Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain tietää että kaverilla oli sittenkin ollut synttärijuhlat vaikka mulle sanoi että on peruttu

Vierailija
22.05.2023 |

Kaverin piti pitää synttörijuhlat nyt viikonloppuna ja käski mun merkata se kalenteriin jo kauan sitten. No torstaina sitten kaveri ilmoittikin että ai niin en mä jaksa pitää mitään juhlia. En ehtinyt sitten järjestää mitään muutakaan kun mieskin oli omissa menoistaan joten istuin yksin harmissaan kotona.
Sain just tietää, että kaveri oli ollut sittenkin juhlimassa synttäreitään jossain baarissa isolla porukalla.

Enhän mä voi kunnioittaa itseäni enää jos jatkan kaverisuhdetta tällaisen jälkeen?

Kommentit (558)

Vierailija
21/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei järjestänytkään mitään, mut joku toinen kaveri järkkäsi ravintolayllärin?

Aika kaukaa haettua. Mutta itse olisin pyytänyt sinne ravintolaan sitten muitakin, esim ne jotka oli pyydetty varaamaan ilta synttäreitä varten. Sitä suuremmalla syyllä, kun kyseessä ei ollut kenenkään koti. Ap

Siis miten sinä kutsut muita, jos et tiedä ylläristä mitään? Ei kai kukaan lähetä mitään kutsuja silloin, kun juhlat ovat jo alkaneet? Mulle järjestetiin tällainen ylläri syntymäpäiväksi.

No miksei? Muutama whatsapp-viesti ilmoille ja takaisin juhlimaan. Jos itse jätit ihmisiä roikkumaan yksin sulle varattuna viikonloppuiltana, niin törkeästi teit kun et sen vertaa viitsinyt huomioida muita.

Vierailija
22/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ystävien järjestämä yllätys. Mulla oli jotain riitaa miehen kanssa, mutta sitten hän sanoi, että nyt hän vie minut ulos syömään. Sanoin ettei kiinnosta, kun just tapeltiinkin, mutta hän piti pintansa, ja ravintolassa olikin ystävät odottamassa. Siis ystävät olivat tämän järjestäneet ja pyysivät vaan miestäni tuomaan minut sinne ravintolaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei järjestänytkään mitään, mut joku toinen kaveri järkkäsi ravintolayllärin?

Aika kaukaa haettua. Mutta itse olisin pyytänyt sinne ravintolaan sitten muitakin, esim ne jotka oli pyydetty varaamaan ilta synttäreitä varten. Sitä suuremmalla syyllä, kun kyseessä ei ollut kenenkään koti. Ap

Siis miten sinä kutsut muita, jos et tiedä ylläristä mitään? Ei kai kukaan lähetä mitään kutsuja silloin, kun juhlat ovat jo alkaneet? Mulle järjestetiin tällainen ylläri syntymäpäiväksi.

No miksei? Muutama whatsapp-viesti ilmoille ja takaisin juhlimaan. Jos itse jätit ihmisiä roikkumaan yksin sulle varattuna viikonloppuiltana, niin törkeästi teit kun et sen vertaa viitsinyt huomioida muita.

No en minä ainakaan lähtisi illanviettoon parin minuutin varoitusajalla. Parempi kuin ei koko viestiä tulisi. 

Vierailija
24/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan lähtisi illanviettoon parin minuutin varoitusajalla. Parempi kuin ei koko viestiä tulisi. 

Vaikken lähtisi niin olisi kiva että on edes ajateltu. Jos muutenkin istuisi kotona yksin kyseisen henkilön takia.

Vierailija
25/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti tämän jälkeen kyseinen ihminen ei ole enää sun kaveri.  No joo, voihan kyseessä voineet olla yllätysjuhlat mutta onpa kiva, kun sua ei kutsuttu tai ees kysytty mukaan. En muutenkaan ymmärrä joidenkin ihmisten kohdalla rehellisyyden ja suoraselkäisyyden puutetta. Joko ei sanota mitään suoraan tai valehdellaan päin naamaa. Mullakin oli yksi tällainen kaveri, joka oli tulossa "pikareissulle" Suomeen ja sanoi olevansa niin kiireinen, ettei ehdi kahville eikä todellakaan lounaalle, ettei hänellä ole aikaa tavata ketään eikä sen takia ole sopinut kenenkään kanssa mitään. No, laittoi sitten someen videoita missä bailasi koko viikonlopun toisen kaverin kanssa ja vietti koko viikonlopun lounaalla yms. muiden ihmisten kanssa. Se on ihan okei, jos jonkun kanssa ei halua hengata, mutta voisiko aikuiset ihmiset käyttäytyä kuin aikuiset, ja olla rehellisiä? Säästyttäisiin aika paljolta mielipahalta. Ihan ihme mean girls high school menoa välillä.

Vierailija
26/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko kiva tulla paikalle, kun muut ovat jo tilanneet ja ruokailu on kesken. 

Vierailija
27/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamainen temppu. Itse pistäisin numeron ja somet estoille. Onko uskovainen ihminen tämä "ystäväsi"? Kuulostaa jotenkin niin tutulta. Heille kun ihmisellä ei ole arvoa, puheilla vielä vähemmän, suusta voi tulla ihan mitä tahansa.

