas taas väritys! voin kuvitella, että pikkuprinsessansa vaaleanpunaiseen pukevat eivät tuosta sisällöstä ole oikein innoissaan.

Vierailija
46/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ota 2006 vuoden pakettia sillä saan tytön ja kuka laittaa tuon karmeen paketin tytölle.

Vierailija
47/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en ainakaan ota 2006 vuoden pakettia sillä saan tytön ja kuka laittaa tuon karmeen paketin tytölle.

tosin ei tiedetty kumpi tulee mut ei mua haittaa sininen tytöllä

Vierailija
48/61 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellänikin ollut monta keskenmenoa enkä ole noin katkeroitunut. seuraan joka vuosi pakkauksen laatua värejä ym. ja myös toivin sisällön muuttuvan järkevämmäksi. Ja väritys on tosi tärkeää, vaikka en sitä kokskaan itselleni ottaisi.

Vierailija
49/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös teillä ole nyt toivoa, kun tänä vuonna syntyy 5 000 vauvaa enemmän, kuin keskimäärin? Vaihtuu pakkauskin keväällä vähän ennemmin, varmasti!

T.Toinen vauva tulossa, nyt otan rahana

Vierailija
50/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

limeä, liilaa ja mustaa ja harmaata. kelpaako

Vierailija
51/61 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan seitsemännenlapsen ja minulle on aina ja on nytkin äärimmäisen tärkeää tietää mitä pakkaus sisältää mitkä on värit. Olen sen joka lapselle ottanut ja oatn nytkin. enkä kuunaan ota tuota 2006 pakkausta vaikka seuraava olisi täysi musta otan sen mieluummin.

Vierailija
52/61 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen jos väreistä ei saisi marista.

Vierailija
53/61 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli tyttö ja pakko myöntää, että vaikka köyhiä ollaankin ei ollut kiva laittaa niitä tyttövauvalle, kun oli niiin poikamaisia vaatteita

Vierailija
54/61 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kranttuja teidän lapset.

Vierailija
55/61 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakkaus ei miellytä niin aina voi ottaa rahan! Koskaan ei tule olemaan pakkausta, joka miellyttäisi kaikkia ihmisiä.

Mä sain aikoinaa pojalleni pakkauksen, jossa oli tosi paljon kananpojankeltaisia bodeja ja potkareita sekä sydänkuvioisia potkareita ja MUN mielestäni olivat kyllä selkeesti tytön vaatteita. En kuitenkaan sen takia jättänyt ottamatta pakkausta vaan käytimme näitä " tyttöjen" vaatteita kotona ja sitten kun mentiin kerhoihin, neuvolaan ja kylään niin vaihdoin itse ostamiani poikien vaatteita hänelle.

Kyllä mä ainakin laittaisin nykyisen pakkauksen vaatteet tytöllekin. Vaaleansinisen toppapuvun ja kevyttopparin kanssa yhdistäisin pinkin hatun/kypärämyssyn sekä pinkit lapaset ja villasukat. Ja tietysti ostaisin muuta pinkkiä college-vaatetta. Ei se nyt silloin olisi synti pistää vaaleansinisävyinen haalari.

Vierailija
56/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kertoa tarkemmin voiko sen nähä jossain. mikä on pääväri.

Vierailija
57/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mistä olette saaneet tiedon? onko se näytetty jossain?

Vierailija
58/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidelipom:

Jos ei entinen miellytä niin kannattaa ottaa se raha, vaikka sillä summalla ei saa niin paljon tarvikkeita kuin mitä pakkauksessa on..

=o)

Vierailija
59/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän tuo ed. vastaaja tarkoitti?

Vierailija
60/61 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikö kukaan tiennytkän niistä väreistä...