Sain tietää että kaverilla oli sittenkin ollut synttärijuhlat vaikka mulle sanoi että on peruttu
Kaverin piti pitää synttörijuhlat nyt viikonloppuna ja käski mun merkata se kalenteriin jo kauan sitten. No torstaina sitten kaveri ilmoittikin että ai niin en mä jaksa pitää mitään juhlia. En ehtinyt sitten järjestää mitään muutakaan kun mieskin oli omissa menoistaan joten istuin yksin harmissaan kotona.
Sain just tietää, että kaveri oli ollut sittenkin juhlimassa synttäreitään jossain baarissa isolla porukalla.
Enhän mä voi kunnioittaa itseäni enää jos jatkan kaverisuhdetta tällaisen jälkeen?
Kommentit (558)
No juttele hänen kanssaan ennen kuin teet tuollaisia johtopäätöksiä.
Tarkoittaa vain sitä, että sinä et ole tervetullut hänen kaveripiiriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vähän vastaavanlainen kokemus (en mene yksityiskohtiin). Juhlat jouduttiin perumaan nopealla varoituajalla ja saatiin alustava kutsu uusiin juhliin, ilman tarkempaa päivää siinä vaiheessa. Lahjakin oli tietysti ostettuna. Näin sitten myöhemmin somesta kuvia näistä uusista juhlista. Lahjan sain myytyä. En ottanut koskaan yhteyttä tämän jälkeen.
Voi ei, tuo on kamalaa. Ymmärrän täysin että harmittaa etkä halua olla yhteydessä enää. Ottiko hän itse suhun enää yhteyttä? Ap
En ole kuullut hänestä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vetäisi herneitä nenään, ennen kuin saisin varmuuden siitä, mitä oikein tapahtui, koska en voi uskoa, että kukaan 30+ olisi noin mean girls teini. Jos näin on, niin sellaisesta tyypistä sietääkin päästä eroon.
Lähtökohtaisesti aika epäkypsää että käskee varaamaan viikonloppuillan ja sitten peruu juuri ennen. Lahjaa ei sentään ollut ehtinyt ostaa. Joku toinen vieras mahdollisesti?
Mielestäni herneet voi vetää nenään jo ilman, että mitään salajuhlia olisi ollutkaan. Ap
Se on tietenkin sinun valintasi jos haluat näin toimia, mutta sekin on melko lapsellista, jos et vielä tiedä mistä tässä oli kyse.
Järkevin tapa toimia on keskustella ihan suoraan asiasta ja kertoa, että olet hieman loukkaantunut, että sanoi sinulle peruneensa juhlat vaikka kuitenkin piti ne. Jos hänellä on tälle jokin järkevä selitys ja kyseessä on epäonninen väärinymmärrys, hän varmasti sen tässä kohtaa kertoo. Jos ei, niin sittenpähän tiedät varmaksi millainen tyyppi hän on.
Jos hän luulee että se miten on toimittu on ok tai ei ainakaan sen arvoista että ottaisi yhteyttä ja puhuisi asiasta, kyseessä on sen tyyppinen ihmissuhde jota en halua. En halua olla se jota ensin loukataan näin räikeästi ja sen jälkeen vielä soittelisin oma-aloitteisesti sovinnon perään pyydellen selityksiä. Pallo on hänellä. En menetä paljoakaan jos hänestä ei kuuluisi enää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on pääteltävä ja olin mä sen jo hyväksynytkin. Nyt loppui myös muuten ajan ja energian käyttö tähän ihmissuhteeseen. Ap
Tälle voi olla ihan hyvä selitys. Ei kannata miettiä aina sitä kaikkein pahinta vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vähän vastaavanlainen kokemus (en mene yksityiskohtiin). Juhlat jouduttiin perumaan nopealla varoituajalla ja saatiin alustava kutsu uusiin juhliin, ilman tarkempaa päivää siinä vaiheessa. Lahjakin oli tietysti ostettuna. Näin sitten myöhemmin somesta kuvia näistä uusista juhlista. Lahjan sain myytyä. En ottanut koskaan yhteyttä tämän jälkeen.
Voi ei, tuo on kamalaa. Ymmärrän täysin että harmittaa etkä halua olla yhteydessä enää. Ottiko hän itse suhun enää yhteyttä? Ap
Inhottava ihmistyyppi. Hyvä että pääsit eroon. Ap
Sut on ulostettu porukasta.
Mitä olet töpännyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vetäisi herneitä nenään, ennen kuin saisin varmuuden siitä, mitä oikein tapahtui, koska en voi uskoa, että kukaan 30+ olisi noin mean girls teini. Jos näin on, niin sellaisesta tyypistä sietääkin päästä eroon.
Lähtökohtaisesti aika epäkypsää että käskee varaamaan viikonloppuillan ja sitten peruu juuri ennen. Lahjaa ei sentään ollut ehtinyt ostaa. Joku toinen vieras mahdollisesti?
Mielestäni herneet voi vetää nenään jo ilman, että mitään salajuhlia olisi ollutkaan. Ap
Se on tietenkin sinun valintasi jos haluat näin toimia, mutta sekin on melko lapsellista, jos et vielä tiedä mistä tässä oli kyse.