Vierailija
28/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintola voi olla myös tuossa tapauksessa baari, ei välttämättä ruokaravintola.

Vierailija
29/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle järjestetään yllätysjuhlat, niin varmaan on niin hämmentynyt ettei edes tajua alkaa sitten itse järjestämään vielä niitä juhlia. Kyllä sinä on vaan suu auki, että tällaisen yllätyksen järjestitte. 

Vierailija
30/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä valmistaudun sen aikaa kun te syötte ja tulen sitten drinkeille. Tai ainakin saan hyvän mielen että edes tulit ajatelleeksi minua, joka takiasi istuu yksin kotona. Ihan mielenkiinnosta, kuinka tarkkaan tämä skenaario vastaa sun kokemusta? Ap

Vierailija
31/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vetäisi herneitä nenään, ennen kuin saisin varmuuden siitä, mitä oikein tapahtui, koska en voi uskoa, että kukaan 30+ olisi noin mean girls teini. Jos näin on, niin sellaisesta tyypistä sietääkin päästä eroon.

Vierailija
32/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää yllätysjuhlapakotus on? Ymmärtääkseni kyseessä ei ollut mikään yllätys. Ap

Vierailija
33/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä valmistaudun sen aikaa kun te syötte ja tulen sitten drinkeille. Tai ainakin saan hyvän mielen että edes tulit ajatelleeksi minua, joka takiasi istuu yksin kotona. Ihan mielenkiinnosta, kuinka tarkkaan tämä skenaario vastaa sun kokemusta? Ap

Hän voi olettaa, että myös sinut oli kutsuttu, mutta et vaan päässyt paikalle. Kuka tuossa alkaa kysellä kaveri kaverilta, että oliko kutsuttu vai eikö vain päässyt mukaan. 

Vierailija
34/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää yllätysjuhlapakotus on? Ymmärtääkseni kyseessä ei ollut mikään yllätys. Ap

Ja mistä tiedät varmasti? Tuo oli vaan yksi vaihtoehto tähän asiaan. 

Vierailija
35/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait tiedon? Vielä pahempi, jos somesta tai muilta. :(

Vierailija
36/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vetäisi herneitä nenään, ennen kuin saisin varmuuden siitä, mitä oikein tapahtui, koska en voi uskoa, että kukaan 30+ olisi noin mean girls teini. Jos näin on, niin sellaisesta tyypistä sietääkin päästä eroon.

Lähtökohtaisesti aika epäkypsää että käskee varaamaan viikonloppuillan ja sitten peruu juuri ennen. Lahjaa ei sentään ollut ehtinyt ostaa. Joku toinen vieras mahdollisesti?

Mielestäni herneet voi vetää nenään jo ilman, että mitään salajuhlia olisi ollutkaan. Ap

Vierailija
37/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait tiedon? Vielä pahempi, jos somesta tai muilta. :(

Hän itse möläytti. Ap

Vierailija
38/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vähän vastaavanlainen kokemus (en mene yksityiskohtiin). Juhlat jouduttiin perumaan nopealla varoituajalla ja saatiin alustava kutsu uusiin juhliin, ilman tarkempaa päivää siinä vaiheessa. Lahjakin oli tietysti ostettuna. Näin sitten myöhemmin somesta kuvia näistä uusista juhlista. Lahjan sain myytyä. En ottanut koskaan yhteyttä tämän jälkeen.

Vierailija
39/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on vähän vastaavanlainen kokemus (en mene yksityiskohtiin). Juhlat jouduttiin perumaan nopealla varoituajalla ja saatiin alustava kutsu uusiin juhliin, ilman tarkempaa päivää siinä vaiheessa. Lahjakin oli tietysti ostettuna. Näin sitten myöhemmin somesta kuvia näistä uusista juhlista. Lahjan sain myytyä. En ottanut koskaan yhteyttä tämän jälkeen.

Voi ei, tuo on kamalaa. Ymmärrän täysin että harmittaa etkä halua olla yhteydessä enää. Ottiko hän itse suhun enää yhteyttä? Ap

Vierailija
40/558 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti aika epäkypsää että käskee varaamaan viikonloppuillan ja sitten peruu juuri ennen. Lahjaa ei sentään ollut ehtinyt ostaa. Joku toinen vieras mahdollisesti?

Mielestäni herneet voi vetää nenään jo ilman, että mitään salajuhlia olisi ollutkaan. Ap

Se on tietenkin sinun valintasi jos haluat näin toimia, mutta sekin on melko lapsellista, jos et vielä tiedä mistä tässä oli kyse.

Järkevin tapa toimia on keskustella ihan suoraan asiasta ja kertoa, että olet hieman loukkaantunut, että sanoi sinulle peruneensa juhlat vaikka kuitenkin piti ne. Jos hänellä on tälle jokin järkevä selitys ja kyseessä on epäonninen väärinymmärrys, hän varmasti sen tässä kohtaa kertoo. Jos ei, niin sittenpähän tiedät varmaksi millainen tyyppi hän on.