Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas sarjassamme ilmiö. Nyt täytyy olla tätä mieltä että kuuluu joukkoon
Tämä. Huomaa näiden teinien jutuista, että mikään muu ei ole nyt "oikea" mielipide kuin "iquu, käärijä, uuh, aah, mä tuun kohta". Samantyyppinen ilmiö kuin aikanaan Dingo-mania.
Pakkoruotsivitutus hellittää vähän kun ymmärtää ettei Suomessa ole pakkoruotsiosaamista. Ketään ei oikeasti kiinnosta osaavatko suomalaiset ruotsia vai eivät. Kaikki päästetään kouluissa läpi vaikka osaaminen olisi nolla. Eräs kaverini läpäisi yliopiston pakkoruotsin panemalla ruotsinopettajaa.
Suomenruotsalaiset vaihtavat heti kieleksi suomen jos porukkaan tulee yksikin suomenkielinen.
En ole koskaan kuullut että suomenruotsalainen olisi valittanut sitä ettei joku osaa ruotsia.
Todellinen syy pakkoruotsiin on se että ruotsinkielisillä on myös pakkosuomi. Jos pakkoruotsi poistetaan niin pakkosuomellakaan ei ole enää perusteita. Jos ruotsinkieliset eivät osaa enää suomea niin he alkavat enenemässä määrissä muuttaa Ruotsiin ja se tietää ankkalammikon kuivumisen kiihtymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä on super seksikäs kroppa. Ja just se vatsa, ihana! Miehen alavatsa on muutenkin omasta mielestäni ehkä seksikkäin ruumiinosa. Toinen on niska, joka myös Kärtsärillä täydellinen.
- kohta 50v. nainen
Niin. Kun itsekin olet vähän läski.
Eihän Käärijä ole yhtään läski. Mukavan poikamainen, lihaksikas mutta ei liian kuivunut kroppa. Ihan normaalipainoinen on.
T eri
Joo, ihan normaali vielä. Mutta ei todella mikään superseksikäs. Vähän sellaista löysää lihaa.
Jollain tavalla tuossa kropassa onkin seksikkäintä sellainen tavallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kesän jutuksi jää tämä kaveri.
Se on tehny jo 10 vuotta musaa..
Mutta kukaan ei ollut koskaan kuullutkaan hänestä ennen tätä viisuilua. Eikä hänelle tästä mitään huippu-uraa synny. Ensi vuonna uudet chachachaat jonkun muun toimesta. Nämä yhden hitin ihmeet eivät menesty pitkäkestoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keikka!
Ohjelman alussa haastateltiin nuoria ---- henkilöitä. 'Pekka' oli sievä tyttömäinen & 'Päivi' oli kaliiberiltaan käärijämäinen.
Ehkä kuulin väärin
Sammakkopäähineinen sannimainen tyttö taisi esittäytyä Matti-nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keikka!
Ohjelman alussa haastateltiin nuoria ---- henkilöitä. 'Pekka' oli sievä tyttömäinen & 'Päivi' oli kaliiberiltaan käärijämäinen.
Ehkä kuulin väärin
Minäkin vähän ihmettelin kun kaksi naista ilmoitti nimekseen miehen nimen... mutta kukin tyylillään kai nykyään...
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, hyvä keikka ja yleisöllä näyttävät valot. Yleisön haastattelutkin olivat mukavia ja näkeminen keikalla. TV:stä katsoin.
Cha Cha Cha toimii hyvin monta kertaa peräkkäin. Takuuhitti.
Upeaa että polttarisankarikin oli lavalla. Sen jälkeen Antti mainittiin ihmisenä muiden joukossa. Terkkuja Espanjaan.
Harmitti kun tanssijat jäi siellä kulmassa ihan pimentoon, joku spottivalo olis ollut aiheellinen, eikä viisujen jälkeen toimittajat edes mitään heiltä kysyneet vaikka olivat hyvin näkyvä osa showta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähä eri meininki kuin Loreenin puistojuhlissa.
Siellä oli ihan hautajaistunnelma. Tiesivät varmaan itsekin kuka oli oikea voittaja.
Onko sillä lortilla ees mitään meneviä biisejä?
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon itse että JVG:kin olisi voinut pärjätä jollain Tarkenee-tyylisellä biisillä viisuissa.
Toivottavasti ensi vuonna ei yritetä samalla reseptillä, vaan jotain uutta. En kyllä tiedä voiko kukaan enää yltää samaan huumaan.
Käärijä oli kevään piristys! Miten seksikäs voikaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Yli 300000 katselukertaa jo nyt! Saattaa rikkoa jopa linnanjuhlat:D
Vähän voisit rajoittaa. Ei ole tervettä noin paljon katsella :D
Ihastuin käärijään cha cha chan vuoksi mut nuo muut biisit ei kyllä napannut...
Kiroilu ei sovi hänelle
Kamalia nuo taustalla heiluvat kaljut kekkoset 🥸
Osa tanssijoista oli vaihtunut, Katri ei ollut enää mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nuo muut biisit mitään huippuja olleet. Mutta miettikää mitä uutta buustia hän tästä saa! Kyllä kuulemme tyypistä vielä ja paljon.
Ja täytyy kyllä nostaa hattua miten hienosti Käärijä veti tuon viisuhomman, kun tausta on se, että eihän hän ole aiemmin ollut edes Suomessa tunnettu. Aika pienimuotoista oli homma ollut tähän asti.