Järkevin tapa toimia on keskustella ihan suoraan asiasta ja kertoa, että olet hieman loukkaantunut, että sanoi sinulle peruneensa juhlat vaikka kuitenkin piti ne. Jos hänellä on tälle jokin järkevä selitys ja kyseessä on epäonninen väärinymmärrys, hän varmasti sen tässä kohtaa kertoo. Jos ei, niin sittenpähän tiedät varmaksi millainen tyyppi hän on.Jos hän luulee että se miten on toimittu on ok tai ei ainakaan sen arvoista että ottaisi yhteyttä ja puhuisi asiasta, kyseessä on sen tyyppinen ihmissuhde jota en halua. En halua olla se jota ensin loukataan näin räikeästi ja sen jälkeen vielä soittelisin oma-aloitteisesti sovinnon perään pyydellen selityksiä. Pallo on hänellä. En menetä paljoakaan jos hänestä ei kuuluisi enää. Ap
Kyllä minä soittaisin ja kysyisin, niin eipähän tarvitse miettiä sitten että mitenkö tämä nyt menikään. Sinä vaan maalaat piruja seinillä vaikka ei ole mitään varmuutta asiasta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tälle voi olla ihan hyvä selitys. Ei kannata miettiä aina sitä kaikkein pahinta vaihtoehtoa.
No saa nähdä tuleeko sitä selitystä sitten vai ei. Minä liikun omalta osaltani elämässä nyt eteenpäin. Ap
onko semmoinen kaveri, joka 'oksentaa tarvittaessa kaiken pahan olonsa sinun ämpäriisi'?
Sitten ei kuulu mitään pitkiin aikoihin ja kaikki hauska pidetään jossain muualla ja muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saa nähdä tuleeko sitä selitystä sitten vai ei. Minä liikun omalta osaltani elämässä nyt eteenpäin. Ap
No et mene elämässä eteenpäin, kun tästä ihan aiheen aloitit. Ihan selvästi ihmettelet ja mietit mikä homma kyseessä. Menet elämässä eteenpäin, kun kysyt suoraan missä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on (oli) maailman miellyttävin ihminen ja minulle läheinen. Nyt jostain syystä kävi näin. Syytä en saa koskaan tietää mutta elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevin tapa toimia on keskustella ihan suoraan asiasta ja kertoa, että olet hieman loukkaantunut, että sanoi sinulle peruneensa juhlat vaikka kuitenkin piti ne. Jos hänellä on tälle jokin järkevä selitys ja kyseessä on epäonninen väärinymmärrys, hän varmasti sen tässä kohtaa kertoo. Jos ei, niin sittenpähän tiedät varmaksi millainen tyyppi hän on.Jos hän luulee että se miten on toimittu on ok tai ei ainakaan sen arvoista että ottaisi yhteyttä ja puhuisi asiasta, kyseessä on sen tyyppinen ihmissuhde jota en halua. En halua olla se jota ensin loukataan näin räikeästi ja sen jälkeen vielä soittelisin oma-aloitteisesti sovinnon perään pyydellen selityksiä. Pallo on hänellä. En menetä paljoakaan jos hänestä ei kuuluisi enää. Ap
Tämä nyt alkaa kuulostaa siltä, että kumpikaan ei menetä mitään ja molemmat käyttäytyvät lapsellisesti. JOS hän luulee. Eli oletat ja ylpeytesi käy sitten sen päälle että kysyisit, mistä tässä oikein oli kyse, josko olisikin ollut vain väärinymmärrys.
Tosin en ymmärrä, mitä sinä tätä täällä jauhat, jos olet päätöksesi kuitenkin jo tehnyt, etkä ole edes kiinnostunut selvittämään, miksi tyyppi toimi kuten toimi?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei järjestänytkään mitään, mut joku toinen kaveri järkkäsi ravintolayllärin?
Tätä itsekin veikkaisin. Sitten ei enää kehdannut pyytää aloittajaa juhlimaan, kun oli aiemmin perunut ja ajatteli ap:n sopineen ajankohtaan muita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on pääteltävä ja olin mä sen jo hyväksynytkin. Nyt loppui myös muuten ajan ja energian käyttö tähän ihmissuhteeseen. Ap
Mutta jaarittelet silti sivutolkulla siitä anopalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on (oli) maailman miellyttävin ihminen ja minulle läheinen. Nyt jostain syystä kävi näin. Syytä en saa koskaan tietää mutta elämä jatkuu.
No eikö sen syyn saa tietää ihan vaan kysymällä suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä soittaisin ja kysyisin, niin eipähän tarvitse miettiä sitten että mitenkö tämä nyt menikään. Sinä vaan maalaat piruja seinillä vaikka ei ole mitään varmuutta asiasta kuitenkaan.
No se on sit mun häpeäni. Jos hänestä ei enää kuulu niin se oli siinä se. Muussa tapaisessa katsotaan tilannekohtaisesti. En soittele hänen peräänsä koska en ole niin epätoivonen. Ap
En voi sanoa kaikkea ettei tunnisteta. Sun täytyy nyt vain luottaa mun sanaan. Ap