Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia katsoisin?
Niinpä, iigor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako joku selvän? V#ttu siellä raikaa ja p#rse. Lapsifanit tykkää?
Ei ne lapsifanit välitä, mutta ne vanhemmat, jotka ne juniorit keikalle toi, voi olla pikkasen vihaisia.
Vanhempien vastuulla on ottaa selvää näistä kultamussukoidensa idoleista. Miksi hankitte lapsia jos ette osaa niitä edes kasvattaa?
Vierailija kirjoitti:
Käärijästä tuli teinityttöjen idoli. Vaikka on se ihan helvetin kuuma myös näin keski-ikäisen mamman mielestä..
Minullakin on lippu Käärijän tulevalle keikalle vaikka en teinityttö olekaan enää 😁 Käärijä taisi hurmata kaiken ikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä näkee livenä?
YLE tv2
Hiukan tekemällä tehtyä.
No ei minun makuuni.
Katson. 😍
Ja on kuuma. Just sellainen vartalo, mistä tykkään. 👌 Muutenkin niin symppis tyyppi. 💚
Olen rakastunut.
Välikuolema on hyvä biisi.
Autojää-biisi ei niinkään. Tuisku rientänyt heti tekemään yhteistyötä ennen kuin jää pois musatouhuista. Sellainen tunne tulee tästä biisistä, että tehty hätäisesti ja vauhdilla kolikot silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijästä tuli teinityttöjen idoli. Vaikka on se ihan helvetin kuuma myös näin keski-ikäisen mamman mielestä..
Minullakin on lippu Käärijän tulevalle keikalle vaikka en teinityttö olekaan enää 😁 Käärijä taisi hurmata kaiken ikäiset.
🥴
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä näkee livenä?
TV2 ja Areena.
No en missään tapauksessa katso.
Kiroilua on liikaa. Muita sanoja ei kuulu.
Ihanaa kun syntyi tämmöinen teini-idoli! Tämmöistä se oli ennenvanhaan parhaimmillaan! Ei oo pitkään aikaan kukaan saanut aikaan tämmöistä massahysteriaa. Hienoa, et nuoret saa kokea tämän 😊
No hyvä vaan, että Käärijä ei ole sensuroinut kirosanoja. Ei tää mikään lasten artisti olekaan. Jos sun lapsesi idoli on artisti, joka laulaa ryyppäämisestä, niin kai järkeä voi käyttää sen verran, ettei omaa muksuaan laita tonne keikalle.
Lauletaan ryyppäämisestä ja lapset katsoo XD
Vierailija kirjoitti:
Katson. 😍
Ja on kuuma. Just sellainen vartalo, mistä tykkään. 👌 Muutenkin niin symppis tyyppi. 💚
Olen rakastunut.
Tykkäät plösöistä arpisista miehistä? Ok.
Hyi hitto. Hikinen hengästyvä jätkä riuhtoo lavaa edes taas samana toistuvan konepaukutuksen mukaan.