Tuo on niin totta. Minä en seurannut viisuilua kuin vasta pari päivää ennen h-hetkeä enkä oikeastaan edes tajunnut millainen hype on meneillään. Vähän harmittaakin, etten seurannut, mutta kun näin jälkikäteen olen katsonut YouTubesta videoita, olen hämmentynyt, miten upeasti kaikki on mennyt. Tarkoitan Käärijän olemusta, en pelkkää suosiota. Suorastaan outoa, ettei noin karismaattinen ihminen ole aiemmin noussut esille.
Toki musiikkibisnes on kovaa ja sattumalla on ihan hirveän suuri merkitys. Mikä älytön mäihä, että hän sai Cha Cha Cha:n esitettäväkseen! Olisi saattanut käydä niin, että hänen kappaleekseen olisi tullut perinteinen räppibiisi, jolla ei viisuihin olisi ollut asiaa. Lisäksi hänessä oli tarpeeksi heittäytymiskykyä hassuun koreografiaan. Olen vakuuttunut, ettei kukaan muu olisi kyennyt esittämään kyseistä kappaletta tavalla, josta tulee hitti.
Minä en aluksi pitänyt nyrkkeilykehävideosta, mutta nyt tajuan, kuinka paljon se kertoi hänen näyttelijänlahjoistaan. Voimme olla ylpeitä Käärijästä, mutta tietysti myös kaikista niistä, jotka uskoivat häneen.
Hän oli oikeassa paikassa oikeaa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, hyvä keikka ja yleisöllä näyttävät valot. Yleisön haastattelutkin olivat mukavia ja näkeminen keikalla. TV:stä katsoin.
Cha Cha Cha toimii hyvin monta kertaa peräkkäin. Takuuhitti.
Upeaa että polttarisankarikin oli lavalla. Sen jälkeen Antti mainittiin ihmisenä muiden joukossa. Terkkuja Espanjaan.
Harmitti kun tanssijat jäi siellä kulmassa ihan pimentoon, joku spottivalo olis ollut aiheellinen, eikä viisujen jälkeen toimittajat edes mitään heiltä kysyneet vaikka olivat hyvin näkyvä osa showta.
Toisella kerralla tanssijat nousivat hyvin esiin kun asut loistivat. Eka kerta OK mutta tietysti viisulavalla oli loppuun hiottu
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon itse että JVG:kin olisi voinut pärjätä jollain Tarkenee-tyylisellä biisillä viisuissa.
Epäilen. Käärijän energia ja lavashow olivat juuri euroviisumatskua, jvg olisi jäänyt hännänhuipuksi.
Jos ei musiikkiura urkene, niin stand up-ura sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taisi monella tulla yllätyksenä että Käärijä on räppäri? Ymmärrän jos ei omaan musiikkimakuun kolahda, mutta omassa lajissaan ihan huippu. Täällä Käärijää kuunneltu jo monta vuotta ja tämän kevään myötä olen saanut oppia myös miten upea tyyppi hän on. Ja nyt kuuntelee lapsetkin ja sekin on ihan ok, tuli sitä itsekin lauleskeltua lapsena Sukkula Venukseen ja muuta kyseenalaista, ei kai se niin vakavaa ole. Uusi tuotanto vaikuttaisi muutenkin olevan enemmän nuoremmillekin sopivaa. Ihan mahtavaa miten hänen ura on lähtenyt etenemään ja toivon hänelle kaikkea hyvää. T. Nelikymppinen perheenäiti
Kaksi valhetta samassa viestissä. Vähän nyt skarppaamista.
Huutista kateelliselle!
Miksi minun pitäisi olla kateellinen ihmiselle, joka ei tiedä mitä on rap-musiikki ja miten se eroaa Käärijän musiikista?
Käärijälle sinä tietenkin olet kateellinen, et edelliselle kirjoittajalle. Höpsö!
Miksi olisin hänelle kateellinen? En ole ikinä edes harkinnut uraa Euroviisu-artistina.
Joo, kun tiedät itsekin ettei sinusta ole mihinkään. Kannattaa mennä terapiaan käsittelemään noita kateuden ja katkeruuden tunteita.
Mistä minä nyt sinun mielikuvituksessasi olen kateellinen? Et ole vielä edes kertonut, miksi pitäisi olla. Lupaan, että alan välittömästi toteuttamaan sinun unelmaasi kateuden tunteista, kun kerrot, miksi sitä pitäisi kokea ja ketä kohtaan.
Ihan näistä viesteistä huomaa että olet kateellinen ja katkera koska Käärijä on jo nyt menestyneempi kuin sinä tulet ikinä olemaan.
Eli et osaa antaa yhtään hyvää syytä. Niin arvelinkin. Taidat itse olla se kateellinen, kun mistään muusta et osaa puhua kuin kateudesta :D
Minähän annoin jo syyn, se syy miksi olet kateellinen on Käärijän menestys. Mikä on hassua, eihän sen menestys ole sinulta pois.. tai ehkä onkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pieni epäilys, että lauantai-iltana paikalle on saapunut eräs palstapäsmäri, joka täällä aina roikkuu :D
Tarkoitatko jotain pianonpimputtajaa, josta tässä on nyt puhuttu? Mikä tyyppi tuo on ja miten häneen liittyy piano? Kysyn siksi, kun tuli yksi tuntemani henkilö mieleen. . .
Kehuu lapsiensa kanssa olevansa ja pianoa pimputtavansa, kun kuitenkin täällä punaviinipäissään päsmäröi. Hyvin tunnistettava tyyppi, loukkaantuu myös jääkiekosta helposti.
Se on tehny jo 10 vuotta musaa..