Lue keskustelun säännöt.
äityispakkauksesta 2007
05.12.2006 |
täällä on ollut aloituksia uudesta 2007 vuoden äityispakkauksesta. en löydä ketjua. Mutta onko täällä ketään sen parissa työskenteleviä jotka tietäisivät mitä siinä on ensivuonna. eli lähinnä värityksestä.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mäkin haluun tietää kertoka jos kerran tiedätte. soitan kelaan torstaina ja kysyn.