Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?
Kommentit (931)
Noita kirosanoja ois voinu vähän jättää vähemmälle noista biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Lapset laulaa yhdessä ryyppäämisestä. Piti tämäkin nähdä Yleisradion kanavalta prime time -aikaan :D
Kai muistat sen Sannin panobiisin, josta tehtiin lapsilla laulatettu versio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako joku selvän? V#ttu siellä raikaa ja p#rse. Lapsifanit tykkää?
Ai kamala🤣🤣🤣🤣🤣
Ja te vanhemmat olette päästäneet kakaranne tonne. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Käärijästä tuli teinityttöjen idoli. Vaikka on se ihan helvetin kuuma myös näin keski-ikäisen mamman mielestä..
On kyllä erikoinen miesmaku. Plösö pottatukka pätkä.
T.alfauros
Tämä on hyvä! Ja näkyy onneksi ulkomaisillekin faneille
Jengi osaa kaikki sanatkin! Itselleni koko Käärijän muu tuotanto oli ihan vierasta. Aika paljon kirosanoja kyllä, mutta sellaistahan se räppi on. Käärijä itse on kyllä niin KUUMA!!! Yleisö ainakin eturivissä on aika nuorta, joten tavallaan tämä musa/yleisö on aika erikoinen combo.
Tää hänen musiikkinsa on tällaista jota nuoret aikuiset kuuntelee Tampereella Kaijakassa kaljakuppi kourassa. Ei ihan koko perheen musaa silti. No mutta nyt sitten näin.
Vierailija kirjoitti:
Saako joku selvän? V#ttu siellä raikaa ja p#rse. Lapsifanit tykkää?
Ei ne lapsifanit välitä, mutta ne vanhemmat, jotka ne juniorit keikalle toi, voi olla pikkasen vihaisia.
Tulispa Viulunkieli tai Siitä viis!
Kaatuiko striimi? Tuli ihan mykkää. Taitaa olla linjoilla 700 miljoonaa muutakin katsojaa, Yle meni nurin :D
En minä vaan ole kuullut mitään kirosanoja.
Katsoin joo ..kutsui keikalle en myös perheen pienimpiä ja heti eka kappale pelkkää vit tua ja toinen juma lautaa.
Samaa jumputusta kaikki.
Jo ei kiitos
Käärijällä on tosi huono kunto. Hengästyy laulamisesta.
Ei ole oikein mun musaa nää mitä kuultu nyt. Mutta hyvin ajoitettu paras biisinsä.
En. Vaikka cha cha cha onkin kiva ralli.